אין איפה לגור: "בנק ישראל הרס לצעירים את הסיכוי לרכוש דירות אפילו בפריפריה" - היכן נראה עליות מחירים?

רפי ולנסי, מנכ"ל אנגלו סכסון פרויקטים, משיב על השאלה האם כדאי לרכוש דירות להשקעה ומונה את המקומות הבאים שיירשמו עליית מחירים
רפי ולנסי, צילום: באדיבות סביבות מגורים
השבוע פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה כי מחירי הדירות זינקו 72% בין השנים 2007 ל-2012 . שאלת השאלות כיום עבור מי שטרם רכש דירה היא האם להמתין לשינוי כיוון בשוק, אשר רשם ירידות מחירים בין השנים 2000 ל-2006 או לרכוש כיום כי המחירים ימשיכו לעלות.

Bizportal שוחח עם רפי ולנסי, מנכ"ל אנגלו סכסון פרויקטים, על מצב שוק הדיור הנוכחי ושמע ממנו היכן בכל זאת עדיין צפויות עליות מחירים. צפו בסרטון


כתבות מעניינות נוספות:
יחימוביץ': "הנתון שפורסם השבוע על מחיר הדירות - מחריד, ולפיד - הוא מקים חברה בעניין - בשביל ג'וב למקורב"
השכר הממוצע לשכיר עלה ל-9,484 שקל; באיזה תחום תרוויחו 21 אלף שקל בחודש?

תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    קשקשן (ל"ת)
    טטט 08/02/2014 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    המחירים ימשיכו לעלות
    nissim 15/10/2013 13:02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צריך להפשיר קרקעות לבנייה רוויה
    סגור
  • 16.
    אין עבודה , חוזה, ואח'כ הביתה
    הרשלה 14/10/2013 22:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין ביטחון כלכלי
    סגור
  • 15.
    מר ולנסי למי יש אינטרס להוריד ?המיתון האבטלה הפיטורים..
    אנונימי 13/10/2013 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ראיתם דבר כזה ? את מי שואלים על שוק הנדל"ן ? את חברת התיווך הגדולה בארץ מעניין כמה שילמו עבור הכתבה ? עכשיו לעצם העניין לא מר בובלין לא ולנסי לא הבנקים ולא חברות הפרסום יעצרו את ירידת המחירים מי שיוריד ובגדול יהיה מצב המשק הפיטורים מידי יום יוקר המחייה סגירת העסקים הסיטונאית ירידת רמת החיים וחוסר הכדאיות והסיכון מול הסיכוי התשואה הנמוכה עבור הון עצום והפחד מצלילה במחירי הדירות.הייתי מציע למר ולנסי לקרוא את שכתוב ולראיין אותו שוב מחדש אולי הוא יפתח לרעיונות חדשים או אולי הציבור יבין .כן שכחתי הריבית אוי הריבית והדולר הם יעשו שמות במלווים של המשכנתאות...
    סגור
  • 14.
    כל המוכרים מנסים להעלות מחירים ללא הצלחה - הסוס מת! (ל"ת)
    אלי 11/10/2013 12:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    150 משכורות לדירה - זאת בועה! או שמחירי הנדל"ן ירדו
    או שהשכר יעלה 10/10/2013 13:31
    הגב לתגובה זו
    5 0
    האוצר מאוד רוצה שמחירי הדיור יהיו גבוהים (מיסים) ומאוד רוצה שהשכר לא יעלה (תקציב, כושר תחרות ליצוא) אז מה יקרה? אנשים הופכים לעניים בריבוע בגלל השכר שנשחק וגם בגלל המשכנתא המטורפת. מה עוזר לבעלי הדירות שהמחיר נשאר גבוה? בכלום כל שידרוג יעלה להם הון (מיסים,שבח,השידרוג). אף בעל דירה אינו מוכר את הנכס כדי להשקיע בשוק ההון ולכן אין שום יתרון לבעלי דירות - רק חסרונות.
    סגור
  • המחירים גבוהים גם באופן מוחלט כשמשווים לערי העולם (ל"ת)
    דנקנר 10/10/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    בלי תעסוקה בפריפריה כשיש משבר, הנפילות קשות יותר (ל"ת)
    האבטלה מעל 10% 09/10/2013 19:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    ממתי שלום מיכאלשווילי מבין בנדל"ן (ל"ת)
    אבישי 09/10/2013 13:59
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 10.
    מאנגלו סכסון אומר אז .... חיחיחי (ל"ת)
    אה, אם רפי ולסי 09/10/2013 12:58
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    חי בסרט כבר היום השוק מת שלטים חודשים בבלקונים ואין
    בדבכט 09/10/2013 12:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עיסקאות מי שעיניו בראשו שילך לטאבו בתל אביב ויראה את השיממון
    סגור
  • 8.
    ב"י צדק בהגבלות המימון לאלו שאח"כ לא יוכלו לעמוד בהחזרי
    המרואיין לא מבין 09/10/2013 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כפי שגם המרואיין אמר, לאף אחד במדינה אין אינטרס שהמחירים ירדו. ב"י למעשה מגן על אותם אנשים שאח"כ ייקלעו למצב בו לא יעמדו בתשלומי המשכנתא ויאבדו את הדירות. אנשים אלו הופכים אח"כ לנטל על החברה.
    סגור
  • לא יכולים כי עובדים לפי חוזה
    הרשלה 14/10/2013 22:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ביטחון
    סגור
  • 7.
    בעפולה אפשר לקנות אדמה -מי שרוצה השקעת נדלן
    א 09/10/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    1 4
    זה לא בהכרח השקעה כ"כ טובה לקנות דירה.
    סגור
  • 6.
    מי מדבר היום על עליית מחיר?היום מדברים על ירידות מחיר.
    שמאי מקרקעין 09/10/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    9 1
    נותנים במה לכל אינטרסנט שנותן נתונים לא אוביקטיבים.
    סגור
  • 5.
    פשוט בדיחה החמודי הזה."אף אחד לא רוצה להוריד את המחיר"
    מתווך 09/10/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    13 0
    מזל שיש חוקים בכלכלה...בנק ישראל השכיל להבין לחסום את האפשרות לקניית דירה עבור זוגות שאין להם את הכסף וכנראה יפשטו את התחתונים עם עליית הריבית או יקטינו את הצריכה הפרטית במשק....אבל מה הם מבינים, מנכליקו...
    סגור
  • 4.
    נבואות שמגשימות את עצמן זה לא תמיד עובד
    y 09/10/2013 10:47
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אפילו שמדובר במי שמייצג מתווכים שאחראים לא פחות לניפוח הבועה
    סגור
  • 3.
    עפולה חברים...
    אנונימי 09/10/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    5 6
    בעפולה בונים את רובע יזרעאל - שכונה חדשה בסטנדרטים שאין במרכז. שכונה חדשה עם המון תושבים מכל הארץ. גנים חדשים בי"ס חדש, הכל חדש. עוד 3 שנים תהיה רכבת שתוך 17 דקות תגיע לחיפה. יש תעסוקה בחיפה/יקנעם/נצרת/אלון תבור ובקרוב יפותח גם פארק ההייטק בעפולה. חבל שבעיקר משקיעים גילו את האיזור.
    סגור
  • ובאיזו רשת תיווך כבודו עובד? (ל"ת)
    יוסי 09/10/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • ומחירים של מיליון שח בעפולה. אתה ליצן או בדרן??
    רובע יזרעאל עלק 09/10/2013 11:27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    רובע יזרעאל זה נווה מדבר בחור הפריפרי עפולה שזה מקום שומם, ודורשים שם מחירים הזויים של מיליון שח ומעלה.
    סגור
  • 2.
    המשבר הכלכלי המתקרב יביא לפיצוץ הבועה (ל"ת)
    ישראל ישראלי 09/10/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    13 3
    סגור
  • 1.
    יפה שהמנכל מתחייב על עליית מחירים בערבות אישית