באמת שיש דבר כזה: דירות 4 חדרים במרכז (גם בת"א) בפחות ממיליון שקל

Bizportal ליקט בעזרת אתר יד2 דירות גדולות באזור הביקוש במחיר נוח. היכן תמצאו דירה עם מעלית, חניה ומרפסת ב-840 אלף שקל?
נדל"ן
דירת 4 חדרים באזור המרכז בפחות מ-1.5 מיליון שקל היא מוצר נדיר ביותר כיום, כאשר בערים דוגמת קריית אונו, תל אביב, גבעתיים ורעננה כמעט בלתי אפשרי למצוא את המוצר הפופולארי בפחות מ-2 מיליון שקל.

אולם מי שיהיה מוכן להתפשר על דירה בבניין ישן במרכזי הערים או בשכונות ותיקות, יוכל למצוא, גם במרחק 10 דקות ממרכז תל אביב, דירות 4 חדרים אמיתיות בפחות ממיליון שקל. בניינים רבים באזורי המרכז צפויים לעבור תהליך של התחדשות עירונית, לכן ייתכן וכיום רכישת דירה ישנה, גם אם מדובר בקומה רביעית ללא מעלית, היא השקעה מעניינת. Bizportal ליקט מספר דירות 4 חדרים מאתר יד2 המוצעות למכירה בפחות ממיליון שקל:

יפו
ברחוב יפת, בגבול בת ים, מוצעת למכירה דירה בשטח 90 מ"ר, קומה 2 מתוך 4 במיליון שקל

תל אביב
ברחוב צוקרמן 9 בשכונת נווה אליעזר, מוצעת למכירה דירה בשטח 98 מ"ר, קומה 4 מתוך 4, ב-945 אלף שקל

פתח תקווה
ברחוב ביאליק במרכז העיר מוצעת למכירה דירה בשטח 100 מ"ר, קומה 4מתוך 4 ב-980 אלף שקל
במרכז פתח תקווה; קרדיט: יד2
במרכז פתח תקווה; קרדיט: יד2


למשקיע המרושש: באיזו עיר נמכרה דירת 3 חד' ב-320 אלף שקל?

אור יהודה
בשדרות אליהו סעדון מוצעת למכירה דירה בשטח 100 מ"ר, קומה 1 מתוך 3, במיליון שקל. לפי המודעה הבניין בהליכים מתקדמים של תמ"א 38.

ראש העין
ברחוב יהושע בן נון, בשכונת צה"ל, מוצעת למכירה דירה בשטח 98 מ"ר, עם נוף ליער, קומה 3 מתוך 3, ב-990 מיליון שקל

ראשון לציון
ברחוב שפינוזה במרכז העיר מוצעת למכירה דירה בשטח 95 מ"ר, קומה 4 מתוך 4, ב-995 אלף שקל
95  מ"ר במרכז ראשל"צ; קרדיט: יד2
95 מ"ר במרכז ראשל"צ; קרדיט: יד2


חולון
ברחוב סוקולוב במרכז העיר מוצעת למכירה דחרה בשטח 115 מ"ר, קומה 3 מתוך 3, עם שתי מרפסות, ב-970 אלף שקל

אריאל
ברחוב אבנר מוצעת למכירה דירה בשטח 110 מ"ר עם מרפסת של 18 מ"ר, קומה 2 מתוך 3, במיליון שקל

בת ים
ברחוב כצנלסון מוצעת למכירה דירה בשטח 85 מ"ר, קומה 3 מתוך 3, ב-970 אלף שקל
4 חד' ברחוב כצנלסון בבת ים; קרדיט: יד2
4 חד' ברחוב כצנלסון בבת ים; קרדיט: יד2


נתניה
ברחוב יעקב שיפר, בשכונת קריית נורדאו, מוצעת למכירה דירה בשטח 95 מ"ר, עם נוף לים, קומה 2 מתוך 8, עם מעלית וחניה, ב-970 אלף שקל
הנוף מהדירה בנתניה; קרדיט: יד2
הנוף מהדירה בנתניה; קרדיט: יד2


רחובות
ברחוב אלומות 41, בשכונת אושיות, מוצעת למכירה דירת 4.5 חדרים בשטח 135 מ"ר, עם מרפסת גג בשטח 35 מ"ר, קומה 2 מתוך 2, ב-940 אלף שקל

רמלה
ברחוב צדקת משה בשכונת נווה מאיר, מוצעת למכירה דירה בשטח 118 מ"ר, קומה 4 מתוך 8 עם מעלית וחנייה, גובלת במצליח, ב-980 אלף שקל

לוד
ברחוב האיילון, בשכונת גני יער, מוצעת למכירה דירה בשטח 100 מ"ר, קומה 5 מתוך 6, עם מעלית, חניה ומרפסת שמש, ב-840 אלף שקל
100 מ"ר בלוד; קרדיט:יד2
100 מ"ר בלוד; קרדיט:יד2


כתבות מעניינות נוספות:
דירת 2.5 חד' ב-1.6 מיליון שקל - צפו במתחם מגורים חדש ביפו
בניין הבורסה באחד העם מוצע למכירה - מה שוויו המוערך?

תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    הדירות אטרקטיביות במיקומים בסדר,
    השקולה 06/10/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל אם תהיה ירידת מחירים, מחזורית, יהיה לא נעים.
    סגור
  • איזה מיקומים בסדר?
    הריאלי 07/10/2013 22:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשכונת אושיות ברחובות שום דירה לא שווה מעל חצי מיליון שקל ולא משנה מה גודלה/מצבה
    סגור
  • 5.
    מדובר בדירות לכל החיים! אחרי שקונים אי אפשר למכור... (ל"ת)
    מתווך נדלן 06/10/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • אתה כותב שטויות
    גני יער 07/10/2013 00:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכרתי דירה בגני יער בלוד בלי לפרסם. אין בעיה כלל למכור שם בית.שכונה טובה ומבוקשת. אתה מבין בתיווך נדלן כמו שקוף מבין בחשבון.
    סגור
  • למגיבים הנחמדים
    השוטר אזולאי 06/10/2013 16:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נווה אליעזר זה לא מרכז ת"א מרכז ת"א זה בן יהודה ארלוזרוב זה מרכז ת"א לא שכונה שצמודה לכפר שלם וגובלת אם רמת גן תעשו לי טובה אני בסך הכל דיברתי על הכתבה שהיא לא משקפת את המציאות נווה אליעזר זה לא מרכז ת"א נקודה ואני ת"א אסלי זה כמו להגיד ששכונת התקווה זה מרכז ת"א ולא דרם ת"א והחיים שם נפלאים ואין שם עובדים זרים חלאס אם השטויות שלכם אני בטוח שביום שיעשו שם פינוי בינוי השכונה תפרח כמעט כמו כל מקום שמחדשים אותו
    סגור
  • למה?
    תל אביבי 06/10/2013 15:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מצאת דירה שמתאימה לצרכיך כיום, למה שהיא לא תתאים בעוד עשור לצרכי אזרח אחר, הצעיר ממך בעשור, ושאז צרכיו יהיו דומים לאלה שלך היום? אם באמתחתך דירה שאי אפשר למכור, אני אשמח לעשות לך טובה ולקנות אותה ממך ב 100 אלף שקל. הנה, ראה קסם, "פתאם" כן הצלחת למכור, ב 100 אלף. מייד יבוא חברי ויציע לך 101, אחר יציע 102 וכך הלאה. בסופו של דבר נגיע למחיר שוק.
    סגור
  • 4.
    סתם כתבה יחצנית ולא יותר
    השוטר אזולאי 06/10/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כתבה יחצנית ולא יותר איך אפשר להגיד על דירה בגבול יפו בת ים שהיא מרכז ת"א באמת תפסיקו כבר אם הכתבות הטיפשיות האלה דירה בנווה אליעזר במיליון שקל נווה אליעזר זה חור ללא מוצא ואפילו לא נמצא במפה של ת"א ןלהגיד שזה מרכז ת"א בושה ממש מעניין שכל רחוב בת"א נהפך להיות מרכזי כתבה יחצנית ששילמו עלייה כסף הוא שהכותב לא יודע על מה הוא מדבר הוא שהוא פשוט מטומטם וחבל שלא בודקים כמו שצריך כתבה כזאת לפני שהיא מתפרסמת חובבנים פשוט
    סגור
  • נווה אליעזר
    נוה אליעזר 06/10/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי לאחרונה היית שם?. מדוע העירה והמדינה מסרבים לפינוי בינוי בנווה אליעזר? יש מתחם בנווה אליעזר כבר 5 שנים שממתין לפינוי בינוי להקמת 5000 דירות ואפילו יותר אגלה לך למה..פוחדים שמחירי הדירות ב"מרכז תל אביב" יקרסו..נוונ אליעזר יושבת במקום טוב במזרח העיר על כביש לוד ולא חסר תחבורה לכל כיון.יש בנינים בנווה אליעזר בני 60 שנה ויותר רק אם יקרה אסון בנפילת אחד הבניינים שקרובים לריקבון אז העירה והמדינה יתעוררו כמו שאומרים רק שזה יעלה לנו בדם כולם יפילו את האשמה אחד על השני. אז בבקשה ממך נוה אליזר נמצא טוב טוב על מפת תל אביב ולא סתם חור לדברייך כן היא מרכז תל אביב וגם בעירה יודעים זאת.בכדי "להעלים" את נוה אליעזר התחילו לעשות פינוי בינוי בלגרדיה כי שם זה יותר יקר..לגרדיה נכנסה לפינוי בינוי רק לפני 3 שנים..וגם בלגרדיה מתחם קטן ביותר רק1500 דירות..ואם אתה רוצה לראות שנוה אלעזר נמצאת במפה בתל אביב כנס ליד שניה ותראה כמה דירות יש למכירה ולהשכרה במזרח העיר שזה נווה אלעזר שנחשבת מרכז העיר
    סגור
  • איפה נרשם שנווה אליעזר זה מרכז ת"א?
    תל אביבי 06/10/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רשום 10 דקות נסיעה ממרכז ת"א, וזה נכון, כאשר מחשיבים את עזריאלי כמרכז ת"א, ולא את חוף הים, ואם אין פקקים. עם תנועה זה ייקח חצי שעה להגיע לעזריאלי, וזה לא נורא. בכל מקרה אין שום פסול בלגור במזרח ת"א, ואם מאה אלף תל אביבים עושים את זה אז גם אתה יכול! לא סביר לדרוש לגור אך ורק במרכז ההיסטורי של ת"א, כמו שלא סביר לדרוש לגור אך ורק בעיר העתיקה בירושלים. אפשר לגור בשכונה בי-ם ולנסוע באוטובוס לכותל, ואפשר לגור בשכונה בת"א ולנסוע באוטובוס למשרד במרכז העיר. דירה כזו זה בדיוק דיור בר השגה בת"א!
    סגור
  • פינוי בינוי
    נווה שלם 06/10/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שרק תדע לך שכל האזור הזה של נוה אליעזר הולך לפינוי בינוי רק שראש העיר וכן המדינה מסרבים לזה כי בכל האזור הזה יכולים לבנות לפחות 5000 יחידות דיור אם לא יותר.רק שהפחד שלהם שמחירי הדירות בצפון תל אביב יצנחו.. יש בינינים בני 60 שנה ויותר רק שיקרה אסון של נפילה אחד הבניינים העירה תתעורר וכן המדינה כי הבניינים שם בתחילת ריקבון שלם
    סגור
  • 3.
    בישוב פסגות זול יותר - בועת הנדלן מסכנת חיי אדם
    המדינה מעודדת הגירה 06/10/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הייתם מגדלים את הילידים שלכם שם?
    סגור
  • 2.
    זוגות צפונבוניים לא ייקנו דירה ישנה
    יואב 06/10/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    5 2
    זה לא יאה לסטייל שלהם
    סגור
  • דווקא ערסים אוהבים שופוני
    ישראלי 06/10/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שמחפש את הדירות החדשות אלה הרבה ערסים, שחשוב להם השופוני
    סגור
  • 1.
    באף אחד מהמקומות לא הייתי מגדל ילדים
    אדם 06/10/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    9 2
    עדיף 3 חדרים באזור טוב מאשר 4 באזור פח
    סגור
  • בשביל להתקדם אתה אמור לקנות ולשכור דירה במקום אחר
    לילי 06/10/2013 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 4
    גם אם תצטרך להוסיף כמה מאוד שקלים לשכירות במקום אחר שיאפשר לך להנות מאיכות חיים סבירה לגידול משפחה...בהצלחה
    סגור
  • השאלה אם יש ביקוש לשכירות וגם
    אבי 06/10/2013 14:03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האם השכנים נוחים לבריות ואחרון חביב, מה העלות להחזיק בית כזה מבחינת תחזוקה.
    סגור
  • תמיד אפשר להשכיר
    ישראלי 06/10/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    השאלה רק באיזה מחיר. אם תציע דירה בדימונה ב 100 שקל לחודש - חותם לך שימצא מי שירצה לשכור. רוסי, אתיופי, סודני? לא משנה. ב 100 שקל+ארנונה, הנכס לא ישאר ריק! לפי לוח יד2 אני רואה שעל דירה בדימונה אפשר לקבל לא 100 אלא החל מ 1300 שקל! על דימונה! לא יפו או מזרח ת"א, שזה לב המדינה, בעוד היו פה כמה שזלזלו באזורים האלה. יפו זה כולה חצי שעה נסיעה ממרכז ת"א, לא פריפריה כמו דימונה. מה לא בסדר לגור בבת ים, רחובות או רמלה? מה? אם לא נותנים לך דיזנגופה פינת ארלוזורובה אתה "מקופח"?
    סגור