נפלו על הראש: כמה שכ"ד דורשים עבור "דירת" 18 מ"ר ביהודה הלוי?

144.5 שקל למ"ר לחודש דורשים עבור דירה קטנטונת ביהודה הלוי פינת הרצל, שווה את המחיר?
 |  (27)
מתוך הלוח
המחסור בדירות להשכרה בתל אביב הפך את העיר המבוקשת ביותר במדינה למכרה זהב עבור בעלי דירות להשקעה אשר כל יום קובעים שיאים חדשים לרמות שכר הדירה. שוכרי דירות החפצים בפרטיות יהיו מוכנים לשלם הרבה כסף כל חודש עבור כוך בשטח של 20 מ"ר ואף פחות מכך.

באתר יד2 פורסמה להשכרה דירת חדר בשטח של 18 (!) מ"ר ברחוב יהודה הלוי פינת רחוב הרצל. היינו חושבים שעבור דירה בשטח של חדר רחצה ידרשו שכר דירה סביר, אולם כשבוחנים את המחיר מגלים כי בעל הדירה דורש כ-144.5 שקל למ"ר, או במילים אחרות 2,600 שקל.

"הדירה בקומת קרקע, עורפית, אין גינה והיא במצב משופץ", אמר בעל הדירה ל-Bizportal. "יש חדר פתוח ומקלחת ומטבחון בחלל נפרד, אפשר לגור בדירה, היה לי שוכר שגר בה שנתיים-שלוש והיה מרוצה."

מישהו כאן נפל על הראש? ייתכן וכן – במרחק הליכה קצר, ברחוב גת רימון, מוצעת להשכרה דירה בשטח של 23 מ"ר המוגדרת כ-1.5 חדרים תמורת 2,200 שקל בחודש. קצת דרומה משם, ברחוב הקישון בשכונת פלורנטין, מוצעת להשכרה דירת חדר בשטח 25 מ"ר עם מרפסת תמורת 2,200 שקל בחודש.
תגובות לכתבה(27):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    פרייארים נכנעים לסחטנים (ל"ת)
    טמטום 19/07/2012 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    בלי ארנונה ,חשמל ומים זה לא יקר!!!!!!!!!
    דנידין 14/07/2012 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו כנראה דירה מחולקת והוא סופג את ההוצאות כנראה ולכן בסיכום לא יקר......
    סגור
  • 15.
    למוענינים דירת 3.5 חדרים ב 2100 שח 78 מטר
    צחי 13/07/2012 18:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בטירת כרמל דרומית לחיפה קרובה לטכניון ולאוניברסיטה ולמתם דירה משופצת ומרוהטת קומפלט עם מזגן 3.5 חדרים 78 מטר מרווחת במחיר מגוחך של 2100 שח לכניסה מיידית לפרטים נוספים 0525234248
    סגור
  • אם המחיר היה מגוחך לא היית מפרסם כאן...
    מושון 17/07/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מחיר מתאים לאיזור שלו, במקרה שלך כנראה יקר מדי.
    סגור
  • 14.
    הכי להאשים את הממשלה
    אורן 12/07/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    תגידו האנשים שמגיבים כאן נורמליים ??? אם מישהו היה מבקש על הדירה הזו 5000 ש"ח אז גם הממשלה אשמה? מתי תבינו שכל עוד אנשים (משום מה ) ירצו לגור במרכז ת"א בכל מחיר שום ממשלה לא תוריד שם המחירים . אתם פשוט חיים בסרט וחסרי סדר עדיפויות . מי שמוכן לגור שם בכל מחיר מצידי שישלם 1000 ש"ח למטר ושלבעלי הדירות יהיה לבריאות.
    סגור
  • כן, לגמרי, הממשלה אשמה..!!
    אנונימי 13/07/2012 12:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    במידה והממשלה לא מפשירה קרקות ודואגת לפיתוח ובניית עוד דירות נוצר מחסור דירות בשוק. מחסור דירות בשוק גורם לזינוק הן במחירי הדירות והן במחירי השכירות. חד משמעית -> הממשלה אשמה!
    סגור
  • 13.
    מחיר החוסר ברירה
    דודוסאן 12/07/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לכל מי שכועס על מי ששכר את הדירה, תדעו לכם שזה רק מחוסר ברירה. למי שרווק ולא רוצה לחיות עם שותפים אין ברירה, ואין אלטרנטיבה אחרת. בחולון, רמת- גן ושות' , אין דירות שמתאימות לבודדים, ואלו שמתאימים יקרות מדיי. אם הייתה אלטרנטיבה ראויה אז באמת היה טיפשי, אך מכיוון שאין...
    סגור
  • לא מדויק בלשון המעטה...
    עמי 14/07/2012 01:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבת ים ובחולון יש גם יש (מניסיון אישי), ומדובר בערים שהגישה התחבורתית לת"א (במיוחד בת ים) היא טובה למדי.
    סגור
  • 12.
    אם תאוות הבצע שולטת בפוליטיקאים,
    חי במינוס 12/07/2012 15:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בפקידי האוצר ,,עורכי הדין,הבטוח הלאומי הבנקים וחברות הבטוח,למה שהאזרח הקטן לא ילמד מהם?
    סגור
  • 11.
    דירות בקרית מוצקין
    אברהם 12/07/2012 14:25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    נכבדי בהמשך זוגות צעירים רבים קונים דירות באזור בית הספר אחדות, שם למדו יורם גלובוס, דני גודפריד, ועוד מפורסמים, דירות 4 חדרים גדולים ענקים, בסכומים של 500 אלף שח, משפצים מוסיפים חדר ביטחון, עשרות דירות הצעירים משפצים, קריה נפלאה, יש מקומות עבודה, תעברו לצפון, תודה אברהם
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    שיפצל לארבעה ארונות מתים יקבל יותר... (ל"ת)
    אם כבר.. 12/07/2012 13:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 9.
    להשכיר דירה בקריות
    אברהם 12/07/2012 13:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אני משכיר דירה בקרית מוצקין ליד חיפה, אחת הקריות הניפלאות חינוך מצוין , גן חיות, תרבות , 40 דקות נסיעה ברכבת לתל אביב, דירה מיני קוטג שישה חדרים, שלושה שירותים ב2500 שח לחודש, ואומר תודה למשכירה, שלא עושה בעיות, תעברו לגור בקריות, צמוד לאזור תעשיה,
    סגור
  • איזו רכבת מגיעה ב45 דקות לתא??? חרטטן (ל"ת)
    דודוסאן 12/07/2012 15:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    צריך לתלות את בעל הדירה
    בייזה 12/07/2012 12:13
    הגב לתגובה זו
    1 6
    זה עושק
    סגור
  • 7.
    אתה נפלת מהירח ?
    תל אביבי 12/07/2012 12:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתה נפלת על הראש!, אלו המחירים זה מרכז העיר ויש גם ב 3000 , רוצה בזול לך לדימונה !
    סגור
  • 6.
    נפלו על הראש ?
    דניאל בן דוד 12/07/2012 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מי שנפל על הראש הוא זה שמסכים לשלם את הסכומים המטורפים האלה. בואו לאיזור חיפה, בנשר, דירת 3 חדרים משופצת 67 מ"ר בשכ"ח של 2,250 ש"ח. כניסה מיידית. דני בן דוד 050-3821879
    סגור
  • 5.
    כדאי לקפוץ על המציאה, עליות חדות בשכירות בפתח
    יזם נדלן ותיק 12/07/2012 11:41
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כבר התחלנו לצמצם בניה בכדי לשמור על רמת מחירים בשוק. אנשים שלא קנו כנראה שימשיכו לחכות ולשכור ולא תהיה ברירה להעלות להם את שכר הדירה כי תהיה יותר דרישה לדירות. בעוד שנה מחיר כזה של שכירות תהיה מציאה ולא ניתן יהיה למצוא את מחירי היום. אני ממליץ לכו על זה עוד היום.
    סגור
  • נגור עם ההורים וניקח 25 שותפים כמו הפיליפינים ולא יעלו! (ל"ת)
    אסנת 15/07/2012 16:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    3 שנים היו לממשלת ביבי להחזיר את מחירי הדיור לשפיות
    ממשלת ביבי אשמה 12/07/2012 11:31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    3 שנים עברו דיברו ולא עשו , היום מחירי הדירות נמצאים במקום שרמת הסיכון לרוכשים היא לא מבוטלת , ירידה של בין 30% ל 40 במחיר תמחוק לרוכשי הדירות את ההון העצמי ,ממשלת ישראל משחקת באש על גבו של ציבור רוכשי הדיור . הירידות עלולות להתרחש מסיבות אקסוגניות ולאו דווקא שקשורות לנדל"ן.
    סגור
  • טוב מאוד. שיירדו כבר! גם אני רוצה לקנות דירה! (ל"ת)
    קוסטיה 09/10/2012 18:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ממשל ביבי מעונייןם רק בעצמו ובמקורבים (ל"ת)
    יליד הארץ 12/07/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 3.
    יהיה לו שוכרים
    אנונימי 12/07/2012 11:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לכו לפת דירת 2 חדרים בעיר מושכרת ב 2400 שח
    סגור
  • 2.
    מה אנשים לא יעשו בשביל להגיד שהם גרים בת"א
    ענבל 12/07/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    6 2
    צאו לרמת גן, חולון ואפילו לגבעתיים ותמצאו דירות זולות בהרבה, אל תהיו מטומטמים אנשים, תל אביב לא שווה את רמות המחירים הללו
    סגור
  • רמת גן? יותר יקר מתא בלי סיסמאות דמגוגיות או שאת טפשה (ל"ת)
    אנונימי 12/07/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • רמת גן זולה מתל אביב
    ענבל 12/07/2012 11:10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני שוכרת דירת 2 חדרים בשטח 55 מ"ר ברחוב הרא"ה ב-2,500 שקל בחודש, אולי אזור שיכון ותיקים ושכונת עלית יקרים יותר, אבל ב-2,600 אפשר לשכור דירה אמיתית
    סגור
  • 1.
    כמה אנשים יכולים להיות טיפשים?
    מתן 12/07/2012 10:51
    הגב לתגובה זו
    8 2
    למה שמישהו ישלם כל כך הרבה עבור חור בלב אזור מבחיל, אנשים תתעוררו ותפסיקו להיות פריירים, אתם עושים נזק לכולם!!!
    סגור
  • אנשים לא טיפשים, פשוט אין להם ברירה. המינהל מחזיק את כל (ל"ת)
    המדינה בכספת 12/07/2012 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור