ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אין הנחת אח"מ: אהוד ברק קנה חמש דירות בפרויקט חדש - כמה שילם?

לפי מקור המקורב לעניין, ברק בחר לרכוש מספר דירות בפרויקט יוקרה חדש שיקום ברחוב אבן גבירול בתל אביב, ולחבר אותן לדירת ענק אחת
 |  20
אחרי אקירוב
Share
ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר אהוד ברק רכש בימים האחרונים 5 דירות בפרויקט היוקרה ICON TLV של יוזם קבוצתות הרכישה דרור הלוי, בעלי חברת 'העיר החדשה'. ברק קנה את הדירות בפרויקט החדש שיקום ברחוב אבן גבירול פינת מאנה בתל אביב.


לפי מקורבים לנושא, ברק מתכוון לחבר את הדירות לדירת ענק אחת. עלות הרכישה היא בין 12 ל-12.5 מיליון שקלים, לפי עלות ממוצעת של 2.5 מיליון שקל לדירה בפרויקט החדש. ראש הממשלה לשעבר מכר את הדירה המפורסמת במגדלי אקירוב במרץ 2012, ומאז הוא מתגורר בשכירות.

הפרויקט המדובר כולל 100 דירות בארבעה בניינים בני 7 קומות כל אחד, מעל לחנייה תת קרקעית בשלושה מפלסים. הפרויקט צפוי להסתיים ולהתאכלס תוך 3 שנים. לכתבה המלאה ותמונות הפרויקט - לחצו כאן
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

20 תגובות ב-17 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
17 אריק / 16/02/2014 13:10 ברק הוא איש עסקים ופולטיקאי לבריאות תניחו למי שעוסה כס
הוא כל 4 שנים ויום הוא מכר את הדירות שלו כי היה פטור וזכותו והוא הרויח גם לא משתלם להחזיק נכס ב28 מ עם הוא יעשה 5אחוז בשנה ישאר לו 800 אלף לאחר שכירות תודה
16 איםה דנינו כשצריך. 10/02/2014 15:14 היה לו אצל אקירוב במקומות אחרים,את אולמרט חקרו (ל"ת)
15 אני 10/02/2014 13:39 אין לו מה לעשות עם הכסף (ל"ת)
14 מיכאל 10/02/2014 11:02 לא סיפור
האיש לא מעניין תנו לרשויות החוק לבדוק מאיפה הכסף
13 אבי 10/02/2014 09:26 בתך לקח אם משלמים לא
שכר של 10 פעלים והפועל המישכן לא יכול לקנות דירה הכסף שהוא מקבל זה על חשבון הציבור משלם מיסים והכרישים לקכים את הכסף אם לא מספיק מוספים עוד מיסים ועוד מיסים וכך מיתנהלת הממשלה הציבור משלם והכרישים לוקחים את הכסף של הציבור לכן לא מגיעה יותר משכר מינמום שהממשלה כבעת אם לקחים יותר זה שחד
12 אבי 10/02/2014 09:22 אחד ועוד הרבה שרים אני לא היתי מקבל אטו לעבודה
לא יותר משכר מינמום כך הוא יקנה 5 דירות
11 אבי 10/02/2014 09:21 מדינה של גנבים הצבור גר באוהל והממשלה חוגגת (ל"ת)
10 אבי 10/02/2014 09:20 רואים אך הציבור משלם והשרים חגגים (ל"ת)
9 חברים 10/02/2014 09:19 אתם רואים אפו הכסף של הציבור הולך
מאפו הכסף כך מתנהלת הממשלה העצמאים משלמים עד שהממשלה מוצאה להם את המיץ ובה חבר כנסת שמצצים לציבור את המיץ וכך הוא קונה 5 דירות והציבור גר באוהל
8 בא 10/02/2014 09:08 יש באהוד כול מה שאני מצפה ממנהיג של עם ,דוגמה אישית
בראש מעייניו .
7 bjoseph1 10/02/2014 08:49 יש לנו טבע מחורבן....
להיכנס לתחתונים של האחר, מדוע לכל הרוחות צריך "לבדוק" מה עושה ברק עם כספו ? האם הוא חייב למישהו משהו ? זה דומה לסיפור של הבן של ביבי - עם מי הוא מבלה וכו'.... די ! תתחילו להתעסק עם ה"צרות" שלכם ותכבדו את הפרטיות של האחרים !!
מיכאל 10/02/2014 11:05 קשקשן
כנראה שאתה מטעם
6 יהויכין 10/02/2014 08:00 דירות אהוד ברק
סביר להניח שברק קיבל "הנחת סלב" רצינית תמורת הסכמתו לפרסם את שמו - אחרת לא היו מפרסמים
5 הדודה קלרה 09/02/2014 23:39 מקס הקטן אוכל את רוזה מרציפן!!!!
הכל גדול הכל ענק-פרט לברק.
4 מומי 09/02/2014 21:58 סוציליסט
ברק הוא אחרון הסוצליסטים כמו שלי
3 צביקה דורון יועץנדלן 09/02/2014 21:26 המסקנה ברורה - אין אפיק השקעה יותר טוב מאשר נדל"ן
נתראה עוד שנתיים כשהבורסות יקרסו וכולם ירוצו לקנות דירות כי הריבית תישאר אפסית עוד המון שנים והמשבר הבא כבר בדרך בגלל בנקאות הצללים בסין !!!
2 עיניים גדולות 09/02/2014 20:13 5 דירות לפלצן אחד? (ל"ת)
1 רובי 09/02/2014 19:47 שיהיה לו לבריאות
שיחנק
בן אדם 09/02/2014 21:43 הוא לקח לך משהו ?
אם כן - גש למשטרה והגש תלונה....אם לא וזו רק קנאה הבוקעת מגרונך - שתחנק.
בא 10/02/2014 09:12 הוא לקח ,אדון בן אדם ,מנהיגות ודוגמה אישית והפך אותה
לזבל .וזאת שלא חסר לו כסף ,הוא לא אדם פרטי ואנונימי ,וישראל זקוקה למנהיגות אמיתית ,כן גם היום ,כמו של בן גוריון .
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש