היו (מאוד) אופטימיים ודרשו 1.2 מ' ש' על 67 מ"ר בחולון, כמה קיבלו בסוף?

מוכרי הדירות מנפחים מחירים אך בסוף מתפשרים על מחיר נמוך משמעותית. צפו בעסקה שנסגרה לאחר 3 חודשים בחולון
 |  (15)
נדל"ן
הזינוק במחירי הדירות בחמש השנים האחרונות הפך את לוחות המכירות למעוז הספקולנטים, קרי מוכרי דירות ה"מנפחים" את מחיר דירתם באופן משמעותי בהשוואה למחיר השוק. אולם כיום, עם היכולת לבחון את מחירי הדירות באמצעות אתר רשות המיסים, התופעה הולכת ומשתנה ודירות מתפרסמות בלוחות במשך חודשים עם הפחתות מחיר קטנות מדיי פעם.

בחולון, עיר שרשמה עליות מחירים בדומה לערים אחרות הסובבות את תל אביב, הוצעה בלוחות המכירות לפני כשלושה חודשים דירת 3 חדרים בשטח של 67 מ"ר ב-1.2 מיליון שקל. מדובר בדירת קרקע משופצת שהורחבה ברחוב ירמיהו בשכונת נווה ארזים. הבניין הוא "בלוקון" במצב סביר שנבנה בשנות ה-60.

"המוכרים, זוג שהתגרש, דרש 1.2 מיליון שקל על הדירה, מחיר לא ריאלי עבור דירות מסוג זה אשר לרוב נמכרות ב-800-850 אלף שקל", אמר שי אנקורי מרי/מקס אבניו אשר ביצע את העסקה. "עשרות הגיעו לראות את הדירה אך המחיר המקסימאלי שהשיגו היה 930 אלף שקל וזה בגלל שהדירה משודרגת. לבסוף המוכרים הבינו שלא יקבלו את המחיר שביקשו והפחיתו את המחיר, מדובר ב-22.5% פחות."


כתבות מעניינות נוספות:

אפריקה, גינדי והורוביץ יקימו 372 יח"ד במשתלה; כמה תעלה דירה?
לאומי: "ישנן 6,300 דירות בהמתנה מ-2011 של משפרי דיור שלא הצליחו למכור"
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    קוראים לזה תאוות בצע
    יניב 13/01/2013 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ובסוף זה יתפוצץ לכולם בפנים..
    סגור
  • 13.
    ממש " זול " - פראירים לא מתים רק מתחלפים
    יניב 12/01/2013 11:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עצוב שהגענו למצב העלוב הזה
    סגור
  • 12.
    פחות מ 1.3 מליון לא לסגור.....בסוף יגיע הפריער שירוקן
    לומבאגו 09/01/2013 22:41
    הגב לתגובה זו
    0 3
    את חסכונות המשפחה..
    סגור
  • 11.
    חחח דירה פח עלאק משודרגת (ל"ת)
    rani 09/01/2013 19:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    דירה משפוצת? תסתכלו על הריצוף המדהים בתמונה! (ל"ת)
    טורבו 09/01/2013 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    הקונה פרייר אמיתי (ל"ת)
    אנונימי 09/01/2013 17:14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 8.
    הקונה הפראייר שילם מחיר גבוה מאוד!
    חולוני 09/01/2013 16:57
    הגב לתגובה זו
    13 1
    המחיר בשכונת הערסים הזאת לא צריך לעלות על 800,000 ש"ח לדירה בבלוקון מהסוג הזה, גם אם הדירה משופצת. פראיירים לא חסרים, ושוק הנדל"ן הנפשע ניזון מהפראיירים האלה שמשלמים כסף טוב על מוצר גרוע.
    סגור
  • 7.
    המילה היא גרידים ולא אופטימים (ל"ת)
    אשר 09/01/2013 16:42
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 6.
    שוק של קונים (ל"ת)
    יונתן 09/01/2013 16:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 5.
    חודשים דמגוגיה לפראייר=בועה בפיצוץ סוף הניצול והבלוף!!! (ל"ת)
    נדלן,בלוף שיווק 09/01/2013 15:49
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 4.
    הם יודעים לעשות מו"מ !!
    ניר 09/01/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    10 0
    למרות שהמחירים באיזור 800-850 אלף שקל, הם הצליחו לקבל 930 אלף שקל.
    סגור
  • 3.
    בסוף מישהו היה נותן 1.15
    בגלל שכולכם טיפשים 09/01/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
    11 1
    930 אלף שח זה ארגזייייים של כסף
    סגור
  • 2.
    930 אלף שקל זה גם המון, כמו בית ענק בפלורידה
    אייל 09/01/2013 15:33
    הגב לתגובה זו
    18 2
    תפסיקו לקנות דירות ורק אז המחירים יירדו! שכונה מעאפנה שלא שווה את המחיר
    סגור
  • היית פעם בפלורידה? זו מדינה לא שכונה
    הגיוני 10/01/2013 08:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    השוואות מטומטמות חסרות נקודת ייחוס. במחיר של מיליון שקל אני קונה חלקת יער של 100 דונם באפריקה. ו200 דונם בקוטב, ומיליון דונם על הירח. שאני אמשיך את השטות שאתה התחלת?
    סגור
  • 1.
    למה לא 1.2 מיליון דולר
    עמי 09/01/2013 15:32
    הגב לתגובה זו
    17 2
    חמדנים חיים בסרט, מתישהו הבועה תתפוצץ. אזור מגעיל, הדירה לא שווה יותר מ-500 אלף שקל
    סגור