ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

שוק דרוך: מומחי נדל"ן מספקים תחזית, איפה כדאי לרוץ עכשיו לקנות דירה?

לכבוד תשע"ה: Bizportal שמע כיצד ייראה הנדל"ן בשנה העברית הנכנסת - יש כאלה שצופים ירידת מחיר, מתי היא תגיע?
 |  74
מיוחד לחג
Share
השנה העברית החדשה נפתחת עם שוק נדל"ן הנמצא בעמדת המתנה - ההכרזה על תוכנית מע"מ 0% של שר האוצר יאיר לפיד, אשר נועדה להפחית את מחירי הדירות עבור זוגות צעירים, ומבצע 'צוק איתן' הובילו את שוק הנדל"ן הישראלי לקיפאון עמוק: אמנם לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקהבחודש אוגוסט נרשמה התאוששות מסוימת במכירת הדירות בארץ מול יולי אבל עדיין מדובר ברמה שנמוכה בכ-20% מהמצב בשנה שעברה. האבסורד הוא שלמרות הירידה בהיקפי המכירות, מחירי הדירות רק ממשיכים לעלות – עלייה של 0.3% ביולי ובכך השלימת זינוק של 6.8% בשנה.


אז האם משהו צפוי להשתנות בשנה הקרובה? Bizportal ביקש מארבעה מומחי נדל"ן שיתנו את עמדתם ויסמנו את היעדים הבאים במפת הביקוש לדירות:

יגאל צמח , מנכ"ל חברת ברגרואין רזידנטיאל ויו"ר YPO (ארגון המנכ"לים הצעירים) ישראל: "אני צופה כי גם השנה תהיה עלייה בביקושים ובמחירים, בעיקר בפלח הדירות שייכנסו למסגרת חוק מע"מ 0% (עד 1.6 מיליון שקל), הביקוש יגבר גם אם החוק לא יעבור. הציבור כבר מבין כי המחירים רק עולים ועדיף עכשיו מאשר להמשיך לחכות שאולי יבוא יום והמחירים ירדו. בנוסף, אני חושש שחברות קבלניות נוספות יכנסו השנה למצוקה ויהיו סלקטיביות יותר בתחום המכרזים. עלויות הייצור עולות באופן מתמיד בדומה למערב אירופה, ועם התוספות והשינויים הרגולטורים, בעיקר בתחום הבטיחות והרגולציה, החברות יאלצו להיזהר".

צמח טוען כי בתחום שוק היוקרה הוא צופה שתי תופעות: "שוק הווילות הפרטיות בקיסריה וכפר שמריהו נמצא בירידה, ואני חוזה המשך ירידה במחירים. במגדלי היוקרה אני מעריך שהמחירים יישארו יציבים וייתכן שתהיה אף עליה של כ-5%-10%, בגלל המיעוט בהיצע, שנובע ממחסור בקרקעות. בשנה החולפת כמעט שלא היו התחלות בנייה חדשות בתחום זה. להערכתי האזורים הבאים בשוק היוקרה הם צפון יפו ובת-ים."

ירוחם במרכז
עדינה חכם , מנכ"לית רשת אנגלו סכסון: " להערכתי, לאחר החגים, יוסרו החסמים והביקושים שהיו עצורים יצאו לשוק. אנחנו מחכים לראות איך יעבור חוק מע"מ 0%, ואיך אנשים יבינו את המשמעות שלו: מחיר למ"ר מרובע לפי ערים ושכונות, חישובי זכאות וכו'. מצד אחד, אני חושבת שהמחירים עוד יכולים לעלות זאת מאחר ובכל התקופה האחרונה הצטברו ביקושים כבושים בשוק ועם תחילת השנה החדשה, והתבהרות נושא מע"מ 0%, אותם ביקושים יחזרו בבת אחת לשוק, ומאחר ולא היו התחלות בניה חדשות ולא התווספו מספיק דירות להיצע הקיים במדינה, המחירים עוד עלולים לעלות. מאידך, ההאטה הכלכלית יש בה כדי להשפיע ולמתן את הביקושים אז אני מקווה שזה יאזן מהצד השני את עליית המחירים".לגבי האזורים הבאים לרכישה, אומרת חכם: "איפה שמע"מ 0% יחול, לשם ילכו כל הזוגות הצעירים ויהיו סוג של משקיעים - הם יקנו דירות איפה שמע"מ אפס ולא איפה שרוצים לגור. יקנו כדי להשכיר ויגורו בשכירות במקום אחר, מה שיכול להעלות את השכירות באזורי הביקוש. ירוחם למשל תהיה לדעתי על המוקד, מאחר וללא ספק יחול בה מע"מ 0% באזורים בהם יש בניה, והסיבה העיקרית היא האכלוס הצפוי של עיר הבה"דים. טירת הכרמל והקריות ימשכו גם הן רוכשים רבים, ולטעמי גם ביבנה נראה ביקושים רבים מאחר ויש בה הרבה בניה חדשה". ערן רוט , מנכ"ל קרן הגשמה: "בשנה הקרובה אני חושב ששוק הנדל"ן ישמור על יציבות. בחצי השני של 2015 יתחיל שינוי מגמה שהסיבות העיקריות לו הן ההאטה במשק, קצב התחלות הבניה, ההיתכנות של שינוי בסביבת הריבית לריבית גבוהה יותר, והרגולציה (חוק מע"מ 0%), גורמים שיובילו לשינוי המגמה במחירי הדירות שצפויים לרדת במעט. בהנחה ומגמה זו תמשך, בשנת 2016 תיתכן ירידת מחירים משמעותית במדינה שיכולה להגיע אף לרמה של 15% פחות מרמת המחירים הנוכחית".

רמלה ולוד ימריאו?
אבנר לוי , יו"ר ארגון הקבלנים והבונים בת"א-יפו בת ים: "בעקבות הנזק שעשתה הממשלה בשנה האחרונה בנושא מע"מ 0%, נזק שיצר מבוי סתום וחוסר וודאות בקרב ציבור הקבלנים, פרויקטים הוקפאו וקבלנים נמנעו מלהשתתף במכרזים כמו גם להגיש בקשות להיתרי בנייה. בהמשך לכל אלו, המחירים בשנה זו צפויים להמשיך ולהאמיר יחד עם מחסור חריף בדירות למשפחות צעירות. תיקון הנזקים החמורים שנגרמו, יוכל להיעשות במידה והממשלה תשכיל ותנקוט בפעולות הנכונות אשר תבאנה לשינוי, דוגמת הפשרת קרקעות באזורי ביקוש, הטבות בקידום של פרויקטים להתחדשות עירונית, פינוי בינוי, תמ"א 38, אישור ויישום מדיניות התכנון. אמנם, השינוי לא יורגש בשנה הקרובה, אלא רק בסוף 2015".

לדברי לוי, האזור שצפוי להיות חם בשוק הנדל"ן בשנה הקרובה הוא רמלה ולוד – "לפי ההתפתחות בשנים האחרונות, קיימת מגמה ממשלתית שזיהתה שהערים רמלה ולוד, הממוקמות במרחק קצר מתל אביב, ראויות לפיתוח היקפי הבנייה והשקעת משאבים".

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

74 תגובות ב-42 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
42 צביקה דורון יועץנדלן 10/10/2014 22:14 הריבית תישאר ברמה נמוכה עוד הרבה שנים
חבל לחכות לירידת מחירים ובינתיים לשלם בכל שנה 50,000-60,000 דמי שכירות
41 אחד 09/10/2014 19:48 רץ לקנות דירה במונופול (ל"ת)
40 אמיגוס 05/10/2014 13:08 לתושבים אין כסף בכלל!!!
ומי שנשאר לו מעט מרגיש שהוא "דפק את המערכת" אבל מפחד לבזבז כל שקל שלא יגמר גם לו
39 עמית 02/10/2014 09:44 שנה חדשה ללא קבלנים
בואו נפתח את השנה החדשה בייבוש מסיבי של הקבלנים החזירים. שיגורו הם בדירות העלובות ואנו נשאר עם הכסף ועם עתיד באופק. שנה טובה (לא לקבלנים)
38 יועץ נדל"ן 01/10/2014 22:17 59 דק' ברכבת משדרות לתל אביב!!
אלק פריפריה....מראש העין לתל אביב שעה וחצי בפקק!!! משדרות תוך 59 דק' ברכבת נסיעת מותרות. אתה דפוק? משלם שכ"ד 5000 ש"ח במקום לגור ב-ח-י-נ-ם!!! בשדרות.עכשיו יצוצו התינוקות שתקועים לאמא לתחת ויבכו "מה נעשה בחושך בשדרות?" תעשו ילדים! צא מהתחת של אימא ותגור בחינם ללא משכנתא 59 דק רכבת מתל אביב. הבנת יא הומו\לסבי?
החייט 05/10/2014 10:39 זה לא הרכבת ולא מחירי דיור זולים ולא חינוך ולא בריאות ז
ה אנשים שכמוך שבלתי נסבל רק לחשוב שיהיו שכנים שלי
יועץ לחייט 06/10/2014 23:24 שדרות גדולה......אפשר שלא נהיה שכנים
קצת חוש הומור.לשלם מיליון וחצי ש"ח משכנתא(כמעט עד המוות הקליני) כאשר מחלקים דירות בחינם בשדרות.59 דקות רכבת....באמת מעלה תמיהות איזה חליפות אתה תופר למלך? הצעתי להגביר את הילודה(שפה זולה?) הצעתי לא לפחד להתרחק מעט מאימא (בכל זאת אתה כבר בן 35!) הצעתי לכל חסרי זהות מינית מוגדרת למצוא את עצמם אצלנו כאשר במרכז דוחים אותם!...שפה זולה או נדיבה? מה אתה מציע ? במקום משכנתא עד המוות.....
אנני 05/10/2014 00:31 גם כן יעוץ נדל"ן......עוד אחד! (ל"ת)
SSH 03/10/2014 14:13 ,אתה פעור לגמרי ,איזה שפה ערסית , (ל"ת)
יועץ עאלק 02/10/2014 23:58 ומה עם זמן החזרה? ומה עם חינוך בריאות והקסאם מיצי? (ל"ת)
עמית 02/10/2014 12:45 תתבייש לך
אתה יועץ נדל"ן וזו השפה שאתה בוחר להשתמש בה?
לא באמת יועץ! 02/10/2014 20:28 עמית. אתה צודק. בשפה בוטה משיגים תשומת לב!
לגופו של עניין. בשדרות הדירות כמעט חינם.למה להיחנק ולגסוס למוות במשכנתא של מיליון וחצי ש"ח??? בואו לגור בחינם בשדרות.יחד נפריח את "הפרפריה" 59 דקות רכבת מארץ ישראל(תל-אביב)
37 ירושלמי 01/10/2014 14:38 עיר טובה
קרבה לפארק הירקון קרבה לתא (לים) אחוז אבטלה מהנמוכים בארץ בתי ספר מהטובים בארץ קרבה למרכזי תרבות הידועים בארץ מה עוד צריך תושב ישראל נחשו איזו עיר בוודאי רק רמת גן אני תושב רמת גן לא מעוניין בסתם פרסום
36 צביקה דורון יועץנדלן 01/10/2014 14:38 תקנו דירת שיכון קטנה בתור התחלה, רומא לא נבנתה ביום אחד
אל תחכו שיהיה לכם כסף לדירת 4 חדרים חדישה ב 1,800,000. תתחילו בדירת שיכון 2.5 חדרים ב 800,000 ותתקדמו במשך השנים. חבל על כל חודש שאתם משלמים שכירות 5,000 ש"ח.
צביקה צודק 03/10/2014 12:39 אשתי ואנחנו מחפשים דירת 3 חדרים ישנה בלי חניה
במרכז הארץ באחת הערים הוותיקות, מאמינים שערך הדירה ישמור על עצמו בגלל המיקום
35 ברלין 01/10/2014 14:25 וארהב תקנו רק שם ושלפיד וביבי ישארו עם הבתים שלהם (ל"ת)
יועץ גז 17/10/2014 08:02 עוף עם כל משפחתך לגטאות המוות בברלין!
ערבי ישראלי כפוי טובה ליהודים
34 קבלן,בנק,ממשל=גנבים! 01/10/2014 13:33 עובדים עליכם=קפואמעלשנה=בועהנמעל50%=דור צעיר עני=סיכון! (ל"ת)
33 בלוף הרצה פראייר!!!! 01/10/2014 13:31 קרטל שליט מחיר גבוה=קפוא מעל שנה=דור עני=בועהמעל50%!!!! (ל"ת)
32 תקנו הרבה הרבה ..... 01/10/2014 13:06 דולרים ירוקים והרבה בתים.....הסבר
ותשימו את הדולרים מתחת לבלטות של הממדים של הבתים כי הולך להיות רע רע .מה שבטוח שרן הבתים יתפוצצו מהטילים לפחות יהיה לכם דולרים לבנות אותם מחדש. הישרדות מומלצת. האלטרנטיבה היא להרחיק את ה119 חברי כנסת .להשאיר רק את סתיו שפיר הצדיקה החברתית היחידה למעשה בשטח.שגם היא עושה את זה רק בינתיים עד שהיא תגיע לשלטון.כי ככה זה במדינה הגרועה הזאת.
משה ראשל"צ 07/10/2014 07:28 סתיו שפיר - בהמה נבחנית ככה נראת המפלגה האבודה (ל"ת)
ל 32 01/10/2014 14:27 צודק כדאי לקנות דולרים . אבל סתיו שפיר ? בשום אופן לא
כל אנשי המחאה זה אנשי מחראה הביאו רק מיסים ולא השיגו כלום . סתיו שמואלי ושלי ורוזנטל = 0 גם לפיד
31 יאיר לפיד וביבי 01/10/2014 13:00 מילים קשות רק לבעלי לב חזק. מאזרח שרע לו
במה שהם נוגעים נהיה קרחת. מר לפיד הפכת לפוליטיקאי מהסוג הנחות ביותר.ביבי ממך כבר מזמן התייאשנו אתה מומחה רק לספינים. לסופרטאנקרים. הציבור הנחות הניארדנתאלי זה שחי עדין על עצים או במערות או חש בטוב בקברי צדיקים ובבות.אני הייתי מתבייש לייצג אותו. אם אתה חי עם זה טוב וטוב לך עם ריח הזבל שיבושם לך.אבל אולי ההסטוריה תשפוט את מעשייך ושם תכתב לדיראון עולם לצד רודנים שעלו לשלטון באופן דמוקרטי גם.
משה ראשל"צ 07/10/2014 07:31 יש לנו מזל שיש לנו את ביבי אתה כנראה
רואה את תכניות האח הגדול ובגלל זה השכל רק קטן עם הזמן אתה מצטט את התשקורת העלובה
ל 31 01/10/2014 14:30 נכון מאוד. ביבי איש מדושן ומנותק. אבל העם יבחר בו שוב
ושוב ושוב. זה עם של מזוכיסטים. זה עם עבדים חסרי שכל וכל מה שיעשו להם הם ישתקו. הפתרון היחיד זה לעזוב
אנונימי 05/10/2014 10:46 ביבי ושרה לעד! אין לכם הבנה.
בבחירות הבאות ביבי ירוץ לטלויזיה המתחדשת, עם קלטת לוהטת. אח"כ יכנס לאמבטיה עם פלקט וישכב שם כל יום הבחירות. כל הגנון הפוליטי ישקיע כספים אדירים, חוקיים ולא חוקיים. ובסוף היום המופ' ואשתו יצאו לקהל וינופפו כזוכים בבחירות. אין עליהם
רמת ההשכלה דרסטית 02/10/2014 11:31 מי שהשכיל והבין איפה הוא כבר מזמן עזב...צריך להוריד את (ל"ת)
30 בדבכט 01/10/2014 12:33 אני כבר לבשתי בגדי ספורט ואני רץ אם הנייקי לרכוש דירה ט
ס
29 עילאי 01/10/2014 12:19 הכל טוב ויפה צריך שיהיה למישהו סכומים כאלה לשלם חרטטנים
הרי ההיצע והבקוש מזמן פקטיבי עכשיו אנחנו במצב שנכון המחירים תקועים אבל גם במחירים האלה אין מי ישלם לא כי לא רוצים פשוט אין כסף שורה תחתונה המחירים יפלו לפחות ברבע אם לא שליש ומספיק עם כתבות ההפחדה האלה מה נהייתם ביבי לפני כל בחירות צועק לנו חמאס חיזבאללה איראן חלס עברנו את החרטוטים האלה
אין כסף? 01/10/2014 14:30 אז איך הם ממשיכים לקנות? יש כסף ועוד איך (ל"ת)
28 אמיר - כלכלן 01/10/2014 12:05 המקום הטוב ביותר להשקעה כיום...כנסו
המקום הכי טוב להשקעה כיום הוא.....הילדים שלכם ועתידכם הכלכלי. ואם אתם רוצים עתיד...אל תקנו היום דירה.
הילדים של 01/10/2014 14:31 בלי דירה או שכירות במקומות זולים עם אוכלוסיה ברמה
נמוכה = אין עתיד לילדים. אבל דווקא יש עתיד . הרבה משכילים בורחים מפה ולא רוצים לחזור
27 צביקה דורון יועץנדלן 01/10/2014 11:59 שימו לב שהממשלה לא בונה בעצמה וזה אומר ש
שהקבלנים יכולים לכוון את היקף הבנייה כך שהמחירים לא ירדו. לא משנה כמה קרקעות משווקים, משנה כמה בונים...
26 יועץ נדל"ן בגוגל 01/10/2014 11:56 אני המטומטם הגדול ביותר בכדור הארץ (ל"ת)
רוית, גן יבנה 01/10/2014 13:37 ממליצה לך לקרוא חומר של צביקה דורון תלמד משהו
חפש אותו בגוגל
צביקה דורון יועץנדלן 01/10/2014 13:15 למגיב 26, אין לי מושג איפה עשית קורס...
ממליץ לך לחפש בגוגל "צביקה דורון" ולקרוא באתר שלי תוכן איכותי בחינם
25 ותראו את הפדיחה 01/10/2014 11:34 תפרסמו את התחזיות שנתנו המומחים לפני שנה על שנה האחרונה (ל"ת)
24 הביקוש ה"כבוש" 01/10/2014 11:32 אני רץ! אני רץ! אני רץ! רק שאין לי כסף .... (ל"ת)
23 ע 01/10/2014 11:21 לא דריכות ולא נעלים..אצלכם כל דבר "דרוך"...חיים בסרט (ל"ת)
22 בדבכט 01/10/2014 10:53 לאן יעלו המחירים?תקרת הזכוכית נשברה מזמן (ל"ת)
21 אלון 01/10/2014 10:38 נתיבות הפכה להיות פנינת הדרום
מחירים נהדרים לדירות מאד איכותיות
עוילם גוילם 01/10/2014 14:31 ומה באשר לשכנים? ומה באשר לאיכות החברים של הילדים?
דירה - זה מיקום,ילד......לא איכות הבלוקים והפרופיל הבלגי בחלון
20 ערן 01/10/2014 10:36 דובר התאחדות הזוגות הצעירים
אם הייתה התאחדות כזאת, תגובת יו"ר הארגון כנראה הייתה נראית כך: זה לא חוק המע"מ, גם לא מבצע "צוק איתן", פשוט נגמר לנו הכסף. השכר לא עולה, הגנים של הילדים עולים הון תועפות, ומחירי הדיור כבר חצו כל גבול אפשרי מבחינת זוג צעיר בישראל תשע"ה. ברמות מחירים אלו המשפחות הצעירות של מדינת ישראל ימשיכו להדיר רגליהן ממשרדי המכירות, לא מתוך חרם צרכני, פשוט כי אין לנו ברירה. בהינתן עובדות אלו אין לנו אלא להסיק כי מכאן מחירי הדיור יכולים רק לרדת שכן האמת המרה היא שמשפחה ישראלית ממוצעת כבר לא יכולה לקנות דירה בין חדרה לגדרה.
19 ירון 01/10/2014 10:23 איפה כדאי ל-ר-ו-ץ ולקנות??? מחירים הזויים, השקעה מסוכנת
היום נדלן הרבה יותר מסוכן ממניות. מניות משקפות שווי של חברות עסקיות. נדל"ן משקף את דקפקט העדר- מחירים ללא כל קשר למציאות. מסכן מי שלקוח משכנתא גבוהה, הרבה אנשים לא יוכלו להחזיר את המשכנתא, ואז הבועה תתפוצץ לכולם. בניגוד לארהב, כאן הבנקים מוגנים, לא הקונה. מעדיף שכירות עם כסף מושקע נכון, מאשר חיים בחוב הזוי עם פחד לאבד את מקום העבודה. תהנו
18 משה - חיפה 01/10/2014 10:19 לא מובן לי למה הקירבה לת"א מגדילה ביקוש
אני חי כמו מלך בחיפה בלי הפקקים הנוראים של כל יום בת"א. בלי כסף לא הייתי עובר לשם.
משה - תל אביב 05/10/2014 17:42 בלי הכביש והרכבת לתל אביב, מה יש בחיפה? איצטדיון?
אפילו את האורות מכבים ב-20:00. בחייאת, אתה לא רציני.
שנה טובה מבתי זיקוק 03/10/2014 00:06 פתח חלון וקח נשימה עעממוקה. נו... הבנת? (ל"ת)
עוילם גוילם 01/10/2014 14:29 אתה כל כך "צודק"
גם אני לא מבין את המטומטמים שמשלמים עבור דירות במרכז ת"א,פריס,מנהטן,מדריד ומוסקבה. עדיף לגור בערבות סיביר,אין שם פקקים......
17 טווח ארוך 01/10/2014 10:06 עוד פעם מומחים מטעם
מתווך קבלן ויזם מספרים לנו על עליית מחירים בדרך וכדאי שנמהר לקנות אחרת גם לא יישאר וגם יהיה יותר יקר ,בינתיים רבותי המחירים ירדו באופן משמעותי בכל הארץ כן כן אתם יודעים את זה ואי אפשר להסתיר את הירדה יותר חכו לנתוני הלמס על מחירי הדיור ל אוג' 2014 ונראה מה ייקרה אחרי החגים מפולת בכל הארץ .
עידן 01/10/2014 20:49 תחדד את זה...איפה בר"ג?
איזה רחוב ואיזה מספר בית? בקיצור, תזדהה, כדי שנדע איפה יש לך דירה.
16 טראמפ 01/10/2014 10:03 העיר היחידה שמעניינת היום בנדל"ן היא רמת גן
תפסיקו לכתוב שטויות, הכל כבר מתומחר למעט רמת גן שנמצאת במיקום המושלם בישראל - שילוב מושלם של חינוך -עבודה - אוכלוסייה -מיקום הכי טובים בארץ במחירים נמוכים משמעותית מת"א וגבעתיים השכנות ואפילו זולה יותר מקריית אונו היקרה באופן לא מוצדק לחלוטין, ולכן זה עניין של חודשים ספורים שרמת גן תסגור את פער המחירים עם השכנות ותהפוך לעיר המעניינת ביותר למגורים בישראל עקב הגורמים שצויינו בתחילת הטוקבק.
15 אני 01/10/2014 10:00 כתבת פמפום יומי- שקוף מדי
כולם חוזים עליה, במקרה כולם מתווכים
14 מתי 01/10/2014 10:00 רק פינוי בינוי שכונתי מסיבי יביא לשינוי מבורך בירידת
מחירי דירות באזורי ביקוש, והעלאת איכות החיים במרכזי ערים ישנים, תוספת מיסוי לעיריות וכולם מרוויחים.
13 מגדל חסה 01/10/2014 09:59 מגדלי החסה" מחירי החסה יעלו השנה (ל"ת)
12 מגדל מלפפונים 01/10/2014 09:59 מגדלי המלפפונים: מחירי המלפפונים יעלו השנה (ל"ת)
11 מגדל בטטות 01/10/2014 09:58 מגדלי הבטטות: מחירי הבטטות יעלו השנה (ל"ת)
10 מגדל עגבניות 01/10/2014 09:58 מגדלי העגבניות: מחירי העגבניות יעלו השנה (ל"ת)
9 עילוי סמוי 01/10/2014 09:56 מומחים למה שהיה
בן גוריון צדק יותר מדי כתבות מגמתיות לשיווק ושימור הבועה
8 כלכלן וותיק 32 שנה 01/10/2014 09:56 אתם יודעים איך אני יודע ששוק הנדל"ן עומד בפני מפולת?
מעולם לא היה פימפום יומיומי כזה על הנדל"ן. אין יום שאין איזה 2-3 כתבות על הנדל"ן וזה רמזור אדום שמהבהב חזק. לא הייתי ממליץ להתקרב לשוק הזה כרגע.
7 קטגוריית פרסום 01/10/2014 09:54 כתבת שיווק לכל דבר ועניין (ל"ת)
6 אבי 01/10/2014 09:53 שוק הנדל"ן לפני מפולת היזהרו והישמרו (ל"ת)
אנונהי 05/10/2014 10:49 ביבי יהיה ראש הממשלה הבא ,עוד סנוקרת לאובמה, אין עליו
זה מה שמגיע לעם הזה, בואי שרלה
רוית, גן יבנה 01/10/2014 13:45 תמשיך לשלם שכירות או לגור עם אמא"לה...
עוד שנתיים יעלה לך עוד 100,000 יותר
תל אביבי 01/10/2014 22:03 שיעלה. במחיר של דירה במרכז, 10% בשנה בבורסה זה פי 2 מזה
אני אגור בשכירות כל החיים
5 צביקה דורון יועץנדלן 01/10/2014 09:53 עוד כתבה מוזמנת מטעם הקבלנים (ל"ת)
צביקה דורון יועץנדלן 01/10/2014 13:29 הקבלנים רומזים לכם שלא כדאי לחכות אז תתעוררו אנשים
הם לא הולכים להוריד מחירים בשנים הקרובות ולא לבנות הרבה דירות
חיפשתי אותו בגוגל 01/10/2014 11:42 צביקה דורון כותב חומר מאוד מעניין והכל בחינם
יש הרבה גרפים ברורים שהוא מצרף לתוכן. מומלץ.
4 ייעוץ נדל"ן בגוגל 01/10/2014 09:53 הריבית תישאר נמוכה עוד הרבה שנים בארץ ובעולם
מחירי הדירות ימשיכו לעלות בקצב מתון בשנים הבאות
3 יועץ נדל"ן בגוגל 01/10/2014 09:49 רמלה ולוד זולות מערי הסביבה ב 500,000 והפער יצטמצם (ל"ת)
2 אחת עם שכל!!! 01/10/2014 09:48 מי שצריך בית ...
מי שצריך בית ויכול לקנות בית שיספק את צרכיו ויתן בטחון לו ולילדיו , עדיף שיקנה ולא יחכה ויבזבז את כספו בשכירות. בית זה בטחון למשפחה ויציבות . אתם דנים פה בדיני נפשות!!
אמיגוס 05/10/2014 12:57 יש לך תעודות המוכיחות שישלך שכל? (ל"ת)
דודו 01/10/2014 16:50 לקחת הלוואה של מליון ש"ח זה ממש לא יציבות ובטחון
אם כבר מתכון לאסון.
1 חני 01/10/2014 09:47 תקנו משרדים בקניון ערי החוף ראשל"צ
זו הרכישה הכדאית ביותר לנדל"ן ובמרכז המדינה.
אמיגוס 05/10/2014 12:56 תקני חמוצים בשוק התקווה
זו הרכישה הכדאית ביותר לעל האש בפארק!
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש