ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

זה המקום שבו פלאטו שרון רוכש עכשיו דירות ואומר - "המחירים יקפצו פי 2"

איש העסקים רוכש בחו"ל ומתייחס לישראל: "לא ייתכן שרק אהוד ברק ואני נוכל לקנות דירות, המחירים חייבים לרדת ב-30%-35% "
 |  37
רוכש בחו"ל
Share
איש העסקים פלאטו שרון, ממקימי הדיזנגוף סנטר, מאמין בשוק הספרדי: שרון סיים בימים אלה משא ומתן לרכישת 120 דירות בפאתי העיר ולנסיה ב-35 מיליון שקל.


מדובר בדירות בשטח של 60-70 מ"ר המתומחרות בכ-300 אלף שקל. יחד עם שותף מקומי מתכנן שרון להקים מרכז מסחרי זהה לדיזנגוף סנטר בשלב ב' של העסקה.

"זה הזמן להתחיל לקנות בספרד", אמר פלאטו שרון ל-Bizportal. "המדינה יוצאת מהמיתון ויש בה אווירה טובה, הכול חיובי. אנחנו לא משלמים מחיר גבוהה - 60-70 אלף אירו לדירה, מחיר שיכפיל את עצמו בעוד שלוש שנים ויגיע ל-110-120 אלף אירו. את הדירות ניתן להשכיר ב-350-400 אירו בחודש, כלומר לקבל
תשואה
תשואה
הרווח על השקעה, נמדד בדרך כלל באחוזים
של כ-8%."

ומה חושב פלאטו שרון על מחירי הדירות בישראל? "המחירים בארץ משוגעים, יש מקומות בהם משלמים 30 אלף דולר למ"ר, יותר מהמקומות הכי יפים בעולם, זה לא יכול להיות. המחירים חייבים לרדת בישראל, לפחות ב-30%-35%. לא הקמנו את המדינה רק בשביל קפיטליסטים, אנשים צריכים להתחתן ולא לשלם כמעט מליון דולר על דירת 80 מ"ר."

שרון ממשיך: "הלוואי והייתי יכול לעבוד בישראל, יש לנו שטחים, יש אפשרויות לבנות. הקטסטרופה היא שמדברים ומדברים ולא עושים. אהוד ברק ואני יכולים לקנות דירות אבל שאר הישראלים אינם יכולים." כתבות מעניינות נוספות:
4 קושיות למנכ"ל: מיהם התם, החכם, הרשע ושאינו יודע לשאול של הנדל"ן?
ראש עיריית חולון: "הקבלנים אשמים במצוקת הדיור, לא מעניין אותם הזוגות הצעירים - הם בכוונה בונים לאט"
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

37 תגובות ב-24 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
24 להב 03/05/2014 08:10 פלאי פלאיו שרון- איש בעייתי ביותר ומסוכן (ל"ת)
23 סאב פריים ישראלי 28/04/2014 20:23 זה רק ביזנס..
שיהיה בהצלחה. בגדול הוא צודק, המחירים בישראל חייבים לרדת בגדול - קוראים לזה משבר כלכלי.
22 מזרחי 28/04/2014 18:15 פלאטו מספר סיפורים
לפני שנתיים הצטלם םלאטו שרון בבנין אפריקה - הנה הוא כבר מבצע פרויקט במיליארדי דולרים שם, שיפתח את המדינה "בנין" וסיפורי טלויזיה גדולים. מה קרה? הכל דיבורים. האם כל מה שפלטו מסםר זו האמת?
21 שרון 28/04/2014 13:20 פלטו ! מה אתה עשית בשביל מדינה ולא בשביל פפגנדרה?! (ל"ת)
20 ישראל 27/04/2014 20:01 היא
לצערי מדינה לא פחות שונאת יהכודים מאשר מדינות אחרות .....היא גורמת לרדיפה הרבה מאד ישראלים (יהודים)שבוחרים להסתלק מכאן בגלל זה ! כי , הסבל שהיא גורמת להם היא בלתי הפיכה.....דבר שני העולם הפך להיות גלובאלי ועגול וישראל לכן חייבת להתחרות כלכלית עם עולם כזה במיוחד עם מדינות ה- oecd ! בגרמניה הנאצית אמרו ליהודים : אראוס !בישראל לא אומרים ככה אבל עושים ככה....
19 בנג'ו 27/04/2014 20:00 מעניין אם הוא יעשה את אותו התרגיל שעשה בדיזינגוף
עבד על הממשלה ובנה ללא היתר שטח הרבה יותר גדול ממה שאישרו ושהיה כתוב בתוכניות שהגיש לאישור... שקרן זייפן גנב עבד על המדינה ועשק סכומים נאים שהיה צריך לשלם כמיסים
18 צביקה דורון יועץנדלן 27/04/2014 18:43 כמה דברים שפלאטו שרון צריך לשים לב אליהם:
1) ישראל היא מדינת היהודים היחידה בעולם, אחרי ארה"ב, כלומר שהמוסלמים והאנטישמיות באירופה יביאו לכאן מאות אלפי יהודים שיקנו פה דירות. 2) ספרד זו מדינה ענקית עם מספר מרכזים והרבה אדמה. בישראל יש מרכז אחד בלבד והולך להיות פה מאוד צפוף בעוד 30 שנים. 3) שיעור הילודה בישראל הוא הגבוה בעולם המערבי, וזה הגורם המרכזי למגמה ראשית של עליות מחירים מאז קום המדינה. יכול להיות שבשנים הקרובות מחירי הדירות בספרד יעלו אחרי הנפילות שהיו שם, אבל אפשר לקנות מניות של חברות בניה בספרד. לא צריך לרוץ לשם ולהתעסק עם שוכרים. קונים דירה בישראל כי הילדים שלנו כאן. מי שחושב לרוץ מחר לספרד ולקנות שם דירה אחת, שיחסוך מעצמו את האשליה הזאת.
עמיר 27/04/2014 20:28 הבעיה היחידה בתיזה שלך היא.....
לא לקחת בחשבון שאולי המדינה הזאת היחידה של היהודים לא תהיה של יהודים תוך 25 שנה . הסקטוריאליות טוחנת אותנו מבפנים וירידה מהארץ מאד קוסמת. אנטישמיות היא בהחלט בעיה אך לצערי גם כאן כבר לא ממש בטוח לא מבחוץ ולא מבפנים. אם יש אלוהים בשמים שלח לנו מנהיג אמיתי שלא נראה במחוזותינו כבר מספר עשורים.
א 27/04/2014 19:45 חחחחחחחחחחח
תפסיק לשחרר נפיכות
17 אשר 27/04/2014 17:48 פלאטו לכנסת
אני חושב אנשים כמו פלאטו שרון אין הרבה כל הכבוד כל מילה שלו נכונה הוא חייב לחזור לפוליטיקה יישר כוח אומר מה שהרבה אנשים שותקים
YL 27/04/2014 19:27 גנב מספיק בצרפת לא צריך סיבוב חוזר (ל"ת)
אנונימי 27/04/2014 18:44 בישראל רק גנבים מתעשרים - הוא מורשע עם קלון
ולכן לא יכול להבחר לכנסת אם זה היה מצב שחוקי לבחור עבריינים כבר מזמן אלפרון היה ראש הממשלה
16 דודי 27/04/2014 17:38 איך קונים
איך אני יכול לקנות דירה בספרד גם מבחינת מיסוי
15 איך אתה חי עם זה? 27/04/2014 16:33 פלאטו-גנבת בצרפת את קרן הפנסיה של ניצולי השואה והורשעת! (ל"ת)
14 חני 27/04/2014 16:29 שיצליח לך ותבנה עבור הזרים
ואני האמנתי שאתה באמת "עלית לארץ לבנות ולהיבנות בה"-נו אז מי יגיד שאני לא נאיבית??? דווקא בספרד-מולדת האינקויזיציה. איזה יהודי שעבר אושויץ והשתחרר מבוכנוולד ב-11 לאפריל ולבסוף בונה במדינה שהרגה יהודים רבים רק בגלל שהם יהודים. יופי פלאטו! לכלכת עד הסוף!!!
אנונימי 27/04/2014 18:39 מה הוא צריך לזרוק פה כסף לפח למי זה יועיל?
מה לעשות שבמדינת היהודים מחרבנים הממשלה על העם? גם בזה הוא אשם? לכל חכמי ששינסקי והגז, זה מה שקורה שלא טוב לאנשי עסקים פשוט מאוד הולכים לעשות עסקים במקום אחר.
13 שמאי מקרקעין 27/04/2014 15:54 גם כשמחירי הדירות ירדו ב 70% לא יולו לקנות דירה בישראל (ל"ת)
אנונימי 27/04/2014 18:40 איזה נסחף אתה
70% פחות הייתי הופך לטייקון נדלן איפה אתה חי אולי אין לך מושג מה זה משכנתא ומה זה תשואה?
12 בונים רק לעשירים 27/04/2014 15:51 פלאטו למה אף פעם לא בנית בארץ דירות ב-30% פחות?? (ל"ת)
אנונימי 27/04/2014 18:41 הוא תורם שהוא רוצה לתרום, עושה עסקים שרוצה לעשות עסקים
למה להפסיד כסף בעסקים אם רוצים לתרום יש איך את הדיור חובתה של הממשלה להוזיל ולא של איש עסקים פרטי
11 פלאטו המלך 27/04/2014 15:03 פולני עם לב חם וציוני לא רק באגדות (ל"ת)
YL 27/04/2014 16:21 פולני נכון מושביץ נכון אדם לא ישר עוד יותר נכון (ל"ת)
10 ארקדי 27/04/2014 15:01 מרבלה (ספרד) בית 7 חדרים ללא סלון + מגרש 4 דונם
ישנו גם מגרש טניס רכשתי ב-250000 אירו
עכשיו הם אותם ספרדי 27/04/2014 22:05 ארקשה, על האינקוויזיציה שמעת? (ל"ת)
9 Dr. Shim 27/04/2014 14:43 הכל בסדר בצרפת?
מתי ביקרת שם לאחרונה?
8 SHLOMOMN 27/04/2014 14:39 מחירי הדירות.
אני כבחר ליכוד מתבייש במפלגה שלנו ביבי לדעתי שקרן גדול.איך הוא לא מטפל בבעיה .הוא רצה יותר מחצי העם שהויה עניים.
זאת עובדה ולא המצאה! 27/04/2014 17:03 פלטו ברח מצרפת כי הורשע בגניבת קרן של ניצולי שואה!! (ל"ת)
7 שעלו לכם מיליונים 27/04/2014 14:39 אם ארה"ב תאפשר הגירה לישראלים אתם תשארו כאן עם בלוקים (ל"ת)
מתן 27/04/2014 15:37 אם לסבתא היו גלגלים הייתה לעגלה ונוסעת לירושליים (ל"ת)
6 ופה כל ג`יפה מנהטן 27/04/2014 14:31 כל דירה עלתה לו 293 אלף ש"ח ?
כישלון הממשלה של לפיד ושל שר השיכון
5 pninaor 27/04/2014 14:00 פלאטו ככ צודק. מה אשם דור הילדים שלנו? הם בורחים לחו"ל (ל"ת)
4 בא 27/04/2014 13:36 מחירי דירות גבוהים זה לא ציוני ומעודד ירידה .הוא צודק . (ל"ת)
בא 27/04/2014 15:51 לביבי ,כנס seretil me ,רכבת הקרח ,סרט חשוב ,יש בו
משהו חשוב שאפשר לילמוד .עשוי טוב .
3 מיכאל 27/04/2014 13:18 תן מוצא היכן ניצן לרכוש?דרך מי? מי קנה?מי מוכר? (ל"ת)
2 מנחם 27/04/2014 13:03 שיסביר היכן יש דירה ב 300 אלף (ל"ת)
יאן 27/04/2014 13:18 כתוב! בולנסיה (ל"ת)
1 בועז 27/04/2014 13:01 זה כבר יותר נכון אך הכיוון הוא 50% ויותר (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש