ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

כחלון: "נדל"ן - מכונה משומנת להעברת כסף מהחלשים ביותר למדינה ולבעלי הון, החגיגה החזירית הזאת תיגמר בסוף"

שר התקשורת לשעבר: ""צריך להציב יעד להפחתת מחיר הדירות ב-20% כמו בסלולר" - מה הפתרון שהוא מציע?
משה כחלון
"הדיור במדינת ישראל זו המכונה הכי משומנת שיש להעביר כסף מהאזרחים, במיוחד מהאוכלוסיות החלשות וממעמד הביניים למדינה ולבעלי ההון. אם נציע למדינה, קחו מכונה להדפסת כסף או את משבר הנדל"ן הם יקחו את משבר הנדל"ן כי זה נותן יותר כסף ומהר, כך אמר משה כחלון, שר התקשורת לשעבר ויו"ר המרכז לרפורמות ומנהיגות במכללה האקדמית נתניה בכנס של המכללה.

כחלון מבקר את התנהלותו של משרד האוצר: "כשחסר כסף בקופה אז המדינה מעלה את המע"מ בצורה הפשוטה ביותר, כאן טמון אחד הפתרונות להפחתת המחירים - המדינה צריכה לעשות דבר פשוט ביותר, שתקבע למשל שבאופקים אין מע"מ על דירה ראשונה, בדקה הפחיתו את המחיר ב-18%, כמובן יש לדאוג שהיזם לא ישאיר את הרווח אצלו. כשממשלה נכנסת לתפקידה היא עוסקת ביעדים, מדוע אין יעד של הורדת מחירי הדירות ב-20%? נכנסת ממשלה לתפקיד – עוסקת ביעדים, למה אין יעד הורדת מחירי הדירות ב-20%. כשנכסתי למשרד התקשרות הודעתי בפגישה הראשונה שאנחנו מתכוונים להפחית את מחירי הסלולר ב-50%, תגובת התקשורת הייתה – היו עיתונאים שקצת כיבדו אותי ואמרו שהתוכנית הזויה, ואלו שקצת פחות כתבו – שר התקשורת הזוי."

"לוקח 12.5 שנים לתכנן כאן דירות"
"אין פה מנהיגות - משרד הבינוי והשיכון אומר ששיווק קרקעות ל-100 אלף דירות, האם משהו מתוכנן? 12.5 שנים לוקח להגיע לדירה מרגע שיווק הקרקע. צריך לטפל במונופולים של התכנון, ההיתרים, השיווק ובקבוצה שנקראת בנקים שמשחקת עם השוק איך שהיא רוצה, אם הבנק יחליט שהמחירים ירדו אז הם יירדו, ואם ירצה שיבנו ברמת השרון אז יבנו שם. על הממשלה להזרים כספים גם ממקורות נוספים, אנחנו במצב חירום, והמדינה תקים גם קרן משל עצמה, בינתיים שומרים אחד על השני."

באיזו עיר נמכרות הדירות הכי זולות בארץ? כנסו לטריוויה נדל"ן

כחלון ממשיך לבקר את התנהלות הבנקים: "ליווי בנקאי של דירה עומד על 6%, מי משלם את זה? חוק המכר מעביר כסף מהאזרחים לבעלי ההון והבנקים – למה שהבנק לא ייקח את הסיכון? הצרכן משלם על 90% מהסיכון על הדירה, הבנק משלם על 10% בלבד, כולם חוגגים חוץ מאותו אזרח שעובד כמו חמור כדי להביא את הכסף, שלם ערבות, שלם ליווי, תיווכים בדרך. אף אחד לא מסתכל למטה."

"להכריח ראשי ערים לבנות 3 חדרים"
כחלון טוען שהפתרון למצוקת הדיור הוא בין היתר בניית דירות 3 חדרים – "לא צריך לעזור למי שרוצה לקנות צמוד קרקע ו-5 ו-6 חדרים, אנחנו צריכים לדאוג לאלו שמתחילים את החיים שלהם. ראש העיר שואל בשביל מה צריך 3 חדרים, הוא מעדיף לבנות בנק וסופרמרקט כדי לקבל ארנונה גבוהה יותר. ראשי ערים חושבים שהמדינה שלהם, הם רוצים עיר חזקה עם ארנונה גבוהה ויוצרים מונופול ההיתרים, צריך להפקיע את הסמכויות האלה מהם. עיר חזקה תיתן 3 חדרים, למרות שזוגות הצעירים האלה הם דיירים גירעוניים שמקבלים הרבה שירותים. לא אומר ליצור סלאמס, לא להעמיס על ערים חלשות. שוויון בנטל זה לא רק לגייס חרדים, למה כולם צריכים להיות בווילות? דואגים רק לכאלה שעשו אקזיט, למה? קבוצה אחת קטנה וכל השאר. שוויון בנטל זה גם שוויון שחזקים יחיו עם התופעה הזאת שחבר'ה צעירים יחיו ליידם".

"כל התמריצים וההקלות צריכים להתבסס על 3 חדרים, אלו שמזדקקים לדירות אלו הם האזרחים הדפוקים. בסלולר היו קבוצות מאורגנות שקיבלו דקת שיחה ב-10 אגורות, והשאר קיבלו 70-80 אגורות לדקה, משקי הבית והפרטיים מימנו את החזקים, אמרנו בואו ניקח את האוכלוסיה הנפגעת העיקרית ונהפוך אותה לחשובה ביותר. נתנו את התדרים אמרנו להם שיביאו מיליון משקי בית, אמרתי תביאו לי את ריקי כהן, פתאום האנשים האלה הפכו להיות הכי חשובים. החגיגה הזאת תיגמר."

כחלון מבקר גם את המגזר העסקי וסבור שצריך לבצע שם טיפול שורש מעמיק בשינוי סדר העדיפויות: "נושא הערכים נמחק, מנהל שמקבל חברה שעשתה 10% ידרוש כעת 11%, אף אחד לא לוקח בחשבון את הערכים של מה הציבור ישלם, מי ידרס בדרך כדי שאגיע לתשואה. עד שהערכים האלה לא יחזרו, התחשבות בסביבה ובערכים חברתיים, נמשיך לראות את מחירי הדירות, המכוניות והדלק הגבוהים. לא קרה כלום לחברות הסלולר אם מרוויחות 300 מיליון שקל במקום 1.2 מיליארד בשנה, קצת צניעות וקצת חמלה. אי אפשר עם החזירות הזאת."

כתבות מעניינות נוספות:
"קריסת המרפסות אצל גינדי בחדרה היא תמרור אזהרה לקראת אסון ורסאי הבא"
ורדי: "טיפשי להוריד את מחירי הדירות למי שרכש ב-10 מיליון שקל"
תגובות לכתבה(73):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    זוגות צעירים?? רובם גרים עם הוריהם,
    שולי 15/03/2014 16:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וכבר עם 2 או שלושה ילדים...אלה הזוגות הצעירים שנותרו מאחור.....על אילו זוגות צעירים מדברים כיום???
    סגור
  • 51.
    כחלון, חזור לפוליטיקה לטובת ישראל (ל"ת)
    מוטי 07/01/2014 12:26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 50.
    צריך וצריך וצריך - בינתיים ברחת כמו פחדן מהממשלה
    אריק 07/01/2014 00:57
    הגב לתגובה זו
    3 9
    אדון כחלון לא נוטשים ספינה טובעת. השארת תחושה שאתה מפחד שלא תצליח לשחזר את ההצלחות
    סגור
  • 49.
    הריבית הנמוכה מחסלת דור שלם של צעירים פעמיים:
    צביקה דורון יועץנדלן 06/01/2014 23:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    1. הם קונים ביוקר 2. הריבית תעלה וההחזרים שלהם יעלו אם יעלו כעת את הריבית ב 2-3% הצעירים ירוויחו פעמיים 1. יקנו יותר בזול 2. ישלמו החזרים יותר נמוכים
    סגור
  • 48.
    ביבי נכשל טוטאלית בנדלן לפיד נכשל טוטאלית בנדלן (ל"ת)
    כחלון לראשות הממשלה! 06/01/2014 21:24
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 47.
    רק תקשורת עלובה נותנת במה לאידיוט כזה... (ל"ת)
    יעקב 06/01/2014 20:59
    הגב לתגובה זו
    0 18
    סגור
  • אתה מזיק לעצמך נדרוש העלאת שכר לטוקבקיסטים בתשלום כמוך. (ל"ת)
    שפתי כהן 10/05/2014 18:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • האידיוט האמיתי זה אתה. כחלון לראשות הממשלה
    העם עם כחלון 06/01/2014 21:26
    הגב לתגובה זו
    13 0
    על אפך וחמתך כחלון יהיה ראש ממשלה בבחירות הבאות. ביבי עבד עליו בבחירות קודמות ומנע ממנו ריצה ברשימה נפרדת. הפעם כחלון כבר לא ייפול לתוך המלכודת של ביבי וכמו ששרון סחף בזמנו את עם בבחירות כך כחלון ירמוס את כולם בבחירות הבאות. ואתה ? כנראה כמו הסלולריים במקום רווח של 700000 אלף שח על דירה תסתפק ברווח של 250 אלף על דירה .
    סגור
  • יעקב הנ"ל כנראה קבלן משומן היטב .. (ל"ת)
    בוננזה 07/01/2014 12:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 46.
    כחלון מחכים שתחזור
    דני יוסף 06/01/2014 16:44
    הגב לתגובה זו
    19 1
    האיש הכי אמין וישר בממשלת ישראל
    סגור
  • טען עוד
  • 45.
    עושים מיליארדים ע"ח הפראיירות=מיתון2014-17=פיצוץ50%טבעי (ל"ת)
    קבלן,בנק,ממשל=גנבים 06/01/2014 16:33
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 44.
    מתערב למען הנדלניסטים לעצור פיצוץ טבעי 50%=לך הביתה!!! (ל"ת)
    בועה50%לפיצוץ!!!!!!! 06/01/2014 16:31
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 43.
    סגרו את הבורסה יותר טוב מהדשדוש הזה (ל"ת)
    יעל 06/01/2014 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    מצביע לך כשתחליט לרוץ עם מפלגה
    ארז 06/01/2014 15:11
    הגב לתגובה זו
    21 0
    ראינו מה שווים ביבי ולפיד.
    סגור
  • 41.
    להוסיף שיוויון במחירי דיור בין חילונים למתנחלים ולחרדים (ל"ת)
    ישראל ישראלי 06/01/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 40.
    בזמן שברברנו דחפו את מחירי הדירות מעלה,
    איציק ר 06/01/2014 15:00
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כולנו מדברים וכלום לא קורה,מדינה של אינטרסנטים. השר לשעבר כחלון בחור נחמד אבל שזה נוגע להכנסות המדינה ולא לחברות ציבוריות, לא נראה שהוא יוכל להזיז משהו, לצערי.
    סגור
  • 39.
    רובין הוד ,למה אתה לא בפוליטיקה ,אתה חושב שתוכל
    בא 06/01/2014 14:43
    הגב לתגובה זו
    4 5
    לשנות אם תכתוב בביזפורטל .
    סגור
  • 38.
    רק אם נפסיק להיות מטומטמים
    מוטי 06/01/2014 14:28
    הגב לתגובה זו
    11 0
    בברלין (עיר קטנה בעולם השלישי) עולה דירה 1,000 יורו למטר. דהיינו, דירה של 100 מטר רבוע עולה 100,000 יורו. בשקלים זה 480,000 שח !!!!!! בישראל דירה כזו בעיר הבירה או במרכז כשני מליון שקל. למה ? כי הקונים מטומטמים. צריך להעמיד אולטימטום לממשלה: או שתורידו מחיר למחיר שפוי, או שתשארו ללא אזרחים. יישארו הבדואים שלהם לא עולה הקרקע. ויישארו הבנקאים עם הקרקעות והמשכנתאות. ויישארו כמה מליונרים באקירוב
    סגור
  • 37.
    עד שביבי לא ימכור את 3 הדירות שלו בצחיר מופקע (ל"ת)
    כחלון תקים מפלגה חדש 06/01/2014 13:51
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 36.
    כחלון מבטא את כל מה שמרגיש האזרח הפשוט (ל"ת)
    לבטל מענקים, 06/01/2014 13:49
    הגב לתגובה זו
    19 1
    סגור
  • 35.
    אם יהיו היום בחירות כחלון נבחר להיות ראש ממשלה לבחור יש
    כלכלן 06/01/2014 13:47
    הגב לתגובה זו
    20 2
    אומץ והוא יכול לרסק את בועת הנדלן הכי מהר
    סגור
  • 34.
    יש רק פתרון אחד להוריד את הדירות מיידית
    הצלף 06/01/2014 13:13
    הגב לתגובה זו
    18 4
    להטיל מס חדש !!!! על בעלי דירות שיש להם 4 דירות ומעלה זוג שיש לו 4 דירות (בעל ואשה ביחד ) לא יווצר מצב שהבעל יחזיק 3 והאשה 3 ביחד זה 6 מהדירה ה 4 יכול מס של 0.1% חודשי מערך הבית או לחלופין 1.2% שנתי ובמקביל הממשלה תבנה דירות להשכרה בלבד לזוגות צעירים מכאן אם זוג ישחרר דירות מחירי הנדלן ירדו כי תיהיה בהלת מכירות הממשלה תכתיב את מחיר השכירות כי היא בונה דירות להשכרה (ומרוויחה כסף נקי מזה) המיליונים שבעלי הדירות ימכרו יושקעו או בארץ או בחול או בפיתוח ייצור הדולר בעקבות זה יעלה מחירי הדירות ומחירי השכיריות יהיו היגיוניים ויירדו פלאים
    סגור
  • לא מהדירה הרביעית ידידי כבר מהשניה מס (ל"ת)
    כלכלן 06/01/2014 13:48
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • בלבולי ביצים (ל"ת)
    יש מס גם על דירה אחת 06/01/2014 15:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • צריך להוריד מסים על הדירה הראשונה
    שמי 07/01/2014 10:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולהעלות מסים על בעלות של דירות נוספות
    סגור
  • 33.
    צודק
    צודק 06/01/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    צודק מאה אחוז
    סגור
  • 32.
    מיותר לחכות שהמדינה והבנקים יהפכו מחזירים לצדיקים
    RealRecheck 06/01/2014 13:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנחנו כבר משנים את מאזן הרווח-הפסד של האיש הפרטי. את מה שהביטקוין עושה לשיטה המוניטורית, אנחנו נעשה לפלטפורמות לרכישת נדל"ן. ראו אותנו בגוגל.
    סגור
  • 31.
    רוצים דירות זולות?? תפסיקו לצרוך!!
    נתן 06/01/2014 13:06
    הגב לתגובה זו
    10 1
    זה מאוד פשוט .
    סגור
  • 30.
    מחיר הדירות
    שלמה 06/01/2014 13:01
    הגב לתגובה זו
    10 0
    עד שהדיור יהיה בר השגה שלושה בנים שלי עזבו את הארץ
    סגור
  • דוקטורט בארהב ולא רוצה לחזור אין לו סיבה לחזור לפה
    הבן שלי סיים 06/01/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    11 0
    ואף אחד מחבריו הישראלים לא חושב לחזור אז הוא ישאר שם
    סגור
  • 29.
    היחיד שעשה ולא דיבר זה הוא כל הכבוד לך אבל אל דאגה
    כלכלן 06/01/2014 13:00
    הגב לתגובה זו
    17 2
    הכל זה גלגל גם הבנקים יחטפו הרי הם מלווים למי שצריך להחזיר להם בקרוב אבל אם לא יחזירו להם הם יחטפו גם כי גם במכירות הבתים של האנשים המסכנים שיצתרכו למכור ומשבר משקנתאות הם יחטפו הכל חזרה העולם זה גלגל כל דבר בא על חשבון משהוא אחר , כשהקונים יפיסקו את הקניות בידיוק מה שקורה עכשיו המחירים יפלו לבד בלי התערבות אבל ישר כוח כחלון
    סגור
  • 28.
    תרוץ מחוץ לליכוד - אני מצביע לך. (ל"ת)
    יוני 06/01/2014 13:00
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • 27.
    משה כחלון-גואל העבדים של מדינת ישראל
    גד ממן 06/01/2014 12:54
    הגב לתגובה זו
    15 0
    הנדל"ן זה השקר הגדול ביותר של ממשלות ישראל. אז הנה קם הגואל שיקרע את המסיכה מעל ממשלות ישראל. יופי כחלון. לך בכוחך זה והושעת את ישראל.
    סגור
  • 26.
    ביבי ולפיד עוד לא הפנימו שהקדנציה שלהם נגמרה (ל"ת)
    פנו מקום למוכשרים 06/01/2014 12:44
    הגב לתגובה זו
    13 0
    סגור
  • איתך עד הסוף, רק גם לפני הבחירות אמרו משפט זה. ומה ? (ל"ת)
    אריק 06/01/2014 16:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    אם תעשה זאת, מצידי שתהיה פה מונארכיה ואתה תהיה המלך
    הומלס 06/01/2014 12:39
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אחרת - המהפיכה כבר יצאה לדרך ועוד מעט היא תגיע לנקודת אל חזור.
    סגור
  • 24.
    פשוט בדיחה, הוא יוריד את מחירי הדיור כמו שהוריד
    אחת שמבינה א 06/01/2014 12:27
    הגב לתגובה זו
    4 9
    את מחירי הסולולרי, איך אפשר בכלל להשוות סולולרי לבית? ודי כבר עם כל הדיבורים את הפתרון למצוקת הדיור צריך כבר ליישם ולא רק לדבר.
    סגור
  • פשוט קובעים יעד
    שלמה 06/01/2014 15:39
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כמו שהוא קבע. סימון מטרה, לא משנה אם זה סלולר, בית, מכונית או שוקולד.
    סגור
  • 23.
    הכל מדינה דמוקרטית הנבחרים עובדים בשביל הבוחר
    דונלד דאק 06/01/2014 12:17
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בישראל המדינה הדמוקרטית היחידה שבה הבוחרים עובדים בשביל הנבחרים.יש לי חברים בקנדה נורבגיה שבדיה גרמניה.בכל המדינות האלה יש תנאים סוציאלים מפליגים למבוגרים מבוגר שפורש לגמלאות אין לו מה לדאוג בטחונו הכלכלי מובטח.פה מה שהוא מקבל לא מספיק לתרופות.ואז מה קורה הם מחפשים בפחי זבל אוכל ומחצית מהילדים בארץ חיים מתחת לקו העוני.למה ?כי ביבי מצפצף על כולם לו חבריו הטייקונים חשובים יותר. נתניהו מזמן לא ראש ממשלה הוא נהנתן ושרדן מנהיגות יוק הדבר היחידי שאצלו על סדר היום זאת הפצצה האירנית מעניין איזה שטיק ימצאו יועציו אחריו שהעניין הזה הסתיים.
    סגור
  • 22.
    תרשמו : כחלון זאת המנייה הכי חזקה לשנת 2014
    avi2498 06/01/2014 12:10
    הגב לתגובה זו
    16 3
    גם תותח והכי חשוב גם בנאדם. מכיר אותו אישית.
    סגור
  • יטי (ל"ת)
    איפה הוא נסחר? 06/01/2014 12:36
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 21.
    כחלון כמה פנסיה אתה מקבל -כמה עם ישראל הפריש לך שנתית ל
    לפיד קטן 06/01/2014 11:56
    הגב לתגובה זו
    3 15
    לפנסיה. תדבר על הפנסיה שלך ותפעל להורידה,המיסים על הדיור גם ירדו.
    סגור
  • מוכן לשלם עבור מישהו שעובד בשבילי (ל"ת)
    בהצלחה כחלון 11/01/2014 23:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    כל הכבוד !!! (ל"ת)
    מיכאל אזולאי 06/01/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 19.
    אתה תותח
    צפוני 06/01/2014 11:46
    הגב לתגובה זו
    17 2
    איש יקר רק אנשים כמוך יחזירו את ישראל הישנה והיפה שהייתה פעם עם עזרה ואהבה הדדית החזירות הקפיטליסטית תחסל פה את המעט שנישאר מהיהודים הטובים שחיפשו ערכים ואחדות ולא רק כסך, ה' ישמור אותך ויתן לך ולכמותך כוח לדאוג לחלשים ולהחזיר את כבוד האדם שנירמס עוד ועוד בהצלחה בדרכך ,ואנה אל תשתנה ואל תכנע לפופוליזם אוהבים אותך
    סגור
  • 18.
    אנחנו העם הטיפש בעולם שבוחרים שוב ושוב בנתניהו.........
    חיים 06/01/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    17 2
    הוא דואג לחברים שלו למיליונרים...הגיע הזמן להחליף את השקרן הזה זה שילטון מושחת וכולם מפחדים מימנו..וראש ממשלה יכול להיות גם אדם לא מהמערכת...
    סגור
  • 17.
    כחלון לשלטון (ל"ת)
    איתי 06/01/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • 16.
    תשובה לשאלת האזרח
    אזרח מהשורה 06/01/2014 11:39
    הגב לתגובה זו
    6 4
    השינוי במחירים יהיה רצוף וארוך ויתפרס על שנים, וזאת כדי שאנשים יוכלו להקטין את גובה ההלוואות שלקחו. בו נתחיל קודם בעצירת העליות .
    סגור
  • אף אחד לא יצליח להוריד את מחירי הנדלן פה וגם לא רוצים
    אתה טועה 06/01/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הנדלן ירד מעצמו וזאת כאשר בארצות הברית הריבית תעלה וגם פה לאט לאט הממונפים יאלצו למכור את דירותיהם או שהבנק ימכור להם מחירי הנדלן ירדו מעצמם לא משנה מי יהיה בשלטון ביבי לפיד שלי הרצוג וכחלון
    סגור
  • 15.
    חפשו בפייסבוק: שוק ההון דיונים אודות מסחר בבורסה.
    פיטבול 06/01/2014 11:36
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חפשו בפייסבוק: שוק ההון דיונים אודות מסחר בבורסה.
    סגור
  • 14.
    ידידיי תפרסמו בפייסבוק,רק כחלון שיודע לשבור מוסכמות...
    אליה 06/01/2014 11:33
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אל תפלו לרשתו של לפיד הטמ....וביבי שמשקריו שבענו....הפעם יחד נעשה שינוי, נבחר באיש שכל מילה שיצאה מפיו גם ידע לבצע. והוא כחלון,אנחנו עדים למה שכחלון היה מסוגל לעשות והכל לטובת האזרח הקטן...איש אמין..אנא,אל תהססו לרגע,נעשה יחד את השינוי המחייב.
    סגור
  • 13.
    כחלון - אם תתחייב להוריד את מחירי הדירות
    ofir2000 06/01/2014 11:32
    הגב לתגובה זו
    19 2
    אתה תיבחר כמו ענק !!!
    סגור
  • 12.
    למה אתה לא נכנס לכנסת ? משם קל יותר לעבוד (ל"ת)
    איתמר 06/01/2014 11:26
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 11.
    כחלון את צודק בדברך פתרון בעיית הדיור הפרדה בין זכאים
    ציון 06/01/2014 11:21
    הגב לתגובה זו
    4 3
    דירה ריאשונה לבין משדרגים והשוק החפשי וכן דירות שלושה חדרים כשהם משולבים בבינינים עים דירות במיגוון 3 ו 4 חדרים
    סגור
  • 10.
    לא אכפת לי לנסות להצביע לך פעם אחת (ל"ת)
    יהודה 06/01/2014 11:13
    הגב לתגובה זו
    15 4
    סגור
  • 9.
    אני רק שאלה
    אזרח 06/01/2014 11:08
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ומה יקרה במצב כזה לדור הנוכחי, הדור הממונף?
    סגור
  • כבר ידוע שהממונפים יהרסו פה את הכלכלה
    צודק 06/01/2014 12:16
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כשלא יחזירו את ההלואות אז הכל פה יקרוס ומי ישלם? אנחנו האזרחים
    סגור
  • מי שהוא חייב להפסיד , במקרה הזה בעלי הדירות (ל"ת)
    אזרח עם דירה 06/01/2014 11:16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • לאזרח, איך בדיוק הם יפסידו ? (ל"ת)
    תחשוב עד הסוף 06/01/2014 12:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 8.
    הנדל"ן זה כלי להעשיר את העשירים
    גיא 06/01/2014 11:07
    הגב לתגובה זו
    5 2
    עשיר קונה בית צמוד קרקע. לאחר כמה שנים מאשרים לו הרחבה. זה מה שקורה בכל הארץ ובאופן ספציפי במודיעין. העשירים מגדילים כך את ערך הבתים שלהם ומשלמים קצת היטל השבחה. ומה קורה עם האנשים הרגילים? מי משביח להם את הבתים? ומה קורה עם אלה שאין להם בתים?
    סגור
  • 7.
    זה לא דמגוגיה זה אמיתי
    אזרח מהשורה 06/01/2014 11:05
    הגב לתגובה זו
    13 3
    סוף סוף קם מישהוא שמכיר את המערכת מבפנים ומציע פתרונות. טוענים שמה שרואים מכאן לא רואים משם, וכול מי שנכנס למערכת בסופו של דבר יראה את טובת המערכת (ראו יאיר לפיד כדוגמא). הינה לפנינו אדם שהיה במערכת ועשה את הלא יאומן, בכך שהשיב לחשבון האזרחים כ- 3.5 מיליארד שקל כול שנה. אני מאמין לו, וחושב שזה אפשרי. לא יכול להיות שהמערכת תמצוץ למוות את מי שמזין אותה, אותנו האזרחים.
    סגור
  • הוזילו לך את הטלפון והעלו לך את המעמ והמס על הבורסה
    חחח 06/01/2014 12:15
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אז יצא שהפסדת. זה גם בגללו.
    סגור
  • 6.
    חבריי,רק כחלון ,לא נאפשר לביבי לצחוק עלינו שוב.
    ישראל 06/01/2014 11:03
    הגב לתגובה זו
    25 4
    זוגות צעירים,וחבריי,זיכרו בבחירות הבאות תבחרו בכחלון לראש הפירמידה.איש עם לב רחב, יודע לעשות תהפוחות. היזהרו מביבי שבבחירות האחרונות הבטיח שלכחלון יהיה תפקיד מכריע בנושה הדיור. וזה היה תרגיל כדי שהציבור לא יתלהב מכחלון שיודע לעשות סדר.. תזכרו היטב איך ביבי צחק על כולנו, ואנחנו כעדר האמנו לו..הפעם זה לא יעבוד לו...ביבי,איש שקרן שאין כדוגמתו.
    סגור
  • 5.
    יש כאן מנהיג שמדבר על הערכים, צניעות, שוויון בנטל אמיתי
    א 06/01/2014 10:57
    הגב לתגובה זו
    23 2
    האם מדובר בראש הממשלה הבא? ביבי, הרצוג, ליברמן, בנט - תשננו: ערכים, צניעות, שוויון בנטל. זאת המנהיגות האמיתית.
    סגור
  • אתה כנאה מאלה הצנועים עם שוויון בנטל בטח גר בהתנחלות
    בטח בטח 06/01/2014 12:13
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מקבל הנחות ומשכורות עתק מהממשלה .
    סגור
  • הוא לא יהיה ראש ממשלה הבא בחיים לא!
    חי באספמיה? 06/01/2014 12:12
    הגב לתגובה זו
    3 12
    יש הגורסים שהוא גרם הפסדים למדינה בהוזלת מחירי הנייד וזה מגוגל עלינו בדרך אחרת בקרוב נראה גם העלאה במחירי הסלולר כאשר הם יגיעו למספר המנויים המתאים . אז המחירים יחזרו לעלות דירות זה לא סלולר
    סגור
  • אבל הוא שווה את זה ושווה לנסות (ל"ת)
    ישראל ישראלי 06/01/2014 15:06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 4.
    להביא קבלנים מסין (ל"ת)
    אנונימי 06/01/2014 10:54
    הגב לתגובה זו
    20 2
    סגור
  • 3.
    צודק..במילה אחת..ביבי צרך ללכת (ל"ת)
    ירז 06/01/2014 10:54
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • 2.
    למה להסתבך? תחליטו על פינוי בינוי לדירות ישנות 2 חדרים
    מדינה רעה 06/01/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    7 0
    של פעם עם גג רעפים שנבנו בסטנדט נמוך הם מתפרקים מעצמם כבר למה לחכות לאסונות? פה הכל כבר מוכן רק צריך להרוס ותת אחוזי בניה לקבלן כדי שיהיה משתלם למה מחכים? ובכסף של הארנונה שיעשו תשתיות חדשות זה מתבקש וסתם דוחים את זה מתי זה יקרה עוד 50 שנה הדירות יתמוטטו ואז מה יגידו? חבל שלא עשו זאת קודם?השלטון הזה זה פרעונים ולהם נאמר"כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ" המשכילים כבר ברחו מפה בצדק אף אחד לא רוצה לחזור לכלום שיש פה
    סגור
  • 1.
    אם תפתור את משבר הנדלן אתה ראש הממשלה הבא (ל"ת)
    עירית 06/01/2014 10:48
    הגב לתגובה זו
    50 3
    סגור
  • מי יתן לו-נתניהו . (ל"ת)
    משחק מכור 06/01/2014 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אנחנו ניתן לו! ולא נתפתה לחברות הפרסום של המפלגות (ל"ת)
    אלי 06/01/2014 16:09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור