אין הנחת אח"מ: אהוד ברק קנה חמש דירות בפרויקט חדש - כמה שילם?

לפי מקור המקורב לעניין, ברק בחר לרכוש מספר דירות בפרויקט יוקרה חדש שיקום ברחוב אבן גבירול בתל אביב, ולחבר אותן לדירת ענק אחת
אהוד ברק, צילום: בוצ'צ'ו
ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק רכש בימים האחרונים 5 דירות בפרויקט היוקרה ICON TLV של יוזם קבוצתות הרכישה דרור הלוי, בעלי חברת 'העיר החדשה'. ברק קנה את הדירות בפרויקט החדש שיקום ברחוב אבן גבירול פינת מאנה בתל אביב.

לפי מקורבים לנושא, ברק מתכוון לחבר את הדירות לדירת ענק אחת. עלות הרכישה היא בין 12 ל-12.5 מיליון שקלים, לפי עלות ממוצעת של 2.5 מיליון שקל לדירה בפרויקט החדש. ראש הממשלה לשעבר מכר את הדירה המפורסמת במגדלי אקירוב במרץ 2012, ומאז הוא מתגורר בשכירות.

הפרויקט המדובר כולל 100 דירות בארבעה בניינים בני 7 קומות כל אחד, מעל לחנייה תת קרקעית בשלושה מפלסים. הפרויקט צפוי להסתיים ולהתאכלס תוך 3 שנים. לכתבה המלאה ותמונות הפרויקט - לחצו כאן
תגובות לכתבה(20):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    ברק הוא איש עסקים ופולטיקאי לבריאות תניחו למי שעוסה כס
    אריק / 16/02/2014 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא כל 4 שנים ויום הוא מכר את הדירות שלו כי היה פטור וזכותו והוא הרויח גם לא משתלם להחזיק נכס ב28 מ עם הוא יעשה 5אחוז בשנה ישאר לו 800 אלף לאחר שכירות תודה
    סגור
  • 16.
    היה לו אצל אקירוב במקומות אחרים,את אולמרט חקרו (ל"ת)
    איםה דנינו כשצריך. 10/02/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    אין לו מה לעשות עם הכסף (ל"ת)
    אני 10/02/2014 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    לא סיפור
    מיכאל 10/02/2014 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש לא מעניין תנו לרשויות החוק לבדוק מאיפה הכסף
    סגור
  • 13.
    בתך לקח אם משלמים לא
    אבי 10/02/2014 09:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכר של 10 פעלים והפועל המישכן לא יכול לקנות דירה הכסף שהוא מקבל זה על חשבון הציבור משלם מיסים והכרישים לקכים את הכסף אם לא מספיק מוספים עוד מיסים ועוד מיסים וכך מיתנהלת הממשלה הציבור משלם והכרישים לוקחים את הכסף של הציבור לכן לא מגיעה יותר משכר מינמום שהממשלה כבעת אם לקחים יותר זה שחד
    סגור
  • 12.
    אחד ועוד הרבה שרים אני לא היתי מקבל אטו לעבודה
    אבי 10/02/2014 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יותר משכר מינמום כך הוא יקנה 5 דירות
    סגור
  • 11.
    מדינה של גנבים הצבור גר באוהל והממשלה חוגגת (ל"ת)
    אבי 10/02/2014 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    רואים אך הציבור משלם והשרים חגגים (ל"ת)
    אבי 10/02/2014 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אתם רואים אפו הכסף של הציבור הולך
    חברים 10/02/2014 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאפו הכסף כך מתנהלת הממשלה העצמאים משלמים עד שהממשלה מוצאה להם את המיץ ובה חבר כנסת שמצצים לציבור את המיץ וכך הוא קונה 5 דירות והציבור גר באוהל
    סגור
  • 8.
    יש באהוד כול מה שאני מצפה ממנהיג של עם ,דוגמה אישית
    בא 10/02/2014 09:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בראש מעייניו .
    סגור
  • 7.
    יש לנו טבע מחורבן....
    bjoseph1 10/02/2014 08:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להיכנס לתחתונים של האחר, מדוע לכל הרוחות צריך "לבדוק" מה עושה ברק עם כספו ? האם הוא חייב למישהו משהו ? זה דומה לסיפור של הבן של ביבי - עם מי הוא מבלה וכו'.... די ! תתחילו להתעסק עם ה"צרות" שלכם ותכבדו את הפרטיות של האחרים !!
    סגור
  • קשקשן
    מיכאל 10/02/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שאתה מטעם
    סגור
  • 6.
    דירות אהוד ברק
    יהויכין 10/02/2014 08:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סביר להניח שברק קיבל "הנחת סלב" רצינית תמורת הסכמתו לפרסם את שמו - אחרת לא היו מפרסמים
    סגור
  • 5.
    מקס הקטן אוכל את רוזה מרציפן!!!!
    הדודה קלרה 09/02/2014 23:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכל גדול הכל ענק-פרט לברק.
    סגור
  • 4.
    סוציליסט
    מומי 09/02/2014 21:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ברק הוא אחרון הסוצליסטים כמו שלי
    סגור
  • 3.
    המסקנה ברורה - אין אפיק השקעה יותר טוב מאשר נדל"ן
    צביקה דורון יועץנדלן 09/02/2014 21:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נתראה עוד שנתיים כשהבורסות יקרסו וכולם ירוצו לקנות דירות כי הריבית תישאר אפסית עוד המון שנים והמשבר הבא כבר בדרך בגלל בנקאות הצללים בסין !!!
    סגור
  • 2.
    5 דירות לפלצן אחד? (ל"ת)
    עיניים גדולות 09/02/2014 20:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    שיהיה לו לבריאות
    רובי 09/02/2014 19:47
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שיחנק
    סגור
  • הוא לקח לך משהו ?
    בן אדם 09/02/2014 21:43
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם כן - גש למשטרה והגש תלונה....אם לא וזו רק קנאה הבוקעת מגרונך - שתחנק.
    סגור
  • הוא לקח ,אדון בן אדם ,מנהיגות ודוגמה אישית והפך אותה
    בא 10/02/2014 09:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לזבל .וזאת שלא חסר לו כסף ,הוא לא אדם פרטי ואנונימי ,וישראל זקוקה למנהיגות אמיתית ,כן גם היום ,כמו של בן גוריון .
    סגור