הטירוף בת"א נמשך: בכמה נמכרה דירה בשטח 44 מ"ר ברחוב החשמונאים?

Bizportal השווה איזו דירה תוכלו לקנות במחיר של 1.9-2.1 מיליון שקל ונדהם מפער המחירים בין "מדינת ת"א" לשכנותיה הקרובות ביותר
 |  (15)
נדל"ן
הביקוש הגדול לדירות בלב תל אביב גרם למחירים בשטח מצומצם זה לזנק למחירים חסרי תקדים. אולם גם בהשוואה למחירי הדירות בישובים המבוקשים ביותר במרכז הארץ, אשר לא פעם נמצאים מרחק נסיעה של כרבע שעה ממרכז תל אביב, נמצא פער גדול מאוד במחירים.

Bizportal בחן, באמצעות נתוני אתר מידע נדל"ן של רשות המיסים, אילו דירות נמכרו בחודש האחרון במחיר של 1.9-2.1 מיליון שקל. נציין שחלק לא קטן מהדירות שמצאנו מחוץ לתל אביב חדשות.

תל אביב
ברחוב החשמונאים 20, בלב העיר, נמכרה דירת 2 חדרים בשטח 44 מ"ר בקומה 2 מתוך 3, ב-2 מיליון שקל

גבעתיים
ברחוב פועלי הרכבת 6 נמכרה דירת 4 חדרים בשטח 92 מ"ר בקומה 2 מתוך 5, ב-2.065 מיליון שקל

רמת גן
ברחוב יד החזקה בשיכון המזרחי בדרום העיר, נמכרה דירת 5 חדרים בשטח 114 מ"ר, קומה 3 מתוך 3, ב-2 מיליון שקל

פתח תקווה
ברחוב אבא בדריצ'ב 1, בשכונת כפר גנים ג', נמכרה בבניין חדש דירת 6 חדרים בשטח 150 מ"ר, קומה 5 מתוך 12, ב-2.06 מיליון שקל

הרצלייה
ברחוב לייב יפה 8, בשכונת נווה עובד, לא רחוק מהמרכז הבינתחומי, נמכרה דירת 4 חדרים בשטח 104 מ"ר, בקומה 1 מתוך 3, ב-2.089 מיליון שקל

ראשון לציון
ברחוב השריג 23, בקריית ראשון במערב העיר, נמכרה דירת 5 חדרים בשטח 162 מ"ר, בקומה 8 מתוך 9, ב-2.1 מיליון שקל

כפר סבא
ברחוב עמק יזרעאל בשכונת נווה הדרים, נמכרה דירת 5 חדרים בשטח 107 מ"ר, בקומה 3 מתוך 4 ב-2.06 מיליון שקל

יבנה
ברחוב חטיבת גבעתי 32, בשכונת נאות רבין, נמכר פנטהאוז בשטח של 162 מ"ר בקומה 9 מתוך 9, ב-2.05 מיליון שקל



תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    מתי הבועה תתפוצץ? כשכולם יהיו בטוחים שאין בועה וצריך
    אלי 20/01/2013 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקנות בכל מחיר - אז זה יבוא ומסכנים האחרונים.
    סגור
  • 10.
    ובאירופה.....
    שומי 15/01/2013 02:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    http://epp.eurostat.ec.europa.eu/cache/ITY_OFFPUB/KS-SF-10-050/EN/KS-SF-10-050-EN.PDF
    סגור
  • 9.
    דירה 85 מטר בלוינסקי ב-1,280,000 052-4300330
    דורון 14/01/2013 22:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דורון -052-4300330
    סגור
  • 8.
    בלב 44 מ"ר הם ללא מרפסות מקורות שבדרך כלל מוסיפות
    בני 14/01/2013 18:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עוד כ- 15 מ"ר, זה סגנון הבניה בלב, ולכן לדעתי הדירה בשטח של כ- 60 מ"ר ואם זה כך ומצבה היה לאחר שיפוץ למשל אז זה עדין נורא אבל כבר לא כל כך ....
    סגור
  • גנב
    גנב 16/01/2013 01:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גנב
    סגור
  • 7.
    בן אדם שמשלם מחיר כזה או מלבין כספים שצריך לעצור
    יואב 14/01/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    7 2
    או אדם לא בריא בנפשו שלא אחראי למעשיו וצריך למנות לו אפוטרופוס כלכלי לפני שיתחיל לחלק את שארית כספו סתם ככה. אפילו אם נצא מנק' הנחה שהדירה משופצת ומושקעת(מה שלא בטוח כלל) אין שום סיכוי בעולם שייצאו פרייאר שישכור ביותר מ-4,500 לחודש(וגם זה הייתי מאוד נדיב) ואפילו במחיר הריאלי של הדירה(1.7 מיליון ש"ח) התשואה היא עלובה ביותר(3.1 אחוז) בקיצור כל הכבוד למוכר שתפס את הפרייאר התורן שתרם לו 300,000 ש"ח על פארש( בנוסף לכך שגם ככה המחיר הריאלי מנופח ב30 אחוז מהמחיר האמיתי של הדירה)
    סגור
  • 6.
    החיים פה דבש ?! אנשים מתלוננים שהמצב הכלכלי קשה מעמד הב
    אורן 14/01/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הבניים קורס אבל מה ... ממשיכים לקנות דירות בכל מחיר יושבים בבתי קפה נסיעות לחול ועוד ועוד ורק מתלוננים שאין איך לגמור את החודש , מעמד הבניים חי וקיים וימשיך להתקיים הם רק דופקים את החלשים ,לא המדינה ,ותחשבו על זה ...
    סגור
  • 5.
    הקניונים מלאים אנשים עם רכבים חדשים !!!
    רון 14/01/2013 11:06
    הגב לתגובה זו
    2 4
    והמחירים כאן רק עולים ועולים כל הזמן .
    סגור
  • 4.
    יש מלא דירות 60 מ"ר במרכז ת"א ב-1.5 מיליון שקלים. חפשו. (ל"ת)
    גיא 14/01/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חודשים דמגוגיה שקרית לפראייר=הבועה בפיצוץ לאשמים בפנים! (ל"ת)
    נדלן=בלוף שיווק 14/01/2013 10:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    בכמה הם חושבים למכור ? (ל"ת)
    הה 14/01/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בתל אביב תמיד יעלה הרבה יותר. די עם הכותרות האלה...
    עורב אמיתי 14/01/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
    8 4
    כל עוד יש יהודים עשירים שיקנו דירות ב11 , 20, ן30 מיליון, המחירים בתל אביב יעלו. כך זה בכל עיר גדולה בעולם. זוזו שני מטר מתל אביב, תקנו דירת יד שניה, ותפסיקו לבכות כבר! שגעתם אותנו. אפילו תקנו בתוך תל אביב, בדרום. תוך שנתיים יתברר לכם שעשיתם עסקת חייכם. במקום זה כל זוג צעיר רוצה לגור ברוטשילד ולילל.
    סגור
  • ב 2 מיליון אפשר גם ברמת אביב
    תל אביבי 19/01/2013 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חייבים ללכת דווקא לדרום ת"א. 2 מיליון שקל זה הרבה כסף,ואין בעיה למצוא דירות 3 חדרים יפות בתקציב של עד 2 מיליון, גם ברמת אביב וכל שכן בשכונות אחרות כמו נאות אפקה, הדר יוסף ועוד.
    סגור
  • איזה טמטום בגלל אנשים כמוך זה עולה
    אנונימי 14/01/2013 10:07
    הגב לתגובה זו
    6 7
    לא מזמן אף אחד לא רצה דירה בתא בלי מעלית ובצדק המחירים היו על הקרשים למה שזה לא יחזור? כי ביבי וחבריו רוצים לשעבד אתכם כל חייכם? ולשלוט בכם? כשכל הזמן רק תעבדו לשלם משכנתא ותקחו כל עבודה וכל מחיר אז לא יהיה לכם זמן למחות או לצאת לרחובות גם ככה המחאה הזאת רק דפקה אתכם מטומטמים לא הבנתם?
    סגור
  • באו יזמים, שיפצו ובנו , ומכרו דירות
    עורב אמיתי 14/01/2013 16:09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במחירים יקרים מאד, והדבר העלה המחירים. למי תתלונן? תל אביב הפכה לעיר ברמה בינלאומית. אין לחזור לאחור
    סגור