אלקנה אזור ביקוש? אורי אריאל משווק 1,730 יח"ד ביהודה ושומרון

משרד הבינוי והשיכון ומנהל מקרקעי ישראל הודיעו היום על בניית כ-700 דירות בירושלים וכ-1,030 ביהודה ושומרון
יהודה ושומרון, צילום: Getty images Israel
משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל מודיעים על שיווק קרקעות לכ-1,700 יחידות דיור ביהודה ושומרון ובירושלים.

משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל הכריזו היום על שיווקן של קרקעות לבניית כ-700 יח"ד בירושלים - קרקע ל-387 יח"ד בשכונת רמת שלמה ועוד 311 יח"ד בשכונת גילה. כמו כן יצאו לשיווק חוזר 250 יח"ד בגילה ו-130 יח"ד לדיור מוגן בשכונת חומת שמואל.

ביהודה ושומרון ישווקו כ-1,030 דירות בסך הכול - באלקנה ישווקו קרקעות לבניית 284 דירות ובקרני שומרון לבניית 196 דירות. במעלה אדומים יצאו מכרזים לשיווק 114 דירות ובגבעת זאב ל-102 דירות. בביתר עילית ישווקו קרקעות לבניית 238 דירות, בגבעת בנימין (אדם) ל-80 דירות ובאריאל ל-18 דירות.

שר הבינוי והשיכון ויו"ר מועצת מקרקעי ישראל אורי אריאל מסר: "אנו ממשיכים במדיניות שיווק קרקעות אפקטיבי לבנייה בכל רחבי הארץ. השיווקים הביאו לקצב גבוה של התחלות בנייה העומד כיום על קצב שנתי של 43 אלף דירות, גבוה מהביקוש השנתי לדירות חדשות. עם זאת, כדי להביא לשינוי מגמה משמעותי במחירי הדירות בכוונתנו לקדם בחודשים הקרובים תכניות שיגדילו עוד יותר את היקף התחלות הבנייה ואת השיווקים האפקטיביים בכל רחבי הארץ במהלך 2014".
תגובות לכתבה(14):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    אורי אריאל שר השיכון של מדינת המתנחלים
    רותם 04/11/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המתנחלים לא חלק מהעם היהודי בישראל. מתי נגלה את ביביהו ולפידיהו ואח שלהם בנט? מה תורמים המתנחלים לעם ישראל?
    סגור
  • 11.
    יש כבר כמעט מיליון איש ביהודה ושומרון. (ל"ת)
    שמאלנים תתפוצצו 04/11/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    כן יירבו. (ל"ת)
    חזק ואמץ 04/11/2013 09:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    יהודה ושומרון הן חלק משמעותי מעתודות הקרקע של ישראל
    אנונימי 04/11/2013 09:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל הכבוד, ככל שיבנו יותר כך יוקר המחיה יירד, צריך לבנות לפחות שתי ערים חדשות ביו"ש כדי לענות על הביקוש (וזה גם מה שיקרה) בנוסך לכסיף ליד ערד.
    סגור
  • 8.
    תקשיב אורי! אם אתה לא מפוצץ את הבועה במדינה אתה נמחק!
    ירושלמי 03/11/2013 23:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די עם השטויות! מספיק עם הפוליטיקה בגרוש! אתם לא קולטים שאנחנו במצב חירום לאומי??? תציף את המדינה בקרקעות לבנייה! תתחיל לעבוד, הזמן לא פועל לטובתך!
    סגור
  • 7.
    בנימין נתניהו תמיד היה ראש ממשלה זבל מינה שרים אפסים ש
    תום 03/11/2013 18:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שפועלים תמיד רק בשביל המגזר שלהם והשאר שיקפצו
    סגור
  • 6.
    כן! גם אלקנה אזור ביקוש!
    josh 03/11/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לירן סהר - מתי היית לאחרונה באזור? איך אתה יודע אם יש שם ביקוש או לא, עשית משאל?סקר?משהו? עתונאים מטיפים תמיד לכוחן של המלים - אבל שוכחים כלל זה כשהם כותבים.
    סגור
  • יש מחסור בבניה חדשה באזור וכל מגרש חדש ייחטף! (ל"ת)
    צודק 100% 03/11/2013 17:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 5.
    יהודה ושומרון
    יוגלי 03/11/2013 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צריך לבדוק את שר השיכון של הפלסטינים אורי אריאל באם הבניה בגדה היא טובה ליהודים או לפלסטינים
    סגור
  • 4.
    די עם ההסתה
    שי 03/11/2013 15:21
    הגב לתגובה זו
    9 2
    גם ביו"ש יש יהודים שרוצים לגור. ומה זה 1000 יח"ד ?? כלום, הלוואי שיוציאו 10000
    סגור
  • 3.
    ככול שמצוקת הדיור תעמיק כך יתרחב היצע הדירות ביו"ש. (ל"ת)
    אזרח 03/11/2013 15:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    למה ל700000 אלף תושבי ירושלים 700 יח"ד
    ליהודה ושומרון 1000 03/11/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ל150000 תושבים.
    סגור
  • 1.
    עוד הוכחה לכך שהמדינה חרא
    M.R.I 03/11/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    1 8
    כשהמדינה רוצה לשווק קרקעות היא יכולה, הבעיה שהיא משווקת במקומות שאף אחד לא רוצה לגור!!!
    סגור
  • יש אלפי צעירים שישמחו לגור שם.
    לירן 04/11/2013 00:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מתי היית שם לאחרונה?
    סגור