"בת ים תהפוך לחלק אינטגרלי מת"א" - צפו מה בתכנון

BizTV שוחח עם מהנדס עיריית בת ים על השינוי המתוכנן בעיר וגילה אם נלמדו הלקחים מהערים תל אביב והרצליה - צפו בסרטון
 |  (12)
בת ים, צילום: יח"צ
חלקים רבים מהעיר בת ים, הסובלת ממחסור בקרקעות ומשיכונים מכוערים, צפויים להיהרס ולהיבנות מחדש בעשור הקרוב. חברת אלמוג כ.ד.א.י לדוגמה הודיעה לאחרונה כי החתימה דיירים ברחוב כט בנובמבר על הסכם פינוי בינוי, ובמקום צפויות לקום 950 יחידות דיור.

גם אזור התעשייה המוזנח בין הרחובות יוספטל וקוממיות צפוי לעבור מהפכה - העירייה מתכננת להקים במקום, הנקרא 'מתחם UP', גורדי שחקים, והרכבת הקלה, שצפויה להגיע עד לאזור זה, עתידה לחבר את המקום לתל אביב.

בראיון ל-BizTV הסביר עו"ד ארז פודמסקי שקד, מנכ"ל עיריית בת ים, את הצפוי להיבנות במקום. צפו בסרטון :



כתבות מעניינות נוספות:
ענבל אור סוגרת חשבון: "קיבלנו את האישור ב'מגדל הטייסים' למרות קמפיין נגטיבי שנועד לשרת צרכים פוליטיים"
מניית נדל"ן המשקפת אפסייד של 40% - "נדיר למצוא חברה כזו זולה"
תגובות לכתבה(12):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    חחח ללמוד מחיפה לגבי קו החוף? הדוגמא הכי כושלת (ל"ת)
    הלוואי והיינו בת ים 10/01/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    בת-ים תשאר בת-ים גם אם היא תהיה חלק אינטגלי של ניו-יורק (ל"ת)
    תוכניוטס 09/01/2014 16:07
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 8.
    מוניות שירות אין בבת ים הנצורה בשבתות בושה לחיאני!!!!!!
    אמיר 09/01/2014 14:55
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זה ראש עיר זה? שלא מסוגל לסדר לתושבים שלו מוניות שירות? אבל לרקוד עם כוכבים הוא רץ....בושה וחרפה ראש עיר אפטי
    סגור
  • 7.
    מה זה אומר, שההומלסים, העובדים הזרים ומרססי הגרפיטי
    תומר 09/01/2014 14:09
    הגב לתגובה זו
    6 0
    יעברו לבת ים?
    סגור
  • 6.
    הנסיעה
    זמן 09/01/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מבת ים לת"א כמו מ- אשדוד לת"א !
    סגור
  • ראשי עיר אפטיים ותושבים אפטיים מוניות שירות לחלון בת ים
    אמיר 09/01/2014 14:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יאומן שרבע מליון תושבים אפטיים חיים בלי מוניות שירות עם ראשי ערים אדישים ושר תחבורה אדיש....חולון בת ים ארץ התושבים האפטיים
    סגור
  • 5.
    מגדלים לא יעבוד בבת ים
    אנונימי 09/01/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    6 2
    גם צפוף וגם יקר אנשים לא יהיהו מוכנים לשלם ועד בית 1000 שח וארנונה 1200 שח המגדלים שכבר בנו לא מצליחים למכור תדירות
    סגור
  • 4.
    מחירי הדירות ירדו שם ברבעון השלישי של השנה
    תום 09/01/2014 09:27
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לא משנה מה יעשו, אנשים לא פריירים והם רוצים לחיות עם אוכלוסיה טובה
    סגור
  • 3.
    לקנות דירות שיכון שם כמה שיותר מהר
    אבי 09/01/2014 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 4
    המחירים יזנקו וכל הבניינים יעברו פינוי בינוי
    סגור
  • לא בכולם יהיה פינוי בינוי (ל"ת)
    אנונימי 09/01/2014 10:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    לא משנה מה יעשו, אוכלוסיה לא ניתן להחליף
    אדם 09/01/2014 09:26
    הגב לתגובה זו
    8 4
    לא משנה כמה העיר תהיה יפה ומחירי הדירות בה יעלו, יש ערסים עם הרבה מאוד כסף, ע"ע עובדי נמל אשדוד
    סגור
  • 1.
    גן החיות תמיד היה חלק אינטגרלי.
    אזרח 09/01/2014 09:07
    הגב לתגובה זו
    5 6
    כל עיר טובה צריכה סלאמס.
    סגור