בובליל: "בגלל פישר המשקיעים יברחו והשכירות תזנק; מחירי הדירות עוד יעלו"

נשיא התאחדות בוני הארץ ל-Bizportal - "הכל סיפורים, בשטח חסרות 100 אלף דירות; שלמה מעוז קיצוני בדעותיו" - צפו בראיון המלא
 |  (34)
ניסים בובליל
השבוע פרסם בנק ישראל טיוטת הוראה המגבילה את היקף המשכנתא עבור ציבור המשקיעים ל-50% ומגדילה את היקף המימון לרכישת דירה ראשונה ל-75%.

נגיד בנק ישראל סטנלי פישר התריע בשבועות האחרונים מהתפתחותה של בועת נכסים בישראל בעקבות ביקושי השיא למשכנתאות שהסתכמו בחודשים אוגוסט וספטמבר בלמעלה מ-9 מיליארד שקלים והמשך עליית מחירי הדירות. עליית מחירי הדירות נובעת בין היתר מכניסתם המאסיבית של משקיעים לשוק אשר רכשו דירות בעיקר בפריפרייה.

בראיון ל-BizportalTV מביע ניסים בובליל, נשיא התאחדות בוני הארץ, את דעת הקבלנים ביחס לצעדים האחרונים של בנק ישראל ומסכם את פעולת הממשלה בתחום הנדל"ן - צפו בראיון המלא



כתבות מעניינות נוספות:

המאבק בחריש: 2 הקבוצות החילוניות התאחדו, מי יזכה בדירות ב-629 א' ש'?
רק בת"א: דירת 10 מ"ר (המקלחת בחצר) מוצעת ב-1,950 ש' לחודש, הנה תמונות
תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    הקבלנים הפסיקו בניה חדשה כדי לשמר את מחירי הבועה (ל"ת)
    הוא לא מתיחס לזה 11/12/2012 10:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    ב- 30 שנה נוספו אלפי קבלנים מליונרים עם מרצדסים על חשבו
    קבלנים תמיד בוכים 06/11/2012 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקבלנים רק מתעשרים ובוכים . למרות שנוספו מאות חברות בניה ואלפי קבלנים שעשו ים של כסף מפועלים זרים מערבים ישראלים ופלסטינאים ומסחר בקרקעות הם ממשיכים לחלוב את הצעירים ולדרוש העלאת מחיר ...יבוא יום בקרוב שהשיטה תקרוס ...
    סגור
  • 25.
    בובליל המבולבל שמבלבל את הבולבול (ל"ת)
    בולבולון 02/11/2012 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    הייתי בנדל"ן היה טוב נגמר עכשיו בבורסה טוב שיגמר נחזור (ל"ת)
    זה הגלגל בהשקעות 02/11/2012 08:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    בובליל אינטרסנט ולכן הוא "בוכה" - פישר צודק לחלוטין!!!! (ל"ת)
    007 02/11/2012 07:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    בלון משכנתאות מנופח עומד להתפוצץ לכם בפנים טיפשים! (ל"ת)
    אלירן מ. 01/11/2012 22:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 21.
    שיברחו המשקיעים ויקחו אותך ואת חבריך השודדים.. (ל"ת)
    ארז 01/11/2012 22:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 20.
    תודה על "דאגתך" לצעירים..אני בטוח שילדיך מסודרים בזכות
    אלף מם 01/11/2012 22:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    החזירות שלך ושל חבריך.מה העלות של בנינון קטן בר"ג שיש לכם את החוצפה לשדוד 1.4 מליון על שובך יונים +חניה שבקושי מספיקה לאופנוע?כמה רווח יש לכם?כמה לעזאזל אתם צריכים?
    סגור
  • 19.
    דמגוגיה להרצת פראייר=בועה בפיצוץ=סוף הדמגוגיה הנדלן!!!! (ל"ת)
    נדלניסט=בלוף שיווקי 01/11/2012 22:07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 18.
    עשו מיליארדים ע"ח העם הפראייר=בועה בפיצוץ בפניםלגנבים!! (ל"ת)
    קבלן,בנק,ממשל גנבים 01/11/2012 22:05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    כל הכבוד לפישר המלך , בובליל עוד אינרסנט לאוסף
    בובליל אינטרסנט מס 1 01/11/2012 19:10
    הגב לתגובה זו
    8 1
    בובליל = קבלני ישראל = נשיא התאחדות הקבלנים אז תחשבו לטובת מי הוא? זאת בכלל לא שאלה מפחד על הכיסא שלו מה חשבתם שיגיד כל הכבוד סטנלי אתה צודק המחירים בשמים 130 משכורות לדירת 4 חדרים ממוצעת זה 30 אחוז יותר ממה שצריך להיות אתם בדרך לקריסה ואין מה לעשות נשאר רק לדבר ולשקר בובליל
    סגור
  • 16.
    חלופה לקבלנים הארץ
    ש אול 01/11/2012 17:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אני מציע לבצע מכרז לקבלני ם הסינים ל 100000 יחידות דיור נראה את בובליל מה יעשה?:???
    סגור
  • 15.
    אל תדאגו
    אי 01/11/2012 16:17
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כמו שהקבלנים המאפיונרים קלקלו וחיבלו בקבוצות הרכישה הם כבר ידאגו בממשלה שלא יגעו ברווחים החזיריים שלהם כי המאפיה של עיני אצלהם בכיס
    סגור
  • 14.
    אתם חיים בסרט!הלך על הכלכלה,כמו ספרד,ארה"ב,וויאטנם כרגע
    4444 01/11/2012 16:02
    הגב לתגובה זו
    12 0
    הממשלה ובנק ישראל , פשוט ריסקו , את הכלכלה טואלית , אתם עדיין לא רואים את זה ?? בקרוב תראו !! נקודת האל חזור עברה מזמן !! איפה הרגולציה ? טיפה המובגר האחראי ( פישר והממשלה ) , זה כבר שאלה אחרת ?!!! זהו מחדל שלא היה כדוגמתו , עשרות אלפים יאבדו את בתיהם והכלכלה תתרסק , אנחנו לא שונים משום מקום אחר בעולם, הבועה תתפוצץ בבום אדיר !!! רשלנות בלתי יתוארת !!!
    סגור
  • כמה שאתה צודק רק דבר אחד ,מספיק להאשים רק את המדינה
    אורן 01/11/2012 16:45
    הגב לתגובה זו
    8 1
    גם אנחנו אשמים - יקר אז לא קונים מה הבעיה של העם הדפוק הזה
    סגור
  • 13.
    החתול והשמנת
    אנונימי 01/11/2012 16:01
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אוי באמת ,עוד אחד עם נבואות אפוקליפטיות , תעשו טובה ,תחסכו מאיתנו את הכתבות המוטות האלו
    סגור
  • 12.
    בגללכם הקבלנים יש ירידה גדולה מהארץ של ישראלים (ל"ת)
    גרמתם לבועת נדל״ן 01/11/2012 15:59
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 11.
    פישר הזה בושה לאינטלגנציה להקיא מחוסר האכפתיות שלו (ל"ת)
    והרבה זובחים 01/11/2012 15:52
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • מגיב ללא תשלום
    אנונימי 01/11/2012 16:13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    וכמה אתה קיבלת על התגובה המטופשת הזאת?!
    סגור
  • 10.
    לאן עוד יעלו ,לאן ? הציבור תמיד היה מטומטם וישאר מטומטם
    נדלן 01/11/2012 15:51
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אנשים ממשיכים לקנות דירות כאילו אין מחר ,גם אם מחירי הדירות ירדו רק ב10% בשנה שנתיים הקרובות עדיין יותר משתלם לשכור דירה מלקנות ,ובקשר לקבלנים יש לי טישו בשבילך ,הם מרוויחים יפה על כל פרוייקט ובגלל זה גם קבלנים שייש להם מלאי מגרשים לא ממהרים לבנות , כשאנשים יבינו שזה לא בושה להשכיר דירה וההפך , רק ככה לא תהייה בררה לא לממשלה ולא לקבלנים לעצור פרוייקטים ורק ככה מחירי הדירות ירדו כי כשאתם תתחילו להפסיד אנחנו נתחיל להרוויח ,
    סגור
  • 9.
    בובליל אדם נבון אבל גם אינטרסנט.
    איציק ר 01/11/2012 15:39
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מחירי הדירות ירדו,מוקדם או מאוחר,חלק מהיזמים ילכו הביתה. שלב הירידה יהוה מכה קשה לחלק מהיזמים. מחיר הקרקע יירד,וכל זה יהיה הדרגתי. אנשים עוד יבינו שנדל"ן=השקעה עם סיכון.
    סגור
  • 8.
    זה אומר שאתה מבלבל את המוח במקום לעבוד!!! (ל"ת)
    אנונימי 01/11/2012 15:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 7.
    מה יעלו לעם נגמר הכסף!!! (ל"ת)
    רועי 01/11/2012 15:30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 6.
    צודק - ככל שאני מעלה את המחיר קונים יותר
    רוני הקבלן 01/11/2012 15:30
    הגב לתגובה זו
    2 9
    יש מחסור בדירות שילך ויגדל, המחירון שלנו עולה ועולה והכל נחטף. כדאי להזדרז כי לא ישארו דירות פנויות תוך זמן קצר.
    סגור
  • רוני הקבלן האינטרסנט? דוקא קניתי דירה בירידה!
    אנונימי 01/11/2012 15:53
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לעומת המחיר הקודם הורידו לי 120 אלף שח במחיר.
    סגור
  • 5.
    בולבילון
    ארנון 01/11/2012 15:28
    הגב לתגובה זו
    10 2
    יש עודף דירות אל תבלבל את המוח יש להטיל מס חודשי על כל תושב חול שרוכש דירה בשיעור 25 אחוז מערך הדירה מס חודשי קבוע כולל דירות שנרכשו והצהרת הון על כל רוכש דירה על כל דירה שניה של תושב ישראלי יוטל מס רכיש ה בשיעור החמישים אחוז ביום הרכישה ובזה יגמר הספסרות בדירות ובא גואל לישראל
    סגור
  • 4.
    בובליל דמגוג כרגיל (ל"ת)
    בוחן כליות 01/11/2012 15:13
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 3.
    הוא צודק מדינת ישראל צריכה להוריד את מחירי הקרקע והמיסו
    אנונימי 01/11/2012 15:11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    צריך לגור עי מקום העבודה אם זה מתאפשר למה לגור כל כך רחוק? לא חבל על הדלק?
    סגור
  • נכון מאוד
    המגיב יובב 01/11/2012 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מחיר הדירות לא יורד כי יש גשם בחוץ. או בגלל איזה כתבה בפייסבוק. המדינה צריכה לתת מקומות לבנות. כל עוד אין מקום והביקוש גדול ההצעה המחיר עולה. אין מקום לגור . אז מה נעשה ! בייבי אתה חלש מאוד
    סגור
  • 2.
    לא סיפורים
    ראובן 01/11/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אדון בובליל היקר לא סיפורים המדינה מוצפת ברבי קומות מפלצתיים למי ??? תנו לזוגות צעירים לבנות את עתידם ולא להיבנות עליהם אתה הוא זה שמספר סיפורים
    סגור
  • לא מבין מה אתה כותב
    עמית 01/11/2012 15:27
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אתה לא רושם כלום. אני מאזור השרון נשוי + 2 . יש לי חברים בגילי שלרוב אין דירות אלה משלמים שכ"ד . תקשיב לי טוב. אני משלם שכ"ד מגיל 23. עד מתי. זה כבר עלה לי מעל400,000 ש"ח !!! לצערי לא רואה ירידה במחיר. וכל החברים שלי גם כן צריכים מקום לגור ... לא ... הוא צודק. לא בונים כלום במדינה הזו.
    סגור
  • בונים ועוד איך בונים
    ראובן 01/11/2012 16:36
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מה אתה לא מבין אתה לא מסתובב ורואה כמה בניינים רבי קומות יש בפתח תקוה כפר סבא נתניה מאות דירות למה המחירים לא יורדים למה קבלן צריל להרויח מאות אחוזים מה לא הבנת?
    סגור
  • רבי קומות זה מפלצתי אבל אין ברירה צריך לחנך את הצבור
    אנונימי 01/11/2012 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לשמור על הנקיון השקט ההתחשבות אחד בשני אגודות לתרבות הדיור צריכה לפעול בנחרצות נגד שכנים בעייתיים וכו' צריך לתכנן את השכונות כמו שצריך לא כמו אם המושבות שלצאת מהחניון התת קרקעי לוקח להם 20 דקות כי הכביש חסום בשעת היציאה . אם המושבות דוגמא לשכונה לא מתוכננת נכון. וחוץ מזה אם הבניינים הישנים יתמוטטו ברעידת אדמה או בטילים אירניים אז אין ברירה על כל בית עם 3 קומות יבנו 7 קומות הקבלנים לא יבנו על חשבונים.
    סגור
  • 1.
    בובליל אל תדאג- הממשלה לא רוצה להוריד את מחירי הדירות
    אנונימי 01/11/2012 15:06
    הגב לתגובה זו
    15 2
    מעוז זה ספרדי מחמד! הוא חושב כמו ביבי אז מה שהיה זה מה שיהיה.
    סגור