ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

שרון גל עובר לנדל"ן: היכן ימכור דירות במרכז ב-1.2 מיליון שקל?

איש התקשורת עושה פנייה חדה בקריירה וחובר ליזמית הנדל"ן קרן בן דוד, כך לפי 'תוכנית חסכון' בערוץ 2
 |  20
עוזב את התקשורת
Share
שרון גל משנה כיוון ועובר מעולם התקשורת לשוק הנדל"ן – איש התקשורת, אשר עבר שנה לא קלה עד שזוכה לאחרונה מעבירה של הטרדה מינית, הודיע היום ב'תוכנית חסכון' בערוץ 2 כי יחבור ליזמת הנדל"ן, קרן בן דוד, מבעליה של קבוצת 'דוידסון'.


"קיבלתי החלטה, אני בא לתחום הזה עם כל הכוח, עם הרבה אנרגיות ורצון להביא ערך מוסף ולבנות כמה שיותר לזוגות הצעירים, למרות המגבלות של מחירי הקרקעות המטורפים", אמר גל. "הרבה שנים הנחתי בטלוויזיה, היה שלב שהחלטתי שזה לא מתאים לי, המציאות התגלגלה כמו שהתגלגלה. אחרי שבחנתי כל מיני הזדמנויות, בחרתי לחבור לחברת דוידסון של קרן בן דוד, שעסקה גם ביזמות, לא רק ארגנה קבוצות רכישה, ויש לה הרבה מאוד ניסיון בבנייה ולא רק בגוש דן".

גל טוען כי ינסה להביא את כל הניסיון שצבר, גם בתחום הכלכלי – "יש לא מעט דברים שאפשר לעשות נכון כדי להביא לקניית דירה ראשה. אך גם במאבק העיקש בשוק הזה כדי להוריד את מחירי הקרקעות. מי שמספרים לו היום שהמדינה עושה הכול כדי שזוג צעיר יוכל לקנות דירה, פשוט זו לא האמת".

"אני לא מחפש הרפתקאות, לפחות לא בשלב הזה, אני הולך למכרז יחד עם דוידסון בחולון, מקום בו אפשר להשיג מחיר טוב על הקרקע, נארגן קבוצה בימים הקרובים. המחיר יהיה החל מ-1.25 מיליון שקל, יהיו גם דירות בקומות הראשונות ב-1.195 מיליון שקל. אפשר לחשוב על עוד כיוונים בחיים. תודה לאל הכול נגמר כמו שזה נגמר, זוכיתי לחלוטין, אך עדיין זה עושה תחושה לא נעימה, את כל האנרגיות אביא לשוק הנדל"ן".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

20 תגובות ב-19 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
19 אביבה 02/02/2014 14:16 איזה ניסיון יש לקרן בן דוד!!! חוץ מלרמות זוגות צעירים (ל"ת)
18 דרור 02/02/2014 14:13 אין לו גרוש על התחת ונהיה יזם (ל"ת)
17 רינה 02/02/2014 14:12 שרון אתה פשוט דוחה אתה לא הומו? היו שמועות תצא מהארון (ל"ת)
16 לילך 02/02/2014 14:10 ענבל אור ממין זכר (ל"ת)
15 ggW T 31/01/2014 22:27 חזיר ההיית וחזיר נשארת
אפס קטן, לא עשית כלום עד היום חוץ מללקק לקבלנים ואנשי ממון כדי שיהיה לך לאן ללכת. לא שוכחים שנכנסת למרצדס ב=עישנת סיגר בהפגנתיות בכתבה בטלויזיה. מסואב ומגעיל
14 משה 31/01/2014 12:03 ינשאלה
ינשאלה ומחירי הדירות יפלו ב90 אחוז וגם אז אף אחד לא יקנה ולמה כי מעשרה אחוז זה יכול לרדת עוד 90 אחוז היום הזה קרוב מאוד מאוד איך אמר פעם שר אוצר בישראל אין לי שימרו על הכסף
13 עוזי 31/01/2014 12:02 קרן הוא יפיל אותך כמו שהוא עקץ את חמו וחמתו לשעבר
שעד היום הוא חייב להם
12 עוזי 31/01/2014 12:01 קרן הוא יפיל אותך כמו שהוא עקץ את חמו וחמתו לשעבר
שעד היום הוא חייב להם
11 שאול 31/01/2014 11:59 יזם עלקקקקקקק (ל"ת)
10 לימור 31/01/2014 11:58 פירק גם את המשפחה של קרן ויפרק גם את החברה (ל"ת)
9 בא 31/01/2014 09:40 העדר רץ לנדלן וגם הנוושחטים בעקבותיו ,כשיפלו הבורסות
יפלו גם המחירים והמושחטים יעלמו .
8 צביקה דורון יועץנדלן 31/01/2014 08:44 כמה מ"ר הדירה ? באיזו שכונה ? הרבה נעלמים יש כאן
איכלוס בעוד כמה שנים ?
7 מעריץ סמוי 31/01/2014 04:16 ראני נבדיק תרשום אותי זוגות צעירים בפרוייקט
קודם כל שיהיה לך בהצלחה בכל אשר תלך והכי חשוב בריאות ועונג אני באמת מחפש לקנות דירה ואני אשמח לשמוח על הפרוייקט בתכלס לטעמי ודעתי המשוחדת כי מהתחלה אהבתי את כל מה שעשית בלילה כלכלי ונהנתי לראות את ההתקדמות שלך והתוכנית הזו בתכלס כל תוכנית בלילה כלכלי שאתה לא מופיע זה פדיחה לערוץ 10 שלא מחזירים אותך (הסיפור שלך די הזכיר לי את פרשת אריה אורגד ואני עוד מקווה שרפי גינת שאני מאוד מעריך יתעשת ויעחזיר אותך למקומך הטיבעי קרי הנחיית התוכנית הכלכלית) ואולי המזל שלך בתחום אחר למרות שלטעמי הנחיית תוכנית כלכלית בשבילך זה כמו כפפה תואמת להפליא נחכה ונראה ונאחל לך בהצלחה לכל אשר תפנה
6 ר 31/01/2014 03:06 מיליון ורבע שקל בחולון ? בשורה? חחחחחח (ל"ת)
ישראלי 31/01/2014 10:11 כן,מיליון ורבע ל 5 חדרים חדשה בחולון זה מחיר טוב
תתפלא, אבל יש קבלנים הזויים שמפנטזים לקבל 2 מיליון על 5 חדרים בחולון. פחחח, כן, מה שאתה קורא. אז כן. מיליון ורבע ל 5 חדרים חדשה בחולון זה מחיר טוב.
5 נועם 31/01/2014 01:39 תותח
ואנחנו מה? נמשיך לאכול את החסה גדי סוקניק.?? אם תמכור דירות כמו שעשית את לילה כלכלי..אני קונה אצלך דירה!! בהצלחה.
4 אי 31/01/2014 00:33 הגנבת קרן בן דויד
תזהרו מקרן בן דויד כי בשני הפרוייקטים האחרונים שלה אף בנק לא רצה לתת לה ליווי בנקאי והיא לא שווה כלום והיו צריכים לשלם לחברות חיצוניות שיצילו את הפרוייקט כך למשל בפרוייקט רמה ברמת גן אורתם סהר מקימים את הפרוייקט והמחירים שהיא מציעה צריכים להוסיף לפחות עוד 200000 שקל אז תיזהרו ואם שרון גל לומד ממנה מצבכם יהיה גרוע בכל מקרה אם תחתמו בכל זאת תדרשו מחיר סופי כי המילים שלה בעל פה היא מבטיחה הרים וגבעות ובמציאות אין לזה שום אחיזה