נפלו על הראש: כמה דורשים על דירה בשטח 49 מ"ר ברח' מאפו בת"א?

כיום מספיק שדירה תהיה ממוקמת במרחק הליכה מהים כדי שבעלי הדירות יקפיצו את מחיר נכסיהם, האם 44.6 אלף שקל למ"ר הוא מחיר ראוי עבור דירה הנמצאת 5 דקות מהים?
 |  (15)
מתוך הלוח
נוף לים מהווה משמעותית למחירה של דירה ולא פעם מתבצעות עסקאות באזורים אלו במחיר הכפול מדירה סמוכה ללא נוף. אולם מתברר כי בתל אביב מספיק שהדירה תהיה קרובה במעט לים, אפילו שנשקף ממנה נוף לבניינים מוזנחים ומטים ליפול, כדי שמוכרי הדירות יידרשו פרמיה משמעותית.

באתר יד2 פורסמה למכירה דירת 2 חדרים בשטח 49 מ"ר ברחוב מאפו, בין הרחובות בן יהודה לרחוב הירקון. המוכר דורש עבור הדירה הקטנה, אך המשופצת, הפונה לעורף שכולל בניינים ישנים ומוזנחים 2.185 מיליון שקל, או במילים אחרות כ-44.6 אלף שקל למ"ר.

"מחיר הדירה הוא סופי ואין כל מקום להנחה", אמר מוכר הדירה ל-Bizportal. "המחיר ראוי לאור הקרבה לים, 5 דקות הליכה בלבד."

מישהו כאן נפל על הראש? ייתכן וכן - דירת 2 חדרים במגדלי דיזנגוף, 55 מ"ר בקומה ה-20, במרכז העניינים עם נוף לים ולכל העיר, עם מרפסת שמש, מוצעת למכירה ב-1.95 מיליון שקל. ברחוב אוסישקין, מול פארק הירקון, במרחק הליכה קצר מהים, 75 מ"ר, תמורת 1.81 מיליון שקל.


כתבות נוספות שעשויות לעניין:
צפו כמה שכר דירה דורשים עבור דירת 18 מ"ר ביהודה הלוי
צפו כמה דורשים עבור דירת 26 מ"ר לא משופצת ליד שנקין
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    למה המחירים הגבוהים?
    שומדבר 16/07/2012 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפועל משלמים הרבה פחות, הרי האנשים לא ממש תמימים וודאי לא זה שמחזיק מחיוןץ החוזה הוא על המיחיר "שבעיתון" התשלום בפועל קטן יותר. כי מס השבחה קטן ממס הכנסה, והמבין יבין.
    סגור
  • 12.
    במחיר של 44 אלף שקל למטר
    צבריקו 15/07/2012 17:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כדי למכור אבל איפוא הקומים רק בעיתון
    סגור
  • 11.
    יש אלטרנטיבות
    תל אביבי 15/07/2012 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זכותו של המוכר לבקש כמה שירצה, אולם כדאי שהקונים ידעו שיש להם אלטרנטיבות. ב 2 מיליון שקל אפשר להשיג דירות 3 חדרים ברמת אביב החדשה, שגם הן נמצאות במרחק הליכה מהחוף והטיילת. כל הבניינים ברמת אביב החדשה הם בניינים חדשים,מה שאומר לובי,חניה תת קרקעית,מעלית,ממד ומחסן זה סטנדרט. יש יתרונות וחסרונות לזה ולזה.
    סגור
  • 10.
    המחאה תתגבר עד שתהפוך למלחמה חברתית כוללת
    יש פתרונות מיידים!!! 15/07/2012 16:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כפי שנלחמים כנגד מפגעים בבטחון ישראל,כפי שנלחמים בתאונות הדרכים - גם כאן זוהי מלחמה - מלחמה כנגד הפשע הכלכלי הגדול ביותר שבוצע כנגד עם -בועת הנדל"ן!!
    סגור
  • 9.
    מחיר הזוימעל70%=חרםצרכן=סוף הדמגוגיה הנדלניסטי לפראייר (ל"ת)
    הבועה תתפוצץ,מיתון!! 15/07/2012 14:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    לא פלא שאנשים מציתים את עצמם בסוף (ל"ת)
    מחיר אש 15/07/2012 13:52
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 7.
    כל מה שקרוב לים בת א שווה את זה (ל"ת)
    בעיקר אזור חוףמציצים 15/07/2012 13:52
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 6.
    איזה הזדמנות רוצו!!!
    מחרי הדירות 15/07/2012 13:08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    פריירים מתחלפים כל הזמן, בעלי דירות בארצות הברית,ספרד,ועוד הפסידו עד 70%מחסכותיהם....גם כאן זה יגיע
    סגור
  • 5.
    שירצה 800 אלף עבור הדירה שידבר איתי.
    כלכלן 15/07/2012 13:03
    הגב לתגובה זו
    3 3
    וגם אז זה לא יהיה המחיר הסופי. מי שחכם מוכר היום , מי שטיפש דוגמת אותו אדם נתקע עם המודעה המצחיקה שלו ובסוף יגיע לכונס נכסים כשהמשכנתא תכביד!
    סגור
  • 4.
    מאפו יביאו את הסכום הזה מאפן... (ל"ת)
    מושון 15/07/2012 13:01
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 3.
    תיכף אני רץ לקנות את המציאה ! (ל"ת)
    מיקי 15/07/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    הממשלה מעודדת זאת
    אריק 15/07/2012 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סוגרים את הברזים, לא משווקים קרקעות וזאת התוצאה
    סגור
  • 1.
    גם הוא ימצא את הפראייר שלו !! (ל"ת)
    נוחי 15/07/2012 11:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אין ברירה, הממשלה מחזיקה את כל הקרקעות ומעלה על ידי כך (ל"ת)
    את מחירי הנדל"ן 15/07/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תודה, עכשיו אני יודע כמה לדרוש. בזכות הידיעה הזו