ארז כהן: "החל מינואר 2014 שוק הנדל"ן ייכנס לקיפאון - ונראה ירידות מחירים"

בעניין הנדל"ן המניב: "צריך רק עשירית מכמות המשרדים שמקימים כיום בתל אביב" - כמה תעלה דירה במתחם 'קרן הקרייה'?
 |  (21)
ארז כהן, צילום: רשות מקרקעי ישראל
השמאי הממשלתי פירסם בשבוע שעבר את השינויים במחירי דירות 4 חדרים בערים המרכזיות בישראל . מהנתונים עולה כי ברבעון השני של 2013 נרשמה עליית מחירים של 1% וב-12 החודשים שהסתיימו בתקופה זו נרשמה עלייה של 4.6%.

BizportalTV שוחח עם ארז כהן, שמאי המקרקעין ויו"ר לשכת השמאים לשעבר, על מצב שוק הדירות בתקופה של חוסר ודאות ועל תנופת הבנייה שזוכה מתחם הקרייה בתל אביב, לאחר שלאחרונה אושרה בנייתם של ארבעה בנייני משרדים ומגורים במתחם קרן הקרייה ."

"היצע המשרדים המתוכנן במתחם המע"ר בתל אביב עומד על 1.5 מיליון מ"ר, אני צופה שחלק מהמגדלים לא ייבנו" - צפו בסרטון



כתבות מעניינות נוספות:
תפוח לוהט: אפל תשלם לגב ים שכ"ד של 70 מיליון שקל ל-7 שנים בהרצליה פיתוח
שי ליפמן מסמן 5 מניות נדל"ן עם יותר מ-30% אפסייד - צפו בסרטון
תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    מניות חברת ב ז ן
    פרופ" מנהניים 14/08/2013 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנ י חושב ובטוח שכדאי עכשו ומה שיותר מהר לקנות מניות חברת ב ז ן .לאור החיבור לגז , ושינויים מבנים הכל יראה אחרת.
    סגור
  • 16.
    חה חה חה
    עמית 12/08/2013 21:08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ירידות מחיר. ענק. ואיפה אנשים ישנו בלילה ? האוכלוסיה גדלה ואין בניה חדשה. אולי נרד לישון ברחוב ?
    סגור
  • 15.
    אני אומר בועה המחירים בעתיד יצנחו.... השאלה מתי......
    הקלפן מלוד 11/08/2013 23:12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תבינו לא רחוק היום שהרבה לקחי משכנתאות פשוט לא יוכלו להחזיר את המשכנתא ....
    סגור
  • 14.
    ציתות שגוי
    אלון 11/08/2013 18:41
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הוא אמר שבאזורים פריפריאלים אולי תהיה אפילו ירידת מחירים של אחוזים בודדים. ביזפורטל, די עם האגנדה, תפסיקו לתת לאנשים תיקוות לא מבוססות
    סגור
  • 13.
    לא יהיה ביסוס למה אין מה שיתבוסס
    בומבה צור 11/08/2013 18:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בעם היה באמריקה ביסוס גדול לפני 5 שנים.
    סגור
  • 12.
    מה בין הכותרת לבין הראיון ??? (ל"ת)
    בעיות בהבנת הנשמע ? 11/08/2013 18:33
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 11.
    הבל הבלים
    yoyo 11/08/2013 17:22
    הגב לתגובה זו
    3 4
    כלל עוד אין אלטרנטיבת השקעה המחירים רק יעלו והביקוש יגבר הציבור עבר להשקעה בנדל'ן האוצר חייב להוריד את נטל המס ואפיקי ההשקעות יעברו לשוקי המניות וכו'
    סגור
  • 10.
    אתה זוכר מה אמרת בתחילת 2009????????????
    אמיר 11/08/2013 17:20
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כבר ב2009 אמרת שיהיו ירידות , לא ?????????????
    סגור
  • 9.
    ביקוש ל50,000יח"ד בשנה נענה רק ב40,000 פער השומר מחירים (ל"ת)
    משה 11/08/2013 17:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 8.
    לכל מגיבי שתו לי..המחירים יעלו היצע נמוך באיזורי ביקוש (ל"ת)
    לשוטים הנבואה 11/08/2013 16:59
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    כל העניין שאין דירות הוא בולשיט
    גיל 11/08/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    16 3
    הרי מי שרוצה יכול למצוא דירה לקנות אז כל העליו מחירים אלה הי בגלל חוסר אלטרנטיבה ברגע שיהיה אלטרנטיבה המחירים יירדו הכל קרה גם בארה"ב קראו כתבות ב 2005 2006 על שוק הנדלן האמריקאי, כל האנליסטים רובםן אמרו יש הצדקה למחיר ובודדים צפו בועה שתתפוצץ , גם כאן יש מינופים אדירים של משכנתאות והמצב מאוד דומה, גם כאן מבטחים את המשכנתאות ע"י חברות ביטוח , הכל כל כך דומה השאלה היא לא אם זה יקרה אלא מתי זה יקרה וברגע שהריביתתתחיל לעלות ולא יהיה ברירה לעלות אותה בשלב כלשהו נראה פה בעיה, הממשלה מנסה לדחות כמה שיותר את העלאות האלה אבל לא תהיה ברירה .
    סגור
  • אני מפהק משיעמום, כמה שנים אפשר לטחון את השטות הזו? (ל"ת)
    פיקו 11/08/2013 23:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 6.
    הקיפאון קיים מספר חודשים רבים מלאה הארץ שלטים למכיר (ל"ת)
    בדבכט 11/08/2013 16:27
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • בדבכט, עוד לא נמאס לך? לפחות הפעם לא עשית העתק הדבק (ל"ת)
    פיקו 11/08/2013 23:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    יש במדינה עודף של 200 אלף דירות ריקות
    המדינה בעודף היצע 11/08/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    14 3
    או עם אדם אחד שגר בהן לרוב קשיש ויש פה 10 אחוז מהמדינה קשישים. שכשילך לעולמו הדירה תחזור לשוק לכן לא רק שאין מחסור יש עודף אדיר בשוק
    סגור
  • מאחורי כול קשיש שנפטר יש 10לפחות בני משפחה חסרי דיור (ל"ת)
    פיקו 11/08/2013 23:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • רוב דירות הקשישים שנפטרים עוברות להשכרה (ל"ת)
    יולנדה מוהנדס 11/08/2013 18:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    יש במדינה עודף של 200 אלף דירות ריקות
    המדינה בעודף היצע 11/08/2013 16:19
    הגב לתגובה זו
    8 2
    או עם אדם אחד שגר בהן לרוב קשיש ויש פה 10 אחוז מהמדינה קשישים. שכשילך לעולמו הדירה תחזור לשוק לכן לא רק שאין מחסור יש עודף אדיר בשוק
    סגור
  • 3.
    נדלניסט שקרן=ניצול פראייר באישור ממשלה=מיתוןקשה=פיצוץ (ל"ת)
    קיים היצע גדול מוסתר 11/08/2013 15:44
    הגב לתגובה זו
    13 5
    סגור
  • 2.
    שוב דמגוגיה לפראייר=תזהרו=מיתון2013-17=בועה50%פיצוץ!!!! (ל"ת)
    נדלן=בלוף שקרלפראייר 11/08/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
    15 4
    סגור
  • 1.
    עוד כוכב ,עונה בגימגום והמחירים רק עולים . (ל"ת)
    אבי 11/08/2013 15:35
    הגב לתגובה זו
    12 12
    סגור