ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

רק בת"א: דירה ברוחב מטר וחצי מוצעת ב-245 אלף שקל - תמונות קשות (מאוד)

דבר המוכר: "אפשר לזוז בה מאוד בצמצום". הדירה מספקת תשואה בהחלט נאה, אבל התנאים... - הייתם קונים?
 |  30
הזולה ביותר בעיר
Share
כשמחירי הדירות בתל אביב בשיא ושוכרים מוכנים לשלם כמעט כל מחיר עבור דירות מרצפת בעיר הגדולה, כל חלל, אשר ספק אם ראוי למגורי אדם, הופך לדירה.


ברחוב המבשר בשכונת התקווה מוצעת למכירה באתר 'יד2' דירה, המוגדרת לפי המודעה כ"דירת סטודיו", בשטח 11 מ"ר, תמורת 245 אלף שקל, או כ-22 אלף שקל למ"ר. מתמונות הדירה ניכר כי חדר הרחצה הינו בשטח של כ-2 מ"ר ורוחבה הכולל פחות כ-1.5 מטר. לפי המודעה שמופיעה באתר יד-2 הדירה מושכרת כעת תמורת 1,600 שקל בחודש, קרי כ-8%
תשואה
תשואה
הרווח על השקעה, נמדד בדרך כלל באחוזים
.

"מדובר בדירה על קרקע מושע (שאינה רשומה בטאבו וכמעט בלתי אפשרי לקבל עבורה משכנתא)", אמר המוכר. "אפשר לזוז בה מאוד בצמצום, מתאימה ליחיד, אבל היא מספקת. הדירה עצמה מאוד שקטה והיא נקנתה כדירה ולא כמחסן לפני שלוש שנים. היא כוללת מטבח חדש, מיטת יחיד, מקרר, טלוויזיה, מזנון וארון בגדים."

אין ספק שכיום כמעט ובלתי אפשרי למצוא דירה ב-245 אלף שקל אפילו במקומות מרוחקים כמו ערד ומצפה רמון ואולי בימים של העדר אפיקי השקעה תעניין את קהל המשקיעים, אך נשאלת השאלה האם הרישום הבעייתי והשטח הזעום הופכים את העסקה לכדאית.
מבט למטבח ולחדר הרחצה; קרדיט: יד2
מבט למטבח ולחדר הרחצה; קרדיט: יד2

מבט לפינת השינה ול"חדר הרחצה"; קרדיט: יד2
מבט לפינת השינה ול"חדר הרחצה"; קרדיט: יד2

מבט על כל הדירה; קרדיט: יד2
מבט על כל הדירה; קרדיט: יד2


כתבות מעניינות נוספות:
אלו הדירות הכי זולות שנמכרו מטר מת"א - היכן שילמו 485 אלף שקל?
דרשו 1.29 מיליון שקל על 65 מ"ר ברח' כצנלסון גבעתיים, כמה קיבלו?
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

30 תגובות ב-25 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
25 צפוני 23/06/2014 10:50 בושה
מדינה של חולי נפש לאן הגענו?? עדיף כבר באוגנדה שם אין את מינהל מקרקעי ישראל החזירים שרק בגללם המצב הוא כזה...
24 משכיר מבני ברק 09/06/2014 17:59 זו דירה טובה לעובד זר
שכונת התקווה היא אזור מבוקש מצד עובדים זרים ומסתננים. המצב של הדירה הזו טוב בהרבה ממחסנים שמוכרים להם. פועלים סיניים מרוויחים מצויין ומשלמים לכם במזומן, ובלי צ'קים חוזרים.
23 ד.א. 09/06/2014 16:59 יש ממ"ד? (ל"ת)
22 קוני למל 08/06/2014 21:58 זה דיר לא דירה.
מהההההההההההההה.
21 אור 08/06/2014 20:12 דווקא מקלחת ברוחב מטר וחצי זה אחלה (ל"ת)
20 יניב 08/06/2014 19:56 זה לא דירה. זה דיר (ל"ת)
19 אנונימי 08/06/2014 16:19 דירת 11 מ"ר
מופרעים רדו מהגג.
18 אריאל 08/06/2014 14:24 יש פה הפרה של מספר תקני בניה. איפה הרשויות? (ל"ת)
17 esheytan 08/06/2014 14:21 כמו בסיפורים של קפקא (ל"ת)
16 אלי 08/06/2014 14:20 ואיפה השירותים? בחצר המשותפת???? (ל"ת)
15 רוני ל. 08/06/2014 14:19 גם מפח אשפה עשו דירה...
לא שווה שקל!! מחר יבואו מהעירייה ויוציאו צו פירוק! זה אפילו לא מחסנון אלא דירה בגודל של מזנון...
14 אנונימי 08/06/2014 14:11 פראייר מי שמשלם מחיר לא שפוי.. (ל"ת)
13 בא 08/06/2014 14:04 חברה רק בעמידה . (ל"ת)
12 אחד העם 08/06/2014 13:55 מה זאת אומרת "נקנת כדיקת מגורים" ?
האם גם בעיריה היא רשומה כדירת מגורים ? אני בטוח שהיא רשומה כמחסן.
11 דודהבנאי 08/06/2014 13:52 זה ענק.... אפילו משרד אי אפשר לעשןת מזה. (ל"ת)
10 יעל 08/06/2014 13:46 אל תיקנו.בושה וחרפה לבקש מחיר כזה. (ל"ת)
9 יעל 08/06/2014 13:43 לא שוה את המחיר הזה .ב90000,הייתי קונה. (ל"ת)
8 אמיר 08/06/2014 13:26 אם יש מפגר שמוכן לקנות אז למה לא לנסות למכור?? (ל"ת)
דודו 08/06/2014 15:54 הקונים אלו אותם מטומטמים שהולכים להופעות יקרות
ויש 50000 כאלה.... ובמקרה הם גם בוכים על מחיר הקוטג'
7 ישראלי 08/06/2014 13:21 במחיר הזה אפשר לקנות בטבריה
בניגוד לנטען בכתבה, בהחלט יש גם יש דירות בישראל בטווח מחירים של 200-300 אלף שקל. בתקציב כזה אפשר לקנות דירות 2-3 חדרים בטבריה.
ישראלי שפוי 08/06/2014 13:56 אבל למה שמישהו ירצה לגור בטבריה?
אוכלוסיה קשה ומתחרדת, מחסור במקומות עבודה
ישראלי 09/06/2014 18:00 חרדים ירצו, גם הם צריכים לגור איפושהו (ל"ת)
6 אני 08/06/2014 13:08 סגרו מחסן (ל"ת)
5 גל 08/06/2014 13:02 מרפסת קטנה שנסגרה לא יותר מזה (ל"ת)
4 אליפלט 08/06/2014 13:00 זו דירה..?? או אולי בעצם מדובר בצינוק למזוכיסט..?? (ל"ת)
ישראלי 08/06/2014 13:22 גם בטוקיו יש דברים כאלה (ל"ת)
3 בא 08/06/2014 12:59 בסין בונים ל1.3 מיליארד ,וכאן מספסרים בדירות .
8 מליון זה כפר בסין ,כמה קבלנים מסין וגואל הנפש הזה יגמר .שביבי יגור שם בדירה ,וזה הדבר הכי טוב בשבילו ,כך יבין את בעיות העם . ויפסיק לתת לכוחות השוק יד חופשית .
2 עוף החול 08/06/2014 12:39 718 - הרצפה החדשה של אפריקה (ל"ת)
1 שי 08/06/2014 12:36 גם כן דירה- יותר נכון היה לקרוא לזה כלא
הזוי כמה אפשר להתבזות... איך אפשר להגדיר חדר-דירה וזה אפילו לא חדר נורמלי. שיהיה לבריאות למי שיקנה אותה. תמשיכו לעודד את רמות המחירים לא שפויים האלו.... עוד מעט ימכרו לנו מרצפות ויגידו לנו לשים רגל כאן ורגל שם.
ישראלי 08/06/2014 13:22 בטוקיו יש דברים כאלה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש