סגרו עסקה: 'מנרב' תקים פרוייקט המשלב מגורים ומלונאות בירושלים

"אין ספק כי מיקומה האטרקטיבי של הקרקע היווה גורם מרכזי בהחלטה שלנו להיכנס כשותפים בפרויקט"
לב העיר
חברת מנרב פרויקטים דווחה הערב כי חתמה על עסקה לרכישת זכויות בקרקע בשטח של 4 דונם במתחם כי"ח במרכז ירושלים. מדובר בעסקת קומבינציה המשלבת מזומן ותמורות, במסגרתה תשלם מנרב כ-10 מיליון שקל עבור מרכיב הקרקע. יזמי הפרויקט יעבירו לבעלי הקרקע כ-27% מהדירות ומהנכסים המניבים בפרויקט.

הפרויקט ישלב 146 יחידות דיור ו- 48 יחידות מלונאיות וכן קומת מסחר במגדל בן 20 קומות שיורכב מ- 3 אגפים ובנוסף חניון ציבורי שיכלול 300 מקומות חניה. עלות ההשקעה הצפויה בפרויקט הינה 226 מיליון שקל, כשחלקה של מנרב הוא 113 מיליון שקל ואילו היקף ההכנסות הצפוי בפרויקט הינו כ- 266 מיליון שקל, מהם חלקה של מנרב 133 מיליון שקל.

הקרקע עליה יבנה הפרויקט ממוקמת במרכז ירושלים, בקרן הרחובות יפו וכי"ח, בסמוך לשוק מחנה יהודה ולרחוב הנביאים. בניית הפרויקט צפויה להתחיל בטווח הזמן המיידי ולהמשך כ- 3 שנים. הפרויקט יכלול דירות בנות 2-7 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים שיבנו בסטנדרט בניה גבוה, בשטח שינוע בין 50- 230 מ"ר. לפי ההערכה, יימכרו הדירות במחיר של החל מ- 1.3 מיליון שקל לדירות בנות 2 חדרים והחל מ- 1.9 מיליון שקל לדירות 3 חדרים. מחיר דירת 4 חדרים מוערך בכ-3 מיליון שקל.

אבי ביתן, סמנכ"ל השיווק של חברת מנרב: "מדובר בפרויקט המשלב מגורים, מלונאות ומסחר שיוקם ממש במרכז העירוני המתחדש של ירושלים, בסמוך לשוק מחנה יהודה, למרכזי בילוי, תרבות וקניות. רחוב יפו מהווה ציר תנועה מרכזי בירושלים בו עוברת הרכבת הקלה ולצידה מדרכות רחבות להולכי רגל, ללא מעבר לתחבורה, ובסמוך למקום בו יוקם הפרויקט, קיימת תנופת בנייה המשלבת מגורים מסחר ומלונות בוטיק. אין ספק כי מיקומה האטרקטיבי של הקרקע היווה גורם מרכזי בהחלטה שלנו להיכנס כשותפים בפרויקט.
תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    146 דיירים ומלון ללא גישה לרכב פרטי, ממש גאונות
    רמי 18/09/2013 01:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך יצאו משם או יכנסו עם רכב פרטי? כידוע הרכבת מספיקה לעבוד שעה וחצי או שעתיים לפני כניסת שבת וחג. מתחילה שעה אחרי יציאת שבת וחג. ובכל השבתות והחגים אין תחבורה ציבורית. בקיצור בונים בלי סוף לאורך ציר הרכבת, כאשר הרכבת כבר כיום בקושי עומדת בביקושים והתנועה שלה מעכבת את התנועה ברוב הצירים בירושלים. במקושם שלירושלים תהיה רכבת. לרכבת בונים עיר עם נוסעים שבויים.
    סגור