ניסו את מזלם: עיריית רמה"ש פינתה בדואים שהשתלטו על שטחים ליד הסינמה סיטי

בכוחות משותפים עם המשטרה מפנה מהבוקר עיריית רמה"ש מתחם פיינטבול, אולמות ומבנים ניידים במתחם גלילות
 |  (9)
סינמה סיטי, צילום: סיון פרג'
ניסו את מזלם להשתלט על הקרקעות היקרות במדינה ופונו - עיריית רמת-השרון ניהלה החל משעות הבוקר רחב היקף לפינוי כשיבעים דונמים בסמוך לסינמה סיטי- שטחים עליהם השתלטו בדואים לפני מספר שנים.

מדובר בשטחים ציבוריים שעליהם השתלטו אותם גורמים, ובניגוד לחוק בנו שם מבנים לא חוקיים, מתחם פיינטבול, אולמות, מבנים ניידים ונייחים וכד'.

מדובר בשטחים עליהם מקדמת עיריית רמת-השרון תוכניות לשטחי תעסוקה מסחר ובילוי באזור הרב מכר שיהפוך בשנים הקרובות עם לאזור תעסוקה, מסחר ובילוי משגשגים שיתרמו ויוסיפו לאיכות החיים של כלל התושבים ברמת-השרון.

ראש עיריית רמת-השרון איציק רוכברגר: "מדיניות העירייה, הינה להלחם ללא לאות בתופעת ההשתלטות על שטחי ציבור והבנייה הלא חוקית ובכל מקרה בו יוצבו עובדות בשטח, תפעל העירייה בנחישות ותאכוף את החוק".
הריסת המבנים ברמה"ש; קרדיט: עיריית רמה"ש
הריסת המבנים ברמה"ש; קרדיט: עיריית רמה"ש
תגובות לכתבה(9):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הצבועים קודם שיהיה ראש ממשלה אתיופי
    לכל הגזענים הימנים 30/06/2013 18:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיחזור לגבולות 67
    סגור
  • 6.
    במרכז הארץ פועלים, סביב באר שבע נראה שהרימו ידיים (ל"ת)
    שוב איפה ואיפה 11/06/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    אמרת בדואים, הוצאת את כל הבבונים מהחורים שלהם...
    העומד בשער 11/06/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה קשור?!?!? לא חסר יהודים טובים שהשתלטו על אדמות לא להם (פשע מאורגן)? למה לא פועלים נגד כולם בכזו אגרסיביות?!?!?
    סגור
  • 4.
    את הנגב והגליל כבר הפסדנו לבודואים שהשתלטו על הרבה אדמו (ל"ת)
    זיוה רחמני 10/06/2013 16:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 3.
    גם למי שיושב על קרקע יש זכויות
    הפולש 10/06/2013 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    כאשר הרשות הורתה לפולש להתפנות הוא זכאי לעיתים לפיצויים, אם ישב על הקרקע שנים ותפס עליה חזקה. במקרים רבים יכול הדבר להדיע בבית המשפט להסכם פיצויים. קיימות פסיקות רבות בנושא . עו"ד משה קמר, אחד מעורכי הדין , ייצג לאחרונה פולש במקרה דומה ובמסגרת הסכם פשרה שהשיג , קיבל הפולש פיצויים מהרשות כדי לפנות קרקע שעליה ישב למעלה מעשרים שנה
    סגור
  • 2.
    רק במועצה האיזורית גזר לא נוקפים אצבע
    אנונימי 10/06/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    והבדואים הולכים ומתרבים
    סגור
  • 1.
    רק עכשיו מפנים אותם???
    ראם 10/06/2013 11:12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    איפה הייתם עד היום ? מה זה להשתלט על שטח לפני מספר שנים יש לפנות מיידית ולחייב אותם על הפינוי ועל שעות עבודה של המשטרה מה ההפקרות הזו אין שלטון חוק ?
    סגור
  • כנראה טוב לך במשרדך מתחת למזגן
    ראם 10/06/2013 13:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה מוזמן להרים את הת.. ולנסות לגבות מבדואים את כל מה שכתבת. אהה, קשה, מסוכן, ושאחרים יעשו בשבילך את העבודה המלוכלכת. כי אתם, צפונבונים, מנותקים ממציאות
    סגור
  • המשטרה קיימת בכדי לעשות פעולות אלה ולא אנונימי אחראי