בתחתית שוק הנדל"ן: דירות בת"א סביב ה-1,700 שקל לחודש - תמונות קשות

Bizportal ליקט מ'יד-2' את הדירות הזולות ביותר המוצעות להשכרה במרכז. אחת המודעות: "לא למפונקים אלא למי שרוצה לחסוך"
העיקר ת"א
בעקבות הזינוק במחירי השכירויות באזור המרכז סטודנטים וצעירים רבים ודלים במזומנים אינם יכולים להרשות לעצמם לשכור דירה לבד ונאלצים להתגורר בדירה עם שותפים. אלו שאינם מוכנים לוותר על פרטיות ומעוניינים להתגורר בגפם בלב אזורי הביקוש יאלצו במקרים רבים להתפשר על גודל וכמובן גם על איכות.


Bizportal ליקט מאתר יד2 את הדירות שניתן לשכור בתל אביב וערי הלווין הקרובות בפחות מ-2,000 שקל, לא מתאים לכל אחד:

תל אביב
בשדרות ישראל גורי בשכונת קריית שלום מוצעת להשכרה דירת 16 מ"ר עם גינה משותפת ב-1,700 שקל בחודש
16 מ"ר בקריית שלום; קרדיט: יד2
16 מ"ר בקריית שלום; קרדיט: יד2

ברחוב ועידת קטוביץ", ליד מגדלי אקירוב, מוצע חדר עם גינה פרטית בשטח 12 מ"ר, ללא מטבח, כולל ארנונה, חשמל ומים ב-1,500 שקל בחודש
ברחוב אלנבי מוצעת להשכרה דירת חדר בשטח 11 מ"ר עם שירותים ומקלחת בנפרד, קומת מרתף, ב-1,800 שקל
ברחוב שלמון בשכונת התקווה מוצעת דירת חדר בשטח 16 מ"ר, קומת קרקע, ב-1,800 שקל
ברחוב יאיר בשכונת התקווה מוצע חדר בשטח 15 מ"ר, קומה 2, ב-2,000 שקל בחודש
15 מ"ר בשכונת התקווה; קרדיט: יד2
15 מ"ר בשכונת התקווה; קרדיט: יד2

ברחוב שז"ר בשכונת נווה עופר-תל כביר בדרום העיר מוצעת דירת חדר בשטח 20 מ"ר ב-2,000 שקל כולל חשבונות
בלגן בדרום ת"א; קרדיט: יד2
בלגן בדרום ת"א; קרדיט: יד2

ברחוב השרון בשכונת נווה שאנן מוצעת דירת 20 מ"ר, ללא מזגן, כולל חשמל, מים ארנונה, ומחסן לאופניים ב-1,950 שקל
לא רחוק מהתחנה המרכזית; קרדיט: יד2
לא רחוק מהתחנה המרכזית; קרדיט: יד2


רמת גן
ברחוב מנדס בקריית קריניצי מוצעת להשכרה דירת חדר בשטח 13 מ"ר, כולל חשמל ומים ב-1,800 שקל
13 מ"ר ברמת גן; קרדיט: יד2
13 מ"ר ברמת גן; קרדיט: יד2

בדרך בן גוריון במרכז העיר מוצעת דירת 14 מ"ר, כולל מים, ארנונה וגז, ב-1,800 שקל
ברחוב הרא"ה מוצעת דירת 12 מ"ר ב-1,600 שקל בחודש
ברחוב עוזיאל מוצעת דירת 18 מ"ר, לפי המודעה – "לא למפונקים אלא למי שרוצה לחסוך", ב-1,880 שקל

חולון
ברחוב הלוחמים מוצעת דירת 10 מ"ר, ללא מזגן, בקומת קרקע, עם חניה צמודה, ב-1,500 שקל

פתח תקווה
ברחוב הנביאים בשכונת שעריה מוצע חדר בשטח 16 מ"ר בקומת הקרקע ב-1,500 שקל
16 מ"ר בפ"ת; קרדיט: יד2
16 מ"ר בפ"ת; קרדיט: יד2

בשכונת שעריה מוצעת דירת 30 מ"ר על עליית גג של וילה, ללא מיזוג, ב-1,750 שקל

כתבות מעניינות נוספות:
באיזו חברת נדל"ן צופה שי ליפמן מאקסלנס קפיצת מדרגה ו-46% אפסייד במנייה?
"זוג צעיר שמרוויח 20 אלף שקלים אינו מסוגל לרכוש דירה בישראל, המפתח הוא אצל הממשלה - שפשוט לא מוותרת"
תגובות לכתבה(28):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    אני לא מבין מה הבעייה
    משה 24/04/2013 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 2
    דירות הן דירות טובות, אני לא מבין מה הבעייה. דירה של 15 מ"ר מספיקה לחלוטין לבן אדם אחד. אני בעצמי גרתי במעונות בדירה כזאת כ-4 שנים (אפילו יותר קטנה - של כ-10 מ"ר, בלי מטבח, עם מקלחת ושירותים משותפים).
    סגור
  • 16.
    אלו לא דירות. רק חדר (ל"ת)
    ב' 23/04/2013 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    אלו ממש וילות פאר בהשוואה לחור שהגעתי כשנולדתי כאן
    מלח הארץ 08/04/2013 19:54
    הגב לתגובה זו
    3 7
    לפני שבעים וארבע שנים נולדתי בפלשתינה אי לחולות לוהטים וצריפים מקרשים משומשים ופחים של נפט לאכול לא היה מה רק זיתים ותפוזים ולפעמים גם לחם ובצל ונעלים רק לשבת וחגים ולא יללנו ולא קיטרנו פשוט השארנו אז זה למומחים שיבואו אחרינו והנה באתם ואתם יוניים לילל ולקטר . אז עשינו משהו שהבאנו אתכם תאויר העולם. לכו ויללו במלוא הכח ובגרון נטוי , בטלנים...
    סגור
  • 14.
    לא מבין איפה הבעיה הכל נורא יקר במרכז לא צריך ולא
    אברום בדבכט 08/04/2013 07:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייבים להשכיר דירות ב4000 שקל וכן יש במיוחד לרווקים שידם אינם משגת סטודנטים אפשרויות להתגורר בדירות פחות טובות .בסוף השכירויות לא לוקחים הדירה הביתה
    סגור
  • 13.
    ?????????
    בוריס 07/04/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ?????????
    סגור
  • 12.
    תפסיקו עם העצות אף אחד לא סופר אותכם למעלה (ל"ת)
    צאו לרחוב 07/04/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    חייבים להגביל בחוק מספר נפשות בדירה = מניעת ספסרות (ל"ת)
    והחזרת הסודנים לסודן 07/04/2013 00:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 10.
    במקרה הטוב זה מתאים לבית בושת (ל"ת)
    יוסי 06/04/2013 15:29
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 9.
    חיפה
    דוד 06/04/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יש עוד מקומות במדינה, מספיק עם הצטופפות במרכז , שילכו הצעירים להפריח את השממה! תקומת המדינה עדיין הושלמה. ואלה שגרים הת"א שילשינו למס הכנסה כי הבעלים שלהם לא מדווחים על הכנסותיהם אולי אז ירדו המחירים.
    סגור
  • 8.
    אח"כ אל תשאלו אותנו למה אנחנו עוזבים את הארץ
    סטודטית 06/04/2013 14:25
    הגב לתגובה זו
    17 7
    הנה. זה למה.
    סגור
  • טען עוד
  • כולם רוצים לחיות בגוש דן וזו התוצאה.
    שוזי 19/05/2013 21:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר לחיות בדירות סבירות יותר במקומות אחרים גם.
    סגור
  • את מפונקת
    משה 24/04/2013 15:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אם את באמת סטודנטית, את צריכה לדעת שאלו התנאים. אני גרתי 4 שנים בתנאים פחות טובים מאלו ולא קרה לי כלום.
    סגור
  • ההורים והסבים שלנו גרו בדירות חדר העיקר בארץ (ל"ת)
    תעזבי מפונקת 07/04/2013 00:19
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • זה כי לפני שהגיעו לארץ הם גרו במערות (ל"ת)
    א 09/04/2013 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    במדינה נורמלית, מי היה מתקרב לדבר כזה? (ל"ת)
    יוס 06/04/2013 13:19
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • במנהטן זה יותר גרוע
    שוזי 19/05/2013 21:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה זה שחייבים את התל אביב
    סגור
  • 6.
    צריך להוציא דירות כאלה מחוץ לחוק. בושה לישראל 2013 ! (ל"ת)
    sbh 06/04/2013 12:27
    הגב לתגובה זו
    12 7
    סגור
  • צריך לתת לבעלי הדירות לגור שם שבוע..
    שקשוקה 11/04/2013 14:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואז נראה אם הם ישלמו את הסכומים ההזויים שהם מבקשים - צעירים ורווקים ? לכו לגור באוהל עד שהמצב יסתדר - זה הרבה יותר נחמד מהחורים הגועליים האלה.
    סגור
  • 5.
    נמאס מההתעסקות במחירי הדירות הבועתיים בתלבלוף (ל"ת)
    אזרח 06/04/2013 12:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 4.
    לתאים כמו בבית הסוהר אתם קוראים " דירות"??? (ל"ת)
    דוד צימרמן 06/04/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
    22 4
    סגור
  • דירת 12 מ"ר ?
    עדי 07/04/2013 21:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הסלון שלי ללא פינת אוכל ומטבח זה 24 מ"ר. איך אפשר לגור בדירת 12 מ"ר ללא מטבח ושירותים ולשלם על זה 2000 שח לחודש. המלונה של הכלב שלי גדולה יותר. איכסה של מדינה.
    סגור
  • גיחי גיחי גיחי גיחי לך לעזה מחבוט לך גיחי גיחי גיחי (ל"ת)
    לעדי 18/05/2013 10:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אפשר
    משה 24/04/2013 14:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר ועוד איך. 12 מ"ר זה לא כל כך מעט. ואתה יכול להמשיך להתגאות במלונה של הכלב שלך.
    סגור
  • עדיף כבר לישדוד בנק במקרה הטוב אתה בורח עם הכסף ו
    כלכלן 06/04/2013 14:53
    הגב לתגובה זו
    8 2
    במקרה הפחות טוב אתה מקבל תא בכלא אילון במרכז בחינם כולל ארנונה חשמל מים ואוכל על חשבון המדינה חחחח הממשלה לא מבינה שמה שקורה פה זה סכנה קיומית למדינת ישראל צעירים יפסיקו להגיע למילאוים בצבא ביבי תתעורר!!!!!!!!!
    סגור
  • 3.
    בושה !!!!
    אבי 06/04/2013 10:04
    הגב לתגובה זו
    21 6
    איך הממשלה לא עושה מעשה !! שוק פרטי אבל יש גבול !! סכנה לקיום המדינה ..... פשוט בושה , לקנות דירה זה טירוף !! בועה בדרך ( או כבר כאן ) שכירות חייב התערבות הממשלה ודחוף . או פשוט יותר לגור בקנדה או מקום אחר ......
    סגור
  • 2.
    ריקי כהן לא גרה כאן
    יוסקה המזמר 06/04/2013 08:39
    הגב לתגובה זו
    17 4
    שראוצר בטח לא התכוון שריקי כהן גרה כאן שראוצר לא מכיר ולא יודע ולא יטפל בשכבות החלשות האלו מי ששוכר דירה כזו ודאי אין לו כסף לארוחה אחת טובה ביום שראוצר הנוכחי כנראה "עיוור"כמו קודמיו
    סגור
  • 1.
    אוי לנו
    אבי 06/04/2013 07:09
    הגב לתגובה זו
    15 5
    לאן המדינה הובילה אותנו
    סגור
  • זו לא מדינת ישראל אלא מדינת תל אביב שדרדרה אותנו לכך
    שוזי 19/05/2013 21:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים ברשי נחיתות מול מדינת תל אביב ואז עוזבים את חיפה, עוזבים את ירושלים, עוזבים את ערד, עוזבים את באר שבע והכל כדי לא לפתח את האזורים האלו ולהפוך אותם לטרנדיים ואורבנים.
    סגור