ענבל אור מתחברת חזק לאלפיון העליון: "176 מיליון ש' על פנטהאוז בבבלי זה לא מוגזם; צעירים מתעניינים" - צפו בסרטון

מול פארק צמרת בת"א יקומו שני מגדלים בני 19 ו-27 קומות. "צורת הבניין כגוף של אישה"; כמה תעלה הדירה הזולה ביותר?
ענבל אור
לאחר ארבע שנים של משא ומתן עיקש לפינויים של דיירים מתחם שכונת עמל ב', דרום מערבית לשיכון בבלי, הציגה היום (ג') ענבל אור, בעלת קבוצת ענבל אור, את פרויקט היוקרה שיוקם במקום.

הקבוצה תקים שני מגדלים בני 19 ו-27 קומות על שטח של כ-4 דונם ברחוב הפעמוני כאשר סך השטח הבנוי צפוי להגיע לכ-23 אלף מ"ר. מחיר הקרקע כ-210 מיליון שקל, ויחד עם הפיצוי שיקבלו דיירי המתחם, העומד על 25 אלף שקל למ"ר, יסתכם בכ-300 מיליון שקל. לפי ההערכות הקבוצה, סך המכירות צפויות להסתכם בכ-1.1 מיליארד שקל.
הדמיית הפרויקט
הדמיית הפרויקט

והאם היוזמה להגדיל את הצפיפות במתחם ולהציע דירות לזוגות צעירים לא צלחה והקבוצה תקים 150 יחידות דיור במחיר ממוצע של כ-44 אלף שקל למ"ר, כאשר הדירה הזולה ביותר תימכר תמורת 3 מיליון שקל. עבור סכום זה תקבלו דירת 3 חדרים בשטח של 90 מ"ר בקומות הנמוכות.
תמונת דירה
תמונת דירה

בפרויקט זה הצטרפה אור לקבוצת ה-100 מיליון שקל, אליה משתייכים בין היתר פרויקט ארלוזורוב 17, בו מוצע פנטהאוז ב-200 מיליון שקל ו"מאייר ברוטשילד" בו דורשים 170 מיליון שקל עבור דופלקס בשטח של 1,650 מ"ר. אור מבקשת 176 מיליון שקל עבור פנטהאוז בקומה ה-27 שישתרע על שטח של כ-800 מ"ר עם מרפסת בשטח של 200 מ"ר הכוללת גם בריכת שחייה.
הדמיית דופלקס
הדמיית דופלקס

"לא התרחקנו מהזוגות צעירים, אנחנו עדיין מציעים דירות לזוגות צעירים בתל אביב, רמת גן וגבעתיים", אמרה אור בראיון ל-BizportalTV. צפו בראיון המלא:


כתבות מעניינות נוספות:
דירת 3 חדרים בשדרות רוטשילד (לא של ת"א) נמכרה ב-420 אלף שקל
"הזוגות הצעירים כבר השלימו עם עליית מחירי הדירות, והיא עדיין לא הסתיימה"

תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    אי אפשר להיתוכ עם הצלחה יש לה אומץ לבחורה (ל"ת)
    רונית 23/03/2013 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    אני מאוווד מתעניין..!!!
    80 אלף בפקם 18/03/2013 21:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני אבקש מחר משכנתא על השאר
    סגור
  • 30.
    אני צעיר בערך בן 12 ומתעניין כמה אמרת 176, (ל"ת)
    רק רגע אני כבר בא לח 13/03/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    671 מיליון יותר נכון זורקים מחיר והשיווק עוזר
    מקסימום 1.5 מיליון ש 10/03/2013 18:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הבניה והעלות 930.000 אלף כל השאר מחפשים את השחור שבא למכבסה
    סגור
  • 28.
    176 מליון?
    מנסה להבין 10/03/2013 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי מוכרים דירה של 800 מ"ר במחיר של 176 מליון ש"ח, זאת אומרת 220,000 ש"ח למ"ר? נפלו על הראש אם זה לא ספין של יזם אז מה כן?
    סגור
  • 27.
    זה בגודל של בניין, אבל עדיין 46,000 ש" ח למ" ר
    בני 08/03/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמ" ר באיזורים השווים בעיר הוא 30,000 ש" ח אז זה בטח לא עסקה כדאית גם לא למי שיש לו מילארדים
    סגור
  • 26.
    לא שווה אחוז מהמחיר המבוקש מה כבר יש בבלי (ל"ת)
    ריאלי 08/03/2013 09:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 25.
    מגדלי בבל מה זה המחירים האלו השתגעתם (ל"ת)
    כלכליסט 08/03/2013 09:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 24.
    אחלה פן
    יוני 07/03/2013 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהנה לראות את הכתבות שלה, מה זה משנה מה היא מוכרת או אומרת
    סגור
  • 23.
    האמת, יש לה ביצים.אבל האם זה יהיה סמל הבועה ? (ל"ת)
    שחר 07/03/2013 11:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 22.
    אני כבר מחכה לשמוע איזה סלב "קנה" שם דירה (ל"ת)
    הסיפור מוכר לעוס 07/03/2013 09:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    מגדל בבל(י)
    יהויכין 06/03/2013 18:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ולמי ששוקל לרכוש את הדירה הזולה ביותר במחיר התחלתי של 3 מ' - תבדוק היטב ע" י גורם אוביקטיבי מה העלות החדשית של תחזוקת הבית לדירה וסביר שתמצא שהמחיר דומה להחזר משכנתא על דירת 3 חדשרים רגילה...
    סגור
  • 20.
    הגיעו הליצנים
    מר מאני 06/03/2013 17:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ענבל אור שידרגה את עצמה ללא הכר. כל הכבוד. ואתה כתב סקפטי לך ללמוד עיברית: זכר נקבה ומספרים. או תאזין לאור
    סגור
  • 19.
    176 מליון שקל לבית כאילו ואם יפול עליהם הבית הלכו 176 מ
    ליאת 06/03/2013 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מליון שקל? לא חבל אפשר לחלק אותם ל 176 משפחות לקנות דירה ממוצעת?
    סגור
  • 18.
    איזה בדיחה - דרך לנסות להשיג עוד כסף (ל"ת)
    אנונימי 06/03/2013 07:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    176 מליון לפנטהאוז בבבלי זה מחיר מציאה !!! (ל"ת)
    אחד שמבין 06/03/2013 06:34
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 16.
    אם זה לא היה עצוב, זה יכול היה להיות מאד מצחיק.....))-: (ל"ת)
    בוננזה 05/03/2013 23:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    מגדל בבל! בסוף יתמוטט.... (ל"ת)
    מהנדס 05/03/2013 22:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 14.
    גם אני צעיר שמתעניין בפנטהאוז
    יקר לי פלאפל 05/03/2013 21:46
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אין לי כסף לשבת בבית קפה, אז אני מזמין לי פגישה על הפנטהאוז הכי יקר ומקבל בחינם קפה עוגה ותשומת לב ..
    סגור
  • גדול (ל"ת)
    גדול 06/03/2013 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    אכן אייקון אדריכלי שמתחרה בבית האופרה של סידני.. חה (ל"ת)
    שי ירושלמי 05/03/2013 21:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 12.
    אני זכיתי. עשיתי חוזה על הפנטהוז במחיר של...
    רואה חשבון 05/03/2013 19:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאה חמישים וארבע מיליון מאתיים עשרים ושלוש אלף ושלוש מאות שקל ושישים ותשע אגורות. כבר חתמתי על החוזה
    סגור
  • 11.
    זהירות מענבל אור נוכלת עם קבלות גם בחינם לא רוצה כלום
    כלכלן 05/03/2013 19:52
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ממנה
    סגור
  • נו, ברצינות... בחינם לא היית לוקח? תחשוב שוב
    בא לי 06/03/2013 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ייי
    סגור
  • 10.
    הבועה כאן
    ישעיהו 05/03/2013 19:22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סימן לברוח
    סגור
  • 9.
    הצבעה - מי חושב שהפרוייקט יצא לפועל שיקום?
    האופה מגרינטאון 05/03/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    15 6
    מי חושב שלא יצא לפועל שישאר לשבת.... 176 מיליון ? חחחחחחחחחח תגידו ברוך הבא לשר האוצר החדש נפתלי בנט , פנטהאוז כזה יעלה 17 מיליון בלחץ וגם זה הרבה יותר מידי.
    סגור
  • 8.
    מגדל בבל(י)
    ג'ו 05/03/2013 19:16
    הגב לתגובה זו
    4 2
    רק שלא יהיה סופו של הפרוייקט כמגדל בבל המקראי...
    סגור
  • 7.
    אני מוכן לקנות את הפנטהאוז ב 170 מיליון. לא שקל יותר! (ל"ת)
    האלפיון העליון 05/03/2013 19:10
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 171 מליון סופי!! (ל"ת)
    יותר עליון 06/03/2013 17:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    אני סקפטי....כשהמחיר אינו סופייייייייייי. (ל"ת)
    איציק ר 05/03/2013 19:04
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 5.
    רק ממנה הייתי קונה
    האחד 05/03/2013 18:58
    הגב לתגובה זו
    26 6
    מבטיחה מחירים אטרקטיביים כדי למשוך קונים לקבוצה, לעשות עליהם סיבוב ואחר כך כשמגיע זמן הבניה ופתאום עלות הבניה גבוהה משמעותית מההבטחות שלה במצגות ובעלונים אז פתאום היא נעלמת ושולפת את הקלף המנצח שלה, היא רק מארגנת את הקבוצה ולא אחראית על הבניה. ישראבלוף במיטבו, שומר נפשו, עצביו וכספו ירחק
    סגור
  • 4.
    מדינת כל עשיריה (ל"ת)
    איי קיימן זה כאן 05/03/2013 18:57
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 3.
    המחיר אינו סופי כי זו קבוצת רכישה תיתכן עליה של 10-20%
    אנונימי 05/03/2013 18:49
    הגב לתגובה זו
    18 1
    עד תום הבניה כמו באור על הפארק רמת השיקמה.
    סגור
  • 2.
    ב-150 הייתי קונה (ל"ת)
    176 יקר מדי 05/03/2013 18:46
    הגב לתגובה זו
    16 3
    סגור
  • 1.
    להלה לנד בבלי, ואחרי "אור" מגיע החושך !
    בוננזה 05/03/2013 18:40
    הגב לתגובה זו
    21 1
    זה ייגמר בבכי !!
    סגור