ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ראש עיריית ר"ג רוצה להתחרות בת"א: "נקים שני אזורי בילוי ענקיים ונרשת את העיר במצלמות ו-WiFi" - צפו בראיון

ישראל זינגר מפרט בראיון ל-Bizportal על תוכניות הפיתוח בעיר: שבילי אופניים, תוכניות דיור לצעירים ושינוי הכיוון בתמ"א 38
 |  33
לקראת מהפכה?
Share
אם נדמה את ערי גוש דן למשפחה, תל אביב תוגדר כאחות הסוררת, חולון כמשפחתית ורמת גן כאחות הפחות יפה שמקנאה בגבעתיים. בכל מקום בעולם, רמת גן הייתה נחשבת לחלק אינטגרלי מתל אביב, אך בשטח, העיר רחוקה כיום שנות אור מרמות הטיפוח, הפיתוח והתדמית של העיר ללא הפסקה. רחובות מוזנחים, בניינים אפורים, פקקי תנועה ומחסור במקומות בילוי לצעירים הם הרעות החולות של העיר כיום.


האם כל זה עומד להשתנות? ניצנים לשינוי ניתן לראות ביוזמות התמ"א 38 הרבות בעיר, אשר למרות שינוי התפיסה בנושא, עדיין נחשבת למתקדמת ביותר בתחום. בראיון מיוחד ל-Bizportal מפרט ישראל זינגר, ראש העירייה הנכנס, על תוכניות הפיתוח הרבות הצפויות לקרום עור וגידים בשנים הקרובות - מתחמי בילוי, תמ"א 38, שבילי אופניים, דיור לצעירים ועוד. צפו בוידאו


כתבות מעניינות נוספות:
חנן מור: "מי שלא ירכוש עכשיו דירה יתחרט ובעתיד יאלץ להתפשר על מרחק"
בכמה יירד החזר המשכנתא עקב מע"מ 0% ומה הסכנה הגדולה? צפו בסרטון
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

33 תגובות ב-29 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
29 קוץ 05/01/2016 14:12 לא יודע לא משמולו ולא מימינו
הבטיח להחליף את הנהלת העיר מתקופתו של צבי בר - זו שרק שלמונים עמדו לנגד עיניה - ותחת זה לומד מהם את הדרכים הנסתרות.
28 לברוח 05/01/2016 12:46 עיר מושחתת מזוהמת ודוחה (ל"ת)
27 דוד 30/09/2015 07:53 רק ווי פיי של אלווריון - חברה כחול לבן! (ל"ת)
26 צדיק 08/05/2014 22:08 הכיוון נכון
המשך הבנייה ובמיוחד תמא 38/2 ישדרג את העיר משמעותית
25 האמת 06/04/2014 16:42 זינגר והתגובות טועים קשות בקשר לתמ"א 38
במקום לצמצם צריך תוכנית מושכלת המשלבת תשתיות עם הגידול בבניה. אפשר לחשוב שחייזרים בנו את ניו יורק או את שנחאי ולהפך להקל במידת האפשר על הבניה לגובה. המדינה הולכת להתפוצץ (קראו את פרופ פסיג שהוא הנורמלי היחיד) אני לא רוצה תמ"א כי רק פרייר יסכים לבנות 8 קומות במקום בו בעוד 20 שנה יהיו לפחות 25-40 קומות. הפופוליזם חוגג, ואני חוגג כי בעתיד כשהכל יתפוצץ אני ארויח הרבה יותר.
24 האמת 06/04/2014 16:38 תגובות טיפשיות כי זינגר לא אחראי למצב הנוכחי (ל"ת)
הילה 05/01/2016 12:47 הזניח את העיר בשנתיים האחרונות (ל"ת)
23 סם ראב 05/04/2014 20:13 עירית ר"ג ירדה מהפסים צובעת את העיר בכחול לבן
עיריה גרידית שלא מתחשבת בתושבים . את הרחובות הקטנים בשיכון הוותיקים צבעו בכחול לבן מעתה יש לשלם לחנייה בכל ביקור אצל אצל וותיקי העיר .וזאת במקום בלי בעיות חנייה וללא מיגרשי חנייה . גרידיות לשמה - זינגר איש חינוך ... גרידי כמו כולם
22 חזי 30/03/2014 23:15 בן גוריון שלישות ראשית
כל הזמן עומס,אין אפשרות לחנות שם כמו בן אדם,דחוף לעשות שינוי
21 תושב מאוכזב 30/03/2014 15:36 זינגר- הרבה דיבורים והמון ג'ובים !!!
תעקבו אחרי כל ה'גובים שזינגר מחלק ותבינו שבקרוב תאלצו לשלם ארנונה גבוהה יותר - כי "אין ברירה". לראייתי, ההתנהלות של זינגר מושחתת ואף יותר מזו של בר. דוגמאות : מנהל הקמפיין של זינגר מונה למשרת סמנכ"ל שנתפרה במיוחד, עוד סגן ראש עיר בשכר,עוזר חדש למהנדס העיר בעל 12 שנות לימוד...ויש עוד רבים ו"טובים".
20 שולה 30/03/2014 11:26 תפטר את החונטה של צבי בר
אתה מסונדל מכול הכיוונים
19 אליהו 30/03/2014 08:52 כל הכבוד על עצירת תוכניות התמ"א 38 ללא תכנון עירוני
מהנדס העיר הקודם נתן יד לבנייה מופרעת לחלוטין - נוצרו פקקי תנועה ברחובות קטנים ונהרס המרקם העירוני עם מגדלי זין באמצע שכונות נמוכות
שולה 30/03/2014 10:04 איזה עצירה בדיוק?
תוכניות תמ"א 38/2 מקודמות בקצב מסחרר כשינוי תב"ע נקודתי
18 צביקה דורון יועץנדלן 30/03/2014 08:41 זה יעלה את המחירים בגבעתיים כי יהיה להם מקום בילוי קרוב
אבל לא ממש מתחת לאף
17 צהוב 30/03/2014 08:26 טיפוח בת"א?איפה?בגינת לוינסקי?נווה שאנן?כל המדינה נראית
כמו אנטליה.
16 תושב 30/03/2014 08:23 הבעיה של ר"ג היא צירי התחבורה שמהווים מעבר ממזרח לתוך
ת"א .בצירים אלו יש לגבות אגרה מתושבי חוץ הבאים עם רכבם הפרטי!
15 א.מ 30/03/2014 08:21 תמ"א 38 במתכונתה הנוכחית תביא עוד צפיפות מחנק והזנחה
תמ"א 38 כרגע היא לא יותר ממכרה זהב לקבלנים .צריך לעשות חושבים ולמצוא פתרונות יצירתיים יותר לחיזוק הבנינים ושיפוץ חזותם.
14 לכלוך, הזנחה, מדרכות 30/03/2014 07:15 רמת גן מוזנחת מהבורסה והלאה, צריך לשפץ הכל (ל"ת)
13 אלי בובליל ר"ג 30/03/2014 03:52 מלא כוונות טובות,צריך לתת לו קרדיט, אמון וסובלנות (ל"ת)
12 ראש עיר שרוט 30/03/2014 01:55 נו ברצינות אנשים "יצאו" לרמת גן? חבל על כספי המיסים (ל"ת)
11 חי בסרט ראש העיר 30/03/2014 01:53 מגלומן רמת גן אין לה חוף וטוב לה פרופיל נמוך (ל"ת)
10 טיזי טיזאן 29/03/2014 23:09 חחחחח ז'בוטינסקי נראה כמו עולם שלישי
תתחיל מזה שתנקו את הקקה מהמדרכות....אחרי זה נדבר
9 שימי 29/03/2014 21:03 שיוריד את הארנונה המטורפת בר"ג! (ל"ת)
8 דני 29/03/2014 21:01 דיבורים בלי כיסוי
לדבר קל מאוד אבל אף הבטחה שלך בתקופת הבחירות לא קיימת אפילו מחסומים לגינה שמשמשת למעבר אופנועים המסכנים את הילדים לא שמת עדיין שלא לדבר על קנסות לבעלי הכלבים שמזהמים את המדרכות או תאורה לרחובות החשוכים קשקשן
7 בן עמי הקטן 29/03/2014 20:14 מרכז רמת גן נראה כמו עזה
רח' ביאליק ורח' הרצל נראים כמו סלמס של תל אביב, לכלוך והזנחה, שוק הכרמל יותר נ קי משני הרחובות האלו. הלכלוך בעיר מעליב את העיר ואת יושביה. שום ראש עיר לא דואג לפתח את המרכז.
6 אזרח מתוסכל 2 29/03/2014 18:18 ראה סביבת ארלוזרוב ביאליק
אזרח מתוסכל 2 מזמין את ראש העיר לפינת הרחובות ארלוזרוב ביאליק. זוהמה, צחנה, ריח שתן בכל פינה. אולי בכלל כדאי ללמוד מהסינגפורים?
5 אזרח מתוסכל 29/03/2014 17:44 טינופת!
ראש עיר יקר, במקום תכניות גרנדיזיות, בוא תתחיל קודם כל לנקות את העיר שיכולה להתגאות כאחת המטונפות בערי ישראל.
למתוסכל 29/03/2014 20:10 בוא לפתח תקווה מרכז העיר זה כמו עזה הקטנה
ראש העיר הקודם פיתח רק את אם המושבות וכפר גנים ראש העיר הנוכחי לא מתפקד בכלל. הוא לא מסוגל לנשום ולדבר באותו רגע
4 פתח תקווה 29/03/2014 17:39 ראש העיר הודיע שהוא מקפיא בניה לשנתיים
העיקר שהוא גר בדירה מוגנת מרעידת אדמה. מינהל ההנדסה מאשר תמא רגיל לבניין ישן בן 60 שנה . עירייה הזויה ועיר מגעילה הלואי שיהיה רעידת אדמה בעירייה
צחי 30/03/2014 08:27 צריך לחפש תוכנית אחרת במקום תמ"א לחיזוק הבניינים. (ל"ת)
3 לא הבנתי 29/03/2014 17:37 הוא רוצה לעשות כמו בתל אביב אזורי בניה עד גובה מסויים
מה קורה אם המגרש קטן? אם יש בניין בן 50 שנה ומותר רק 2 קומות . מי יסכים לבנות? יבנו לדיירים 10 דירות ויקחו 5 דירות? חחחחחחחחחחחח הוא מדבר שטויות
2 העיר המלוכלכת בארץ 29/03/2014 17:30 והמצלמות יצלמו את הטינופת
שיבוא למרכז רמת גן - הופיין הזיתים שילך מהקצה לקצה. ושיזהר מאד לא לדרוך על החרה של הכלבים. על הטינופת בקצה רחוב הזיתים. בושה לגור בעיר המלוכלכת הזאת. אזורי בילוי יטנפו עוד יותר את העיר הזאת שלא מנקים אותה. הלכלוך בעיר הסיבה שהצבעתי לו ואם זה יימשך זאת תהיה הסיבה שאצביע נגדו. ואני מקווה שלא תהיה לי סיבה להצביע נגדו
1 ראשי העיר 29/03/2014 17:24 בושה וחרפה איך הם על תקן אלוהים אחראים על חיי התושבים
הם מחליטים מי יהרוס ויבנה ויחיה ומי לא זכאי. איפה שר הפנים? הלואי שתהיה רעידת אדמה ואז כל היושבים ילכו למשפט עם הנותרים בחיים. הם יהיו אחראים למותם של אלפי אנשים איפה שר הפנים?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש