סגר עסקה: כמה שילם איש הכדורגל אייל ברקוביץ' על דירה בחיפה?

ברקוביץ' רכש דירת 4 חדרים בפרויקט של אלמוג כ.ד.א.י במסגרת מכירת דירות למקורבים בשבוע שעבר
אייל ברקוביץ, צילום: בוצ'צ'ו
איש הכדורגל אייל ברקוביץ מאמין בחיפה. ברקוביץ" רכש דירת 4 חדרים בפרויקט של אלמוג כ.ד.א.י במערב העיר במחיר ל 975 אלף שקל.

הדירה הינה בשטח 96 מ"ר, בעלת שתי מרפסות שמש בשטח של כ-25 מ"ר וממוקמת קומה השלישית מתוך 13. לדירה חניון תת קרקעי ומחסן.

מינהל מקרקעי ישראל שיווק במובאות הדרומיים של חיפה 1,188 דירות והחברות שזכו במכרז הן נ.רש.א (43 יח"ד), יוסי אברהמי עבודות הנדסה אזרחית (305 יח"ד בשלושה מתחמים), אלמוג כ.ד.א.י (255 יח"ד בשני מתחמים), ספייס (126 יח"ד), י.ב. זיו (110 יח"ד) ו-ג. קשת (81 יח"ד).

הפרויקט נבנה בסמוך למורדות הדרומיים של הכרמל, לייד מרכז התעסוקה של מת"מ. הפרויקט יכלול 10 בניינים בני 6-13 קומות ויוצעו למכירה דירות גן, דירות 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.
תגובות לכתבה(14):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    מעניין מתי מס הכנסה יבינו שהנחות סלב זו הכנסה כמפרסם (ל"ת)
    ישנים בעמידה 15/07/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נכון-וזו הטבה שכולה נטו (ל"ת)
    אנלייזר 16/07/2013 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    בעוד שנתיים זה יהיה חצי מחיר... (ל"ת)
    צופה עתיד 12/07/2013 15:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    המחירים שם נמוכים כי תכנון השכונה גרוע ומיקום רועש
    רן 12/07/2013 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוב השכונה שם תוכננה לא טוב כמו שיכונים 6 קומות כשהאצטדיון ומת"ם יסתירו לקומות תחתונות את הנוף או שהדירות לא פונות לנוף. בנוסף זה בין כביש פרויד לכביש 4 לאצטדיון מה שאומר אזור רועש יותר לכן המחירים נמוכים ו50 אחוז זה משקיעים שזה אומר דרשני
    סגור
  • 9.
    תעלול פרסומי
    רונן 11/07/2013 07:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אייל ברקוביץ הוא אדם נחמד ולא יותר מזה , ברור שהוא לא יגור שם אולם נח לחברה להתקשט בשמו כדייר בפרויקט, כנראה צריך לעודד מכירות באזור , הלוואי עלינו המחירים האלה במרכז
    סגור
  • 8.
    כאילו שאייל יגור שם?... בטירת כרמל? הוא קנה כדי למכור.. (ל"ת)
    רונן 10/07/2013 22:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 7.
    הנחת סלב?... בתכלס מדובר בטירת הכרמל לא? (ל"ת)
    רונן 10/07/2013 22:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 6.
    צודק 2
    עצוב מאד 10/07/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין דירה כזו בפרויקט , זה רק פרסומת
    סגור
  • 5.
    בתור אחד שמכיר את השוק בחיפה זה מחיר מציאה!
    שמעו 10/07/2013 04:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ברקוביץ לדעתי זה מוציא אותך רע.
    סגור
  • 4.
    ברקוביץ
    איתמר 09/07/2013 14:07
    הגב לתגובה זו
    9 2
    את מי זה מעניין, מדוע לא מפרסמים, כמה עלתה לו האסלה. חברה תתבגרו.
    סגור
  • 3.
    מקדם מכירות כבר אמרנו בעבר? (ל"ת)
    יוסי 09/07/2013 14:06
    הגב לתגובה זו
    17 0
    סגור
  • 2.
    בושה וחרפה
    זוג צעיר 09/07/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    14 5
    בושה וחרפה שנותנים למקורבים לקנות את הדירות הזולות בפרוייקט לפני כולם ואיתנו פשוטי העם מדברים על דירות ב1.2K ומעלה באותו פרוייקט.
    סגור
  • מסכים
    יוסי 15/07/2013 22:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בואו נעשה מעשה, תביעה ייצוגית
    סגור
  • 1.
    poor Bercovici...
    shlomo 09/07/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    5 2
    Is this all he can afford?!
    סגור