18:02 הנשיא דחה את בקשת החנינה של אלאור עזריה

16:12 אל על תפצה את הנוסעים שנתקעו בציריך ב-10 אלף שקל לכל אחד

15:00 זימבבואה: הנשיא רוברט מוגאבה ואשתו הודחו ממפלגת השלטון

15:00 חוזר לשוק: אריק שור בדרך להקמת חברה להפצת מזון >>

13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

סקר סטודנטים: 60% שוקלים ירידה מהארץ בעקבות אי היכולת לרכוש דירה, אך לא מוכנים לחשוב על לעזוב את ת"א

סקר אגודת הסטודנטים של המרכז הבינתחומי: ל-84% לא תהיה יכולת לרכוש דירה. כמה יהיו מוכנים להתגורר בשכירות כל חייהם?
 |  65
דור במלכוד
Share
הממשלה מנסה לאחרונה לנקוט צעדים אקטיביים לטיפול במצוקת הדיור באמצעות תוכניות מע"מ 0% לרוכשי דירה ראשונה ו'מחיר מטרה'. מסקר שערך 'מועדון הנדל"ן' של אגודת הסטודנטים מהמרכז הבינתחומי, לקראת ועידת נדל"ן שתתקיים ביום ב', עולה כי הצעירים אשר אמורים ליהנות מתוכנית 0% מע"מ חושבים קצת אחרת מהממשלה.


מהסקר, אשר נערך בקרב 223 סטודנטים בגילאים 22-30 במרכז הבינתחומי, אוניברסיטת תל אביב, האוניברסיטה העברית, המכללה למינהל, הקריה האקדמית אונו והמרכז האקדמי למשפט ועסקים, עולה כי 96% מהסטודנטים היו מעדיפים לקבל מענק דיור משמעותי לכל מי שעשה צבא במקום ביטול המע"מ.

הנתון המדאיג ביותר בסקר הוא ש-60% מהסטודנטים שקלו ירידה מארץ בעקבות חוסר יכולת לרכוש דירה. למרות זאת, 40% מהממשתפים מגדירים את מדיניות הממשלה כטובה (32% רואים אותה גרועה, 20% כשלון חרוץ ו-8% טובה מאוד). זאת ועוד, 58% מאמינים שלמקבלי ההחלטות באמת חשוב לפתור את בעיית הדיור לצעירים.
מקור: אגודת הסטודנטים המרכז הבינתחומי
מקור: אגודת הסטודנטים המרכז הבינתחומי

60% היו מוכנים שמחירי הדיור יירדו בעשרות אחוזים גם אם ערך דירותיהם של משפחתיהם או קרוביהם יירדו בהתאם. 80% יזדקקו לסיוע כספי לרכישת דירה ומספר זהה מוכן להתפשר על דירה קומפקטית בת 70-80 מ"ר אם הממשלה תעודד בניית דירות כאלה במחירים נמוכים במיוחד.
מקור: אגודת הסטודנטים המרכז הבינתחומי
מקור: אגודת הסטודנטים המרכז הבינתחומי

מתברר שתוכנית 'דירה להשכיר' של שר האוצר יאיר לפיד זוכה לאהדה בקרב הסטודנטים, כאשר 60% מהם היו מוכנים לגור כל חייהם בפרויקטים של שכירות מוגנת. 57% מהנשאלים מתגוררים בשכירות ו-43% בבית הוריהם. 64% מתכננים בשנים הקרובות לרכוש דירה, למרות ש-84% מהם אמרו שלא יהיו מסוגלים לעשות זאת בגלל המצב הכלכלי. 36% היו מעדיפים לגור בתל אביב, 16% בפריפריה הקרובה ו-48% בגוש דן.
מקור: אגודת הסטודנטים המרכז הבינתחומי
מקור: אגודת הסטודנטים המרכז הבינתחומי

והאם הסטודנטים מוכנים להתפשר על מרחק מהעבודה/לימודים? 56% אמרו שיהיו מוכנים לנסוע עד 30 דקות מהעבודה/לימודים, 32% עד 45 דקות ו-12% עד שעה. בהמשך לנתון זה, 67% היו מעדיפים להתגורר בגוש דן גם היו מציעים להם דירה מוזלת במיוחד בפריפריה.

לירן פולידיאן
לירן פולדיאן, ראש מועדון הנדל"ן של המרכז הבינתחומי, אומר כי "הנתונים ממחישים שהממשלה מנותקת מרחשי הלב והכיס של צעירי ישראל, קל וחומר הסטודנטים שהם האליטה שתנהיג את המדינה בדור הבא. הסקר ממחיש בבירור את מה שהכל יודעים: שהפגנות קיץ 2011 הסתיימו בלא כלום ושהמצב כיום הינו חמור בהרבה."
מקור: אגודת הסטודנטים המרכז הבינתחומי
מקור: אגודת הסטודנטים המרכז הבינתחומי

מקור: אגודת הסטודנטים המרכז הבינתחומי
מקור: אגודת הסטודנטים המרכז הבינתחומי

מקור: אגודת הסטודנטים המרכז הבינתחומי
מקור: אגודת הסטודנטים המרכז הבינתחומי

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

65 תגובות ב-36 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
36 קליין יורם 08/06/2014 08:54 כפר-טרומן
בעיית הדיור והשכר דירה הנה בעייה חריפה שמחריפה כל הזמן.המדינה רואה רק את ההכנסות שלה ול רואה את הםרט. במושבים קיימים מבנים ניידים ו/או קבועים שלא ניתנים לאיכלוס היות והמנהל אל מכון להוון ו/או להתיר את השימוש בהם.מדובר באלפי יחידות דיור .עלות שכר הדירה ואיכות החיים במושבים היא גבוה ביותר .אולי כדאי שיעשו חושבים שנית ויהוונו את כל המבנים דבר שיגרום להורדת שכר הדירה. הדבר נכון למבנים מסחרייםן גם.
35 leon 04/06/2014 11:45 קשקוש תירוץ עלוב לרצון לרדת אבל מותר לחפש חיים טובים (ל"ת)
34 נאור 02/06/2014 10:33 ביבי שתישרף אמןןן
דיקטטור שפל ומסריח ודפוק עושק את הציבור לך תתפגר אתה עם אשתך המסריחה
33 אלי 31/05/2014 22:10 ביבי מסכן את הציונות (ל"ת)
32 מס' 5 צודק 30/05/2014 12:28 ואת זה אי אפשר לשנות על ידי חוק או הכרזה ממשלתית (ל"ת)
31 גק 30/05/2014 10:32 אלה התוצאות של הטריו הלא מוצלח של :ביבי..פישר ושטייניץ
סקר סטודנטים: 60% שוקלים ירידה מהארץ בעקבות אי היכולת לרכוש דירה .
30 בא 30/05/2014 09:01 אני חושש שאלפים ימכרו כאן דירות ויעברו לאמריקה ,יקנו
עסק וישארו שם .כשהמנהיגים גרים במגדלים בתל אביב ושכחו מה זאת ציונות אז האזרחים שוכחים גם .
משה ראשל"צ 01/06/2014 19:28 וכולם יקבלו גרין קראד חופשי ויעבדו עם משכורות ענק חחחחח (ל"ת)
29 אבישלום 29/05/2014 18:21 לרדת מהארץ כן, לעזוב את ת"א לא?
ומלבד זה שאר הנתונים גם לא אמינים. 60%לא מתכוונים לרדת אלא דיברו על זה. אין להאמין ש88% רוצים ת"א וגוש דן, אין דתיים? אין ערבים?אין מי בישראל אף אחד שרוצה את י-ם? המדגם כנראה נעשה בתוך הבין תחומי ואם אלו רצונותיהם אז הלוואי שמחירי הדיור בגוש דן יוכפלו.
מאיר 30/05/2014 09:34 אם מדובר באלו שלא מוכנים לעזוב את ת"א אז מילא...... (ל"ת)
28 רפי 29/05/2014 18:03 התבוללות זו לא מילה גסה
אנחנו כבר במאה ה21 החיים בעתיד יהיו שונים בתכלית.מאמין בעולם קוסמופוליטי תחיו איפה שטוב לכם .
27 חני 29/05/2014 16:25 באיזו מדינה מחכים לישראלים עם דירות עבורם?
מעולם לא שמעתי שהגויים בחו"ל מחכים רק לישראלים כדי לתת לישראלים דירות בחינם. הצעירים הזויים, בורים ואין להם מושג מינימלי כמה באמת עולה לגור בחו"ל. ירידה מהארץ תמיד היתה ותמיד טענו שזה בגלל המצב הכלכלי. אז מה? בינתיים המדינה היחידה שהאוכלוסיה שלה גדלה פי 9 משנת 1948 היא מדינת ישראל. נו אז מה זה אומר???
מאיר 30/05/2014 09:35 מעניין גם שיש עליה המונית מאירופה המיוחלת, צרפת, בלגיה. (ל"ת)
26 א.כהן 29/05/2014 15:23 ממשלה אימפוטנטית
ממשלה אימפוטנטית , דיבורים בלבד !!!
25 יורד לשעבר 29/05/2014 14:03 בחו"ל ממתינים להם עם דירה ועבודה (ל"ת)
מאיר 30/05/2014 09:36 ועם סל קליטה, משפחתון ושטיח אדום....... (ל"ת)
24 דויד יוסף 29/05/2014 13:53 יש לעלות את מחירי הדיור והארנונה במרכז הארץ במאות%
דור של מפונקים צאו מהגטו התל-אביבי ויישבו את הארץ.
23 אנונימי 29/05/2014 13:29 אני אומר תעברו לבלגיה
מקום שקט, רגוע - יאהבו אתכם שם.
משה ראשל"צ 01/06/2014 19:29 יאהבו אותנו שם בצורה אופקית (ל"ת)
22 חייבים 29/05/2014 13:16 לגדוע
את הזרוע הזאת במדינה שיוצרת את הרוע לאזרחים ! וגורמת להם לרצות להגר מישראל !
21 דוד 29/05/2014 12:46 הרטה,אירופא עכשיו יסלק זרים
.נכון שיש צילצולים רעשים של קבוצה מאורגן של זה ואחר{איך אמרו יש זרם בלווי תקשורת דופים ענין של קבוצה ואנטרסייה-רק דג מת זורם בזרם 2.יש לפנינו עוד רעשים של אביב ערבי הים סוער ולא ירגע מהר-אפילו אפיפיור טייל-יומים אירופא גם אחרים התעלמו מזה---רק שידור תורכי יורק אש וגפרית רעל הופך כל עובדה משתמש שידורים רק מטרה עוינת זורק רפש וליכלוך כדי לשנות תדמיתו המפלצתי--אולי עכשיו אירופה יתעורר יזרוק יקיע את זרים מתוכה 3.צינתי מצב משתנה אולי תהיה עליה רציני-ענין פלסטיני ברוז צולע כן לבנות כל שטח שצריך לבטחונה-אפילו הטבות רציני חיזוק ישובים אלה=\כי מחלה שיש לפנינו לא יעלם בתיק תק{תעסוקה בעיקר ליהודי-כן מגבלות לאויב אפילו חרם מלט,ברזל,עץ,וחול} כי אחייהם גרים במערות-ומה הם היו בשנות-70--לצערי כיום כל הירקנים יצא מחוריהם עוסקים מוכרים בשוק אצלנו
אמנון 29/05/2014 13:47 דוד ארופה עברה את נקודת האל חזור וכבר תקועה עם מוסלמים
בקשרי נישואין שהולידו ילדים ונכדים וידועים בציבור ועדייין כולם מכורים לכסף הערבי, אז אם יסלקו מישהו זה את היהודים כרגיל.
20 בן אהרון 29/05/2014 12:23 הם גם לא יתחנו בגיל 20 כדי להיות זכאים לדירה (ל"ת)
19 תנו 29/05/2014 12:13 להונגרים
לנהל את המדינה ! לפני שיהיה מאוחר מידיי ! הם הם הפטריאוטים הציוניים האמיתים ! הרצל ההונגרי הוא שהתחיל את הציונות ! לפיד ההונגרי יכול להמשיך את דרכו ! מי שלא הונגרי - לעולם לא יכול להיות ציוני ! אימי ברחה מהונגריה ובאה אך ורק לישראל למרות שהדרך לארה"ב היתה פתוחה לפניה ! רק טרומן הנשיא האמריקאי העריך את התכונה שנקראת : הונגרי ! ונתן אשרות כניסה ללא צורך בויזה לכל הונגרי שחפץ בזה ! בעיקר גם אם היה יהודי ! טרומן בעצמו היה: גם ציוני !
hartk 30/05/2014 09:18 ומה שונים דבריך, מדברי כל גזען מצוי
כמו שאגיד תנו למרוקאים לנהל, בלי קשר ליכולות כל הונגרי הוא ציוני כל הונגרי הוא מנהל בחסד אלו שטויות במיץ עגבניות
18 טל 29/05/2014 12:08 בולשיט!! מי שלא מבין כלכלה שלא ידבר
מדגם בסדר גודל של 223 איש לא ריאלי!! הוא לא נותן שום אינפורמציה!! המדגם שצריך לעשות הוא הרבה יותר גדול בטווח של כמה שנים. קוראים לזה אקונומטריקה נכונה, לכו ללמוד, מעניין!
פפפ 29/05/2014 12:37 עוד קבלן . (ל"ת)
טל 29/05/2014 12:48 לא קבלן... כלכלן (ל"ת)
17 שישקו 29/05/2014 12:00 כרגיל הישראלים יודעים רק לדבר , במעשים הם אפסים
אולי בודדים באמת יעזבו
16 shacshab 29/05/2014 11:58 שבועות
מספיק עם השתויות
15 אנונימי 29/05/2014 11:56 אני אומר תעברו לבלגיה
מקום שקט, רגוע - יאהבו אתכם שם.
בלגיה 29/05/2014 12:20 נותנת
לאזרחיה את כל הרווחה האנושית הדרושה לחיות בה ! בבעיית האנטישמיות ניתן לטפל ! זה לא מה שהיה במלחמת העולם השניה ! גם "האנטישמים " הבלגים לא שונאים יהודים כי אם את המוסלמים ! וגם לא בטוח שרוצח הישראלים הוא בעצם מוסלמי ואו פלסטינאי ! בכלל ! אם המדינה תמשיך במדניותה כמו שהיום הרבה ישראלים יחיו הרבה טוב יותר גם בבלגיה !ושלגיה והקיסר המונרכי יחיו כאן לבד ברוב עושר ועושר.....
אמנון 29/05/2014 13:44 כן ממש, לפני המוסלמים מאד אהבו את היהודים.... גם בצרפת
מאד אוהבים את היהודים. כמו שהיהודים בברלין לפני מלחמת העולם השניה החביאו את הראש מתחת לאדמה ואמרו פה זה לא יכול לקרות! השפיות תנצח, אז במקום לטפל באנטישמיות טיפלו ביהודים והמצב הכלכלי בארופה הוא בדיוק הטריגר להתפרצות אנטישמית מחודשת.
14 בא 29/05/2014 11:53 וביבי כנס לseretil me רכבת הקרח , כנס לשרת ,יש משהו
חשוב שאתה צריך ללמוד שם .סרט חשוב .
13 בדבכט 29/05/2014 11:52 ראש ממשלה הזוי מנותק משומן ומסואב שלא מעניין אותו כלום
למעט הנסיעות לחול ביחד אם המשפחה ,תמשיכו לתמוך בליכוד ובשקרים של ביבי ומחירי הדיור ויוקר המחיה יגיעו לרמות שכאלו שישראל תהפוך למדינה שיהודים לא ירצו לגור בה ובעיתות חירום אף אחד לא ירצה להגן עליה כמו שקרה במלחמת לבנון השניה ,לא מובן מאליו שאזרחי המדינה ישתפו פעולה ועל הממשל לתת מענה לחיילים משוחררים ודור העתיד זוגות צעירים
12 בא 29/05/2014 11:49 אף אחד לא צריך בועת נדלן ,היא שואבת את הכסף מכיסי
האזרחים , כמו שאתה רואה ביבי האזרחים הם אנשים ולא חשבונות בנק ,ולרהמ יש אחריות לפתור להם את הבעיות . איפה פתיחת שוק הנדלן לתחרות עי הבאת קבלנים מחול . למה שלא תהיה ציוני וגיבור ישראל ותוביל את המהלך ,אם החיים כאן יהיו יותר קלים צעירים לא יעזבו , והם לא סתם מדברים בגלל שלצערי אני מכיר אחד שעזב בגלל מחירי הדירות ויוקר החיים ,לא בשביל זה אבא שלך ,זיכרונו לברכה ,הקים כאן מדינה .
11 תפעילו את הראש 29/05/2014 11:46 מירושלים ברחו 30,000 איש ולמרות זאת בנו 22,000 דירות
מאזן הנכנסים לגור בירושלים מול העוזבים אותה, מראה שב 5 השנים האחרונות בהם זינקו המחירים, אוכלוסיית ירושלים דווקא ירדה, ולמרות זאת בנו המון דירות חדשות. אז האם בגלל עודף היצע המחירים ירדו? כמובן שלא. כי המחירים עלו בגלל הריבית. אפילו מחירי השכירות עלו ב 15% בשנים האלו, וזאת כי המשכורות הממוצעות של השוכרים גדלו גם.
אריאל 29/05/2014 15:29 הנתונים מתייחסים רק להגירה, ולכן אתה טועה ומטעה.
בנתונים לא נכללים כל מי שכבר תושב ירושלים וקנה בה דירה. וזה המוני אנשים.
10 חי 29/05/2014 11:45 אין קשר בין מחירי הדירות לירידה מהארץ
בגנים שלנו כנראה טבוע הצורך בנדידה.גם אנטישמיות במדינות המערב לא מרתיעה צעירים מלהכריז על ירידה מהארץ. חבל שאין אנחנו גאים במולדתנו,יש בה הכל לכל מי שרוצה לחיות בה,רק החינוך לאהבת הארץ לוקה בחסר.יש במדינת ישראל מגורים זולים ב"פריפריה".האמנם יש פה פריפריה???במדינה שאפשר לעבור אותה מקצה לקצה בפחות ממחצית היממה?במדינה שבנו בה בשנים האחרונות כבידים מודרניים מקצה לקצה לעיתים על חשבון היופי על חשבון הירוק שמספק הטבע שלנו. כדאי להעמיד בסדר העדיפויות של מדינת ישראל את החינוך והתרבות וללמד את ההיסטוריה של העם היהודי עד כדי הפנמה של החשיבות של מדינת ישראל לעמנו.ותרבות חשובה לנו כדי שלא ירעו בשדות זרים וכדי שחיינו יהיו קלים יותר כאן,כדי שתודעת השרות של האזרח תשתנה ויהיה ברור לנותני השרות מה מצפים מהם. את מי שרוצה לרדת מהארץ לא נצליח לעצור גם אם יקבל דיור חינם!!!
פפפ 29/05/2014 12:14 תחזור ליגואר שלך אדון קבלן ,אתה מנותק . (ל"ת)
9 שלמה גרינברג 29/05/2014 11:44 מי משלם בעד סקרים מטומטמים כאלו? (ל"ת)
8 ת 29/05/2014 11:43 וואלה, אולי סוף סוף יהיו חניות פנויות בתל אביב (ל"ת)
7 אליפז+גימלאי צה"ל 29/05/2014 11:40 אות קלון למנותק -הקיסר מקיסריה
תוצר מביש נוסף של המחריב הלאומי ונושא כליו-שטיינפוץ.ענין של זמן עד שתוקם ועדת החקירה הממלכתית עם סמכויות שתחקור את ההפקרות והחורבן שעלובי חיים אלה-הביאו על המדינה.
6 אזרח 29/05/2014 11:39 פרספקטיבה כלל מערכתית
המדגם מלמד על מה שחסר: פיתוח מקורות תעסוקה עמו גם שירותי קהילה ותרבות ב"פריפריה" יכולים להוות פתרון מוצלח. האם הממשל בישראל מסוגל לעבוד בתיאום? האם הוא מעוניין להציג פתרון מחוץ לגוש דן?
5 צביקה דורון יועץנדלן 29/05/2014 11:30 הבעיה בישראל היא שיש רק מרכז אחד במדינה
בגרמניה יש 8 ערים מרכזיות, בארה"ב 20 ערים. כולם רוצים לגור בתל אביב או צמוד אליה. בארה"ב בגיל 18 עוזבים את בית ההורים והולכים ללמוד או לעבוד בעיר אחרת שיכולה להיות במרחק של 2,000 ק"מ. הם פותחים חיים חדשים. בישראל הסבא והסבתא רוצים להיות קרובים לנכדים ולכן מוכנים לעזור כלכלית בהון העצמי לדירה שתהיה קרובה אליהם.
dw 29/05/2014 11:47 יש 2 מטרופולינים
ת"א/גוש דן (כולל השוליים שאלה שרון ושפלה) וי-ם. שניהם מבוקשים מאד, ולכן המחירים בהם גבוהים. על מנת ישראל לפתח עוד 2 מטרופולינים: ב"ש וחיפה/קריות. מעבר צהל לנגב הוא הזדמנות פז היסטורית לפתח שם מטרופולין שלישי, עם עוד 500 אלף תושב, ונחזיק אצבעות לרוביק שיצליח. נ.ב. המודל הגרמני אכן טוב, וזה בדיוק המודל אליו אני שואף. זאת להבדיל מהמודל הבריטי (לונדון יקרה להחריד, שאר בריטניה זה פריפריה). המודל האמריקאי לא טוב, כאשר המחירים בניו יורק גבוהים בסדרי גודל מאשר בפריפריה. רוב ארה"ב היא פריפריה של עולם 3, ולהבדיל מאצלנו, אי אפשר להגיע מבית פרוורי בפריפריה בארה"ב לעבודה במנהטן בשעה נסיעה ברכבת.
תומר 29/05/2014 11:46 מדוייק
אני תמיד אומר את זה, והמפונקים לא מקשיבים לי. יש הזדמנות לפתח את באר שבע להיות מרכז מטרופוליני תוסס לצעירים. וזה קורה אבל לאט. החזון שלי הוא להביא הייטק גם לאילת, בתי מלון לחיפה ולקריות, תחנת טלויזיה לאומית שתשדר מב"ש. לפזר את כל מוקדי הכח והפופולריות בין הערים בישראל. בדיוק כמו שקורה ברוב העולם המערבי.
4 אמיר קוצר 29/05/2014 11:28 איפה ראש הממשלה? יש לנו אחד כזה? (ל"ת)
אבי 29/05/2014 12:45 יש לו את העבדים המפגרים שלו
הוא לא צריך להתאמץ
3 לודמילה 29/05/2014 11:26 איפה מצביעי לפיד?
צריך לצאת חזרה לרחובות, רק כך יבינו הפוליטיקאיים ובכללם לפיד שהעם לא יבחר בהם שוב!!!!!
כבר קיבל 29/05/2014 15:32 מה אכפת לו, הוא את הפנסיה התקציבית והתנאים עד סוף ימיו (ל"ת)
דינה יועצת אירגונית 29/05/2014 12:02 מדובר בבעיה חוצת משרדים. צריך כאן התערבות של ראש הממשלה
פתרון בעיית הדיור איננו בידי שר האוצר ואף לא שר השיכון. כדי לשחרר קרקעות לבניה צריך שיתוף פעולה אינטנסיבי של משרד האוצר, משרד השיכון, מנהל מקרקעי ישראל, המשרד לאיכות הסביבה, משרד המשפטים ובוודאי השמטתי עוד משרד או שניים. מכיוון שמדובר כאן בבעיה בעלת השפעה משמעותית על עתידה של המדינה ואופי החיים שיחווה בה הדור הבא, נדרשת כאן התערבותו הפעילה של ראש הממשלה ליצירת תיאום בין המשרדים השונים. ראש הממשלה שלנו עסוק ביחצנות ובספינים ושכח לגמרי שיש כאן מדינה לנהל. העובדה שמשבר הדיור עדיין לא מצא את פתרונו מצביעה על חוסר הנכונות של ראש הממשלה להפשיל שרוולים ולהכניס את ידיו לתוך אחת מהבעיות המשמעותיות ביותר במדינת ישראל של העשור השני למאה הנוכחית. נקווה שנזכור זאת בבחירות הבאות.
אמנון 29/05/2014 13:40 את ראש הממשלה מעניין רק לכבות את השריפות של שרה (ל"ת)
2 ש 29/05/2014 11:16 שינסו לקנות דירה במרכז לונדון או פריז או מנהטן
כן הסטודנטים בעולם, גרים במרכזי הערים - כולם גרים בלונדון ומנהטן - כי מאוד זול שם! מפונקים. שיגורו בפרברים ולא יבלבלו את המוח. בדיוק כמו שבניו יורק סטודנטים גרים בברוקלין או קווינס
שלמה מעוז 29/05/2014 12:39 כמה מרוויחים בלונדון וכמה כאן? מה ההשואה בכלל יוקר
המחיה בישראל פשוט גורם לטובים ללכת מכאן וחבל
יוני 29/05/2014 12:38 אבל אצלנו גם בפרברים יקר!
מזמן כבר לא מדובר רק על ת"א. אני עובד בהייטק ולא מצליח לקנות דירה במעגל השלישי של ת"א!
תל אביבי 30/05/2014 11:52 נסה לחפש בדרום ת"א, חולון ובת ים (ל"ת)
יוני 01/06/2014 14:43 חיפשתי - מאוד יקר! (ל"ת)
אנונימי 29/05/2014 11:52 בוא נחכה למסיבת הטילים הבאה כדי לראות אם אפשר להשוות (ל"ת)
1 כרמילידה 29/05/2014 11:01 נשמע כמו אוסף שטויות
אפשר לחשוב שבחו"ל מחלקים דירות לכל מי שרוצה.
רם 29/05/2014 11:23 אכן, וכל האלה שאומרים ללכת לברלין=90% שם בשכירות (ל"ת)
יוני 29/05/2014 12:37 שכירות זולה שמהווה 10% מההכנסה. לא 50%! (ל"ת)
אמנון 29/05/2014 13:39 ברלין לא מחכה לכם, סובלים אתכם בינתיים שם בשקט, אתם
לא רואים מה קורה באירופה??????
יוני 01/06/2014 14:48 גם ישראל לא מחכה לנו
מחירי דירות בשמיים, פנסיה נשחקת, סיכון בטחוני, מסים מטורפים. בינתיים היהודים שחיים באירופה משגשגים וקונים דירות יוקרה בארץ, ואלה שחיים בישראל נדחקים לעוני ומחסור.
יוני 01/06/2014 14:45 גם ישראל לא מחכה לנו
מחירי דירות בשמיים, פנסיה נשחקת, סיכון בטחוני, מסים מטורפים. בינתיים היהודים שחיים באירופה משגשגים וקונים דירות יוקרה בארץ, ואלה שחיים בישראל נדחקים לעוני ומחסור.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש