"כשאומרים שצריך X משכורות לדירה מדברים על דירת 100 מ"ר, מה קרה? לא יכולים פה להסתפק ב-80 מ"ר בלוד?"

כך אמר שר הבינוי והשיכון אורי אריאל בראיון לגלי צה"ל. עבור דירה ממוצעת צריך 135 משכורות, זאת לעומת 106 בלבד בשנת 2008
אורי אריאל, צילום מתוך אתר 'ויקיפדיה'
מחירי הדירות ממשיכים לעלות ולפי סקירת משרד הבינוי והשיכון שפורסמה אתמול (ד') דירה ממוצעת עולה 1.23 מיליון שקל, עלייה של 9.1% בשנה . עבור דירה זו יזדקק רוכש ל-135 משכורות, זאת לעומת 106 בלבד בשנת 2008.

בתגובה לנתונים אלו, אמר הבוקר אורי אריאל, שר הבינוי והשיכון, בגלי צה"ל "כשאומרים צריך כך וכך משכורות לדירה ממוצעת מדברים על 100 מ"ר, למה לא יכולים להסתפק ב-80 מ"ר? אין חובה להתחיל ב-100 מ"ר, זה לא כתוב בתורה."
מספר המשכורות החודשיות הנדרשות לרכישת דירה; קרדיט: משרד הבינוי והשיכון
מספר המשכורות החודשיות הנדרשות לרכישת דירה; קרדיט: משרד הבינוי והשיכון

"ביקרתי את איציק שמולי בלוד וראיתי דירות של 70-80 מ"ר במחיר סביר, וזה באזור המרכז, יש גם ברמלה", הוסיף אריאל. "אנחנו צריכים לשווק קרקע, אבל בשיווק אפקטיבי כדי שלא יתחילו לבנות רק בעוד 3 שנים. אנחנו לא מסתירים נתונים, מחירי הקרקע נמצאים בירידה, הם עדיין גבוהים ואנחנו פועלים להורדתם, יש גם מחנק אשראי שמטופל, אני לא מגלגל אחריות."

ומתי צופה אריאל שמחירי הדירות יתחילו לרדת? לדבריו, "היו כאלה שאמרו שכבר ב-2013 תהיה ירידת מחירים, בשנה זו המחירים יתחילו להתייצב, ב-2014 אני מעריך שנצליח להוריד מחירים, אך צריכים להיות זהירים ומתונים בהצהרות."

"אנחנו עובדים בתיאום עם שר האוצר יאיר לפיד בהבנה שאם לא יהיה שילוב ידיים אחראי ורציני לא נצליח לפתור את בעיית הדיור. יש לנו מחלוקות כמו המס של 3.5% על משפרי הדיור", אמר אריאל. שר השיכון סירב לעסוק בנושא הפסקת הבנייה במזרח ירושלים ואמר שיש להפנות את השאלה לכיוונו של ראש הממשלה.

נזכיר כי ביום ג'' פרסם משרד הבינוי והשיכון, כהקדמה להצגת הסקירה שפורסמה אתמול, כי הסיכון עבור רוכשי הדירות הנוטלים משכנתא גדל ועלייה באינפלציה או בריבית המשתנה תגרום להם לקשיים ניכרים.

כתבות מעניינות נוספות:
למעוטי יכולת: באיזו עיר נמכרה דירת 3 חד' 75 מ"ר ב-250 אלף שקל?
"עוד יגידו בעתיד מי המטומטמים שהקימו דירות קטנות בת"א, לא מסתפקים היום ב-70 מ"ר"
תגובות לכתבה(87):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 74.
    לך תמכור בטטות בשוק הכרמל יחד עם בנט ולפיד! חסר 100000
    יא דביל! 16/06/2013 01:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דירות, במקום לעבוד ברצינות מדבר כמו ילד שלא גמר בית ספר, כל שבוע איזה ספין עלוב,חושבים שאנחנו מטומטמים. נמאססס......
    סגור
  • 73.
    הישראלים משלמים על המחדל הגדול ביותר שנעשה ע"י ממשלה
    אלי 15/06/2013 13:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו ברור שמהממשלה הזו אבוד לנו לקבל פיתרון אז חייבים להתארגן בקבוצה ענקית לקנות קרקע במחיר שפוי ולהביא קבלנים סיניים שיבנו. שמישהו ירים את הכפפה.
    סגור
  • 72.
    80 מטר בלוד כמעט מליון שקל (ל"ת)
    אלי לוזגרט 14/06/2013 08:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 71.
    אם תסבסדו פחות את יהודה ושומרון...
    זאביק 13/06/2013 18:38
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אם תסבסדו פחות את יהודה ושומרון אני בטוח אדוני השר שמחירי הדירות יהיו שפויים. ולכל אלו שקוראים לעצמם מתנחלים הגיע הזמן שיתחילו להתנחל בנגב ובגליל.
    סגור
  • 70.
    מה עם ההצעה של הסינים?
    ג'ונסי 13/06/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יעמידו פה 100000 דירות תוך שנתיים בחצי מחיר מקבלנים ישראלים. די לקשקש, שחררו להם קרקע ותנו להם לעבוד.
    סגור
  • 69.
    לא פלא שהמצב כל כך גרוע אם אנשים כמו אורי אריאל
    אלירן 13/06/2013 14:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עומדים בראש גם הדירה של 80 מטר יקרה בהרבה יותר מב-2008 לא מבין את הטענה המטופשת הרי באחוזים דירה של 80\100 מטר גדלה באותו אחוז בקירוב
    סגור
  • 68.
    לך תגור אתה בלוד אידיוט (ל"ת)
    אורי 13/06/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 67.
    שנתיים קונספירציה להרצת פראייר=בועה50%בפיצוץ=מיתון קשה! (ל"ת)
    קבלן,בנק,ממשל=גנבים 13/06/2013 14:23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 66.
    קשקוש
    אילן 13/06/2013 14:17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה הוא מבלבל במוח, דירה בקריות עולה 1000000 לפחות
    סגור
  • 65.
    חשבתי שמדובר בוילה בסביון (ל"ת)
    rsw 13/06/2013 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 64.
    והוא יסתיים מתישהו בבחירות הבאות תחזרו לגודל הטבעי שלכם
    יש לכם זמן מוקצב 13/06/2013 13:58
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אריאל יש לך בעיה בהבנת הנתונים. וחוץ מזה אם תעבור אתה לגור בלוד אני מבטיח לך שנבוא אחריך
    סגור
  • 63.
    שאלה לאדון ,אתה יפה ,זה יפה לעשות ביזנסים על זוגות
    בא 13/06/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צעירים .
    סגור
  • 62.
    טימטום כזה
    יהודה 13/06/2013 13:46
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שניתן לחסוך 1000 שקל לחודש גם לדירה של 600 אלף שקל לוקח 50 שנה להגיע, בכלל לא מבין את המדד הזה, לוקחים שכר ברוטו ומחלקים אותו במחיר דירה, מה ההגיון? השאלה המעניינת תוך כמה זמן ניתן להגיע לדירה לאחר מיסים והוצאות מחיה סבירות
    סגור
  • 61.
    אם זאת ההנהגה, המחירים בטוח ימשיכו לטפס (ל"ת)
    ערן 13/06/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 60.
    איך השר לא מבין שמדובר על עלייה של ממוצעים
    paznadav 13/06/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    גם אם הייתי רוצה לרכוש דירה בלוד ב- 2008, אזי כיום זה יותר יקר לי ב- 27% בהנחה שמשכורתי הייתה ממוצעת אז וגם היום.
    סגור
  • 59.
    תגובה חובבנית מתחמקת ואולי מעידה על חוסר הבנה בסיסי
    מענה לשר 13/06/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אולי כדאי לחשב דירה של חדר וחצי, מה, בעלייה השנייה לא הסתפקו בחדר וחצי. יש בינינו שזוכרים איך גידלו משפחות ברוכות ילדים דור נהדר בחדר בחצי, באמת, הגיע הזמן להפסיק להיות מפונקים וללכת הרבה צעדים אחורה. וממחר ניתן לשר חמור ועגלה, למה הוא חייב רכב. אפשר להתחיל גם מאופניים
    סגור
  • 58.
    כשמדברים על x משכורות לדירה...
    zz 13/06/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    8 0
    צריך בכלל לדבר על שכר חציוני, ואז הנתונים מבהילים עוד יותר.
    סגור
  • 57.
    הצהרת הון של חברי הכנסת
    דוגמא אישית 13/06/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מר אורי אריאל, מאיפה להתחיל ? ראשית, לפני שאתה מציע לאחרים שיגורו בלוד ב80 מטר, האם אתה מוכן לחשוף לציבור היכן אתה גר, מה גודל הנכס שלך (או שאולי גם אתה שוכר דירה ? ) ןמהו ההון שלך ? סתם כך, אולי תתן לציבור ששלח אותך פירוט של הונך. אחרי שנדע מה הונך , אז אולי נשמח לשמוע ממך הצעות. אך מה בדבר דוגמא אישית ? האם נבחרי הציבור שלנו נותנים דוגמא אישית שהם יכולים להשיא לנו עיצות ולחנך אותנו ? לא מזמן התפרסמו הוצאותיו של ראש ממשלתינו. האם הוא יכול להצטרף לקריאתך ? הרי אלברט איינשטין אמר: "הדרך הטובה ביותר לחנך בני אדם היא להוות להם דוגמא" אז לפני שתדבר, תעשה. ועד שלא תעשה, אנא אל תחנך אותנו, זה מבייש אותך.
    סגור
  • 56.
    מהר תזכירו לו את ההצעה לבנייה שהיתה מהסינים
    שרון 13/06/2013 11:34
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אל תתנו לו להתפלסף ולהשכיח את העניין
    סגור
  • 55.
    שאלה לאדון מנותק ,למה אין מדיניות של דירה זולה בשיכון
    בא 13/06/2013 11:32
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לכול זוג צעיר ,במקום לשעבדם לבנקים ולממשלה גרידית שחיה על מיסים .
    סגור
  • 54.
    הזוי... דירת 80 מ"ר בלוד עולה 180 משכורת של מי שעובד
    אלדו 13/06/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    10 1
    בלוד. ודירת 80 מ"ר בת"א 180 משכורות של מי שעובד בת"א. רוצה עוד דוגמא? דירת 80 מ"ר בברלין עולה 60 משכורות של מי שעובד בברלין, קפיש?
    סגור
  • 53.
    שיטה, יהיה טוב תחכו עו דמספר שנים (ל"ת)
    אנונימי 13/06/2013 11:28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 52.
    ובכמה מ"ר דירה אתה גר? (ל"ת)
    רינת 13/06/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 51.
    אישית מעדיף לגור במחסן בת"א ולא בדירה בלוד (ל"ת)
    אורן 13/06/2013 11:25
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 50.
    שמישהו יסביר לשר
    ארז 13/06/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מדובר על ממוצעים. ברור שזה שמרוויח פחות מהשכר הממוצע (מחצית מהמפרנסים) יקנה בהתאם 80 מטר ולא 100 כי אין לו גם 30 משכורות לדירה. לא בודקים מנת משכל מינימלית לכהונת שר?
    סגור
  • 49.
    עוד עסקן בינוני שעשה עלינו סיבוב (ל"ת)
    סליחה מישו היהודים 13/06/2013 11:21
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 48.
    כשתגור בדירת 150מ (ל"ת)
    אני אגור ב80מ' בלוד 13/06/2013 11:13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 47.
    שדביל הזה יגור בלוד הדימונה. כל היי-טק במרכז אז אין כל
    סרגיי 13/06/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כך ברירה איפה לעבוד, והורים עוד רוצים לראות את הילדים. 10 שעות בעבודה + עד כדי שעתיים בכביש..... וכאילו דירה בלוד היא בחינם.
    סגור
  • 46.
    הרסתה לנו את התרוממות הרוח מהאזיט של 1.3 מליארד.
    אנטיאס 13/06/2013 11:04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אם הנבחרים רוצים קדמה שיחשבו קידמה.
    סגור
  • 45.
    איך הדביל לא מבין שמדובר בדירה ממוצעת? (ל"ת)
    ג 13/06/2013 11:00
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 44.
    הבבחירות האחרונות עם סיסמאות הצדקנות החברתית
    אלי 13/06/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    6 1
    שהכפישו את הליכוד בטירוף - אז עכשיו הגיע הזמן לפרוע את החוב על הטיפשות של הבוחרים שחשבו שהם בתוכנית ריאליטי.
    סגור
  • 43.
    אולי תתפטר כבר עכשיו !!! פשוט לא ייאמן מה בחרתם
    לא מופתע 13/06/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
    11 1
    עצוב מאד , איש חסר מעוף ואמביציה .בושה וחרפה לשר
    סגור
  • 42.
    העיקר שאורי אריאל וכל צאצאיו יוכלי לקבל קירות ענק בחצי
    אביטל 13/06/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מחיר בהתנחלויות, עם כבישים עוקפים פרטיים ופתוח סביבתי שלא קיים בשום מקום בארץ, ע"ח אלה שיקנו דירת 80 מ"ר בלוד.
    סגור
  • 41.
    לך אתה לגור בלוד או רמלה, אני עובד בתל אביב
    איתן 13/06/2013 10:58
    הגב לתגובה זו
    12 4
    איך בדיוק אתה רוצה שאבוא לעבודה בבוקר? שלא לדבר על זה שכל המשפחה שלי במרכז...
    סגור
  • לוד רמלה
    מתי 13/06/2013 13:48
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אל תבלבל את המוח מלוד לת"א יותר מהר מהרצליה או מרמת השרון חנסה ימפונק
    סגור
  • רכבת שמעת?
    יורי 13/06/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    8 2
    כמו שכולם עושים רכבת ,שמעת על רכבות תוך 10 דק' בת"א תתעורר...
    סגור
  • 40.
    קשקוש התבלבל חסרים 100 אלף דירות
    חי 13/06/2013 10:55
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לא יאומן עוסקים בכותרות קשקשת ..במקום לשים תוכנית מידית תוך כשנתיים 3 ..בבקשה תבנה דירות 80 מטר אבל במחיר של עד 800 אלף שקל גג.. וצריך מידית 100 אלף דירות..{ולא רק בשטחים} לא יאומן. בספינים בלי מעשה ללא תוכנית ממשית לקרקעות לפועלים חברות בניה בעידוד הממשלה הם מנסים לשגע הציבור.. בושה.
    סגור
  • 39.
    אם אנשים יתחילו לקנות בלוד גם שם המחירים יעלו
    יאן 13/06/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    9 0
    תפקידך לדאוג לדירות . חסרות עשרות אלפי דירות ולא עצות סבא אריק שרון אמר בזמנו "לכו לעבוד" זה מתאים גם לשר הבינוי
    סגור
  • 38.
    תגדל אתה את הילדים שלך בלוד (ל"ת)
    ywainberg 13/06/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 37.
    אפשר להסגיר את עצמך גם ב30 מטר ולהיות חייב כל החיים. (ל"ת)
    מומו 13/06/2013 10:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 36.
    כשאומרים אפסים מנהלים מדינה מה זה אומר? (ל"ת)
    שאלה 13/06/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 35.
    חשבתי שאתה מהאנשים הישנים והטובים.
    hooly 13/06/2013 10:49
    הגב לתגובה זו
    10 0
    נבחרתם למלא את רצון העם ולקדמו לעתיד טוב יותר . העם בישראל איננו צריך את עצותיך המתעמרות .
    סגור
  • 34.
    רציתם לפיד קיבלתם את זה ואתם משלמים לו את המשכורת היפה
    ואוטו וטלפון 13/06/2013 10:48
    הגב לתגובה זו
    10 2
    ומזכירות ומשרד וכיבוד ונסיעות וטיסות וכיסא מרופד היטב ועוד קדנציה אחת ויש לו גם פנסיה יפה. מי שהולך אחרי פופוליסטים מגיע לכאן.
    סגור
  • 33.
    או שהוא נבלה או אידיוט או סתם רשע (ל"ת)
    דני 13/06/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    16 2
    סגור
  • 32.
    מה צריך בלונדינית עיניים כחולות אפשר גם להיות הומו (ל"ת)
    קוקסי 13/06/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • גדול!! (ל"ת)
    סליחה מישו היהודים 13/06/2013 11:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 31.
    קצת צניעות וחוכמת חיים שאין לשר
    ישראל ישראלי 13/06/2013 10:44
    הגב לתגובה זו
    11 0
    תתחיל לעבוד ותבנה בכל הארץ דירות של 80 מטר רבוע נראה אותך בביצוע . אתה שחסר מעש. בוא נראה שתאסור על בניה במרכז של דירו מעל 100 מ"ר. לא בונים דירות מתחת ל 120 מ"ר אז תתחיל לעבוד ואל תטיף לאחרים. ובוא נגביל ת כל החכי"ם כולל השרים השופטים בקיצור כל הסלטה והשמנה של המדינה ב 100 מ"ר לדירה.
    סגור
  • 30.
    עוד ישלח אותנו לאוגנדה (ל"ת)
    :S 13/06/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 29.
    צודק!
    משה 13/06/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    2 4
    לכו לרמלה! יש שם שכונות טובות וזה 20 דקות מתל אביב, יותר טוב מראש העין, ואם לא אז תהיו יוזמתיים ותקנו דירה ברמלה תשכירו אותה ותשכרו איפה שבא לכם
    סגור
  • 28.
    נראה אותכם חברי הכנסת ואלה שמבזבזים את כספינו
    עומר 13/06/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    10 0
    על תענוגות ללא שום חשבון גרים בלוד, כשאתה תגור בלוד נבוא אחריך (כבוד גדול)..... חכמים לגמור לנו את הכסף ואחר כך לזרוק אותנו ללוד .
    סגור
  • 27.
    הוא בטח מדבר על המשכורת שלו חחח כמה אטימות
    אלי 13/06/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    9 0
    ולמה שמישהו ירצה לגור בלוד עיר פשע פעם שולח אותנו לדימונה ופעם ללוד מה רע בחולון ראשלצ יבנה רחובות? ששם עולה 200 משכורות חציוניות לקנות דירה! בהנחה שאתה גם אוכל 25 שנה ולא רק משלם על הדירה וחי מהאויר
    סגור
  • 26.
    בטח המתנחלים מקבלים וילות ענק כמעט בחינם,ואנחנו בתא (ל"ת)
    טוני 13/06/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • אתה מוזמן לגור שם באותם תנאים ברוך הבא (ל"ת)
    אזרח 13/06/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • אז לא ישארו חילונים שיממנו את הוילות האלה...
    העומד בשער 13/06/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מי אתה חושב חמודי מסבסד את הבנייה בשטחים?!?!?!?
    סגור
  • 25.
    גם 80 מ"ר לא במחיר שפוי. שר עצלן שמפחד לשנות! (ל"ת)
    דני 13/06/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • מילא היה מפחד, אבל הוא לא יכול. אימפונטנט!!!! (ל"ת)
    איה 13/06/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 24.
    שהאימא שלך תגור בלוד
    אבי 13/06/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    8 3
    עוד אפס שקיבל את תיק השיכון
    סגור
  • לא שפוי
    יורי 13/06/2013 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    אבי אתה לא שפוי אנשים גרים בלוד וברמלה והם לא פחות ממך/אחרים,מעופפים
    סגור
  • 23.
    אין על מי לסמוך
    תום 13/06/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    7 1
    השר הזה ,.אין לו פתרונות אבל עצות בשפע.,מעניין מי מבניו קנה דירה ברמלה או בלוד? מי שסומך על האיש הזה כדאי שיקנה אוהל או שיעבור לגור בהתנחלויות.
    סגור
  • 22.
    אריאל הדיבל חושב כמו דחליל! (ל"ת)
    אוהל בנגב זול יותר 13/06/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • 21.
    אם זה הפוליטיקה החדשה צריך לרדת מהארץ
    ארץ אוכלת יושביה 13/06/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אין מה לחפש פה.
    סגור
  • 20.
    למה לא?אפשר לגור גם ברהט...מה הבעיה?רק אחריך (ל"ת)
    הומלס 13/06/2013 10:32
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 19.
    מי המדבר ?
    צל 13/06/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    11 0
    זה שיש לו וכנראה לבני משפחתו וחבריו בית בהתנחלות שבוודאי גדול מ 80 מ"ר
    סגור
  • אז מה הבעיה? לך לגור לידו וגם תעזור למדינה.
    איתן 13/06/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    יחד נבטל את תכנית אוסלו!
    סגור
  • 18.
    אריאל אתה פוליטקאי עלוב מהזן הישן, לא אחד שבא לעבוד
    אתה פתטי!!!! 13/06/2013 10:26
    הגב לתגובה זו
    18 1
    אלא אחד שבא לעבודה. איך האח בנט שם אחד כמוך כשר שצריך לדאוג לירידה במחירי הדיור. בושה וחרפה בנט.
    סגור
  • 17.
    תזכיר לי איפה אתה גר ובכמה מטר יזבל נוכל אפס עבד כימלוך (ל"ת)
    מומי 13/06/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    17 3
    סגור
  • אכן עבד כי ימלוך, ועוד עם שתן בראש פפפפפפפפפפפ (ל"ת)
    מיכל 13/06/2013 10:29
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 16.
    80 מטר מכובד ומספיק העיקר שהמחיר יהייה שפוי וזול ומי
    אזרח 13/06/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    9 1
    שרוצה אקסטרות ודירה מרווחת וגדולה יותר ומצבו הכלכלי מאפשר לו זאת אז לבריאות
    סגור
  • 15.
    כמה עולה דירה ביהודה ושומרון (ל"ת)
    מתנחל 13/06/2013 10:21
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 14.
    אדון אריאל, אולי תתעסק בבניה ופיתוח ולא תתן עצות (ל"ת)
    אחד 13/06/2013 10:20
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • הוא לא יכול, הוא אימפוננט! בדוק (ל"ת)
    מיכל 13/06/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 13.
    נבל ברשות הרבים
    רחוואל יוקנת 13/06/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    14 3
    גם בהתנחלויות אפשר להסתפק ב80 מ"ר(בפועל 55) ובהתנחלויות בוילות 150 מ"ר בנויות על חצי דונם עם שרותי פאר והדר וצבא צמוד במחירי אפס?. ס"ה ההטבות במיליארדים לחרדים(אטיאס) יעברו(בחלקן) להתנחלויות וכלום לא ישתנה והרי לצורך זה הוא סילק בחסות ביבי את כחלון
    סגור
  • 12.
    והטיפש הזה שר השיכון...
    אנונימי 13/06/2013 10:17
    הגב לתגובה זו
    21 4
    זה מדד השוואתי יא אהבל. כך רואים את השינוי במחירי הדירות יחסית לשכר הריאלי על פני זמן.. הבן אדם שר שיכון, ובמקום להתעסק במאקרו הוא מתעסק במיקרו (לוד). כאילו כל המדינה יכולה מחר לעבור ללוד..
    סגור
  • 11.
    שר שיכון אלק ! עלית על הבעיה -המשפחות המפונקות
    משפחה ממוצעת 13/06/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    19 1
    יא דביל. מדברים על מחיר דירה ממוצעת בישראל ולא על עיר ספציפית. מעניין אם הוא גר בדירה של 80 מ"ר ?
    סגור
  • 10.
    אדוני השר שכל הח"כים יעבורו ללוד,רמלה ,שדרות, בית שאן (ל"ת)
    דוגמא אישית 13/06/2013 10:15
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 9.
    מבחינתו שתגורו גם 70 מ"ר ברהט ! (ל"ת)
    העיקר שיסע במרצדס 13/06/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • 8.
    היכן אתם מוצאים את הדגנרטים האלה בכנסת? (ל"ת)
    אבי - מתנגד למחאה 13/06/2013 10:13
    הגב לתגובה זו
    21 1
    סגור
  • 7.
    אוף איזה נעל האורי אריאל הזה... (ל"ת)
    מויישה אופניק 13/06/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    30 1
    סגור
  • בקושי סנדל. הגאון של אימא חושב שמצא את הבעייה (ל"ת)
    מיכל 13/06/2013 10:30
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 6.
    וזה מהברוטו אף אחד לא קונה דירה עם הברוטו תכפיל את זה ב
    ברק 13/06/2013 10:11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    5 צריך גם שלשם שכירות ולאכול בזמן הזה. ועל תשכח את הריבית על המשכנתא!
    סגור
  • 5.
    נתנו לממשלה הצעה לבנות דירות מהר ובזול אבל ראש הממשלה
    הסינים 13/06/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    16 0
    לא התפנה לפגוש אותם!!!!!!!!!!! מישהו במדינה מעוניין לפוצץ את בועת הנדלן? בטוח לא הממשלה הזאת אחרי שיצרה אותה. בושה והעם צריך להפגין לא נגד יצוא גז אלא נגד חוסר המעש והרצון של הממשלה הזאת
    סגור
  • אז למה הצבעת לביבי? (ל"ת)
    ארץ אוכלת יושביה 13/06/2013 10:34
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 4.
    אפילו אתה לא מאמין שמחירי הדירות ירדו
    M.R.I 13/06/2013 10:09
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אדם שמדבר ככה לא צריך להיות שר השיכון והבינוי, הוא בעצמו לא מאמין שיהיו ירידת מחירים...
    סגור
  • 3.
    חוצפן, לך אתה תגור בלוד בשמונים מטר
    דוד 13/06/2013 10:08
    הגב לתגובה זו
    30 2
    עוד 3 שנים נשלח אתכם הביתה נבלות, הבטחות לריק וכולם מלקקים תתחת ללובי של הקבלנים. 80 מ"ר בלוד? מה אנחנו נראים לך, ערבים? מי ישלח את ילדיו לבתי הספר לפשע האלה? בשביל זה אנחנו קורעים את התחת ומשלמים מיסים? נבלה סרוחה, אל תחמם את הכיסא ימיך ספורים
    סגור
  • 2.
    הבטייח להוריד מס על דירה ראשונה, אבל הוא אימפונטנט (ל"ת)
    חנה 13/06/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 1.
    לצערנו עד שיש הון עצמי לדירה זה גיל 35. עם 2-3 ילדים. (ל"ת)
    3 חדרים לא רלבנטי 13/06/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • מי אמר שבגיל 35 צריכים להיות עם 3-2 ילדים?! (ל"ת)
    דני 13/06/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור