האחים חג'ג': "כל יזמי הנדל"ן יושבים כעת על הגדר, מחכים לראות איך המדינה מתכוונת להוריד מחירים" - צפו בראיון

עידו וצחי חג'ג' בראיון ל-BizportalTV מתייחסים לסוגיית הנדל"ן וכוונת המדינה להוריד מחירים. איפה מחירי הדירות צפויים לרדת 15%?
 |  (33)
צחי חג'ג' עידו חג'ג'
קבוצת חג'ג' כבשה כמעט כל קרקע פנויה בתל אביב והמרכז בחמש השנים האחרונות והיא חולשת כיום על למעלה מ-2,000 דירות בתהליכי תכנון שונים, על ארבעה מייזמי משרדים ולאחרונה נכנסה לתחום התמ"א 38.

הפרויקטים המפורסמים ביותר של האחים היזמים עידו וצחי חג'ג' הם מגדלי הצעירים הנבנים ברחוב ארלוזורוב בתל אביב, בכניסה למתחם המע"ר, ויכללו 485 יח"ד שנבנות במסגרת קבוצת רכישה ומגדלי הארבעה, שני מגדלי משרדים בגובה של 35 ו-38 קומות.

בראיון ל-Bizportal אומרים האחים חג'ג' כי במצב הנוכחי יזמים אינם מוכנים לקחת סיכונים - "אנחנו נמצאים בזמן בו כמעט כל היזמים יושבים על הגדר ולא מוכנים להיכנס לעסקאות" - מה יש להם לומר על מחירי הדירות? צפו בסרטון


כתבות מעניינות נוספות:
"לא הייתי מעז לקנות בתים כרגע בערים כמו דטרויט וקליבלנד, עליית המחירים בארה"ב השנה - 2%-3%"
ניסים בובליל רותח: "רוכשי הדירות הפכו לכספומט של המדינה - המחירים יטפסו"
לפיד יוותר? אם המע"מ יבוטל - זוג צעיר שירכוש דירה ב-1.5 מיליון שקל יחסוך 327 אלף שקל במשכנתא ובהון העצמי
תגובות לכתבה(33):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    חוף התכלת הרצליה 2200 דונם פרטי עם תכנון מתאר..
    ים של מגרשים במרכז 19/05/2013 19:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עושים צחוק מהעבודה עובדים על האזרחים בעיניים
    סגור
  • 25.
    לכו ללמוד אחוזים!!! (אני מדבר על התגובות פה)
    zivok1 19/05/2013 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ניקח לדוגמא דירה באם המושבות החדשה בסוף 2008 4 חדרים על הפארק הוצאה למכירה ב1150000 עי אפריקה ישראל היום הדירה שווה כמיליון וחצי עליה של כ 30 אחוז אם תהיה ירידה של 15 אחוז היום במחיר הדירה תעלה 1275000 שזה עליה של כ 11 אחוז מהמחיר מלפני 5 שנים!! סביר ביותר ובל נשכח ש10 שנים מחירי הדירות ירדו ריאלית כ 25 אחוז לכן נראה לי שכולכם תשמחו לירידה של 15 אחוז כל ההתלהמות של 40 אחוז ירידה 60 אחוז ירידה קצת הזוייה נ.ב גם אני רוצה ירידת מחירים אבל קצת פרופורציות.... ירידה של 60 אחוז תפרק את המשק
    סגור
  • 24.
    ביבי ולפיד מובילים לאסון בתחום הנדלן,כיכר תחריר (ל"ת)
    מחירים הזויים 18/05/2013 01:45
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 23.
    צאו לכיכר תחריר 6.2013 מהפכת הנדלן רק ככה יבינו (ל"ת)
    משפחות קורסות 18/05/2013 01:43
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 22.
    מחירי הדירות בכל הארץ פשוט טירוף,והממשלה לא עושה דבר (ל"ת)
    מחירי טירוף 18/05/2013 01:40
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 21.
    האמת גם אני ממתין לראות קצה יציבות בשוק, כול יום החלטות
    אייל 17/05/2013 20:38
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חדשות וכול יום משנים אותן, פשוט בדיחה. מי שלא חייב שלא ימכור ולא יקנה עד שיתעשתו שם באוצר, או שילכו לשוק ללמוד איך מנהלים בסטה כמו שצריך.
    סגור
  • 20.
    הקבלנים על הגדר ולא מתחילים פרויקטים חדשים (ל"ת)
    אז איך ירדו המחירים 17/05/2013 19:57
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 19.
    אז כולם מחכים לניצוץ. הפשרת קרקעות מסיבית במרכז
    קריסות קבלנים 17/05/2013 17:58
    הגב לתגובה זו
    9 0
    תאמינו לי חברה גדולה או שתיים שיקרסו.... אבטלה שתרים ראש... פישר על המטוס חזרה....ושנייה אחרי יתחיל להתפרסם נתונים מבהילים על מה שקורה... וזהו עכשיו מוכרים כמו עכברים קונים מבוהלים שלא ידעו אם הם קונים היום וזה שווה מחר חצי.. בקיצור שבת שלום
    סגור
  • 18.
    הכל אינטרסים מושחטים
    יוסי 17/05/2013 03:32
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מה קרה אתם בונים בת"א אז שם לא ירדו המחירים אבל כל מה שלא קשור אליכם כן ירד , חחחח
    סגור
  • מה, מי? את מי שחטו? זו בכלל שחיטה כשרה? (ל"ת)
    אפי 17/05/2013 20:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    מדינה בהקפאה: גליל ים, ראש העין, צריפין, אלעד, לוד, חרי (ל"ת)
    הסופר טנקר 16/05/2013 23:38
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 16.
    צריך מס משמעותי על קרקעות שלא נבנות ורווחי הון על דירות (ל"ת)
    רוח"ש 16/05/2013 21:00
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 15.
    רק 15% לאחר העליות המוגזמות גם ירידה של 60% זה מעט (ל"ת)
    כלכלן 16/05/2013 20:56
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 14.
    חברים, אם קבלן אומר 15%, אזי המינימום הוא 25% (ל"ת)
    אריק 16/05/2013 20:26
    הגב לתגובה זו
    16 3
    סגור
  • 13.
    חה חה חה רק 15% תחלמו על זה... אני חושב 40% ירד
    הקלפן מלוד 16/05/2013 20:03
    הגב לתגובה זו
    18 5
    אתם לא מבינים יהיו הרבה אנשים שבעתיד לא יוכלו לשלם משכנתא......... זה הסוד הקרוב.......
    סגור
  • לא מאחלת לאיש שלא יעמוד בתשלום המשכנתא (ל"ת)
    שרון 19/05/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 12.
    פרסומת
    בום ועם הארץ 16/05/2013 18:36
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סליחה שנכנסתי
    סגור
  • 11.
    בפתח תקווה ראשל"צ ורמלה (מצליח) - מחירים מוגזמים בעליל (ל"ת)
    שם מחיר בועתי במיוחד 16/05/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    19 3
    סגור
  • 10.
    שלא תחטפו טחורים מרוב ישיבה (ל"ת)
    אברום בדבכט 16/05/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    12 4
    סגור
  • 9.
    הצעה ליזמים: להפסיק לשלם דמי תיווך
    י.ה. 16/05/2013 15:18
    הגב לתגובה זו
    6 4
    הצעתי ליזמים כדוגמת יצחק חג׳ג׳ לא לשלם בעתיד דמי תיווך וע״י כך יפחיתו עלויות וכך, אם יגלגלו את ההפחתה לרוכשים גם הרוכשים ירוויחו.
    סגור
  • פתרון מדהים
    Sh 19/05/2013 10:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תותח אתה ה 1אחוז שמשלמים תיווך זה מה שיוריד את מחיר הדירות. ליצן
    סגור
  • 8.
    41000 משקי בית כבר מפגרים במשכנתא...
    כלכלן 32שנה 16/05/2013 15:14
    הגב לתגובה זו
    25 3
    זו רק ההתחלה
    סגור
  • 7.
    חוץ מכם שאין לכם פחד- כי אתם עובדים עם כסף של אחרים
    קרן 16/05/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    14 4
    תפסיקו כבר לגייס בבורסה, מפראיירים בקבוצות רכישה, והלוואות מגורמים מפוקפקים. אתם מנפחים את הבועה!
    סגור
  • 6.
    כל הכבוד להם | להצליח בארץ ? זה קשה | (ל"ת)
    כל הכבוד | 16/05/2013 15:11
    הגב לתגובה זו
    6 8
    סגור
  • 5.
    כל ערס שבונה בנייך חושב שהוא אנשטיין (ל"ת)
    רר 16/05/2013 15:03
    הגב לתגובה זו
    23 14
    סגור
  • עוד אשכנזי ממורמר
    ד 16/05/2013 19:25
    הגב לתגובה זו
    8 7
    מה כואב לך ? בגלל שהם מזרחים ומצליחים אז הם ערסים? הגזענות והתסכול נודפים ממך.וזה מסריח.
    סגור
  • אני אשכנזי ומה הקשר למזרחים? אני חושב שמי שכתב את
    אפי 17/05/2013 20:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התגובה הקודמת הוא פשוט לוזר מתוסכל, ולמה תמיד יש מזרחיים עם ריגשי נחיתות שכול דבר מדליק אצלם את הפתיל? אולי מי שמרגיש ריגשי נחיתות אכן זכאי להם? עוד לא ראיתי מישהו שהתקדם בחיים ונשאר עם ריגשי נחיתות....
    סגור
  • 4.
    מעל שנה מניפולציה שקר להרצת פראייר=סופר בועה בפיצוץ!!!! (ל"ת)
    נדלן=בלוף שיווק 16/05/2013 14:56
    הגב לתגובה זו
    20 1
    סגור
  • 3.
    בונים איכותי ובמחירים הגיוניים
    נתי 16/05/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    3 14
    אך מספיק עם בניית המשרדים, תתחילו לבנות גם מחוץ למדינת תל אביב
    סגור
  • ממש בונים טוב כמו מאיר יערי 23 על הפנים כולל תביעות משפ
    אברום בדבכט 16/05/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    9 0
    יות
    סגור
  • 2.
    אינטרסנטים נטו, מלאים בעצמם
    תומי 16/05/2013 14:48
    הגב לתגובה זו
    38 1
    חבל שאתם הולכים להתרסק
    סגור
  • 1.
    שמתם לב שהם העיפו את ענבל אור ממגדלי הצעירים
    עדי 16/05/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    26 0
    הבינו שהיא רק הורסת להם את המוניטין, סימן מפחיד
    סגור
  • ראיתי דירה מקבוצת ענבל אור
    עופר 19/05/2013 14:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    במגדלי הצעירים בת"א- כך שלא מבין על מה בדיוק את מדברת??
    סגור