רק בת"א: דירת 10 מ"ר (המקלחת בחצר) מוצעת ב-1,950 ש' לחודש, הנה תמונות

אולי זו ה"דירה" הקטנה בת"א? דסק הנדל"ן של Bizportal איתר דירה כ"כ קטנה שאין בה מקום לשירותים ומקלחת - צפו בתמונות
לשפשף את העיניים
עבור מגורים בלב העיר הגדולה אנשים מוכנים לשלם הרבה מאוד כסף, זה כבר ברור וידעו לכל. ובכל זאת יש מקרים שפשוט אי אפשר להתעלם מהם. בפינתנו 'נפלו על הראש' הדגמנו בעבר מספר מקרי קצה של דירות מיניאטוריות המוצעות להשכרה בת"א. אם ניסינו למצוא את הדירה הקטנה בעיר, ייתכן שמצאנו.

באתר יד2 פורסמה דירת חדר להשכרה בשטח של 10(!) מ"ר ברחוב יהודה המכבי בצפון הישן והמבוקש של תל אביב. מדובר בדירת סטודיו עם תקרה בגובה של 5.7 מטר הכוללת מיטה בגלריה. שטח הדירה לא כולל חדר שירותים ומקלחת שבכדי להגיע אליהם יש לצעוד כ-10 מטרים לתוך הגינה המשותפת של הבניין. בעל הדירה דורש עבורה 1,950 שקל לחודש, כולל ארנונה.
קרדיט: יד2
קרדיט: יד2

"התגוררו בדירה סטודנטית לרפואה וטייס בחיל האוויר שהתאהבו בפרטיות שהדירה מקנה, דירה ממש כייפית. מסביב הדירה יש גינה מסודרת מאוד יפה בשטח של כ-20 מ"ר שמשמשת אותה בלבד. חדר השירותים בשטח של 2 מ"ר ומאוד נוח לשימוש", אמר בעל הדירה לכתב Bizportal שהתעניין בדירה.

האם מישהו כאן נפל על הראש? בחינת לוחות המודעות מגלה כי מדוקדקת עולה כי הדירה מושכרת לפי מחיר של 195 שקל למ"ר, ואם נכלול גם את חדר הרחצה אז 162 שקל למ"ר. לא הרחק משם, ברחוב ליפסקי ליד כיכר המדינה, מוצעת להשכרה דירה בשטח של 18 מ"ר תמורת 2,200 שקל (כלומר 122 ש' למטר).


כתבות מעניינות נוספות:

יצאו מפרופורציה: במחיר של קוטג' בראשל"צ תוכלו לקנות 33 מ"ר בת"א
סוף "עידן": הבאסטות באילת יפונו; כל רוכל ישלם 50 אלף שקל שכ"ט
בין שמיים לארץ: פנטהאוז בבת ים מוצע למכירה ב-8.2 מיליון שקל - צפו בוידאו
תגובות לכתבה(30):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 27.
    זה כולל רהיטים (ל"ת)
    יצחק 06/11/2012 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    אין ברירה
    קוסטיה 03/11/2012 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ברירה - מי שרוצה לגור בצפון תל אביב צריך לשלם על זה. לבעל הדירה יש כל זכות לדרוש מחיר כזה וכנראה שהמחיר משקף את הביקוש.
    סגור
  • 25.
    לפי חוק, גודל כזה לא מוגדר כדירה, להלשין לעירייה מיד!!!
    שירה 30/10/2012 13:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפי חוק, גודל כזה לא מוגדר כדירה, ולא ניתן להשכיר אותו כדירה .... אני ממליצה להלשין על הגנב, שקרן, "בעל "הבית?"", לעיריית תל אביב... שייתן את כל הרווח שהוא עשה על גומחת העכברים הזו לעיריית תל אביב....
    סגור
  • 24.
    או שקר או טפשות מוחלטת (ל"ת)
    עןד אנונימי 26/10/2012 14:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 23.
    אל דאגה כבר ימצא הפרייר שישכור אותה
    חי 26/10/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בעל בית גאון
    סגור
  • 22.
    כבר נמצאה לפני שנה, בטח היו עוד פראיירים
    ברווז 21/10/2012 15:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    http://crazylandlord.wordpress.com/2011/09/08/%D7%90%D7%95%D7%99%D7%A9-%D7%AA%D7%9E%D7%95%D7%AA/ ואז המחיר עוד היה גבוה יותר 15 דקות הליכה מזרחה, מעבר לאיילון חס ושלום, העלויות צונחות, אבל לא, הפתאים ימשיכו לגור בקקפוניה של תל-אביב סיטי וימכרו את נשמתם בשביל ללטף לעצמם את האגו. ולבעל הדירה - חכה שנתיים, הבועה תמשיך להתנפח, יהיו טיפשים שיהיו מוכנים לגור שם גם ב-3000 ש"ח.
    סגור
  • 21.
    5 דקות מיהודה מכבי יש דירות עדיפות
    רמת אביבי 18/10/2012 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבניין שלי ברמת אביב (הישנה) יש דירות 3 חדרים, ואני יודע ששוכרים שכנים משלמים כ 5000, ל 3 חדרים מרווחת. מכאן ש 2 שותפים השוכרים דירה כזו משלמים כ"א 2500, ונהנים מהרבה יותר שטח בדירה.
    סגור
  • 20.
    בשביל התמונה הזו של שאגל הייתי מוכן לשכור גם ב 3,000 שח
    נחום 18/10/2012 01:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשביל התמונה הזו של שאגל הייתי מוכן לשכור גם ב 3,000 ש"ח.
    סגור
  • 19.
    איןמשכירים טובים בארץ (ל"ת)
    רק רשע 16/10/2012 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    כשטיפשות השוכר משתלבת ברוע המשכיר אפשר לחגוג (ל"ת)
    ממשלה קדימה! 16/10/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    רק בשביל התמונה הייתי מוכן להשכיר את הדירה (ל"ת)
    warren_buffet 15/10/2012 22:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    אני רציתי להשכיר ותפסו לי ..רצתי לשלם יותר.גר שם טייס (ל"ת)
    סובלימציה 15/10/2012 21:38
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 15.
    כלב לא הייתי שם במקום הזה (ל"ת)
    האחד 15/10/2012 17:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • נראה לי כמו יצירת מצגת שוא.
    עודד המודד 26/10/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי, יש לו או קרובו דירה למכירה בקרבת מקום, ומחיר דירה נגזר ממחיר השכרות באיזור... כמובן שזו השערה בלבד, ואין לי כל ידיעה מעבר למה שפורסם בתקשורת.
    סגור
  • 14.
    דמוקרטיה
    צבריקו 15/10/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זכותו של בעל הארמון לבקש כמה שהוא רוצה, השאלה מי משלם ?
    סגור
  • 13.
    מי שישלם או בכלל יגור בכזה דבר יהפוך לבדיחה וללעג והוא
    ר 15/10/2012 15:39
    הגב לתגובה זו
    5 1
    פראייר גדול מאד ואדם חסר עמוד שדרה . ולמי שמציע את זה להשכרה - תתבייש לך , הגלגל מסתובב , פעם למעלה פעם למטה , שתהיה למטה תזכור את שעשית.
    סגור
  • 12.
    להשכרה שירותים ואמבטיה והפרוזדור בדירה שלי 1800 שח (ל"ת)
    אנונימי 15/10/2012 15:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 11.
    מישהו מאמין? בלוף לפתיים ! (ל"ת)
    נורית 15/10/2012 15:15
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 10.
    איכסססססססססססססססס (ל"ת)
    גג 15/10/2012 15:14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    מה 1950 ש"ח ? תבקש 5-6 אלף ש"ח !!! פראייר טמבל !!
    לוני טמבלןני 15/10/2012 15:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בקיצור, לא שווה אפילו חצי ממה שכתוב...
    סגור
  • 8.
    תצלמו מה יקרה כשהבועה תתפוצץ דבילים . (ל"ת)
    בא 15/10/2012 14:52
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 7.
    בשביל דירת זי ם וחופש מאישתי שווה גם 3000 ש"ח !!! (ל"ת)
    נותן בראש 15/10/2012 14:47
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • דירת זי ם?
    רן 15/10/2012 16:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הסתכלת על הדירה? המיטה בגובה שלוש מטר. אם אתה נופל אתה שובר את המפרקת.
    סגור
  • מההתרגשות נפל לו ה"וני" (ל"ת)
    לא להאמין 16/10/2012 23:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 6.
    פריאירים לא מתים רק מתחלפים... (ל"ת)
    חומי 15/10/2012 14:31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 5.
    הנה הנה
    רפול 15/10/2012 14:28
    הגב לתגובה זו
    2 5
    צריך לרגום באבנים את בעל הדירה
    סגור
  • 4.
    זה בא עם הניר טואלט בשירותים?
    סטודן 15/10/2012 14:20
    הגב לתגובה זו
    7 1
    שווה, כשאני ניכנסתי אפילו את זה לא שמו לי. תגידו תודה ועוד בפחות מ 2000 שקל.
    סגור
  • 3.
    במחיר הזה אפשר לגור ב3 חדרים בבאר שבע
    דרומי מתוסכל 15/10/2012 14:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ולנסוע ברכבת לתל אביב. איך הגיב מס. 1. מי שמוכן לשלחם על קופסה-מגיע לו. אגב זה החזר משכנתא בדרום.
    סגור
  • 2.
    שכר דירה
    אנונימי 15/10/2012 14:13
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אם יש מספיק מטומטמים שמוכניםלשלם את זה אז יש כאלה חכמים שיודעים לנצל את זה
    סגור
  • 1.
    מי שמוכן לשלם על קופסת גפרורים כזו - מגיע לו (ל"ת)
    מי אמר בועה ולא קיבל 15/10/2012 14:11
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור