בין שמיים לארץ: פנטהאוז בבת ים מוצע למכירה ב-8.2 מיליון שקל - צפו בוידאו

השבוע ב'ביקור בית', צוות BizportalTV מבקר בפנטהאוז ענק בשטח 420 מ"ר עם נוף בלתי יאמן לים, שווה קניה? צפו בכתבה שהכנו...
בת ים
פנטהאוזים בקירבת הים בתל אביב יכולים בקלות לחצות את רף המחירים של 15 מיליון שקל. בפרויקט הירקון 96 בתל אביב מוצע למכירה פנטהאוז בשטח 1,000 מ"ר תמורת 150 מיליון שקל.

בשנים האחרונות יזמי הנדל"ן גילו את רצועת החוף של בת ים, עד לאחרונה עיר עם דימוי מעט בעייתי, ומספר העגורנים המקימים מגדלי יוקרה באזור גדל בהתמדה.

צוות Bizportal יצא לבחון מקרוב פנטהאוז ענק בשטח של כ-420 מ"ר (210 מ"ר שטח מגורים + כ-210 מ"ר מרפסות) בבת ים. האם הייתם רוכשים פנטהאוז במחיר תל אביבי בשכנתה הדרומית? צפו בסרטון


כתבות מעניינות נוספות:
עד הבית: קירות מתקלפים ובעיה בטאבו, הנה הדירה הזולה בת"א; הייתם קונים?
יצאו מפרופורציה: במחיר של קוטג' בראשל"צ תוכלו לקנות 33 מ"ר בת"א
באילו ערים במרכז נמכרו דירות 4 חדרים בפחות מ-920 אלף שקל?



תגובות לכתבה(12):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    יש לי נוף לים במשרד. אחרי שבועיים הפסקתי להסתכל. אמת. (ל"ת)
    קו ראשון לים 09/10/2012 00:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    כנראה הוא מוכר גם חלק מהים עם אפשרות למציאת נפט (ל"ת)
    חד עין 07/10/2012 11:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    בשמונה מליון שקלים אמצא לי מקום אחר לגור כגון
    ניצן בר 05/10/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדוגמא רמת אפעל שהיא השכונה האיכותית ביותר לדעתי, ואו בסביון (שהוא מקום איכותי אבל מנוכר ופלצני.. בכל מקרה בבת ים......מה אני "חובתי".....?
    סגור
  • 7.
    טייקוני נדל"ן=השמדת חופי הים!
    קליפ 05/10/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש להציף את קוו החוף במגדליי בטון מפלצתיים....! לחסום את האויר לעיר.למנוע אפשרות גישה לחוף נורמלי. שוחד לפקיד העירוני=חיסול חוף הים!!!
    סגור
  • 6.
    למה לגור בבת ים אם יש כל כך הרבה כסף?
    חגי, מודיעין 05/10/2012 14:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בשביל גג של 210 מטר שאף פעם לא יוצאים אליו? בתכל'ס זו דירה של 210 מטר עם מרפסת של 40 מטר (= מיני פנטהאוז).
    סגור
  • לחגי המתוסכל ממודיכין
    בת ימי גאה 10/10/2012 07:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני ימזמין אותך לבוא לבקר בחוף הים המדהים שלנו, אולי תשנה את דעתך הסטראוטיפית העלובה. יום טוב
    סגור
  • 5.
    מדהיםםםם אבל מי יכול לקנות ב8 מיליון?
    נדלניסט 05/10/2012 14:24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עד שאתה יכול להרשות לעצמך אם בכלל אתה בן 70 ולא ממש צריך את זה רק כסמל סטטוס הוגן? החיים לא הוגנים
    סגור
  • מדהים? אפשר לחשב שכל היום יושבים ומסתכלים על הים
    אנונימי 05/10/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בפועל זה גניבה. מוכרים לך נוף!!!! לא עולה לבנות דירה כזו כל כך הרבה. פשוט מאז שהצרפתים הגיעו לישראל עם הכסף השחור שלהם וקנו דירה מול הים לנופש יותר זול מבית מלון פתאם זה נהיה חשוב לעם ישראל חסר האישיות. אז תשלמו הרבה . בעוד כמה שנים הדירה הזאת לא תהיה שווה 3 מליון. בגוש הגדול שזה תל אביב דירה לים לא עולה כך. פשוט בושה
    סגור
  • 4.
    מה טוב לגור במגדל?????? (ל"ת)
    יוסי 05/10/2012 13:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    נראה לי כי זו כתבה מטעם. (ל"ת)
    f,cv 05/10/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    איזה חמדנים. אפשר לחשוב שהם מוכרים גם את הים.
    אנונימי 05/10/2012 12:55
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למי שמתלהב דירה על הים יש לה בלאי עצום הכל שם מתקלקל מהר כולל השיפוץ של הבניין זה מחלבה של תיקונים. חוץ מזה הדירה ממש לא נראית משהו איזה שיש מכוער במטבח אין להם טוב טעם אבל כסף יש. לא התלהבתי
    סגור
  • 1.
    מספיק עם פיתויי הנדלן -נימאס (ל"ת)
    י 05/10/2012 12:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור