13:42 עבר בממשלה: מתקן 'חולות' ייסגר תוך 3 חודשים

12:52 אינפימר עולה 2.7% ומשלימה עלייה של 68% מתחילת החודש

12:49 לאומי יורדת 0.6% ומשלימה 3 ימי ירידות רצופים

12:43 חיסול שי שירזי: מיכאל לוי הורשע בהריגה - וירצה 24 שנות מאסר

11:47 ביהמ"ש קבע: 4 חודשי מאסר למזכ"ל הסתדרות המורים לשעבר יוסי וסרמן

12:55 בשורה להורים: הקלות בקבלת נקודות זיכוי על ילדים נטולי יכולת >>

09:14 איילת שקד: אין סיכוי שיאושר משפט חוזר ליגאל עמיר - יישאר בכלא >>

08:33 ביום שישי נקבע הדולר היציג בירידה של 0.1% ל-3.51 שקלים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

רוני מאנה: "יהודים הם אנשים חכמים מאוד - בגלל לפיד קבלנים מוכרים דירות ששוות 1.4 מיליון שקל ב-1.6 מיליון"

"ביקור של משקיעים בישראל נגמר בדיסקוטקים ובחורות יפות. לא מעניין אותם יותר לקנות דירות - הם חושבים שכולם כאן גנבים"
 |  67
"מפרגן"
Share
גורמים בתחום הנדל"ן מעריכים שאי הכללת קבוצות הרכישה בתוכנית 0% מע"מ לרוכשי דירה ראשונה תייתר את קיומן. קבוצות הרכישה התאגדו לאחרונה כדי למנוע את רוע הגזירה, ומנגד הקבלנים יצאו בדרישה לפרסום
תשקיף
תשקיף
מסמך משפטי אשר מוציא הגוף אשר אחראי על הנפקת
מצד קבוצות הרכישה מאחר ולדבריהם הם אינן עומדות בהבטחות ומסכנות את הציבור הרחב.


Bizportal שוחח עם איש העסקים ומארגן קבוצות הרכישה רוני מאנה על קבוצות הרכישה ומצב שוק הנדל"ן. מאנה טוען שאין טעות אחת שראש הממשלה בנימין נתניהו לא עשה בשוק הנדל"ן ומעריך שיהיו קבלנים רבים שייפגעו בעקבות תוכניות הממשלה. מה צפויה להיות רמת מחירי הדירות בפרויקט על הקרקע שנרכשה מענבל אור בבבלי? צפו בסרטון


כתבות מעניינות נוספות:
זה אפשרי: 6 דרכים קלות לחתוך בריבית על המשכנתא - ולחסוך גם 44 אלף שקל
זה המקום שבו פלאטו שרון רוכש עכשיו דירות ואומר - "המחירים יקפצו פי 2"
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

67 תגובות ב-49 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
49 סוף כל סוף 04/05/2014 13:16 גם אתם מריחים את הלחץ? ההתרסקות בפתח (ל"ת)
48 לפיד תעוף הזקת מספיק 30/04/2014 17:22 הוא צודק ולכן תוכנית -% מע"מ של לפיד רק העלתה מחירים!!! (ל"ת)
47 בלושינסקי ג'וניור 30/04/2014 00:00 זהו אני מפסיק לראות סודות הנדלן (ל"ת)
עידן נוריק 01/05/2014 17:12 תומר בלושינסקי? למדתי איתך בתיכון! (לת)
וברצינות, קצת הגזמתם עם נושא ההיצע והביקוש. כולם הבינו את זה כבר, המדינה לא משחררת מספיק קרקעות, תכתבו את זה בבירור כל יום בראש העיתון, זה מה שיעשה גלים.
46 משה 29/04/2014 20:56 ממשלת ספרד מורידה את המכנסיים בשביל המשקיעים. 30% אבטלה
למזלנו אין לנו צורך להתחנן בפני אף אחד. השקל מאוד חזק גם ככה והאבטלה נמוכה.
45 תל אביבי 29/04/2014 20:54 כל הטיילת בתל אביב שלטים בא-נ-ג-ל-י-ת FOR SALE
פשוט בושה, דווקא אני מסכים עם רוני מאנה בקטע שהוא אמר שהמדינה צריכה לתת למי ששירת ותרם למדינה, ולא לאיזה מישהו שלא עשה דקה צבא. אולי הקרקעות בתל אביב לא שייכות למדינה אבל מדיניות המיסוי כן. המדינה רשאית לקבוע מס רכישה 30% ולתת פטור מהגזירה רק לתושבי הארץ שעשו צבא, ולעולים חדשים שעשו עליה וגם גרים פה מעל 1,000 ימים. כל השאר שישלמו מס אדיר לטובת כולנו, או שפשוט לא יקנו וישאירו את הנדלן המשובח ביותר לישראלים. (ממש לא אכפת לי שהיזם ובעלי הקרקע והעירייה יקבלו פחות הכנסות ממה שהם ציפו)
44 חחחחחח 29/04/2014 14:47 כמה הם מכרו דירות אחרי העליה? (ל"ת)
43 ירון 29/04/2014 13:35 מנסה באמירה מחויכת לאמר שלפיד לא דפק את הקבלנים אבל...
דפק גם דפק. המפולת בדרך.
42 דוד 29/04/2014 12:46 רוני מאנה, ממך לא הייתי קונה מכונית משומשת "הון שלטון"
בוודאי לא דירה. אתה נראה לי מלך הנוכלים, חנפן ומלוקק, עם ג'ל על השיער, נראה "טיפ טופ" במובן השלילי של המילים. מדבר וכותב דעות שקופות של בעל עניין. היהודים אכן חכמים, גם הלקוחות וככאלה בסופו של דבר יפסיקו לקנות ולו מהסיבה הפשוטה שלא יהיה להם מהיכן לשלם. אתם במו ידכם כורתים את הענף שאתם יושבים עליו. המדינה אנשים טובים ממך בנו בזיעת אפם נהרסת ע"י רודפי בצע ושלמונים.
41 אחת שמבינה א 29/04/2014 12:41 חשוב לי מאוד לציין שאלמלא לפיד, הנושא הזה
של יוקר הדירות היה נדחק לפינה כרגיל, אני לא בטוחה שהתוכנית של לפיד תצליח או תכשל, אבל בדבר אחד אני בטוחה שהוא גרם לביבי להתעורר משנתו ולהתעסק בנושא החשוב הזה ועל כך צריך לברך את לפיד.
לפיד 29/04/2014 17:31 הבובה של ביבי. הוא לא גרם לביבי להתעורר להפך
ביבי יטרפד הכל . אין מה לברך את לפיד על זה. להפך
40 קליין יורם 29/04/2014 12:10 הורדת צחירי הדיור
בינתיים היליד שעושה משהו להורדת מחירי הדיור הנו שר האוצר.היתר מקשקשים.ראש הממשלה מהפחד שלפיד ייקבל את הקאדיט על הורדת המחירים מוציא הצעות חדשות,נגד אילי ההון,שהם מתחביבי ראש הממשלה.תנו ללפיד לעבוד ותפסיקו להלך איימים
39 ירקרק 29/04/2014 12:07 אמר הגנב הראשי...
מחירי הדירות הם פאקטור של היצע מול ביקוש, אם קבלן יכול לרמות קונים ולמכור להם דירה ב200 אלף יותר ממה שהיא שווה, הוא ממש לא יצטרך את הפטור ממע"מ של לפיד.
38 אני 29/04/2014 11:53 כל פעם יש לו תואר אחר, וכל הזמן מתחכך בין כל האלו (ל"ת)
37 אני 29/04/2014 11:51 כך אתה מדבר על החברים שלך? (ל"ת)
36 נוחי 29/04/2014 11:42 רב הנוכלים בישראל מדבר
הוא המציא את המושג נוכל
35 בועז 29/04/2014 11:40 מי שרוצה לקנות במחירים האלה שיבוסם לו
אני חושב שזה רע לכמה אנשים שהיהודים התעוררו והחליטו להפסיק להיות פראיירים, נפגש מתי שדירות 80 מ"ר יעלו 300-500 אלף ₪ תלוי במיקום, ואני מדבר על ת"א באיזורים שממערב לאיילון.
34 כלכלן ראשי 29/04/2014 11:32 יש להוריד את המחיר להטבה ל 1.3-1.4
כך נגלגל את ההנחה לציבור ולא לכיסם של הקבלנים , אם המחיר ירד ל 1.4 לקבלן שירצה למכור דירות לא תהיה ברירה אלא להוריד את המחיר ל 1.4 כדי להיכלל בהטבה ואם לא פשוט הציבור יחפש דירות שבהנחה (טכי זה הראש של היהודים כמו שהקבלנים רוצים את הכסף לעצמם כך גם הציבור) אם לא יוריד את המחירים הקבלן לא ימכור את דירותיו וישלם ריביות על הכסף שלווה מהבנקים ו8ניראה מי ישבר ראשון
33 בעעעעעעעעע 29/04/2014 10:55 את כל היהודים הנוכלים גנבים ריכזו במקום אחד. וזה התוצאה (ל"ת)
נתי 01/05/2014 13:53 כן בחו"ל כולם צדיקים טהורים ונקיי כפיים.שונא ישראל עלוב (ל"ת)
32 טל 29/04/2014 10:21 אל תשבו אחרי מקלדת ותבלבלו ת'מוח
תקשיבו לאיש ולתמדו. \
גילי 29/04/2014 10:54 לתמדנו לתמדנו...חחחח (ל"ת)
31 דחוף "צדק חברתי" ! 29/04/2014 10:20 תפסיקו האינטרס!! לכבוד"הדור הצעיר"=הם קיומה של המדינה!! (ל"ת)
30 דמגוגיה יומי לפראייר 29/04/2014 10:16 מעמד ביניים עני=בועה50%מעל=בשטחמזמן פחות20%=מיתון!!!!!! (ל"ת)
29 YL 29/04/2014 10:03 נו...רוני תגיד את האמת זה לא בגלל הפרחים לשרלה
כולנו יודעים חנפנות עולה כסף ואולי זה מגולם במחיר הדירות??? אבל שהיה ברור הציבור מוכן לשלם יותר אבל לא להתחנף כ אחרון וראשון החנפנים במדינה
אני 29/04/2014 12:00 הוא גם מדבר מתוך פוזיציה (ל"ת)
YL 29/04/2014 14:58 ברור חנפן לעולם מדבר מתוך פוזיציה (ל"ת)
28 רונית 29/04/2014 10:01 צודק
בחרתם את לפיד בגלל פוזה וזה מה שקיבלתם ועכשיו יש לכם בעיה עם המראה של רוני מאנה? השפה שלו ? ככה נשמע מי שדובר אמת
אני 29/04/2014 12:02 את לא מבינה שהוא מדבר מתוך פוזיציה? המאכר הראשי (ל"ת)
27 אסף 29/04/2014 09:58 אם הקבלנים יעלו ל 1.6 מיליון אז...
אז הם מסתכנים באיבוד של קהלי יעד שאינם זכאים להטבה. אני בספק כמה קבלנים יקחו את הסיכון המיותר הזה .
26 abu jilda 29/04/2014 09:58 תזכירו לי מי זה מאננה ? (ל"ת)
25 ציון 29/04/2014 09:44 הפיתרון למצב הפרדה בין בניה פרטית ובניה לזכאים ד ראשונה (ל"ת)
24 יהודים חכמים 29/04/2014 09:25 איך ערס מהזן הנחות עם פאה מגוחכת נהיה הוגה דעות (ל"ת)
23 בינו 29/04/2014 09:16 די
יוצא שואה ניקנקו את המזרחים כול שנה מחדש מנקים את הקופה מחדש.
נתי 01/05/2014 13:57 לא צריך גויים אנטישמיים, יש פה מספיק מזרחים אכולי ריגשי
נחיתות (ובזה הם צודקים....כול אחד יודע מה הוא שווה באמת), שתוססים משנאה וקנאה ותיסכולים, ולהם נותר לי רק לאחל שיזכו לקבל את שילומי השואה אחרי שיעברו גם הם מה שיוצאי השואה עברו, במהרה בימינו....
22 בינו 29/04/2014 09:16 רוקנו את הקופה הפולנים איזה טבע
איזה יופי נפטרנו מיומיים של יום השואה נחכה שנה הבאה בטח ירצו כבר 2 מיליארד שקלים לחלק להוריהם.
לך תבחר ביבי יא אהבל 29/04/2014 10:36 בגלל מיזרחי דפוק כמוך המדינה נמצאת בחרא (ל"ת)
אם היית יודע לקרוא 30/04/2014 12:33 חתיכת קוף מת בינו,,,
לך להום סנטר תקנה חבל לרדת מהעץ ואל תשכח לולאה בקצה חתיכת ילד גועל
21 פאה לי חביבה 29/04/2014 09:15 רמה נמוכה שפה של שוק
מה זה זה???
20 אריק / 29/04/2014 09:09 לרוני היקר הממשלה לא רוצה משקעים לא מבחוץ ולא מבפנים
ועם הממשלה תשמע שאנשים באים לבלות פו היא תטיל מס גם על בלוי
19 אני 29/04/2014 08:50 בשביל זה לא צריך להיות חכם . (ל"ת)
18 ככ 29/04/2014 08:46 המשקיעים הזרים צודקים (ל"ת)
17 מתווך 29/04/2014 08:45 בשטח המחירים כבר יורדים אז שלא יספרו לכם סיפורים (ל"ת)
נתי 01/05/2014 13:58 איפה? אתה יכול לספר לי? בפרוייקטים שאני בודק רק עולה. (ל"ת)
16 אורן 29/04/2014 08:44 עכשיו אני בטוח שהתוכנית של לפיד מצויינת
אם הקבלנים נגד סימן שהתוכנית מצויינת.
והכסף ילך לקבלנים 29/04/2014 14:22 לא הבנת, אתה תשלם אותו מחיר לאחר ה"הנחה" כמו לפני
הוא ניסה להסביר לך שהקבלנים קצת יותר חכמים מרוב הציבור. אתה משחק איתם דמקה והם משחקים שח. הדרך היחידה שנראית כרגע לפתרון בעית מחירי הדיור היא הבאת חברות בניה מחו"ל שיבצעו את הבניהבפיקוח ממשלתי.
15 יופיטר שוקי הון 29/04/2014 08:43 אנא אנא עיזרו לי
צריך פסיכולוג דחוף.....
14 המשקיעים 29/04/2014 08:35 ללא ספק בורחים מהקומוניזים והלאומנות הכלכלית שיש פה (ל"ת)
13 אבי 29/04/2014 08:33 היזמים והקבלנים בפאניקה - משרדי המכירות שוממים (ל"ת)
נתי 01/05/2014 13:59 אם היו בפניקה היו מורידים מחירים ולא מעלים..... (ל"ת)
12 תוכנית לפיד 29/04/2014 08:29 זאת תוכנית מפלה בין אזרחים ואסור להסכים לה.
או שיתן לכולם או שיחשוב על רעיון פופוליסטי אחר
אני 29/04/2014 11:32 היא לא מפלה. היא מעודדת את מי שתורם (ל"ת)
תוכנית לפיד 29/04/2014 17:35 אכן מפלה בין אזרחים לא רק מי שתורם אלא התניה של ילד
וגיל זה אפליה. למה למי שאין ילד לא מגיע דירה בהנחה? באיזה מדינה קניית דירה מותנה בילדים? רק בישראל
11 ק.ג 29/04/2014 08:22 כמה שטויות מבן אדם אחד. (ל"ת)
10 שוק 29/04/2014 08:21 בושה שנותנים לו בכלל במה הוא סתם "מבלבל בביצים" (ל"ת)
9 ציון 29/04/2014 08:10 אפשר גם להיפך מרוב חכמה שווי של 700.000 שח הופך ל 1.4
ועכשיו במבצע 1.2 בקיצור כל אחד מדבר מאיפה שכואב לו אני שמיח שגם למרוויחים כואב ולא רק לזוגות הצעירם שכ חטאם להמשיך וליבנות את הארץ ולהיבנות בה
8 צביקה דורון יועץנדלן 29/04/2014 08:06 מכל הכיוונים גורמים נזקים לזוגות הצעירים:
1. מדיניות ממשלה ללא תכנון מראש, 2. קיפאון זמני שיביא להתפרצות ביקושים בבת אחת, 3. ריבית אפסית שלא יכולה לאפשר למחירים לרדת, 4. מלחמה נגד היזמים שיפסיקו לרכוש קרקעות לבניה עתידית. ומי שישלם על כך יהיו כרגיל מעמד הביניים שנלחם כל חודש מחדש על קיומו הכלכלי
7 רוני השקרן 29/04/2014 08:01 שימו לב מה הוא אומר,אין משקיעים!
מחירי הדירות לפני קריסה
6 רוני השקרן 29/04/2014 07:51 חח,שכחת לציין שבגלל לפיד קבלנים מוכרים דירות של 1.8
מליון ב-1.6 מליון לדירות ב-1.8 מליון אין ביקוש!!!
5 רוני מאנה 29/04/2014 07:42 האיש תאב בצע ופרסום הכוחני ביותר שאני מכיר
בן אדם מסוכן לחברה
4 רונן 29/04/2014 07:36 אינטרס
מענייו לשמוע את דברו על ראש הממשלה .בעבר הוא ניסה להיות חבר של משפחת נתניהו. באשר לייתר דברו הכל מתוך אינטרס אישי . כאשר המדינה תוריד את מחיר הקרקע בפרפריה ,ישפעו מכך גם מחירי הקרקע הפרטית באתו אזור.
3 אייל 29/04/2014 07:14 הוא אומר בקול מה שכולם יודעים. לפיד וביבי עובדים למען
הקבלנים הגדולים ועוזרים להם להשתלט על כול שוק הבניה ולקבוע מחירים כפי ראות עינהם. למה אין אותן הקלות מס ברכישת דירות יד 2? כי אין לביבי שום אינטרס שם. למה אין את ההטבות רק לרוכשי דירה ראשונה? כי לקבלנים זה לא מספיק.
אנונימי 30/04/2014 12:20 כי בדירות יד שניה המע"מ כבר שולם (ל"ת)
ציון 29/04/2014 11:20 כן צריך לתת מענק כספי גם לזכאי דירה ריאשונה לרכישת יד 2 (ל"ת)
נתי 01/05/2014 14:00 או החזרי מס בנקודות זיכוי.... (ל"ת)
2 אנונימי 29/04/2014 07:10 כמה זה שקוף הדאגה שמחירי הדירות לא ירדו
עסקת בבלי - שלא תכשל
1 השפוי 29/04/2014 07:07 מאכר ששיחק לו טיפה המזל
אין מה להתרגש הבחור מדבר מפוזיציה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש