העיקר לגור בתל אביב: דירת 22 מ"ר ברח' קינג ג'ורג' ב-6,000 שקל לחודש; "יש WiFi וריהוט מלא, המחיר מוצדק"

בעלת דירה דורשת 200 שקל ליום, ומעט פחות למי שייקח את החדר המיניאטורי לשנה שלמה. "לא טוב לך, אז שלום!"
 |  (22)
ניסים בובליל
שוק השכירויות בתל אביב ממשיך להתפרע ובעלי הדירות ממשיכים לנצל את מצוקת השוכרים בעיר ודורשים מחירים דימיוניים שרק הולכים ומזנקים. בעלי הדירות משתמשים בפטנטים כדי להקפיץ את המחיר, והשוכרים שלא מוכנים חלילה לשלם (הרבה) פחות על דירה בגבעתיים/רמת גן/חולון ממשיכים לקטר, וכמובן להכניס את היד לכיס.

ברחוב קינג ג'ורג', בלב תל אביב, ליד כיכר מסריק, מוצעת להשכרה דירת חדר בשטח 22 מ"ר, המאובזרת בריהוט מלא, כולל חשמל, ארנונה, מים ו-Wifi תמורת 200 שקל ליום, כלומר כ-6,000 שקל לחודש. מי שייבחר לשכור את הדירה לתקופה של שנה שלמה ישלם 3,950 שקל לחודש, כולל הכול.

מישהו כאן נפל על הראש? דירת 25 מ"ר משופצת ברחוב בר כוכבא, הלא פחות טרנדי ומבוקש, מוצעת להשכרה תמורת 2,200 שקל לחודש. בהתחשב בכך שהארנונה על דירה מסוג זה מוערכת בכ-200 שקל לחודשיים, הוצאות החשמל (בהגזמה) מסתכמות ב-700 שקל לחודשיים, מים כ-130 שקל לחודשיים, WiFi כ-200 שקל לחודשיים וכבלים כ-400 שקל לחודשיים, ההוצאה לחודש מסתכמת בכ-3,015 שקל לחודש.

ניתן כמובן לטעון ששכר דירה יומי של 200 שקל מוצדק מאחר והינו נמוך משמעותית מלילה במלון בעיר, אך בהתחשב בכך שאין מדובר באזור מלונאות קלאסי של תל אביב, ייתכן ומישהי כאן נפלה על הראש. "זה מה שקיבלתי בעבר על הדירה וזה מה שאני אמורה לקבל", אמרה בעלת הדירה ל-Bizportal כשנשאלה לגבי המחיר. "טוב לך טוב לך, לא טוב לך אז שלום."
"ניתן לשכור ב-3,950 שקל לשנה"; קרדיט: יד2
"ניתן לשכור ב-3,950 שקל לשנה"; קרדיט: יד2

מבט על כל הדירה; קרדיט: יד2
מבט על כל הדירה; קרדיט: יד2

חדר הרחצה ה"יוקרתי"; קרדיט:יד2
חדר הרחצה ה"יוקרתי"; קרדיט:יד2


כתבות מעניינות נוספות:
בכמה נמכרה דירת 3 חד' ללא מעלית וחניה ברח' חובבי ציון בלב ת"א?
כל מ"ר שווה זהב: בכמה נמכרה "דירת" 16 מ"ר ליד נמל תל אביב?
תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    תסמונת קלאסית של עם שהגיעה לו שואה .
    שטייגר 20/09/2013 18:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ולכו כולכם לעזאזל .
    סגור
  • 16.
    נפלו על הראש ומטומטמים כל אלו שמשלמים מחירים שלא שווים (ל"ת)
    לא לשלם אפילו אחוז 19/09/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    בר כוכבא תמיד היה ויהייה רח' הרבה יותר טוב מקינג ג'ורג'
    שוכרים טמבלים 19/09/2013 11:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המלך ג'ורג' ברובו הוא רחוב מעפן (חוץ מהקטע דיזנגוף מסריק) וקיבל תאוצה רק בעשור האחרון בגלל טונות של טיפשות שמגיעה מהפריפריה ורוצה להיות במרכז העניינים, מי שגדל בתל אביב יודע זאת
    סגור
  • 14.
    לתת לה להירקב עם דירת הקופסא שלה עד שתפסיד את הכל
    להחרים את השודדת 17/09/2013 19:40
    הגב לתגובה זו
    8 1
    זו גניבה על ידי נוכלת מושחתת שמגיע לה שלא תהנה מהכסף שהיא גוזלת מהשוכרים
    סגור
  • 13.
    אנשים מטורפים, מתגוררים בחורים וחיים כמו עכברים ,עזבו
    מטורפים 17/09/2013 16:12
    הגב לתגובה זו
    9 1
    את הגואל תלאביב ,עיר של חורבות ,חד הוריות, זונות ועורכי דין.
    סגור
  • 12.
    לא יודע מי הטמבלים ששוכרים במחירים האלה אבל אדם חכם
    בעל דירה 17/09/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    14 1
    קונה דירה ולא שוכר. ואם אין לו כסף גר בדירה ישנה ואז קונה. רוצים להנות מאבן גבירול? קפצו לשם ביום שישי. אחלה אוכל. רוצים ללכת להצגה/לנמל? סעו אחרי העבודה ותחנו ב-15-20 שקלים. אבל מכאן ועד להוריד את עצמכם למעמד הנמוך בשביל לגור שם? לא מצליח להבין את ההיגיון. אם כבר תעברו לשם בגיל 35 עם דירה משלכם ב-2 מיליון. מתי יבוא הסוציולוג שיחקור את הטמטום ההמוני הזה? חבורה של מתאבדים כלכלית תמורת כמה הנאות פשוטות שאפשר לעשות בכל עיר. אם הייתי סוציולוג הייתי הולך שם ודופק דלת אחר דלת ושואל את השוכרים: מה אתם עושים פה? רוצים לחיות ליד אוכלוסיה איכותית? אתם איכותיים? אספסוף של מתאבדים כלכלית ועבדים של משכירי דירות עבור כבד עוף בפיתה? הילדים של המליונרים שמשכירים לכם את הדירות יאכלו את הילדים שלכם בלי מלח.
    סגור
  • 11.
    הגברת צודקת אם יש מטומטמים שמוכנים לשלם.
    גרידיות זה שם המשחק 17/09/2013 14:11
    הגב לתגובה זו
    13 2
    אם לכולם המחיר לא מתאים ולא מוכנים לשלם. הגברת תאלץ להוריד מחיר. או, לחילופין, למי שלא יאה לגור ברח' בר כוכבא, אז שישלם את המחיר של קינג ג'ורג'. עד שהצרכן הישראלי לא יתנהל נכון, יסדרו אותו ויעשקו אותו על ימין ושמאל.
    סגור
  • 10.
    זה חוסך קניית סלון ופינת אוכל - אז כדאי
    דודי 17/09/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
    6 4
    צריך להסתכל על הצד החיובי: פחות שטח לנקות, ולא צריך הרבה רהיטים, אי אפשר להכניס ילדים אז תירוץ טוב לא להוליד ילדים,
    סגור
  • עברתי לגור באוהל בירקון
    יוסי 21/09/2013 18:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא צריך לנקות, לא צריך בכלל רהיטים,
    סגור
  • דוחה בשנה, לא חוסך. (ל"ת)
    דני 17/09/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    צודקת מאה אחוז!! מי שחוצפן זה אתם
    רונאלדיניו 17/09/2013 14:04
    הגב לתגובה זו
    9 1
    זה נכס שלה וזכותה לדרוש גם מאה אלף שח ללילה. תבואו בטענות לדבילים שמוכנים לשלם את הסכום הזה.
    סגור
  • 8.
    טיפוסים כמו בעלת הבית מגעילים את המדינה (ל"ת)
    אפס טוב לב 17/09/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • לך תגור ברחוב בר כוכבא ותשלם חצי מחיר. (ל"ת)
    כולם רוצים באמצע ת"א 17/09/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 7.
    3 הערות
    אזרח 17/09/2013 13:40
    הגב לתגובה זו
    2 2
    1. לשלוח כתבה זו לשרי הממשלה כדי שיווכחו לדעת מה נגזר על צעירים בישראל . 2. לייצר מקורות תעסוקה מחוץ לתל-אביב ולמרכז( נמל-תעופה משלים לנתב"ג-תמ"א 15) להעביר את הקריה לאיזור נתב"ג ועוד מיזמים המשלבים הון ציבורי והון פרטי יחדיו. 3. הרווח הוא של כולם (גם לתושבי ת"א והמרכז ). הרווח הוא עצום ,כלכלית וחברתית בטחונית ואסטרטגית וכמובן ציונית. יעשו כך?
    סגור
  • לשרי ממשלה? קודם שחברי ועדת הדיור יגידו כמה דירות
    יוסי 21/09/2013 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לכל אחד מהם... הם האחרונים שירצו להוריד את מחירי הדיור, הם רק מחככים את ידיהם בהנאה כשהמחירים עולים...
    סגור
  • 6.
    האבסורד הגדול הוא שאתם נותנים חשיפה לפשע הזה (ל"ת)
    יאיר 17/09/2013 13:30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 5.
    "מוצדק כי זה זול ממלון"...מי כתב את זה????
    בעל דירות 17/09/2013 13:12
    הגב לתגובה זו
    8 1
    פראיירים לא מתים רקמ תחלפים ומסתבר שבישראל יש המוןןןן פראיירים
    סגור
  • 4.
    אני משלם 2200 לחודש כולל כל ההוצאות במקום מרכזי 30 מ"ר
    banano84 17/09/2013 13:11
    הגב לתגובה זו
    9 1
    רק טמבלים לוקחים את הדירות האלו במחירים האלו... אני לא מאשים את בעלי הדירות אלא את השוכרים שנכנעים לרצון לגור פה. בדירה הראשונה שלי על דירת שותפים ישנה שילמתי יותר ממה שאני משלם היום על יחידה לבד, הבעיה שבכל הפורומים של חיפושי דירות בתל אביב יש כל כך הרבה דפוקים שגם אחרי שמנסים לפקוח את עיניהם הם עוד מתעצבנים ורבים איתי שאלו מחירים הגיוניים ומי שיש לו ומוכן לשלם שישלם (אני רב שם לעיתים קרובות עם אנשים ומסביר להם שהם מקפיצים את המחירים ושיש גם מחירים שפויים ושלא יכנעו אבל הם ימשיכו להיות פראיירים כי טמבלים לא נעלמים הם רק מתחלפים).
    סגור
  • 3.
    הטיפש הוא לא הבלביית אלא השוכר (ל"ת)
    ינתי פרזי 17/09/2013 13:03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • נכבדי, מי יודע מה שיקוליו? אילו היו מרשים לי....
    350 שח שעתיים 17/09/2013 13:15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הייתי פותח של דיי יוז.
    סגור
  • 2.
    פראיירים לא מתים, ככה זה עם יהודים
    ירמי 17/09/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    9 2
    יעשו הכול בשביל כסף, גם יימכרו את ילדיהם
    סגור
  • 1.
    אין לי טענות לבעלי הדירות. לצעירים יש ( כנראה) הרבה כסף (ל"ת)
    ולכן הם מוכנים לשלם 17/09/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור