ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק מתאר את המהפכה שתעבור העיר ומבטיח לבצע פינוי בינוי ב-3 שנים בלבד - צפו בסרטון

ראש העיר הנכנס תיאר ל-BizTV כיצד יתמודד עם הצפיפות בעיר, הארנונה היקרה והתרעמות התושבים על עצירת תהליכי תמ"א 38
 |  36
עיר על הכוונת
Share
דימויה של גבעתיים משתנה בשנים האחרונות מעיר של אוכלוסיה מזדקנת למגנט של אוכלוסיה צעירה שעוזבת את תל אביב בגלל מחירי הדיור הנוסקים.


העיר מאופיינת ברמה סוציו-אקונומית גבוהה יחסית ומאופיינת באוכלוסיה יחסית הומוגנית, אולם היא סובלת מצפיפות גדולה ומרכזה זקוק לרענון מקיף. צוות BizTV נפגש עם ראש העירייה הנכנס רן קוניק ושוחח עימו על סוגיות של התחדשות עירונית, ארנונה ותוכניות פיתוח עתידיות. צפו בסרטון:
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

36 תגובות ב-20 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
20 גבעתיים שלי 01/08/2017 17:24 בדרך להקפאה
כיצד מגרש של 7 דונם, עם מכפיל מובטח של 1:3 ומגבלת צפיפות של 60יח"ד / דונם עדיין מביא אותנו לפרויקט שאינו כדאי?? האם גבעתיים בדרך לקיפאון? תשפטו אתם http://www.afikim38.com/tamagivatayim/
19 תושב מודאג 29/03/2016 06:05 מספר הדירות כנראה יהיה 3858 דירות ולא 3100 דירות
שמאי שעבר לאחרונה על התוכנית העביר עובדות שצריכות להדאיג מאוד את תושבי גבעתיים : 1. אם היזמים ינצלו את זכויותיהם בתוכנית ניתן להגיע למספר לא נתפס של תושבים שיגורו בתוכנית זו : בהנחה שיגורו בממוצע 4 דיירים בכל דירה מתוך 3,858 דירות נגיע בהערכה ל-15,432 דיירים בתכנית זו. אם נפחית את מספר הדיירים הגרים בדירות כיום נקבל תוספת של 12,232 תושבים . תוספת רכבים כ-מחצית מכמות זו לעיר וזה אומר עוד כ-6,000 רכבים דבר שיוסיף פקקים ויחמיר את בעיות החנייה הקיימות . 2. פורסם שבמקום 900 יח"ד/ יחידות דיור יבנו 3,100 יחידות דיור אבל בעת כתיבת שורות אלה ועל פי התוכנית של העירייה יש הקלות מותרות למגרש 50 יחידות. זה אומר שניתן להוסיף לכל אחד מהמגדלים עוד 50 יחידות דיור וזו אופציה שאם תמומש תביא את התוכנית עד 3,858 יחידות . היחס במצב זה בתוכנית יכול להגיע אם היזמים ירצו לממש את האופציות שניתנו להם 1 : 4.3 !!!!! נעמוד כנראה בראש או באחד המקומות הראשונים בארץ ביחס בנייה שלילי לתושבים וכן גם לתושבי פינוי בינוי שלא מבינים שפ
18 תושב פינוי-ביזוי 29/03/2016 06:00 שיא בקיפוח תושבים: מ-4 קומות באזור שקט למגדלי 45 קומות
עיריית גבעתיים בראשות ראש העיר רן קוניק הולכים כנראה לשבור שיא שלילי באטימות וקיפוח התושבים שלה. להעביר תושבים שיפונו מבניינים של 3-4 קומות באזור מרווח ושקט ולשכן אותם על כביש אלוף שדה הרועש והמזהם ב-3 מגדלים צמודים בני 45 קומות ,בכל בניין כ-200 דירות וכ-800 דיירים, בשלושת המגדלים הצמודים זה לזה על שטח של כ-6 דונם יהיו כ-2,400 תושבים !!! זה הולך להיות אזור המגורים הצפוף בארץ כולל הרשות הפלסטינית ועזה. בתוכנית פינוי בינוי מתחם ההסתדרות של עיריית גבעתיים יפונו כ-900 דירות ויבנו מעל 3,100 דירות על 11 מתחמים 15 מגדלי ענק/ מפלצות בטון מכוערות בני 26-45 קומות החורגים מאוד בנוף של העיר השקטה והבנויה נמוך .הדבר יגרום לתושבים רבים במתחם למכור את דירתם החדשה מיד לאחר בנייתה ולברוח מהעיר שהייתה שקטה ואיכותית פעם ורבים מבעלי הדירות במתחם מאשרים שיעשו זאת. לעיר יתווספו עוד אלפי מכוניות דבר שיעמיס על מצוקת החנייה והפקקים בעיר . ידוע שהוצגו לעירייה במהלך השנים מספר תוכניות טובות יותר לתושבים .ראש העיר החליט לקדם את התוכנית הפחות טובה, המכילה מספר רב ביותר של קומות ורק אותה להציג לתושבים.
17 ר. 06/05/2014 00:22 הברים בכצנלסון עושים לנו שמות!!!
תציל את תושבי כצנלסון! הברים החדשים עושים לנו שמות! באף רחוב בגבעתיים אין רעש כזה, התופים והמוסיקה דופקים לכל התושבים בבניינים הסמוכים את הראש, אי אפשר לראות טלויזיה, לארח, לישון, החיים שלנו נהיו קשים. יום העצמאות והברים עושים על חשבוננו ים כסף, יש שם ים אנשים, והמוסיקה רועמת ורועשת ומפוצצת לנו את הראש ואין מי שיציל! לנטו אסור לחיות? או לראות טלויזיה או לארח אנשים??? אין עוד צרה כזו בשום רחוב בגסעתיים
טומי 01/11/2014 20:59 תסתום את הפה
גבעתיים הופכת לעיר צעירה מי שלא רוצה שלא יגור ליד הברים! תסתלקו!!!!
16 אמנון האן 21/02/2014 00:56 דברים כהווייתם
גונן ערב טוב, אתה מציין שאינך מבין לגמרי את התכנית ולכן זה ממש לא רציני מצידך לקבוע שתושבי שדה בוקר וגולומב לא מבינים את התכנית שקוניק מציע? האם אתה תושב גבעתיים? אם כן היכן אתה גר? אתה באמת חושב שאפשר לדחוס לגבעתיים עוד 90 אלף איש(!!!) בנוסף ל-60 אלף שכבר גרים כאן כעת? הרי נגמרו כאן עתודות הקרקע! כולם יודעים את זה, כולל קוניק שאומר זאת בגלוי. שכנע את ראש העירייה הנבחר (וגם בזכות קולי) שקודם כל יציג לנו, ובהקדם האפשרי, תכנית ריאלית לפתרונות תעבורה מודרניים שיעזרו לנו לצאת ולהכנס לעירנו. משהו כמו מנהרות ממרכז העיר אל דרך השלום ו/או אל נתיבי איילון ו/או אל כביש גהה. איננו מוכנים לגדול לעיר עם 150 אלף תושבים!!! אנחנו רוצים להמשיך להיות עיר קטנה עם בנייני בוטיק חדשים ובטוחים נגד רעידות אדמה וטילים. יש גבול ריאלי למספר האנשים שיכולים להתגורר כאן יחד ואם יש לראש העירייה בעייה של מחסור בגני ילדים, במקומות חנייה ובגינות ציבוריות שיחפש אותם במקומות אחרים בגבעתיים. במתחם שלנו יש המון גני ילדים, יש את מעון ויצ"ו הגדול, יש 4 בתי ספר ויש גנים ציבוריים לתפארת, כולל גן העליה השנייה הסמוך.
15 גונן מסקין 16/02/2014 21:56 אל תירא קוניק
עושה רושם שתושבי שדה בוקר וגולומב לא מבינים את התכנית שאתה מציע להם - כדאי להסביר להם בעברית פשוטה.
אמנון האן 17/02/2014 23:59 ואתה גונן - אל תירה
גונן ערב טוב, עם פרסום ההודעות והראיונות בתקשורת, נפגשנו (22/01/14) 10 בעלי דירות משדה בוקר-גולומב עם קוניק וצוותו בלשכתו. ביקשנו אותו לא לעצור את הבקשות שכבר הוגשו ושימשכו הליכי הרישוי לתמ"א 38/2 בכדי לשפר את איכות בתינו ואת בטחוננו. הדגשנו כי איננו מעוניינים להכנס להליך של "פינוי בינוי" באזורנו. בשבילנו, גבעתיים היא עיר בוטיק. איננו מעוניינים לגור במגדלים בני 30 קומות ואין לנו כל כוונה להמתין 17 שנים ב"פינוי בינוי" עד שנכנס לדירה חדשה ובטוחה במקום 3 שנים כפי שייקח בהליך תמ"א 38/2. ואם אתה מבין את התכנית, בבקשה הסבר לנו אותה בעברית פשוטה והאר את עינינו. אמנון האן תושב כזה או אחר שגר בשדה בוקר
גונן 18/02/2014 14:20 מי יורה? לא נעים לך לשמוע דעות אחרות?
גם אני איני מבין לגמרי את תכנית ראש העיר, והבנתי שהוא עומד להיפגש איתכם, תושבי הסביבה. למה ישר להשמיץ אותו? ודברי "להמתין 17 שנים" הינם דמגוגיה רדודה. אם הייתם, התושבים המתנגדים, מתייחסים עניינית ולא זורים חול בעיני הציבור האחר - אולי דבריכם היו חודרים.
אמנון האן 21/02/2014 11:41 דברים כהווייתם - חלק 1
גונן ערב טוב, אתה מציין שאינך מבין לגמרי את התכנית ולכן זה ממש לא רציני מצידך לקבוע שתושבי שדה בוקר וגולומב לא מבינים את התכנית שקוניק מציע? האם אתה תושב גבעתיים? אם כן היכן אתה גר? אתה באמת חושב שאפשר לדחוס לגבעתיים עוד 90 אלף איש(!!!) בנוסף ל-60 אלף שכבר גרים כאן כעת? הרי נגמרו כאן עתודות הקרקע! כולם יודעים את זה, כולל קוניק שאומר זאת בגלוי. שכנע את ראש העירייה הנבחר (וגם בזכות קולי) שקודם כל יציג לנו, ובהקדם האפשרי, תכנית ריאלית לפתרונות תעבורה מודרניים שיעזרו לנו לצאת ולהכנס לעירנו. משהו כמו מנהרות ממרכז העיר אל דרך השלום ו/או אל נתיבי איילון ו/או אל כביש גהה. איננו מוכנים לגדול לעיר עם 150 אלף תושבים!!! אנחנו רוצים להמשיך להיות עיר קטנה עם בנייני בוטיק חדשים ובטוחים נגד רעידות אדמה וטילים. יש גבול ריאלי למספר האנשים שיכולים להתגורר כאן יחד ואם יש לראש העירייה בעייה של מחסור בגני ילדים, במקומות חנייה ובגינות ציבוריות שיחפש אותם במקומות אחרים בגבעתיים. במתחם שלנו יש המון גני ילדים, יש את מעון ויצ"ו הגדול, יש 4 בתי ספר ויש גנים ציבוריים לתפארת, כולל גן העליה השנייה הסמוך.
אמנון האן 21/02/2014 00:57 דברים כהווייתם - חלק 2
כולל גן העליה השניה הסמוך. אכן הבנת נכון – הוא עומד לפגוש אותנו. כך לפחות הבטיח בפנינו לפני חודש. ואולם, עד כה לא קיבלנו כל הודעה ממנו מתיי והיכן זה עומד להתרחש. איננו "ישר משמיצים" אותו. שמענו אותו בקמפיין הבחירות, התלהבנו, בחרנו בו וכעת מגיע תור מפחי הנפש, ובצרורות. אחד אחרי השני... ב"המקומון", ב"גלובס", ב- YNET, ב"דהמרקר" וב"ביזפורטל". פתאום אנחנו הופכים לכאלה ש"פשוט לא מבינים"... עשרות אלה מאיתנו שחתמו על מסמך ההתנגדות החד משמעי נגד "פינוי בינוי" ומסרו אותו לוועדה המחוזית עם העתק לקוניק ולכל חברי הוועדה המקומית, נספרים כעת כ"אדם כזה או אחר" כאילו היינו 4 – 3 איש... 17 שנים זו ממש לא דמגוגיה רדודה. כנראה שאתה באמת לא מתמצא בנושא. בבקשה בדוק כמה זמן לקח לבצע את מעט הפרוייקטים של פינוי בינוי שבוצעו עד כה. ולסיום – איננו זורים חול בעיני אף ציבור, להיפך! אנו מאירים את עיני כל בעלי הדירות במתחם "החם", ואל דאגה, דברינו חודרים, וחודרים היטב...
14 דודו 16/02/2014 21:23 גבעתיים/רעננה/כ"ס יפלו הכי חזק
מחירים מנופחים בלי שום הגיון כלכלי
13 דייר מודאג משדה בוקר 16/02/2014 14:00 קוניק - התכניות המגלמוניות שלך מסכנות את חיינו!!!
מי יגן עלינו ברעידת האדמה הבאה? מי יגן עלינו בהתקפת הטילים הבאה? תכין את העו"ד לועדת החקירה!!! תפסיק להגיד שאנחנו הדיירים בעלי אינטרסים צרים - אין אינטרס חשוב יותר מחיי אדם!!!
גונן 16/02/2014 21:59 60 שנים הסתדרת בלי, מה הדחיפות לפתע? אולי כי אתה מזדקן? (ל"ת)
12 חיה זל 16/02/2014 10:31 תמא 38/2
התאגדנו 2 בניינים והגענו להסכמה ועדיין מר קוניק הנכבד, ראש העיר החדש שבקמפיין שלו טען שיקדם את הנושא עוצר אותנו למרות שיש הסכמה כוללת בגולומב 25,27 ובגולומב פינת הכנסת .- 3 כניסות .בחרנו יזם ומי שעוצר את הפרוייקט הוא ראש העיר החדש
גונן 16/02/2014 21:59 אז מה אם התאגדתם? זכותו של ראש העיר לבדוק חלופות (ל"ת)
11 גילי קריגר 16/02/2014 08:31 קוניק מטעה
כבוד ראש העיר, אתה ממשיך להטעות את בוחריך, לא מדובר באינטרס של אדם כזה או אחר, אתה וכל חברי הועדה המקומית קבלתם מכתב של למעלה מ-60% מהדיירים במתחם גולומב,ניצנה הכנסת ושדה בוקר עם התנגדות נחרצת לתכנית ההזויה של פינוי בינוי ותמיכה בתמ"א 38 ובחרת להתעלם ממנו בצורה בוטה,להזכירך תכנית פינוי בינוי תלויה בהסכמת דיירים ואין לך את ההסכמה הזו, אתה מבזבז את כספי הציבור לחינם.
גונן 16/02/2014 22:00 40% לא מסכימים איתכם וגם אלו שחתמו - לא מבינים באמת
את החלופה. תפסיקו להטעות את כולם, אנשים לא סתומים.
10 אלי 16/02/2014 07:26 באמת מה עם סירקין 11
15 שנה וכל ראש עיר מבטיח מחדש
9 ידידיה 16/02/2014 01:34 דיירים סרבנים
אדוני , ראש העיר , כיצד אתה מציע לטפל בדיירים סרבנים(מעל 20 אחוז מהדירות..) ? שהרי לא הגיוני "לתקוע את כל דיירי הבנין בגלל סרבן אחד עם " האינטרסים" שלו.שהרי טובה הכלל קודמת..אתה טוען בראיון שאין מה לעשות, רק לחכות 20 שנה.. זאת לא תשובה.
גונן 16/02/2014 22:01 מה זה קשור לראש העיר? זו בעיה ארצית (ל"ת)
8 ערן 15/02/2014 12:09 יופי ניתקע בפקקים של כצנלסון ,הל"ה ,גולומב,שנקין לטובת
לבנות רק בפאתי העיר כבר היום העיר סתומה לא ניתן לנסוע בטח לא לחנות .
7 דיירי רחוב הל"ה 15/02/2014 08:34 מספרים זוגיים בצד של בית הקברות
מה יהיה עם השיכונים הישנים (3 כניסות) ברחוב הל"ה 40, 46, 50? צריך להגדיל אחוזי בניה, להרוס אותם ולבנות 9 קומות עם חניון תת קרקעי. סתם סותמים את מרכז העיר עם מכוניות במקום להכניס אותן מתחת לבניינים לחניונים תת קרקעיים. בבוקר יוצאים ישר לתל אביב לרחוב עליית הנוער ולא מפריעים לתנועה בעיר.
6 אני 15/02/2014 01:24 תמא 38 רק פנוי בנוי
אולי סוף סוף משהו מבין ויבין שפתרונות נקודתיים לא פותרים את הבעיה. נהפוך הוא מחמירים. צפיפות..סכנה..יזמים לא ידועים. בתים ישנים עם עוד קומות. רק ראיה לטווח ארוך של סביבה כוללת בתים חדשים במקום ישנים וטוב לכל הצדדים יכולים להביא את העיר לפתרון.
5 tomgelman 14/02/2014 18:53 אין פוליטיקאים כמו רן קוניק. איש משכמו ומעלה. (ל"ת)
ע 21/02/2014 02:10 אכן (ל"ת)
4 אלון 14/02/2014 16:12 הגיע הזמן לאחד את ר"ג וגבעתיים (ל"ת)
ע 21/02/2014 02:11 הגיע הזמן לאחד את
תל אביב עם רמת גן, גבעתיים ואולי אפילו עם חולון וראשלצ.
אור הכרך 14/02/2014 19:26 זה מתבקש אבל לא יקרה אף פעם
הפוליטיקאים רוצים שתי רשויות זה כוח ג'ובים למקורבים וסיעוב. באם חזון זה יתקיים הן יהיו שוות יותר מת"א.
3 לפיד NO 2 14/02/2014 15:48 פינוי בינוי תוך 3 שנים
שוב נפלנו עם עוד קשקשן חסר נסיון שאינו מבין את המציאות. פינוי בינוי בהיותו פרוייקט עצום ומקיף דיירים רבים ביחס לתמא 38 הינו ענין לשנים רבות. וכל הפטנטים לקיצורו לא ישנו את העובדה שדיירים רבים בעיר יסבלו מההחלטה ההזויה. קיימים גם בנינים שפינוי בינוי כלל לא מתאים להם. נוצר איפה מצב של ראש עיר חדש שאמור היה לשדרג ויהפוך לפגיעה. חזור בך מההחלטה ההזויה.
ע 21/02/2014 02:11 הוא מנסה להוציא חוקים בירוקרטים
שמעכבים את הפינוי בינוי. למה סתם להשמיץ?
גונן 16/02/2014 22:02 ראש העיר בודק חלופות - וזו שהוא מציע - טובה יותר!!! (ל"ת)
2 דוד 14/02/2014 13:15 לכבוד קוניק היקר
מה עם פאתי גבעתיים כמו סירקין 11? שנים שאנחנו מנסים לקדם והעייריה מכשילה כל פעם מחדש?
קוניאק 19/02/2014 08:56 מה עם סירקין 11?
מה עם סירקין 11?
תמר 16/02/2014 08:51 שינוי
הגיע הזמן שייתיחס לפרוייקט התקוע הזה אחרי שבן שחר נכשל בגדול
1 גולן 14/02/2014 12:38 יאללה שונטל !!!!! אין עליך רק סדרי לי עוד ג'וב (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש