כמעט אסון: גינדי השקעות ביטלה אכלוס בניין בחדרה שמרפסותיו קרסו

החברה טוענת כי האחריות להקמת הבניין הינה של הקבלן המבצע אורתם מליבו, אשר המציא ערבויות ביצוע מתאימות
נדל"ן
אסון נמנע הלילה ברחוב נחל פרת 8 בחדרה כאשר מרפסות של דירות בקומה השמינית בבניין חדש התרסקו לדירות שמתחתיהן. למרבה המזל הבניין טרם אוכלס ולא היו נפגעים במקום.

חברת גינדי השקעות {גינדי אגח ג} דיווחה לפני זמן קצר על האירוע לבורסה לניירות ערך ומסרה – "יובהר כי לא היו נפגעים כתוצאה מהקריסה וכי האחריות להקמת הבניין הינה של הקבלן המבצע (חברת אורתם מליבו המשמשת כקבלן בפרויקט ואינה צד קשור של החברה), אשר המציא ערבויות ביצוע מתאימות לחברה וערך לטובת החברה."

עוד מסרה החברה כי היא בודקת את הנושא ואת הנזקים שעלולים לנבוע מהאירוע – "לאור האירוע, בוטל בשלב זה היתר האכלוס לבניין, לאור העובדה כי החברה טרם הכירה בהכנסות בגין יחידות הדיור בבניין זה, אין לביטול האמור השפעה מהותית על דוחותיה של החברה, מטבע הדברים עשוי האירוע להביא לדחייה באכלוסו של הבניין. החברה, שהינה היזמית של הפרויקט, תלווה את כל התהליך מול הקבלן המבצע ומול הדיירים ותעמוד לצד הדיירים ותסייע להם ככל שניתן."
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    גינדי קשקשנים. מי שקנה מגינדי תובע את גינדי !!!!
    אחד 26/12/2013 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האחריות היא על גינדי גינדי יכולים רק לתבוע את הקבלן המבצע. אבל איפה היה מפקח הבניה מטעם גינדי ????
    סגור
  • 14.
    הטבות בגינדי
    מורפי 24/12/2013 23:17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כל הקונה בגינדי מקבל קורס צניחה. בגינדי קנית בכנפי צניחה זכית.
    סגור
  • 13.
    שיטפלו בזה
    אורן 24/12/2013 13:35
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ויחזירו אנשים לדירותיהם כשהן כבר בטוחות
    סגור
  • 12.
    לא יעזור כלום אנחנו מדינת עולם שלישי
    german10 24/12/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הרגולטור לא מתפקד והאזרחים מופקרים וזה נוגע לכל תחומי החיים במקרה של רעידת אדמה חס ושלום תראו פה בנינים חדשים קורסים כי הקבלן התרשל והרגולטור לא בדק. שלא לדבר על תמ"א 38 ששם ההפקרות חוגגת.
    סגור
  • 11.
    מי שאחראי זה הקבלן שבנה את הפרוייקט
    יוחנן 24/12/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    זה הרי ברור ואין על זה בכלל ויכוח.
    סגור
  • 10.
    מה שחשוב עכשיו
    יגאל 23/12/2013 22:10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זה לא להתלהם ולהכין את עמוד התלייה, אלא לדאוג לאנשים שפונו ואז לתחקר מה בדיוק קרה
    סגור
  • לתחקר ולתלות חביבי. (ל"ת)
    מדובר בחיי אדם 23/12/2013 23:58
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • נכון, מדובר בחיי אדם אבל המזל הוא שזה לא היה מאוכלס
    תומר 24/12/2013 07:33
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ולכן נודה לאלוהים על כך שנמנע אסון לכן צריך לדעת איך מטפלים בזה עכשיו ולא איך זה קרה...
    סגור
  • 9.
    ציטוט מאתר החברה.כנסו.
    גוגל 23/12/2013 21:11
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כנסו לגוגל.רשת חברות וחברות בנות וחברות אחיות..באתר נרשם כדלהלן:הניסיון העשיר של אורתם סהר ומליבו בניה, ההקפדה על סטנדרטים גבוהים ביותר בניהול פרויקטים, עמידה בלוחות זמנים ומסגרות תקציב, שמירה על טיב ואיכות הבנייה ממצבים את קבוצת אורתם-מליבו כבחירה הטבעית לביצוע פרויקטים בתחום הבניה הציבורית, המגורים והתשתיות...
    סגור
  • 8.
    אתם מפספסים את הפואנטה
    מאור 23/12/2013 20:51
    הגב לתגובה זו
    3 13
    לא נמצאו ליקויים בתכניות הבנייה, גינדי ומאליבו הגישו את התכניות לעירייה והיא אישרה את כולם ואף הוציאה טופס 4 שמאשר את אכלוס התושבים. לצערי הרב, יש אסונות שהם בלתי נמנעים ולא תלויים בדבר.
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    לא נעים ובעיקר לא צפוי
    רונן 23/12/2013 18:41
    הגב לתגובה זו
    3 6
    כאחד מהתחום (מהנדס) אני יכול לומר לכם כי זה דבר שלא ניתן היה לחזות אותו מראש. הדבר הכי נכון הוא לחכות לתוצאות הבדיקות. התקלות הללו הן די מורכבות ודי נדירות והן עשויות לקרות בגלל מספר גורמים שמשתלבים להם יחד.
    סגור
  • 6.
    בעלי גינדין
    אהרון 23/12/2013 15:55
    הגב לתגובה זו
    15 2
    בעלי גינדין לא מבינים דבר בנושאי בניה הם בסך הכול יזמים או יותר נכון מתוכי כסף . מחפשים לעשות כסף ולברוח חזרה לדרום אמריקה . המוצרים שלהם ללא פיקוח מתאים יקבל ביטוי בשטח בעוד מספר שנים אבל אז מי יזכור את מי יחפשו . מדינת חלם ללא פיקוח מטעם הרגולטור הרדוד ראו לדוגמא איך הגשר שבצומת דרור הכביש קרס ימים ספורים לפני פתיחתו הרשמית . לשני המקרים יש מאפיינים דומים : שימוש בחומרים זולים ולא תקניים מורחים את המפקחים בשמן זית ומשמנים אותם בעיקר בדברים אמורים לגבי הגשר שעלותו 320 מיליון שח מכספי הציבור . ואנחנו עוד מעיזים לספר בדיחות בנושא על החברה הרוסית . השחיתו הרוסית מזמן פה
    סגור
  • איך אתה יודע שהיה פה שימוש בחומרים לא תקניים??
    אנטון 23/12/2013 18:57
    הגב לתגובה זו
    2 13
    חכה לתוצאות הבדיקה לפני שאתה יורה פה האשמות כאלה נגד כל העולם ואשתו. מאוד מתאים לישראלים ישר לרוץ ולהניף אצבע אשמה בלי לברר את העובדות קודם.
    סגור
  • מסכים איתך (ל"ת)
    אושרי 23/12/2013 18:18
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 5.
    איך זה שחברת אורתם לא קורסת בבורסה???
    בני 23/12/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    6 1
    זה יכול הרי לחסל אותם!
    סגור
  • 4.
    תבינו כמה עמוק הפרדוקס
    לא ייאמן 23/12/2013 15:41
    הגב לתגובה זו
    29 2
    זוג צעיר לוקח משכנתא ל30 שנה, כדי לשלם מחיר הזוי על דירה חדשה מהנילונים (שבמחיר הזה הוא יכול היה לקנות ארמון בהרבה מאוד מקומות טובים ברחבי העולם) ובסוף מקבל דירה מתפרקת שהיא בבחינת סכנת חיים. אם היינו קוראים את זה על מקום אחר בעולם היינו צוחקים אבל כרגע זו בדיחה עצובה על חשבוננו.
    סגור
  • 3.
    מי שקונה מגינדי דירה -מתאבד מצוי !
    פולקה 23/12/2013 15:37
    הגב לתגובה זו
    18 6
    מי שקונה מגינדי דירה הוא גם טיפש וגם מתאבד, זה לא הארוע הראשון (בטח לא אחרון ) בפתח תקוה בכפר גנים יש כמה בנינים חדשים (שנתיים שלוש) שמתפרקים , כל יום חלקים אחרים , החברה הזאת מנסה לחסוך בכל דרך בעלויות בנייה -וזה בא על חשבון איכות ובטיחות , אני לא יודע ספציפית לגבי הבנינים בחדרה , אבל כשארועים חוזרים ונישנים וזה תמיד מוצמד לחברת גינדי ....
    סגור
  • מה הקשר?
    עופר 24/12/2013 18:34
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מילא אם היית מאשים את חברת הקבלנים שבנתה את הבניין, אבל להאשים את החברה המשווקת זה קצת אבסורד.. לדעתי הסיפור הזה עדיין נמצא בערפל וצריך לחכות קצת לפני שמאשימים
    סגור
  • נו באמת, נשמע כמו תגובה ממומנת של המתחרים
    רועי 24/12/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הרבה שטויות חסרות בסיס בתגובה אחת
    סגור
  • אתה מדבר שטויות כי זה ממש לא קשור
    נדב 23/12/2013 18:16
    הגב לתגובה זו
    4 13
    יש עוד מליון מקרים כאלה בעולם. כולם קשורים לגינדי? נו באמת.... צריך לבדוק מי האשם ולא לקפוץ למסקנות
    סגור
  • 2.
    חפרים
    המלש 23/12/2013 15:17
    הגב לתגובה זו
    10 6
    אם חב' גינדי שמבינה בבניה נפלה עם חפרים .מה יגידו אלה שלא מבינים בבניה ,ורוצים לשפץ את הבניין או להוסיף מרפסות או הרחבה והוספת קומות במסגרת התוכנית תמ"א 38 .מתי יהיה סוף סוף סדר בארץ. מתי המילים "יהיה בסדר " יחלוף מן הארץ.
    סגור
  • 1.
    ואם זה היה קורה בעוד חודש?....עכשיו תראו מריחה ... (ל"ת)
    זה לא אני זה הוא.. 23/12/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    18 3
    סגור