נתניהו נכנע ללחצי בנט ולפיד: בוטל מינוי כחלון ליו"ר מועצת מקרקעי ישראל

כך דווח היום בגלי צה"ל. יש עתיד וישראל ביתנו התנגדו למהלך המנוי. כחלון בשבוע שעבר: להכריז על מצב חירום בשוק הנדל"ן"
 |  (17)
משה כחלון
הבטחות לחוד ומציאות לחוד – ראש הממשלה בנימין נתניהו לא ימנה את שר התקשורת לשעבר לתפקיד יו"ר מועצת מקרקעי ישראל כפי שהובטח לו ערב הבחירות, כך דווח בגלי צה"ל.

נתניהו שאף לעורר באמצעות כחלון לעורר מהפכה במועצת מקרקעי ישראל כפי שעשה במשרד התקשורת. כחלון נתפס כסמן החברתי בליכוד ונתניהו היה סבור כי מינוי לתפקיד יסייע לו במסע הבחירות. כחלון לא ימונה לתפקיד בשל התנגדות מפלגות יש עתיד והבית היהודי למהלך.

נזכיר כי בשבוע שעבר התייחס כחלון למצב שוק הדיור בכנס עורכי הדין ואמר כי "המצב היום הוא לא נורמלי וצריך להכריז על מצב חירום בנושא הזה ולבצע סדרת חקיקות ולשמור על איזון שיביא לכך שגם כשהנדל"ן יירד לא תהיה התמוטטות. החקיקה צריכה לכלול הפקעת סמכויות מהמוניציפלי לצורך לתכנון וקידום פרויקטים. גם במדינות אחרות חוקקו חוקים קיצוניים כשהיה צריך".
תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    כחלון - נתניהו עשה עליך סיבוב!! וכמובן על כולנו בבחירות
    ביבי ולפיד הנוכלים 05/06/2013 12:01
    הגב לתגובה זו
    38 0
    הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם, כחלון היית צריך להקים מפלגה עצמאית - אבל שום דבר לא מאוחר. בחירות הבאות אנחנו איתך. רק מי שבא מהעם יכול להבין רחשיו
    סגור
  • 15.
    עושים מיליארדים ע"ח העם הפראייר=בועה50%בפיצוץ=סוףניצול! (ל"ת)
    קבלן,בנק,ממשל=גנבים 04/06/2013 23:52
    הגב לתגובה זו
    31 0
    סגור
  • 14.
    כחלון לראשות הממשלה ואני מתפטר מהתפקיד
    מנהיג המהפכה 04/06/2013 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם כחלון מתמנה לתפקיד ראש הממשלה אני מתפטר מתפקיד מנהיג המהפכה
    סגור
  • 13.
    זה היה ברור שהוא לא יקיים את הבטחתו. הכל בשביל הבחירות
    יוסי 04/06/2013 20:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שישן במיטה מזהב ב 400 אלף ש"ח. אין סיבה שיהיה מחובר לעם.
    סגור
  • 12.
    כרגיל ביבי שוב עובד על כולנו בחסות בנט ולפיד-מבטיח ולא
    רוני 04/06/2013 20:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מקיים - אנחנו עם מטומטם !!! אין מה לעשות. נמשיך לבכות ושוב פעם נבחר ביבי ובהמשך בנט ולפיד. עם מזוכיסט.
    סגור
  • 11.
    תגידו אתם קוטלים מה כתוב ''לפיד ובנט'' לא נותנים למנות
    עינת 04/06/2013 18:24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    את כחלון. לפיד המושחט הז פשוט לא רוצה שמחירי הדיור ירדו. הוא רוצה להמשיך להבטיח ( או שהוא לא רוצה שמחירי הנכסים שלו יפגעו) מושחתים ומגעלים הביתה כבר!!!!!!!! אני וכל החברים שלי יותר לא נצביע לך יותר יא דוחה ושקקקקרררןןןןן
    סגור
  • 10.
    כחלון היית צריך להקים מפלגה היית מפתיע לטובה .אל תעלם (ל"ת)
    אדם 04/06/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 9.
    ולא בנט ולא אף אחד פשוט לשחרר קרקעות ולבנות במקום זה
    לא צריך כחלון 04/06/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עסוקים מי יחמם את הכסא ... מדינה של פוסטמות המחאה במקום להתרכז בנדלן מתרכזים בקוטג' מדינה בהפרעה
    סגור
  • כבר לא צריך את כל הבירוקרטיה המטורפת הזאת יותר ממה
    כל מילה בסלע!!! 04/06/2013 17:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שזה עוזר למשטר תקין זה מטופש כאשר לאנשים אין מקום לשים את עצמם וזה כל הצעירים מדינת חלם!!! זה השינוי שציפינו???
    סגור
  • 8.
    מתגלה כשורד סדרתי מה שמעניין אותו זה להשאר בכסא
    ביבי 04/06/2013 15:13
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הוא פשוט לא מתפקד ולא עושה כלום עסוק רק בלהפחיד את העם אוטוטו הוא מתקיף את אירן את סוריה את חיזבאלה את מצרים את עצמו.... רק אובמה לא נפל בפח שלו הבין שהכל תעמולה ושטיפת מוח כדי שהציבור ירדם בשמירה
    סגור
  • 7.
    כחלון צדיק לפי דעתי . (ל"ת)
    בא 04/06/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 6.
    רובין הוד לא יכול לעבוד בשביל השריף ,היה צריך להקים
    בא 04/06/2013 15:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מפלגה .הגדולים לא סלחו לו .
    סגור
  • 5.
    גבר מקים מפלגה ,לא הקים ,אז ניפנפו אותו . (ל"ת)
    בא 04/06/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    לא עומד בלחץ ומשלשל זו הכרוכיה שמנהלת את חיינו כמה חבל (ל"ת)
    כרגיל השפן הקטן 04/06/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    תרגיל ב4 אצבעות עשה לאדון המוכשר הזה שאיים על מעמד ביבי (ל"ת)
    tr 04/06/2013 14:26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    השלישיה האשכנזית לא רוצה מהפכה בחברה -לשמור יתרון
    מנהיג המהפכה 04/06/2013 14:11
    הגב לתגובה זו
    29 0
    כחלון לא פודל של האשכנזים או של העילטה השלטת . לכחלון אי אפשר להלביש תיק פלילי . מה עושים דוחקים לפינה ומשם החוצה . ביבי לא נכנע ביבי הזמין לחצים . ביבי דוגל במחירי דיור גבוהים !!!
    סגור
  • 1.
    הבטחה של אויר הרים בואקום - שלא סוכמה עם הגברת (ל"ת)
    אחד מהעם 04/06/2013 14:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור