לזוגות צעירים: אשדר תקים 138 יח"ד בטירת הכרמל; כמה תעלה דירת 4 חדרים?

אשדר תקים 3 בניינים בני 12 קומות בשכונת גלי כרמל הצפויה לכלול למעלה מ-2,000 דירות
בונים בניינים
דיור בר השגה באזור חיפה - חברת אשדר הודיעה היום (ג') כי תקים 138 יחידות דיור בשכונת גלי כרמל בטירת הכרמל. הפרויקט יכלול 3 בניינים בני 12 קומות, בהם דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

מחירי דירות 4 חדרים בפרויקט, בשטח של 102 מ"ר+ 14 מ"ר מרפסת, החל מ- 925 אלף שקל. דירות 5 חדרים בשטח של 126 מ"ר+ 15 מ"ר מרפסת, יוצעו למכירה עבור החל מ- 1.14 מיליון שקל. פנטהאוז בן 6 חדרים, בשטח של 174 מ"ר+ 76 מ"ר מרפסת, יוצע עבור החל מ- 1.79 מיליון שקל. מחירי הדירות כוללים חניה ומחסן. את בניית הפרויקט מבצעת קבוצת אשטרום והבניין הראשון צפוי להתאכלס לקראת סוף שנת 2014.

שכונת גלי כרמל תכלול למעלה מ- 2,000 יחידות דיור. השכונה החדשה ממוקמת בכניסה המערבית של טירת הכרמל, בסמוך למרכז תעשיות מדע מת"ם, לכביש 4, למחלף חיפה דרום, כביש החוף ומנהרות הכרמל ותכנית המתאר שלה כוללת מגרשים למבני ציבור, גני ילדים, בתי ספר, מתנ"ס ומרכזים מסחריים.


לדברי רחלי בריזל, סמנכ"לית השיווק של אשדר: "הביקושים למגורים בשכונה הם בעיקר בקרב זוגות צעירים מחיפה והסביבה, ונובעים, בין השאר, מהעובדה כי בחיפה אין היום היצע של דירות חדשות עבור קהל זה. נוסף על הזוגות הצעירים, ישנם גם ביקושים לדירות על ידי קהל המשקיעים, בעיקר בשל האפשרות להשכירן לעובדי מרכז תעשיות המדע בכניסה לחיפה, והן בשל מחירי הדירות באזור המרכז שעלו בשנים האחרונות ואינן מהוות יותר אלטרנטיבה טובה להשקעה."
תגובות לכתבה(12):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    9- לך תגור בפתח תקוה... איפה זה הג'ורה הזאת? (ל"ת)
    אנונימי 11/04/2013 07:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אנונימי, אתה היית משלם מעל מיליון בטירת הכרמל? (ל"ת)
    בעעע 11/04/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • במחיר הזה אני קונה בפ"ת דירה עם מעלית יד שנייה
    אין גבול לתאוות הבצע 11/04/2013 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה נראה לך הגיוני שיגנבו כאלה מחירים מזוגות צעירים???
    סגור
  • 9.
    המחירים האלה זה מלכודת ל30 שנה
    עם מטומטם 10/04/2013 21:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנשים יקחו הלוואות ומשכנתאות וכל חייהם יחיו בשביל לשלם את החובות לחלאות שמוכרים להם "החל ממיליון שח". ועוד בטירת הכרמל. איפה זה טירת הכרמל בכלל?????????????..
    סגור
  • 8.
    רחל בריזללל. שאמא שלך תשלם את המחירים האלה
    להביא קבלנים מסין 10/04/2013 21:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאמא שלך ואבא שלך והילדים שלך ישלמו את מחיריי העושק והגניבה האלה. אתם עוכרי ישראל שהורסים את עתיד הצעירים כאן ומבריחים אותם. "החל ממיליון" שח בטירת הכרמל?? אתם לא מתביישים יא שיילוקים מוצצי כסף שכמותכם. עד מתי תמשיכו לחגוג על האנשים במדינה ולדרוך עליהם עם המחירים ההזויים שלכם?? מאיפה זוגות צעירים יביאו את הכסף????
    סגור
  • 7.
    זה כתבת פרסום או בדיחה עצובה על חשבוננו??
    עם לבדד ימושכן 10/04/2013 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיליון. מיליון שבע מאות.- ב ט י ר ת ה כ ר מ ל. עיר היוקרה החדשה של ארץ הטייקונים תאבי הבצע שהפכו את כל עריי ישראל לערי יוקרה מירוחם ועד נהריה. דירות החל ממיליון שח. מצב קשה ולא הגיוני כזה לא יכול להימשך והבום עוד יגיע לכל חברות הבנייה שעושקות ושודדות את אזרחי ישראל
    סגור
  • 6.
    הקבלנים והמדינה מחסלים את עתיד הצעירים
    עם לבדד ימושכן 10/04/2013 21:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחירי הדירות בפריפריה כבר כמו במרכז. המדינה וחברות הבנייה הורסים כאן את האזרחים ומשעבדים אותם להרבה מאוד שנים למשכנתא וחובות
    סגור
  • 5.
    טירת הכרמל?? "החל" ממיליון שח??
    מדינה משוגעת 10/04/2013 20:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 4.
    ככל שהמחיר עולה הדירות מצטמקות
    אל תהיו פראיירים 10/04/2013 20:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק בישראל ארץ מתועבי הבצע.
    סגור
  • 3.
    עלק מיליון שח בטירת הכרמל- ארץ אוכלת יושביה
    גועל נפש 10/04/2013 20:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה המחירים האלה???? איך המדינה נותנת לחלאות האלה לחגוג על הצעירים?? מאיפה צעירים יביאו סכום כזה??? מיליון שח בטירת הכרמל?? אתם השתגעתם???
    סגור
  • 2.
    השכונות של טירת כרמל מאחורי המבנים היפים
    מכיר את המקום 09/04/2013 23:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הטעם לבנות בניינים חדשים ופים במחירים כאלה ורחוב אחד נמצאים דירות שיכון לאוכלוסיה קשה
    סגור
  • 1.
    להשקעה בטירה במבצע 925000 חחחח הצחקתם