דיירי מגדל ההיטקיסטים: "מזגני צ'ק פוינט מרעישים 24 שעות ביממה, זה פשוט סיוט"

כך אומר דיירים בפרויקט הסנטרל פארק בת"א הממוקם בצמידות לגג המזגנים של חברת צ'ק פוינט. "ערך הדירות ירד ומאוד קשה להשכירן"
גיל שוויד  ובנייני סנטרל פארק
על דיירי פרויקט "הסנטרל פארק" אשר שווק כ"מגדל ההיטקיסטים" עוברים ימים לא פשוטים. מתברר כי המיקום הצמוד לחברת ההייטק המכובדת צ'ק פוינט שבשליטת של גיל שוויד, היא לא בדיוק מתכון לאיכות חיים.

המצב הוא שהדירות הצפוניות בפרויקט פונות ישירות לכיוון גג המבנה של צ'ק פוינט הכולל מספר רב של מזגנים הפועלים ללא הספק לצורך קירור מערכות המיחשוב. "יש כאן רעש כמו בשדה תעופה 7 ימים בשבוע 24 שעות כולל ביום כיפור, המרפסת שלי פונה לכיוון המזגנים ואנחנו לא יכולים לפתוח את החלונות, המצב הוא בלתי נסבל, ערך הדירה שלי ירד ואני לא מסוגל להשכיר אותה", הוסיף הדייר."

נציין כי הפרויקט הממוקם בשדרות ההשכלה בשכונת ביצרון המבוקשת נהנה ממיתוג יוקרתי והדירות בו שוות כיום למעלה משני מיליון שקל.

הדיירים פנו למומחה אקוסטיקה מהטכניון אשר קבע: "בפעולות מערכות האוורור על גג בנין צ'ק פוינט חזית מגדלי סנטרל פארק חשופה לרעש חזק מאוד המוקרן לתוך חדרי השינה של הדיירים. עוצמת הרעש מגיעה עד מעל 62 דציבל בחדרי השינה, זו חריגה גדולה מאוד בלילה בהשוואה ל-40 דציבלים המותרים בלילה כאשר ההפעלה עולה על 30 דקות, מבחינת תחושת הרעש מדובר על פי 4 יותר ממה שהתקנות לעיל מרשות, לפי המצב כיום ובהתאם לדרישת התקנות, כתוצאה מהרעש הנגרם על ידן, הדירות שנבדקו במגדלי סנטרל פארק אינן ראויות למגורי אדם. הרעש חורג מהתקנות הן ביום והן בלילה ויש להפחית לפחות 22 דציבלים כדי לעמוד בדרישת התקנות."

מצ'ק פוינט נמסר ל-Bizportal כי "הבניין נבנה לפני המגדלים ליד נתיבי איילון, אזור עתיר תנועה. בדיקותינו הראו שרעש המזגנים נמוך מרעש הסביבה ואינו חורג מהתקן המותר."

מעיריית תל אביב נמסר: "עיריית תל-אביב-יפו מכירה את הנושא והוא נמצא בטיפול. יצויין כי באזורי תעשייה שהוסבו לאזורי מגורים העירייה מתערבת עוד בשלב היתרי הבנייה ודורשת מהיזם לנקוט באמצעי השתקה, כמו: חלונות כפולים, ביקורות ומדידות מוקדמים ובדיקות אקוסטיקה."
גג בניין צ'ק פוינט
גג בניין צ'ק פוינט


כתבות מעניינות נוספות:

צפו כמה דורשים על דירה בשטח 49 מ"ר ברח' מאפו בת"א
"לא תהיה הצפת דירות כי היזמים פה לא ייתנו לזה לקרות, והמחירים יעלו ב-5% בשנה הקרובה"
תגובות לכתבה(31):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    אפשר לפתור את בעיית הרעש של המעבים
    מזגניסט 24/08/2013 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי פתרון יצירתי לבעיית הרעש . ניתן להפחית רעש למבנה שלם עם מזגנים בפרצוף מרעישים . שלחו אימל להצעת מחיר dbsame@aim.com
    סגור
  • 20.
    כפרה עליכם, אם מכריחים אותי למגן אני עוזב להרצליה\נתניה
    גיל ש. 22/07/2012 07:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושם הם יקבלו את הארנונה המופקעת שאני משלם בשמחה. ונחשו מי יצטרך לשלם יותר ארנונה כדי לקזז את זה? חי חי חי אין שום בעיה, רק תגידו, עיניים שלי.
    סגור
  • 19.
    אשמח לקבל הצעות איך להפעיל לחץ על צק פוינט להפסיק המפגע (ל"ת)
    דייר 20/07/2012 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 18.
    מגדלי הסנטרל פארק- המוצלחים ושימותו הקנאים
    דנית 20/07/2012 01:13
    הגב לתגובה זו
    2 4
    זוג מגדלי הסנטרל פארק מוצלחים ושימותו הקנאים :המיקום פנטסטי ,החתך החברתי גבוה ,האנשים מקסימים הדירות מדהימות רק חבל שאחד כמו גיל שוויד הורס לדיירים שם את החיים.מה לעשות -אם לתשובה מותר לעשות "תספורת "אז גם לשוויד מותר להתעלל באנשים.כנראה שלבעלי הממון בארץ מותר הכול...כי איך יהיה לו כסף לחבר 5 דירות פנטאוס ברמת-אביב אם יוציא כסף למיגון.?.מסכן לא?
    סגור
  • תפסיקי ליילל. היזם אשם לא פחות משוייד (ל"ת)
    אא 24/07/2012 07:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    לא להתקרב לפרוייקט
    אבי 19/07/2012 17:57
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אל תאמינו למתווכים של ה"סנטרל פארק".. פשוט גרוע!
    סגור
  • ע
    ע 21/10/2014 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ח
    סגור
  • 16.
    השתגעתם
    סמי 19/07/2012 16:21
    הגב לתגובה זו
    5 2
    זהו איזור תעשיה שצק פוינט בנתה שם בנין לתפארת הרבה שנים לפני החזירים מרחוב הסוללים
    סגור
  • למגיב מס' 16 - חזירות=שיגעון=טימטום-לתפארת מדינת ישראל (ל"ת)
    דנית 20/07/2012 01:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 15.
    האם הערייה מפחדת מצ'ק פוינט? אין ספק שכן
    רון חולדאי 19/07/2012 14:23
    הגב לתגובה זו
    7 2
    נניח שרעש הוא עשן. נניח שהעשן הוא 4 פעמים הרמה המותרת האם מי שגר ליד המפעל המזהם יוכל לעטוף את הבניין שלו בפילטר? לא יותר הגיוני לבקש מהמזהם להפסיק לזהם? ע"פ עריית ת"א זה לא יותר הגיוני - הרי צ'ק פוינט משלמת ארנונה של עסקים ובכלל מי יותר חשוב גיל שוויד (שהמילה טיקון קטנה עליו) או אותו דייר מסכן עם משכנתא ל 30 שנה ש 60% מההכנסה שלו מופנת לרכישת דירה שגיל שוויד משתין עליה בקשת תוך כדי גיבוי מעריית ת"א. אין גבול לבושה - רק במדינת ישראל יש אונס האזרח הקטן על ידי הרשויות שאמורות להגן עליו מהסופר טיקונים. "תודה" לעריית ת"א על השירות המצויין להגנה על תושבי העיר שבו בצד ותנו לאזרח הקטן להיאבק אם הסופר טיקון ובריון מר שוויד - משהו יוכל לנחש מי ינצח? אני מהמר על דוד - ולא בגלל שדוד חזק בגלל היהירות של צ'ק פוינט-גוליית.
    סגור
  • טען עוד
  • צ'קפוינט וגיל שוויד =הדורסנים
    דני הסובל מהרעש 19/07/2012 15:14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כול מפגע צריך לפנות,ומי בא ראשון זה לא רלוונטי בכלל. ההתנהגות הדורסנית של הבעלים עאלק נחמד גובלת בחוצפה. הרעש הוא לא מהכביש רק מהמזגנים של החברה שלו.ל-7 לא נראה שתגיד שהוא נחמד כשלא ישלם לך פיצויי פיטורין
    סגור
  • 14.
    האם הערייה מפחדת מצ'ק פוינט? אין ספק שכן
    רון חולדאי 19/07/2012 14:22
    הגב לתגובה זו
    3 4
    נניח שרעש הוא עשן. נניח שהעשן הוא 4 פעמים הרמה המותרת האם מי שגר ליד המפעל המזהם יוכל לעטוף את הבניין שלו בפילטר? לא יותר הגיוני לבקש מהמזהם להפסיק לזהם? ע"פ עריית ת"א זה לא יותר הגיוני - הרי צ'ק פוינט משלמת ארנונה של עסקים ובכלל מי יותר חשוב גיל שוויד (שהמילה טיקון קטנה עליו) או אותו דייר מסכן עם משכנתא ל 30 שנה ש 60% מההכנסה שלו מופנת לרכישת דירה שגיל שוויד משתין עליה בקשת תוך כדי גיבוי מעריית ת"א. אין גבול לבושה - רק במדינת ישראל יש אונס האזרח הקטן על ידי הרשויות שאמורות להגן עליו מהסופר טיקונים. "תודה" לעריית ת"א על השירות המצויין להגנה על תושבי העיר שבו בצד ותנו לאזרח הקטן להיאבק אם הסופר טיקון ובריון מר שוויד - משהו יוכל לנחש מי ינצח? אני מהמר על דוד - ולא בגלל שדוד חזק בגלל היהירות של צ'ק פוינט-גוליית.
    סגור
  • אין מילה אמת
    אחד שיודע 19/07/2012 17:03
    הגב לתגובה זו
    4 3
    הרעש הוא לא פי 4, גם לא על פי הדיירים המגזימים לא עירית ת"א, לא משרד לאיכות הסביבה ולא בית משפט הוציאו צו כלשהו בענין, כך שכנראה שצ'ק פוינט לא מפרה שום חוק ה"דייר המסכן" לא משלם 60% מההכנסה שלו למשכנתא במגדל יוקרה אין שום גיבוי מעירית תל-אביב אבל חוץ מזה כל מה שכתבת אמת. כולל השם שלך, כמובן.
    סגור
  • 13.
    הבעיה פתירה..להביא ממצא מומחה ולתבוע בבית המשפט השלום !
    כהןמרק-רחובות 19/07/2012 14:09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גם אני ניהלתי אישיתתביעה מול המרעישים!! טיפ .. הטענה מי היה קודם אינה תופסת לפי החוק!.. תכנית המתאר היה קודם.. ובכל מקרה שמירת החוק קובעת!! וממליץ .. על עו"ד ליאת כהן.. 054-4453705 או כל עו"ד אחר... איכות הסביבה/החיים חשובים לאין ערוך!
    סגור
  • 12.
    אזור מגעיל.
    יוני 19/07/2012 13:09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מי בכלל רוצה לגור שם? בכלל לא קשור למזגנים.
    סגור
  • ציק פוינט מתנהגים כמו בריונים פשוט חוצפה!!
    יוסי 19/07/2012 14:13
    הגב לתגובה זו
    3 5
    פשוט חוצפה חברה כזו עשירה שמזלזלת בחוק ופוגעת באיכות החיים של כל כך הרבה דיירים תתבעו אותם בית המשפט פשוט חוצפה ההתנהגות הבריונית שלהם כלפי האזרחים
    סגור
  • 11.
    מדוע בכלל מזגנים עושים רעש בארץ? מפני שמהנדסי
    נילי 19/07/2012 11:38
    הגב לתגובה זו
    8 1
    רעש אקוסטי אינם מעורבים בשלב הפתוח ! הטכנולוגיה קיימת אבל מתעלמים ממנה. צריך פשוט להעניש משווקי מזגנים שמרעישים. צריף לקבוע סף רעש מותר. מעבר לזה פשוט לקנוס את החברות. רק כך ילמדו !
    סגור
  • 10.
    בסך הכל על טיפשות משלמים דיי מהר
    dd 19/07/2012 11:38
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רק טיפשים קונים דירות בבנינים שלא בנו. מי ששם מליון-2 מליון שקל מן הראוי שיראה את הדירה את האזור לפני שהוא משלם.
    סגור
  • 9.
    גיל שוויד-תוצאה של הקפיטליזים החזירי
    דיירת שסובלת 19/07/2012 10:58
    הגב לתגובה זו
    7 11
    היה אדם מקסים וחבל שהשתנה .זה מה שהקפיטליזים החזירי עושה לאנשים...וחבל....אנשים רוצים לחיות בשקט במה פשעו?
    סגור
  • הוא היה שם לפניך ולא חייב לך כלום. תבכי ליזם!! (ל"ת)
    אא 24/07/2012 07:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    "אני לא מסוגל להשכיר אותה", הוסיף הדייר."
    ירון 19/07/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    22 11
    הוא קנה דירה בשביל השקעה, חזיר. מגיע לך
    סגור
  • yoni_m@cs.huji.ac.il
    אני 19/07/2012 15:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    למה אסור לקנות בית להשקעה? אם הוא רוצה להשקיע כך ולא בשוק ההון או בעשק זאת החלטה שלו
    סגור
  • 7.
    די כבר לחפש את צ'קפוינט. תצאו להם מהווריד
    עורב 19/07/2012 10:46
    הגב לתגובה זו
    11 5
    חברה מעולה, של אנשים עובדים. אל תגודו ליד אזור תעשיה ואל תבכו . "מגדל היטקיסטים "עאלק.
    סגור
  • צ'קפוינט וגיל שוויד ההיטקיסטים הדורסנים
    דני -הסובל מהרעש 19/07/2012 14:59
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אנשים קנו דירות ממיטב כספם -ל-1 קנו השקיעו לא גנבו מאף אחד זה לא עסק שלך אם קנה להשקעה או לעצמו,מותר לו גם להשקיע!!!!!!זאת לא עבירה !בניגוד להתנהגות הדורסנית של העומד בראש החברה שנחמדה ככול שתהייה -היא מהווה מפגע נוראי ל7-- התמיםהחברה מעולה האנשים נחמדים רק חבל שככה הם דורסנים נראה איך תגיב כשלא ישלם לך פיצויי פיטורין.הוא לא כזה מסכן הוא יכול לפתור את הבעיה ולהוציא כסף מהכיס המלא מזומנים שלו......
    סגור
  • 6.
    אבל זה היה ברור ומוגדר בזמן חתימת החוזה...
    אתם לא הוגנים 19/07/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    17 1
    זו הסיבה שלא רכשתי שם דירה בזמנו - זה גם גולם במחיר
    סגור
  • 5.
    המשכיר רצה להיות כריש נדלן , יצא בקושי דג רקק (ל"ת)
    חה חה חה 19/07/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 4.
    צ'ק פוינט מפוצצת בכסף שתבודד את המזגנים
    נתן 19/07/2012 09:23
    הגב לתגובה זו
    16 4
    אין לה כל בעיה כספית לבודד את המזגנים, יש טכנולוגיות מתקדמות לתחום, מרגיז שחברת הבנייה מתנערת מהנושא
    סגור
  • זו לא בעיה של צק פוינט
    tamira123 19/07/2012 11:00
    הגב לתגובה זו
    6 3
    שהקבלן ימצא פיתרון
    סגור
  • 3.
    מחיר הדירות ירד מאוד עכשו מחפשים סיבות אחרות!!! (ל"ת)
    אסנת 19/07/2012 09:15
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 2.
    ובתל אביב חצי מהבתים מעל מסעדות ובתי קפה
    מבין עניין 19/07/2012 09:09
    הגב לתגובה זו
    16 2
    ומה עושים?????
    סגור
  • 1.
    מגיע לכם תאבי בצע
    תאבי בצע 19/07/2012 09:08
    הגב לתגובה זו
    18 9
    הוא רוצה כבר להשכיר, ממש מסכן, יש פה אנשים שגרים בדירות בגודל כוך. עם חרא!!
    סגור