דירה ב(הרבה) פחות ממיליון שקל: עשר הדירות החדשות הזולות ביותר בישראל

Bizportal בשיתוף אתר 'כאן בונים' ליקט 10 דירות חדשות במחירים שמזמן שכחנו שקיימים בשוק - צפו בדירוג המלא
משכנתאות, צילום: Getty images Israel
הזינוק במחירי הדירות ב-5 השנים האחרונות בשיעור ריאלי של 50% הרחיק זוגות צעירים רבים מחלום הדירה, שלא לדבר על דירה חדשה שהופכת לנחלתם של משפרי הדיור בלבד. רכישת דירה חדשה באזור המרכז רבתי בפחות ממיליון שקל היא כיום משימה כמעט בלתי אפשרית ואפילו בלוד ורמלה דירות 3 חדרים חדשות מגרדות סכום זה מלמעלה.

אבל מתברר שבישראל שמחוץ למדינת גדרה-חדרה ניתן למצוא דירות חדשות בפחות, לא פעם הרבה פחות, ממיליון שקל. Bizportal מצא באמצעות אתר 'כאן בונים' , המרכז מידע אודות שוק הדירות החדשות בישראל, את עשר הדירות מקבלן הזולות ביותר המוצעות למכירה בימים אלו. צפו בדירוג בסדר מחירים יורד:

10. במגדל העמק, בפרויקט מצפה החורש, מוצעות למכירה דירת 4 חדרים בשטח 96 מ"ר עם מרפסת בשטח 12 מ"ר ומחסן בשטח 5 מ"ר ב-770 אלף שקל

9. במייזם תמ"א 38 בקריית ים, פרויקט 'אביבי ים', מוצעת למכירה דירת 4 חדרים בשטח 100 מ"ר עם מרפסת של 6 מ"ר ב-750 אלף שקל

8. בעפולה, בפרויקט V מוצעת למכירה דירת 5 חדרים בשטח 129 מ"ר עם מרפסת של 11 מ"ר ב-750 אלף שקל

7. בחדרה מוצעות בפרויקט Frank, במתחם אגרו בנק, דירות 3 חדרים בשטח 82 מ"ר עם מרפסת של 10 מ"ר ב-735 אלף שקל

6. באשקלון מוצעות בפרויקט דונה אגמים דירות 3 חדרים בשטח 80 מ"ר עם מרפסת של כ-10 מ"ר ב-729 אלף שקל

5. בהתנחלות כרמי צור, צפונית לחברון, מוצעות בפרויקט 'משכנות נופי צור' דירות 4 חדרים דופלקס גן בשטח של 110 מ"ר עם מרפסת בשטח של 30 מ"ר וגינה בשטח של 20 מ"ר ב-690 אלף שקל

4. שוב באשקלון בפרויקט גני דנרין מוצעות דירות 3 חדרים בשטח 76 מ"ר + 8.5 מ"ר מרפסת ב-670 אלף שקל
חיפה עדיין זולה - פרויקט 'פסגת פאר'; קרדיט: יח"צ
חיפה עדיין זולה - פרויקט 'פסגת פאר'; קרדיט: יח"צ

3. בטבריה, בפרויקט Lighthouse מוצעות דירות 3 חדרים בשטח 54 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת ב-630 אלף שקל

2. בחיפה, בפרויקט הדר מול הים, מוצעות למכירה דירות 3 חדרים בשטח 53 מ"ר +5.5 מ"ר מרפסת ב-540 אלף שקל

1. בנצרת עילית, בפרויקט 'אחוזת נתיב יונה' המיועד לציבור החרדי, מוצעות למכירה לזכאי משרד השיכון, דירות 3 חדרים בשטח 75 מ"ר עם מרפסות של 10 מ"ר ב-490 אלף שקל
630 אלף שקל לדירה בטבריה - האם תחזור לעצמה? קרדיט: Getty Images Israel
630 אלף שקל לדירה בטבריה - האם תחזור לעצמה? קרדיט: Getty Images Israel


כתבות מעניינות נוספות:
"נראה עוד 6 שנים של עליית מחירי בתים בארה"ב"; היכן לקנות?
משרד השיכון מתריע: "הסיכון גדל, עלייה באינפלציה או בריבית המשתנה תגרום לקשיים ניכרים בקרב נוטלי משכנתאות"
"בני ברק תקדים ב-20 שנה ערים אחרות בתכנון, היא חלום רטוב של אדריכלים"
תגובות לכתבה(29):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    פרויקט Frank מתחם אגרו בנק- חיפה
    אסתר וינוגרד 10/11/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מצאתי את הפרויקט הזה .עזרו לי למצוא
    סגור
  • 17.
    מחיר של 6.000 שח למטר רבוע נחשב לזול והגיוני (ל"ת)
    אזרח 16/06/2013 08:11
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 16.
    חחח השירותים בבית שלי גדולים יותר מחלק מהדירות..
    עידן 16/06/2013 07:04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אפשר לחשוב איזו מציאה גדולה.. דירות של 60 מ"ר ב 700 אלף.. החישוב צריך להיות פר מ"ר ולא פר "דירה"..
    סגור
  • 15.
    אני משווק דירות בחריש ב 660,000 ל 4 חדרים 95 מ"ר
    יאיר 16/06/2013 04:44
    הגב לתגובה זו
    4 6
    מי שרוצה עוד פרטים נא לפנות במייל ronit5802@gmail.com בהצלחה
    סגור
  • אתה בשוק שלא הצלחת למכור? (ל"ת)
    יוסי 16/06/2013 08:02
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 14.
    מחירים יקרים מאוד עבור דירות בפריפריה.
    hubh 16/06/2013 01:12
    הגב לתגובה זו
    10 1
    יקרים בטירוף. בשנת 2007 הדירות האלה עלו חצי. אז למה הכותרת היא "נדלן במחירי 2007"? זה פשוט שקר.
    סגור
  • 13.
    רק בישראל 55 מ"ר זה 3 חדרים- גועל נפש
    עם לבדד ימושכן 15/06/2013 23:17
    הגב לתגובה זו
    19 0
    ועוד באיזה מחיר החוצפנים האלה מוכרים.
    סגור
  • 12.
    לגבי האחרון-עדיין יש זכאי משרד השיכון בקרב הציבור החרדי (ל"ת)
    יד הנפץ 15/06/2013 23:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    מחירי 2007? במקומות כאלה עלה 200,000 ש"ח
    אנונימי 15/06/2013 21:57
    הגב לתגובה זו
    24 1
    בשנת 2007 באזור חיפה וצפונה עלו דירות פחות מחצי ממה שהן היום, בושה שמשווים מחירי דירות של ת"א ב2007 לפריפריה היום בושה!!!
    סגור
  • 10.
    אין במדינה העלובה הזאת דירת 4 חד ששווה יותר ממיליון ש"ח
    זוג צעיר 15/06/2013 21:36
    הגב לתגובה זו
    13 2
    אין שום סיבה שברפובליקת הבננות הלבנטינית הזאת ששמה ישראל ושמאויימת מכל עבריה במאות אלפי טילים ורקטות, דירת 4 חד' מסריחה תעלה יותר מדירה במנהטן ויותר מאחוזה בטוסקנה! אבל, על דבר אחד לא נסלח לביבי ולליכוד המזוהם - שהם גרמו לי ולרעייתי לשנוא את המולדת שלנו.
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    מעשה חכם של המדינה ישוב כל הארץ.
    אנונימי 15/06/2013 21:24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם היו אומרים לכם לפני 10 שנים .שדירת 4 חדרים בחדרה ב-1.100.000 .מה הייתם עונים ?
    סגור
  • 8.
    אנשים חוטפים דירות 4 חדרים על הנייר ב 1.700000
    הבועה תתפוצץ אמן.. 15/06/2013 20:45
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כאילו אין יותר דירות במדינה..חבורת טיפשים משפרי דירות.. אני רוצה לראות איך הילדים שלהם יקנו ואיפה...מחיר דירה במרכז צריך להיות לא יותר מ 1 מליון ל4 חדרים מכסימום. שהממשלה תתחיל לעשות מחירון כמו יצחק לוי . בעת כניסה לדירה מחירה יהיה 2 מליון.. המ צחיק שכל הדירות עכשיו בפרויקטים למשל באזור נווה אשלים אין 4 חדרים רק 5 חדרים.. חהחהחהח ויש קופצים..להטיל קנסות על קבלנים לא לשחרר להם אתרי בניה. להגגביל אותם שבכל בניין שיש 32 דיירים לפחות 8 דירות יהיו למעוטי יכולת. רק מראה את המצאיות של המדינה שולחים את כולם לגור בפריפריה באותם עלויות בניה..
    סגור
  • 7.
    אני דיי מיואש, בגיל 40, אספתי שקל לשקל
    נשבר לי פה 15/06/2013 20:28
    הגב לתגובה זו
    10 1
    ואני רק רואה את קורת הגג מתרחקת. ברור לי עכשיו הכי נכון היה לקנות לפני 5 שנים, עם מה שהיה לי ולא להמתין ולאסוף עוד כסף בכדי להגיע לקורת גג עם פחות משכנתא והתחיביות.... טעות!
    סגור
  • עשית את הטעות של אבא שלי: חיכית עד שתגמור לחסוך לדירה
    שם המשחק מינוף, חבר 16/06/2013 08:06
    הגב לתגובה זו
    2 7
    אבי תמיד אמר: תחסוך עד שיהיה לך כסף לקנות דירה, לא קונים בהלוואות.... כמה שהוא טעה ז"ל.... לא מגיעים לכלום בלי להתמנף.
    סגור
  • תקנה דירה ברמת גן סביב 1.5 מיליון ש"ח , תמתין לתמ"א ו
    מומחה 16/06/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    4 6
    תרוויח עוד כ 600 אלף ש"ח , לאחר מכן מתכור את הדירה ב 2.1 מיליון ש"ח , תחזיר הלוואות ב 600 אלף ש"ח ותוכל לקנות דירה אחרת עם מינוף מזערי כתוצאה מרווח ההון שעשית על הדירה ברמת גן. דרך אגב , ברמת גן הסיכוי להרוויח מפינוי בינוי או תמ"א 38 הכי גדול בארץ בנוסף המחירים ברמת גן עדיין שפויים לת"א וגבעתיים. תרשמו חברים את התגובה הזו ותראו בעוד שנתיים שהיא גאונית.
    סגור
  • אתה כל שבוע כותב על זה, מעניין כמה אתה מושקע בר"ג? (ל"ת)
    רוני 16/06/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 6.
    עד שמחירי הדירות לא ירדו לא נקנה כלום
    לא קונים כלום 15/06/2013 18:06
    הגב לתגובה זו
    38 3
    ןגם לא אקנה כלום בחנויות . חבל על הכסף וכל מי שיעבוד אצלי זה יהיה בלי קבלה המדינה הזאת דופקת את כולם והיא לא תצליח אשב על הררי דולרים אם זה טוב לפישר זה טוב בשבילי
    סגור
  • 5.
    פישר וביבי ניפחו את מחירי הדירות כדי להעשיר את הבנקים
    לא לקנות 15/06/2013 18:02
    הגב לתגובה זו
    28 5
    ואת הטייקונים ולהפוך אותכם לעבדים . הדירות שאתם קונים לא שלכם זה של הבנקים ואם תפגרו בתשלום תיזרקו לרחוב ותישארו עם כמה שקלים להעביר את הלילה בבית מלון. עבדו עליכם ונפלתם בפח. מי שקונה הוא דביל
    סגור
  • 4.
    שנתיים מניפולציה להרצת פראייר=בועה50%בפיצוץ=מיתון קשה!! (ל"ת)
    פרסום בלוף לפראייר 15/06/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • day //you talk price go up. (ל"ת)
    abasass 15/06/2013 21:12
    הגב לתגובה זו
    0 25
    סגור
  • 3.
    וואו פשוט מציאה
    ד 15/06/2013 17:25
    הגב לתגובה זו
    37 5
    די הצחיק אותי שהגיע הדירוג של "דירה בהתנחלות" ועוד 690 אלף שקל? ודירה של54 מ' בטבריה 630 ??? את האמת לצערי הארץ שלנו כבר עייפה אותי וסחטה אותי עד הגרוש האחרון כבר הבנתי שבית במדינת isra hell אני לא ממש רוצה ואני לא מאשים אף אחד פשוט לא מוכן לשלם מחירים אסטרונומים על הזכות הבסיסית שהיא לחיות.
    סגור
  • שר השכון תומך וירחיב את ההתנחלות ידחפו אתכם לשם
    דירה בהתנחלות 15/06/2013 18:05
    הגב לתגובה זו
    10 6
    זאת המטרה שלו . זו התפיסה שלו ינצלו את המצוקה שלכם לקנות דירה בשטחים. בסוף יזרקו אותכם כאשר יחזירו שטחים
    סגור
  • האבנים של המקומיים עשויות להוות משקל נגד לשר השיכון.מענ
    יד הנפץ 15/06/2013 23:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יין מי ינצח-האפרטהייד או האבן.
    סגור
  • 2.
    מחירי עתק עבור חורים, ביזיון שאין כדוגמתו
    מוריס 15/06/2013 16:30
    הגב לתגובה זו
    39 5
    במחיר של דירה במגדל העמק קונים דירה בברלין, ארץ אוכלת יושביה
    סגור
  • 1.
    בעזה וברשות הפלסטינית...
    ירון 15/06/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    49 3
    מחירי דירות חדשות 4 חדרים נעים בין-105 אלף שקל ל165 אלף שקל. האדמה היא אותה אדמה בדיוק.
    סגור
  • אז לך תגור בעזה.. (ל"ת)
    עידן 16/06/2013 07:05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • נדלן בעזה
    שוקי 16/06/2013 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 4
    איזו תשובה חכמה חשבתה עליה לבד ? תגובה כול כך נמוכה
    סגור
  • אז לך תגור שמה- רק אל תשכח לאכול משהו
    דורון 16/06/2013 05:37
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מה20 שקל שתרוויח שמה ליום. לעומת זה כאן בארץ אתה חי כמו מלך-אין לך או יש לך- אתה תקנה דירה במיליון שקל, תשתעבד אליה, תקנה 4 סמאטרפונים לכל המשפחה, תחגוג בבילויים , קניות וטיסות לח"ול ותמשיך לקטר על יוקר המחיה.
    סגור
  • יאללה לך לעזה...תואכל חצץ ותשתה מי ביוב... (ל"ת)
    מטקבק בגרוש 16/06/2013 04:53
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור