דירות קטנות, מחיר מפלצתי: המצב באזור הכי מבוקש בת"א - צפו במחירים

ברקע לדיבורים על האטה בעליית מחירי הדירות, Bizportal ליקט מאתר יד 2 מספר מודעות שישאירו אתכם המומים. צפו במודעות נבחרות
 |  (25)
ניסים בובליל
מחירי הנדל"ן לא עוצרים, בטח שלא "בעיר ללא הפסקה". אם בדירות היוקרה נרשמה האטה קלה ובמקרים מסוימים ירידות מחירים - בדירות הקטנות הכיוון נשאר ברור. הנה המחירים שדורשים בתל-אביב עבור דירות בגודל של חדר אחד בלבד.

דירת חדר ברחוב דיזנגוף (ליד ירמיהו) בת"א בשטח של 20 מ"ר בלבד בקומה שניה מוצעת למכירה במחיר של 1 מיליון שקל. סוכנות התיווך מציינת שלדירה יש מזגן, מעלית ואפילו סורגים ובסעיף "הערות" כתוב "דירה אמיתית". המחיר משקף 50 אלף שקל למ"ר. אגב הדירה מושכרת ב-3,400 שקל בחודש.

כשהמתווך מסוכנות "סיטי" שמציעה את הדירה למכירה נשאל אם ת"א נהיתה כמו מנהטן הוא אומר: "נהיה יותר גרוע מממנהטן, אבל אפשר להשכיר לתיירים ב-1000 שקל בשבוע ולהרוויח יפה".

סוכנות התיווך "סוסייטי נכסים" מציעה "דירה להשקעה ברחוב שקט ליד מלון הילטון". דירת הקרע ברחוב רנ"ק 1.5 חדרים בשטח של 30 מ"ר בלבד ב-1.37 מיליון שקל. המחיר משקף 46 אלף שקל למ"ר. דבר המתווך: "לומר את האמת אני לא בטח שזה 30 מ"ר אולי זה 27 או 25 מ"ר. אם אתה מחפש דירה קטנה לא תמצא בפחות מ-40 אלף שקל למ"ר".

והנה דירה שלא בטוח שתתאים לכל אחד: דירת קרקע ברחוב הנביאים 17 בשטח של 10 מ"ר מוצעת למכירה באתר "יד 2" ב-390 אלף שקל. צפו בתמונות באדיבות אתר האינטרנט "יד 2":


דירות קטנות נוספות שמוצעות למכירה באזור מרכז ת"א הן:

"אורלי נכסים" מציעה ב-1.8 מיליון שקל דירת קרקע 1.5 חדרים בשטח של 45 מ"ר ברחוב כצלנסון.

ברחוב הירקון 61 מוצעת דירת חדר משופצת בקומה חמישית משופצת 30 מ"ר עם מעלית ב-1.6 מיליון שקל.

ברחוב פינסקר 57 דירת חדר קומה 3 בלי מעלית בשטח של 30 מ"ר בלבד 1.05 מיליון שקל.

בשלמה המלך 76 מוצעת דירת קרקע בשטח של 16 מ"ר בלבד ב-1.1 מיליון שקל - 69 אלף שקל למ"ר.
תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    הריבית הנמוכה משגעת את האנשים וגורמת נזק לטווח ארוך!!!!
    צביקה דורון יועץנדלן 07/03/2014 19:47
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לשוק הנדל"ן יש אמנם ביקושים בשל הדרישות הטבעיות של האוכלוסיה, אבל הריבית הנמוכה מעוותת את הגרף השפוי
    סגור
  • 14.
    מטורף מי שקונה דירה לעכברים (ל"ת)
    לינדה 07/03/2014 17:36
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 13.
    הכותרת צריכה להיות אחרת...
    עידן, חיפה 07/03/2014 16:10
    הגב לתגובה זו
    11 1
    דירה 17 מטר בתל אביב, לא תאמינו כמה מוכן הקונה לשלם. זה שהמוכר רוצה, זה לא אומר שזה מה שהוא יקבל. אם תהיה עסקה אפשר יהיה לרשום האם הקונה היה פראייר או לא היה פראייר.
    סגור
  • 12.
    זו דירה זו? זה כלוב. המטורפים שנוהרים לחיריית ת"א. (ל"ת)
    רוכשים בכל מחיר=פחחח 07/03/2014 15:44
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 11.
    יש המון דירות זולות יותר בת"א
    תל אביבי 07/03/2014 15:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    במחיר של 1.1 מיליון אפשר לקנות דירת 3 חדרים ישנה ביד אליהו, במזרח העיר, 10 דקות נסיעה מעזריאלי. יש גם שכונות זולות יותר, כמו נווה צהל, נווה עופר, נווה אליעזר ועוד, בהן אפשר למצוא דירה סבירה ולקבל עודף ממיליון שקל. הדירות המוזכרות כאן הן דירות באזורים נחשקים במיוחד במערב העיר, קרוב לים, וככאלה הן יקרות במיוחד. כמעט כל הדירות בת"א עולות הרבה הרבה פחות למטר.
    סגור
  • 10.
    טירוף...שיגעון...בצע כסף...חזירות...בעיר החטאים !!! (ל"ת)
    אבי קול 07/03/2014 14:33
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 9.
    למה הם פוחדים מפיצול דירות ???!!!
    איציק ר 07/03/2014 13:54
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ככה יכנסו לשוק השכירות ים של דירות שיוזילו את המחיר.שום דבר לא זז כאן, רק ביהודה ושומרון בונים כמו מסוממים. ורק ההוא מלמעלה יודע איך עובר אליהם כסף.....ים של אינטרסנטים.
    סגור
  • אתה דמגוג שקרן
    ערן 07/03/2014 14:12
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אחרי הקפאה התחילו לבנות בשומרון קצת. הרי ברור לכולם שזה הפתרון האמיתי למצוקת הדיור.
    סגור
  • 8.
    חבורת נהלים-שמאחלים להם-אסון
    אליפז+גימלאי צה"ל 07/03/2014 12:30
    הגב לתגובה זו
    7 4
    כל אלה שמציעים את מחירי הזוועה וחבורת המנוולים שרוכשים הינם אנשים מקוללים,נמק בלב החברה ומאחלים להם את כל הרע.לו היתה ממשלה נורמלית ולא מעופפת ומטיילת-החרפה הזו לא היתה מתפתחת.באירן-היו מוציאים את המנוולים-להורג.כמה שמדינת ישראל-מופקרת.
    סגור
  • אתה מטורף (ל"ת)
    שרון 08/03/2014 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • מותר לבקש כל מחיר, לא מוכרחים להסכים.
    אנונימי 07/03/2014 15:17
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כל אחד יכול לבקש על דירתו כמה שהוא רוצה, זה שוק חופשי .. אם יש טפשים שמשלמים סכומים אלו, זה בעיה שלהם.
    סגור
  • 7.
    כתבה מגמתית אין ביקושים
    בועז 07/03/2014 12:28
    הגב לתגובה זו
    6 1
    המחירים כבר התחילו לרדת, עוד מעט תתחיל ההיסטריה, מי שקונה דירה במחירים כאלה שיבושם לו. אני לא אקנה דירת 4חדרים 100 מ"ר ביותר מ 600000 ₪ באזור נורמלי דהיינו רחוב לילינבלום בת"א. עוד מעט הסודנים עפים והחברה הצעירים בת"א ישכירו דירה בדרום העיר בחצי ממה שמשכירים עכשיו, ומשם בכל הארץ.
    סגור
  • ומתי לדעתך עפים מכאן הסודאנים? (ל"ת)
    תל אביבית 07/03/2014 17:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הגזמת
    תל אביבי 07/03/2014 15:48
    הגב לתגובה זו
    1 5
    תשכח מ 4 חדרים ישנה במחיר שרשמת. ב 600 אלף, עם קצת מזל, תוכל למצוא 2-2.5 חדרים בשכונת התקווה, לפני שיפוץ. מה שכן, קבל טיפ - בשנים הקרובות הולכים להרים שכונה חדשה במזרח יפו, במתחם נס לגויים, עם הרבה דירות ברות השגה. תוכל לגרד שם דירת 3 חדרים חדשה בפחות ממיליון שקלים. שווה לעקוב, כי אני כבר מכיר כמה חבר'ה שמחכים כמה שנים לפרוייקט הזה שיתממש.
    סגור
  • 6.
    חסרי הדיור הופקרו לחסדי השוק החופשי החזירי (ל"ת)
    הומלס 07/03/2014 12:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • שיפסיקו להתעלק על ת"א המחרידה. מה רע בר"ג? (ל"ת)
    רוכשים בכל מחיר=פחחח 07/03/2014 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    הקשר בין מחיר מבוקש למחיר מכירה נחלש (ל"ת)
    אלי 07/03/2014 12:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 4.
    רק הפגנה אלימה לצערי
    ש.מ 07/03/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    8 1
    לשם המציאות דוחקת את הציבור,מקווה שלא נגיע לזה
    סגור
  • 3.
    אולי תספרו לנו גם בכמה קנו את הדירות הללו
    הרבה שלטים למכירה 07/03/2014 11:37
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ממה שאני שומע העסקאות עם הכי הרבה קווץ' במחיר קורות בתל אביב
    סגור
  • 2.
    בריבית משכנתא 1.35%, נכס יסחר במכפיל 74 על התשואה שלו (ל"ת)
    פלוג קבעה ריבית 0.75 07/03/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    גרים פה יהודים טיפשים שישלמו את זה (ל"ת)
    ככ 07/03/2014 10:36
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • עם נבל ולא חכם. ממשלה מנוולת ועם אדיוטי מגיע לכם (ל"ת)
    בתנך כתבו 07/03/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • סוף כל סוף מילה טובה עלינו (ל"ת)
    יוסי 07/03/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • כחיפאי לשעבר...
    יואב 07/03/2014 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 5
    כחיפאי לשעבר שגר כבר 10 שנים בת"א היום אני מבין שאין בררה....אלו מחירי השוק המקצוע שלי הוא מנהל השקעות ואני בעל תואר שני? יש מקצוע כזה בחיפה,חדרה,באר-שבע ומה ניסע כל יום שעה וחצי הלוך ואזז חוזרר. .מתי נראה את הילדים, אני מת לגור בצפון בזול איכות חיים אבל אין עבודה ולכן מחירי הדיור הדמיונים הם מציאות ומי שלא גר כאן לא יבין...שבת שלום.
    סגור
  • גם אני עובד בת"א אבל.....
    יוסי 08/03/2014 02:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גר בנתניה ומצליח להנות מהחיים גם אם לא גר בת"א.
    סגור