סגן נשיא רימקס העולמית: "אין בכלל בועת נדל"ן בישראל; דירה בחצי מיליון דולר בת"א - הגיוני בהשוואה לעולם"

לארי אוברלי בראיון ל-Bizportal: "יש עדיין הזדמנויות מעולות בישראל, שורי לגבי השוק". היכן הכי כדאי להשקיע בעולם? צפו בוידאו
 |  (51)
סגן נשיא לארי אוברלי רימקס
בשבוע שעבר הזהיר הראל לוקר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, מרכישת דירה בתקופה הנוכחית מאחר והממשלה פועלת להפחתת המחירים. מצד שני, כלכלנים רבים מעריכים כי שוק הנדל"ן האמריקני מתחיל להתאושש לאחר צניחת מחירים חדה.

בראיון מיוחד ל-BizportalTV מתאר לארי אוברלי, נשיא רימקס העולמית את המתרחש כיום בנדל"ן העולמי והאמריקני ומעניק פרשנות למתרחש בשוק הנדל"ן הישראלי.

"אני רואה שוק עם מחסור בנכסים, הבנקים הישראלים שמרנים ביותר ולכן התנאים אינם מעידים על בועה, בניגוד למה שהתרחש בארצות הברית. כשאני בוחן את תל אביב, המחיר הממוצע הוא כחצי מיליון דולר, ובירושלים הוא 400 אלף דולר. אולי זה נשמע גבוה, בהשוואה לשיקגו ולוס אנג'לס המחיר הגיוני, בכל מרכז של עיר המחירים גבוהים. יסודות הנדל"ן הישראלי טובים. נדל"ן זו ההשקעה הטובה ביותר שניתן להשיג", כך מנתח אוברלי את השוק הישראלי.

לגבי שוק הבתים האמריקני, אומר אוברלי - "רכשתי בפלורידה דירה בזמן הכי לא נכון, היא שווה כיום 30 סנט על הדולר בהשוואה למחיר הרכישה, יש הרבה נכסים כאלה כיום בפלורידה, נבאדה, קליפורניה, אריזונה, המקומות שנפגעו הכי חזק הם ההשקעה הכי טובה כיום" - צפו בראיון המלא


כתבות מעניינות נוספות:
ארז כהן: "את מחירי הדירות ניתן להוריד ב-20%, אבל פה רוצים סטנדרט גבוה"
למשקיעים: היכן נמכרה דירת 2 חדרים 50 מ"ר ב-410 אלף שקל?
תגובות לכתבה(51):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 42.
    תראו את מי שואלים..
    נפגעת נדל" ן 18/04/2013 08:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החתול ששומר על השמנת אומר מיאו ואנחנו אמורים להקשיב לו?
    סגור
  • 41.
    אדיוט מנותק מהעם לא מרגיש את העול של זוגות צע
    אפי 17/04/2013 11:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אדיוט מנותק מהעם
    סגור
  • 40.
    החתול: " אשמור על השמנת, אף אחד לא יגע בה" (ל"ת)
    במגפיים 17/04/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    תרשמו את התאריך, נחזור אליך. (ל"ת)
    אריק 16/04/2013 15:08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 38.
    עכשיו אני רגוע .
    בועה .. 16/04/2013 11:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הסדק התחיל עכשיו, הבלון מנופח, עכשיו חסר סיכה .
    סגור
  • 37.
    לא מדבר לעניין ישנם פרמטרים נוספים לעריכת ההשוואה למשל
    עזרא 16/04/2013 08:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רמות השכר בישראל אל מול רמות השכר בארה"ב, יכולת גיוס מימון לרכישת הנכס.בעיה רצינית של המון זוגות היא שאין להם הון בכדי לקחת משכנתא בארה"ב אין את המגבלה הזו
    סגור
  • אז למה 51 מליון צעירים בני 18-34 גרים באירופה עם הורים?
    אורח 17/04/2013 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_OFFPUB/KS-SF-10-050/EN/KS-SF-10-050-EN.PDF
    סגור
  • מעניין כמה מהם נשואים וכמה מהם מעל גיל 30 את זה לא ...
    מולי 21/04/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אומרים בכתבה
    סגור
  • יש להם את האפשרות לקחת משכנתא ולגור מחוץ לבית...
    בני עזרא 21/04/2013 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בישראל לזוגות צעירים עם הון של 150 א"ש שמצליחים עוד לחסוך כ 2500 ש"ח בחודש יקח 11 שנים רק בכדי להגיע להון העצמי של 500 א"ש בכדי לקנות דירה ששוויה 1.3 מיליון ש"ח. חוץ מזה כמדומני עזרא דיבר על ארה"ב. בעניין אירופה המצב קצת יותר מסובך שכן יש מדינות כמו ספרד ששם אחוז האבטלה גבוה מ 20% אזי יש לעשות פילוח אמיתי בכדי להגיע לתמונה המלאה
    סגור
  • 36.
    אלן דלון? (ל"ת)
    מי הוא מי הוא? 15/04/2013 21:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 35.
    טיפש ואינטרסנט...חזירות שאין כמותה!
    מוטי טריידר 15/04/2013 19:57
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ביחס לעולם ? חצי מיליון דולר?...חחח שפל! ועוד אתמי שואלים רימקס...מה אני אומר לכם יש פשע...ויש פשע..זה פשע לתת לו במה! אני מוכן להוכיח לו ולכולם שהמחיר מופקע!
    סגור
  • 34.
    ממליץ למנות אותו לשר האוצר
    צפוני מחושב 15/04/2013 18:39
    הגב לתגובה זו
    5 4
    איזה אומץ יש לבחור שחוץ מלקבל עמלות שמנות לא מכיר ולא יודע מה זה ישראל כמו שרי שריימקס טועים ואומרים הוא כנראה מלמד אותם את השיטה אנחנו נמכור לך בקיצור הישמרו לכם
    סגור
  • 33.
    lary,next time don't forget your pills! (ל"ת)
    שימי 15/04/2013 18:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 32.
    אין אדם שמדבר יותר מהפוזיציה ממתווך נדל"ן (ל"ת)
    רווחיו נגזרים מהשווי 15/04/2013 17:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 31.
    קשקשן רימקס
    גיא 15/04/2013 17:30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    כולם כבר יודעים את השיטה המטופשת שלכם מחתימים בלעדיות ל-3 חודשים ולא עושים כלום חוץ מבלונים ובית פתוח עד שמגיע שיתוף פעולה מתיווך אחר ואז 50/50 ואתם לא עשיתם שום דבר יעיל רק לקבל כסף חינם תחזרו לחור שממנו באתם
    סגור
  • 30.
    הבן אדם אוביקטיבי לחלוטין. נטול אינטרסנט לחלוטין.
    ועל זה יאמר: 15/04/2013 17:27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    נא לציין בתחתית הכתבה: פרסומת מטעם.
    סגור
  • 29.
    המצב מציון בשביל מי ?בשביל קשקשן שנותנים לו טור
    מ 15/04/2013 16:55
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בזבוז זמן אפילו לקרוא את המאמר הזה אני אפילו לא קראתי אותו
    סגור
  • 28.
    איך הוא יכול להשוות את המזרח התיכון לארצות הברית ....
    1 15/04/2013 16:53
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ישראל רחוקה מהם כמו מזרח ומערב ישראל היא מקום לא יציב מבחינה פוליטית מה יש בישראל כיניים - מלחמות שחיתות וריכוזיות .ישראל היא לא אוסטרליה היא לא ארצות הברית וגם היא עוד רחוקה מלהיות אירופה . דירה באשקלון שכוללת גרדים מגיע לסכום מופרז
    סגור
  • 27.
    עושים מיליארדים ע"ח העם הפראייר=בועה בפיצוץ=סוף הניצול! (ל"ת)
    מתווך,קבלן,בנק=גנבים 15/04/2013 16:36
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 26.
    שנים דמגוגיה שקר לפראייר=בועה בפיצוץ בפני הגנבים!!!! (ל"ת)
    נדלן=בלוף שיווק 15/04/2013 16:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 25.
    הבחור הזה השקיע רגע לפני משבר הסאב פריים בארה"ב
    רון בלון 15/04/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אם אני לא טועה - מאדם כזה הייתי לוקח עצה ועושה בדיוק ההפך מדבריו חחחחחחחחחח
    סגור
  • 24.
    לך תסמוך על בנאדם שהשקיע בדירה ששווה היום 30% מההשקעה
    סימפאטיקו 15/04/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    14 1
    לך תסמוך על בנאדם שהשקיע בדירה ששווה היום 30% ממחיר הרכישה. זה האיש שאמורים להקשיב להמלצותיו על מחירי בועה ? הוא לא יזהה בועה גם אם היא תתפוצץ לו בפרצוף
    סגור
  • 23.
    החחוכמולוג מתפרנס מעלית מחירים, מה ציפיתם שיגיד? (ל"ת)
    לולו 15/04/2013 14:49
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 22.
    מחירים משווים לפי כמות משכורות ולא סתם ככה!!!
    'קר 15/04/2013 14:37
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מספיק כדי להתסכל על הפרצוף שלו כדי להבין הכל...
    סגור
  • השכר משקף יעילות. ולכן נדרשות הרבה משכורות (ל"ת)
    שוחי 17/04/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צודק - זה הטעיית היחס שלו לשם האינטרסים האישים שלו (ל"ת)
    22 15/04/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 21.
    ציטוט מהכתבה- "רכשתי דירה בזמן הכי לא נכון" וזה מי
    אלברט 15/04/2013 14:32
    הגב לתגובה זו
    9 1
    שנותן עצות ? פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 20.
    עוד אינטרסנט , כמו לשאול מוכר ירקות אם כדאי לקנות ממנו
    ן 15/04/2013 14:30
    הגב לתגובה זו
    10 1
    או מחנות אחרת.....איזה טעם יש לראיין אינטרסנטים ? תביאו אנשי כלכלה , תביאו אנשים נייטרלים לא אינטרסנטים ועוד האמא של כל האינטרסנטים הבאתם - מתווך!
    סגור
  • 19.
    בזבזתם את כל הכסף על שטויות ולא נשאר לכם לדירה...
    חיים 15/04/2013 14:19
    הגב לתגובה זו
    5 11
    סיגריות, חו"ל, אולמות ארועים, תכשיטים, בתי מלון, מסעדות, דלק, מוסכים, ביטוח, מכוני ליווי...
    סגור
  • נכון. שכחת שכחת קשקשת בסלולר והוט... (ל"ת)
    אנונימי 15/04/2013 17:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מעיד שקנה בדולר מה ששוה 30 סנט . ייתכן שטועה גם הפעם
    שחרזדה 15/04/2013 14:08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    דעתו שווה בדיוק כמו דעתה של סבתי מראש העין שתזכה לחיים ארוכים היא בת 110 ומבינה המון בנכסי דלא ניידי מפני שהיא עמה כבר קשה לה להתנייד ומכאן נסיונה הרב
    סגור
  • 17.
    איזה חרטטן ... נדלניסת עלק...כל סוכן רימקס שמוציא רשיון
    lionav 15/04/2013 13:10
    הגב לתגובה זו
    16 1
    תיווך ועושה איזה קורס בסיסי בנדל"ן , קורא לעצמו יועץ נדל"ן בכיר , מומחה לנדל"ן ועוד כל מיני תארים בגרוש.
    סגור
  • 16.
    שתוק קשקשן , שתוק
    אבי 15/04/2013 13:09
    הגב לתגובה זו
    16 1
    תבדוק כמה עולה דירה בברלין , במרכז אמסטרדם , אפילו בפריז... ישראל יקרה כהוגן , בארה"ב לא עושים צבא 3 שנים , לא משלמים מס כמו בארץ . נ ב כמה עולה רכב בארה"ב......
    סגור
  • 15.
    מוזר שBIZPORTAL מציגים אותו בתור מומחה. הוא לא נטרלי (ל"ת)
    אילן 15/04/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 14.
    הבעיה היא לא המחיר בתל אביב , הבעיה היא המחיר בראשון,
    cd4levi 15/04/2013 13:07
    הגב לתגובה זו
    11 2
    הבעיה היא לא המחיר בתל אביב , הבעיה היא המחיר בראשון, מודיעין ...
    סגור
  • ראשון, מודיעין?? תראה מה קורה בפריפריה
    העסק מתפרק כאן 15/04/2013 14:29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יקנעם, טירת הכרמל, אור עקיבא, עפולה- דירות חדשות החל ממיליון שח. חדרה פרדס חנה כרכור- מחירים של גוש דן.
    סגור
  • 13.
    אין שכל אין דאגות, מחירי הדירות ירדו. סבלנות (ל"ת)
    ש.א 15/04/2013 13:05
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 12.
    שטויות
    אורן 15/04/2013 13:01
    הגב לתגובה זו
    11 1
    כשאינטרס והגיון נפגשים יוצא חירטוטון
    סגור
  • 11.
    איפה יש דירה בת"א ב500 אלף דולר שזה מיליון שמונה מאות ? (ל"ת)
    מנותק 15/04/2013 12:53
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • 10.
    אני מתפלא
    אהרון 15/04/2013 12:49
    הגב לתגובה זו
    10 2
    השואת מחירים נומינלית אינה נכונה צריך להשוות עם רמת ההכנסה או יותר נכון ההכנסה הפנויה לאחר תשלומי המיסים . כל קביעה על בסיס אחר מטעה
    סגור
  • 9.
    ההשקעה הטובה ביותר היום באחריות זה צפרדעים ירוקות!! (ל"ת)
    מוכר צפרדעים 15/04/2013 12:40
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • חחחחח הרגתה אותי חחחח (ל"ת)
    כלכלן 15/04/2013 14:36
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 8.
    לארי, בוא תרכוש פה עכשיו ותשחזר את עסקת פלורידה
    רון 15/04/2013 12:33
    הגב לתגובה זו
    18 3
    בדפוס החשיבה שלך אתה רק תפסיד, מכחיש בועות סדרתי שכמותך.
    סגור
  • 7.
    אינטרסנט בגרוש. חבל לבזבז עליו מילים. (ל"ת)
    לא שווה התייחסות 15/04/2013 12:23
    הגב לתגובה זו
    22 1
    סגור
  • 6.
    מעניין שעל פי הודאתו, הסנדלר הולך יחף
    מומו 15/04/2013 12:21
    הגב לתגובה זו
    23 2
    רכש דירה בזמן הכי לא נכון, וממשיך לייעץ על רכישת דירות.
    סגור
  • 5.
    הוא לא אובייקטיבי (ל"ת)
    אברום בדבכט 15/04/2013 12:14
    הגב לתגובה זו
    20 1
    סגור
  • למה בדבכט? התייאשת? יהיה בסדר. אל תדאג. (ל"ת)
    ספידבכטי 15/04/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 4.
    האחרון לתת תחזית!!!
    קליפ 15/04/2013 12:12
    הגב לתגובה זו
    25 2
    נכשל בכל עיסקה שביצע.נכשל בכל הבתים שרכש.תמיד קנה בבועה!!!תיזהרו מהעצות של נחשיי ריימקס הארסיים.....
    סגור
  • 3.
    קשקוש אחד גדול, מה הוא מבין?
    סשה 15/04/2013 12:05
    הגב לתגובה זו
    18 3
    מגיע לכמה ימים ורואה את עצמו כגאון בנדל"ן הישראלי, כמו לומר- אם אין דירות אז תגורו בוילות, נשבר מאינטרסנטים
    סגור
  • 2.
    ואת רמות השכר שאמור לממן את זה ביחס לחו"ל בדקת ?! (ל"ת)
    עוד אינטרסנט 15/04/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    20 1
    סגור
  • 1.
    המלה 'בועה' רעה מאד לעסקי רימקס ושאר הנוכלים..