יחימוביץ': "הנתון שפורסם השבוע על מחיר הדירות - מחריד, ולפיד - הוא מקים חברה בעניין - בשביל ג'וב למקורב"

יו"ר האופוזיציה העלתה ססטוס בפייסבוק: "בית לא בונים בקבינטים, תאמינו לי שאני יודעת - אבא שלי היה פועל בניין".
 |  (36)
שלי יחימוביץ'
שלי יחימוביץ הטיחה היום בעמוד הפייסבוק ביקורת קשה על התנהלות הממשלה בשוק הדיור - "אבא שלי היה פועל בניין, אז אני יודעת שבית לא בונים באוויר. גם לא מגדלים. מחירי הדיור עלו ב – 72% מאז 2007 ! אלה הנתונים החדשים (המחרידים) של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, עיקר העלייה בתקופת ממשלת נתניהו הקודמת, אז הם עלו בקרוב ל-50%."

"והם ממשיכים לטפס בפראות בממשלה הזאת, שבה נתניהו בעור לפיד עומד בראש 'קבינט הדיור', מפטפט את עצמו לדעת, ודואג באופן פעיל לייקור הדירות", טוענת יחימוביץ.

"היכולת לזכות הבסיסית כל כך של קורת גג לראשנו פשוט מתפוגגת"
"שום ספין, כותרת, ועדה, הבטחה, נאום חגיגי/רגשני, מבט מצועף הם לא מתכונת לשינוי העובדה הבלתי נתפסת שהיכולת לזכות הבסיסית כל כך של קורת גג לראשנו פשוט מתפוגגת. כל זה קורה כשבראשית כהונתה של הממשלה הקודמת נתניהו הבטיח רפורמה ענקית שתוזיל דרמטית את הדיור.
כל זה קורה כשבראשות הממשלה הזאת מונה ממשיך דרכו והפרזנטור שלו לפיד לשר אוצר."

יחימוביץ' מוסיפה: "לפיד נבחר על אדי מחאת 2011 שבמרכזה היתה התביעה הכל כך פשוטה לבית. זה הוא שדרש לעמוד בראש קבינט הדיור. אלא שבית לא בונים מקבינטים, תאמינו לי אני יודעת. אבא שלי היה פועל בניין, וצפיתי בו לא פעם עורם לבנה על לבנה ומדביק אותן זו לזו במלט."

"לפיד לא עושה כלום, אפס, נאדה"
"מאז שנבחר לפיד הוא לא עשה אפילו פעולה אחת זעירה לעמוד בהבטחותיו. כלום, אפס, נאדה.להיפך: הוא העלה את המע"מ על הדירות, שלל הטבות לרוכשים בפריפריה, ירד מהרעיון המקומם של 'מס משפרי דיור' רק אחרי שנלחמנו בו, והטיל מיסים שהקטינו את ההכנסה הפנויה והרחיקו עוד יותר את חלום הדירה."

לדבריה, השבוע הופרח לכיווננו עוד בלון ריק - "הממשלה החליטה על הקמת חברה ממשלתית חדשה שתטפל בבעיות הדיור. יש גם איזו מטרה שנשמעת כמו שקר כלשהו: פרויקט ענק של 150,000 דירות להשכרה.חברה ממשלתית חדשה?! איך? מי? מה? מקור תקציבי? בשביל מה בדיוק? מי יבנה? מי ישכיר? איפה? תראו איזו חתיכת נייר עם תוכנית, משהו."

"לפיד ניסה לסדר לשני ג'וב ולא הצליח"
"יש רק דבר אחד שאנחנו יודעים על החברה המסתורית: מי שיהיה המנכ"ל שלה הוא אורי שני, איש עסקים, חברו של לפיד, מראשי הקמפיין שלו בבחירות. ואם לא מנכ"ל, אז יועץ, משהו. כי עד עכשיו לפיד ניסה לסדר לו ולא הצליח. אורי שני גם ייצג את יש עתיד במו"מ הקואליציוני. היום הוא מנהל את חברת הנדל"ן הכושלת פולאר. הוא אמנם התפטר מהחברה, אבל התפטרותו תיכנס לפועל רק בנובמבר. לא פלא שמבקר המדינה יוסף שפירא, בדרך כלל איש סולידי, נזעק ותבע לדעת מהי החברה הממשלתית הזאת, איך תוכננה, האם מישהו בדק איך ולמה היא מוקמת, שאלות פשוטות."

לסיכום, אומרת יחימוביץ' - "זו פוליטיקה כל כך כל כך ישנה. להקים חברה בשביל ג'וב למקורב. ואני מתנצלת בפני הפוליטיקה הישנה. כי בפוליטיקה הישנה אולי חילקו ג'ובים, אבל גם עשו: הקימו, בנו, סללו. מי צריך לבנות להקים ולסלול כשאפשר להמציא חברות דמיוניות שבונות מגדלים באוויר, ולספר לנו עוד בדיית ילדים. "דירה להשכיר", למשל."

כתבות מעניינות נוספות:
דירת 2.5 חד' ב-1.6 מיליון שקל - צפו במתחם מגורים חדש ביפו
בנין הבורסה באחד העם עומד למכירה – מהו מחירו המוערך?
תגובות לכתבה(36):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 33.
    כרגיל היא צודקת (ל"ת)
    דוד 31/10/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    שלי יחימוביץ צודקת ואני מתנגד נחרצות לדעותיה !!!
    א.נ 13/10/2013 17:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלי יחימוביץ צודקת ב 100% ואני מתנגד נחרצות למה שהיא מיצגת פוליטית אני בז לה וחברי מפלגתה השמאלנים קיצונים כמו סתיו שפיר מרב מיכאלי וכל החבורה ההזוייה הנרקומית שהיא מייצגת !!! זו אולי הפעם היחידה שאני מצדיק אותה מאחר ואני יודע שמי שמייצג אותי בכנסת ראש הממשלה שלי בנימין נתניהו מעוניין שמחירי הדירות יעלו היות וגובה יותר מיסים מהעם וכל ההצהרות שלו ריקות מתוכן . שלי אל תתלהבי אני לא מתכוון להצביע עבור מפלגתך ההזויה והממוסכת בענן של סמים !! קחי שאחטה והרגעי !!הפעם את צודקת !!
    סגור
  • 31.
    קחי שאכטה, ותירגעי מהזעזועים.. (ל"ת)
    יחימסוממת 09/10/2013 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    קשקשנית (ל"ת)
    דיפל 09/10/2013 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    לדבר היא חדה וטובה. ללכלך את הידיים בעשייה - לא! (ל"ת)
    מישה 09/10/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 28.
    ביבי ולפיד שיקרו עד הרגע האחרון בבחירות
    סובבתם את מ.הביניים 08/10/2013 23:10
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לפיד: אני החזיר למחירים של 2008 ביבי: כחלון יהיה שר הבינוי והשיכון ביבי: אני הפעיל את תוכנית פטיש 5 קילו ועוד ועוד שקרים עד לרגע האחרון בקלפי עכשיו הם צוחקים על כל מעמד הביניים שאוכל אותה בוקר צהריים וערב
    סגור
  • 27.
    ביבי: אני דואג לתוכנית פטיש 5 קילו,בערך 3 שנים מהיום:))
    ביבי: פטיש 5 קילו 08/10/2013 23:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אך ביבי ביבי איך סובבתה על העצבה את כל מעמד הביניים,עם סיסמאות כמו פטיש 5 קילו מינויי כחלון נשארנו אם כל ה... ביד ,איך אומרים פראיירים לא
    סגור
  • 26.
    לפיד: תנו לי 4 שנים ויהיה בסדר
    לפיד: חפשו אותי ה... 08/10/2013 23:02
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ביבי: אל תדאגו בבחירות הבאות אני דואג שכחלון יהיה שר הבינוי והשיכון, סה"כ נשארו עוד פחות מ 3 שנים לבחירות
    סגור
  • 25.
    ודירת 70 מטר בברלין עולה 40 אלף יורו
    יוסי 08/10/2013 22:40
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איפה ההיגיון פה??? אין לנו דירה אחת במדינה של 70 מטר שעולה 185 אלף ש"ח ובברלין בירת גרמניה הגדולה יש??
    סגור
  • 24.
    צאי עם תכנית מסודרת לנדלן (ל"ת)
    ותהיי ראש ממשלה 08/10/2013 22:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 23.
    אל תדאגי עוד מעט כולם יצביעו עבורך מברלין המאוחדת
    חומי 08/10/2013 21:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בירת צעירי ישראל לעד
    סגור
  • 22.
    אבל שלי, כשהציגו לפנייך פתרון בדמות רפורמה מוניטארית
    דוד איש 08/10/2013 21:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שרק היא שבאמת יכולה לתת מענה לבועת הדיור המתנפחת, את ניפנפת את המציגים וכלל לא התייחסת לדברים. אולי גם את כמו לפיד פוליטיקאית שכוחך בפיך או בעטך, אך לא בידייך ובמעשייך. לכי תלמדי מאביך כיצד בונים בית בלי לקרוע את המחיר. ואם הוא אינו יודע, לכי תלמדי זאת מהתנועה לשינוי מוניטארי.
    סגור
  • 21.
    מבצע!! אחד במחיר של שניים (ל"ת)
    קנה היום 08/10/2013 20:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    איך זה שכל אשמה נופלת על נתניהו ולפיד יוצא נקי? (ל"ת)
    אינטרסים? 08/10/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • לפיד הוא הפרזנטור, ביבי הוא היד המבצעת !!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    אני 08/10/2013 20:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אני, אל תיתן לעובדות לבלבל אותך (ל"ת)
    אלי 10/10/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    להלן חלק מהדברים שיכולת לעשות ולא עשית!!!
    yan 08/10/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    7 7
    א.הפגנות ב.מחאות ג. הצעת אי אמון בנושא ד.הצעות אלטרנטיביות הגיוניות ומה בחרת לעשות להטיח האשמות ועלבונות
    סגור
  • 18.
    את גם מחרידה וגם מפחידה (ל"ת)
    אבי 08/10/2013 13:54
    הגב לתגובה זו
    3 10
    סגור
  • 17.
    את לא אופוזיציה לוחמת ,אין מהפיכות דלוקס . (ל"ת)
    בא 08/10/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 16.
    כנראה קראה דברי בקורת עליה והתחילה עם הנדלן
    הקומוניסיטית 08/10/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
    3 9
    היא ולפיד זה נזק לשוק ההון הישראלי . צמד קשקשנים . היא לא יותר טובה מאף אחד מטרתה שהמדינה תקבל את כל כספי הצבור והם יחליטו למי לחלק כמובן למקורבים לא שכחנו את ימי הפנקס האדום היא חוזרת אחורה אשה אנכרוניסטית דמגוגית . תנועת העבודה צריכים להעיף אותה מהר
    סגור
  • 15.
    תהיי יפה ,לפי התמונה הזאת ,ותישתקי . (ל"ת)
    בא 08/10/2013 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 12
    סגור
  • 14.
    לפיד ופירון - שניים שהחליטו לעשות כאוס במדינה,
    סתם אחד 08/10/2013 13:25
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ואח"כ להציג עצמם כמושיעים..
    סגור
  • 13.
    אורי "צריך" עבודה?
    חקלאי הגלילי 08/10/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אל תשכחו מי זה אורי שני. רצוי שיבדקו את ההיסטוריה שלו. קומבינטור מספר אחד. נופל תמיד על הרגלים. גם "יועץ" ללא שכר זו קרקע פוריה בשבילו לקמבן את כולם. ראו הוזהרתם
    סגור
  • 12.
    ל-4 מה שהרצוג אולי שכח שלי לא תלמד לעולם-לעשות!!! (ל"ת)
    משקיף 08/10/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 11.
    סוף סוף בקורת לעניין
    ישראלי 08/10/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הגיע הזמן שיתעסקו עם הבעיות האמיתיות של הציבור. הבקורת ישר ולעניין. צריך לצאת מחדר המחשב ולדאוג לזוגות הצעירים. בנייה בכל הארץ וגם בגושי ההתנחלויות וירושלים תוריד המחיר.
    סגור
  • 10.
    בכתבה הזו שלי זרקה מילת מחץ
    עשהאל 08/10/2013 12:43
    הגב לתגובה זו
    10 1
    לפיד בעור הB.B חוץ מזה שיהיר לפיד לא נקי כפיים בכלל, אגב יהיר לך תרקוד על השולחנים בגנקי
    סגור
  • 9.
    מחירי דיור מטורפים
    יעקב ראנקו 08/10/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מסכים לכל מילה שלך שלי ! אני וכל משפחתי בחרנו בלפיד לגבינו הוא אכזבה גדולה , בני מדבר לעבור לאוסטרליה בעל תואר במדעי המחשב , מרוויח יפה אך טוען שאין לו שום סיכוי לקנות דירה כי הממשלה לא מתייחסת לבני דורו.
    סגור
  • 8.
    מלים כדורבנות (ל"ת)
    אב מבוגר ל-4 ילדים 08/10/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 7.
    את בדיחה ,אבל צודקת במקרה זה
    גילי 08/10/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    11 4
    כמצביע לפיד ולמרות שאני חושב שמפלגת העבודה על חברי הכנסת המגוחכים שלה זה בדיחה עצובה...מה לעשות במקרה זה את צודקת
    סגור
  • הבדיחה היא על חשבונך
    לוחם חברתי 08/10/2013 16:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הבדיחה האמיתית היא על חשבון המיסים שאתה משלם מהמשכורת שלך ואי היכולת שלך לחיות בכבוד. למעשה אתה הבדיחה של לפיד, אתה ועוד כמה חסרי מוח שהצביעו לו
    סגור
  • 6.
    לפיד וביבי רקחו קונספירציה לפני הבחירות ע"מ שביבי ימ
    בדבכט 08/10/2013 12:31
    הגב לתגובה זו
    6 1
    שיך לכהונה נוספת בגלל הבעיה האירנית ובהמלצת גורמי הצבא .לפיד לא יכול לפתור את הבעיות הללו כל מצביעי יש עתיד בפעם הבאה תבחרו אנשים יותר פשוטים אנשים שלא היו באור הזרקורים ובטח שלא היו בעיתון או בפוליטיקה דרך המשפחה
    סגור
  • 5.
    חבורת חסמבה ,שלי ליבני ולפיד ,מרביצים אחד לשני וביבי
    בא 08/10/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    5 3
    נופל מצחוק .
    סגור
  • 4.
    שלי צודקת . הרצוג החלשלוש צריך להצדיע לאומץ ליבה.
    ישראלי 08/10/2013 12:25
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אין ללפיד עניין במשרד האוצר פרט לקידום עצמו ומקורביו. יפה ששלי שמה לב לכך. היא אמיצה. לא כמו הרצוג הממי של המדינה.
    סגור
  • 3.
    אז אולי תעשי משהו! תארגני מחאה (ל"ת)
    דוד 08/10/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    תזכירי לי שלי מה את עשית חוץ מלפטפט .וגם לקבל משכורת
    בא 08/10/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    7 12
    שמנה מהציבור . אני זוכר כיסא לקופאיות ,וזהו .
    סגור
  • 1.
    חחחח מפטפט עצמו לדעת גדוללללללללל (ל"ת)
    tr 08/10/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור