דני פישמן בראיון מיוחד: "30 אלף דולר לדירה בארה"ב זה כנראה מעיקול, והנכס בהתאם" - למה הוא לא קונה בישראל?

פישמן שרכש לאחרונה 9,500 דירות בארה"ב מדבר עם Bizportal על הנדל"ן האמריקני. ומה דעתו על מחיר הדירות בישראל? צפו בראיון...
 |  (22)
דני פישמן
שוק הנדל"ן האמריקני עומד בלב ליבה של הכלכלה האמריקנית. לפי פרסומים שבועיים בארה"ב, משובר בשוק שעדיין לא יצא מהמשבר הגדול שפקד אותו ב-2008-2009, גם אם לאחרונה ניכרת התאוששות מסויימת. כך לדוגמה, מדד קייס שילר הבוחן את מחירי הדירות ב-20 ערים מרכזיות בארה"ב אומנם רשם בחודש אפריל (הנתון האחרון) ירידה של 1.9% ביחס לנתון בחודש המקביל אשתקד ובכל זאת מדובר בירידה המתונה ביותר מזה זמן רב.

איך הדברים נראים מהשטח? BizportalTV נפגש השבוע עם דני פישמן, שותף מנהל ב-GAIA, חברת נדל"ן שנכנסה לארה"ב ב-2009 ובחודש מאי האחרון רכשה עוד מקבץ של 9,500 דירות ב-446 מיליון דולר.

תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    מתחילת 2009 אני אוסף נדל"ו בארה"ב!
    קליפ 13/07/2012 11:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פראייר מי שאין לו מס' דירות....למה אתם מחכים? צאו קנו במחיריי מבצע במחיר דירה מתונפת,מצחינה ומזוהמת בת"א מקבלים 7 בתים מקסימים מריחיי ורדים ושושנים באה"ב
    סגור
  • 12.
    יופי של ראיון
    נעם טפר 13/07/2012 08:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחת הפעמים היחידות שבהן רואים 'איש נדל"ן ' מפוקח, נינוח ומנתח באופן סביר את השוק ומרכיביו. כנ"ל העיתונאי שראיין אותו, רהוט נינוח ומביא את המרואיין בצורה מרשימה.
    סגור
  • 11.
    פישמן גאון שהצליח לדחוף זבל לחב. ביטוח (ל"ת)
    גד 12/07/2012 22:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמו שנאמר: " זבל מי שמלכלך" .... (ל"ת)
    לגד היקר 14/07/2012 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    זה לא ההוא שנכשל עם תמיר נדל"ן?
    משקיע 12/07/2012 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עם השקעות כושלות במזרח אירופה בשיא המשבר וקיבל דמי ניהול?
    סגור
  • קבר כסף באירופה ועכשיו יקבור באמריקה (ל"ת)
    המשקיע 12/07/2012 22:14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • האיש אכן היה ממייסדי תמיר נדל"ן
    אריאל 14/07/2012 11:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפיל לא מעט אנשים עם תמיר נדל"ן.לכו נסו להשיג אותו כיום
    סגור
  • 9.
    היום משוגע מי שקונה בארץ
    רק BRISK 12/07/2012 11:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בתים להשקעה כיום זה רק בארצות הברית, ומומלץ באזורים שלא תלויים בתעשייה ספציפית. אני רכשתי נכס דרך החבר'ה ב BRISK ומרוצה מאד מהשירות ומהאמינות. BRISK REAL ESTATE אם אני לא טועה בפייסבוק
    סגור
  • מהצצה באתר החברה ובתמונות לפני ואחרי השיפוץ
    המבין 14/07/2012 11:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באחד הבתים, מדובר בבית מעץ שהשיפוץ המרכזי בו היה החלפת הרצפה בנוסף תוקן הגג מפני דליפות שהיו ,הגג עצמו עקום ומעוות משקופי הדלתות לא הוחלפו אלא רק נצבעו בתחתית המשקופים ניתן לראות רקבון בין המשקוף לרצפה , על פניו, נראה שנעשה שיפוץ חפיף לבית מעץ ישן רקוב מרטיבות ועובש,במטרה אחת העיקר למכור אותו.....הבית הזה שווה,הריסה ולא מגורים
    סגור
  • 8.
    היום אנחנו מביטים לאירופה וארה"ב ואומרים
    נשמע ונראה כמו בועה 12/07/2012 11:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איזה מסכנים , מחר הם יביטו (או שלא) ויומרו הוי איך הם לא ראו את זה מגיע . מה? הם באמת חשבו לעצמם שמחירי הנדל"ן כל הזמן עולים גם ב- 150 משכורות ממוצעות !!!
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    דני מנסה לומר בעדינות שיושב למעלה שיכור
    בועת אשליות ישראלית 12/07/2012 11:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שמנהל את נכסי הנדל"ן במדינה . איך ביבי אמר הולך כמו ברווז מדבר כמו ברווז כנראה שזה ברווז הנדל"ן בארץ הוא ברווז בועה נדלני .
    סגור
  • 6.
    מוכן לעזור בייעוץ למי שמתעניין
    אחד שעוזר 12/07/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    רכשתי נכס פרטי בפלורידה ומבסוט עד הגג, עלה לי כמעט 200,000 שח, ואני מקבל כל חודש שכירות של 850$, יש לי חבר ששם עין על הנכס (פנמה סיטי פלורידה) וכל מילה מיותרת, מי שרוצה להתייעץ ולשאול שאלות אז בכיף: alonfainer @ hotmail.com
    סגור
  • 5.
    סחתיין
    עומר 12/07/2012 10:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל הכבוד דני, מפרגן למי שמגיע!
    סגור
  • 4.
    בחור צעיר עם כל כך הרבה כסף מעניין איך עשה כסף.
    אנונימי 12/07/2012 10:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למה הישראלים מתלוננים הוא קנה דירות ליורדים . תקנו ממנו את הדירות ב 33000 דולר ותקימו מושבה בארהב בינכה חסר לארהב כוכב אחד בגדל אז שיהיה מדינת ישראל שם מה זה כבר משנה?
    סגור
  • 3.
    כמה היו עולים הדירות בארץ
    חיים 12/07/2012 10:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם מישהו היה קונה 9500 דירות בישראל זה היה עולה לו במינימום 200 מיליארד דולר
    סגור
  • דירות עולות ולא עולים...עילג (ל"ת)
    רמי 12/07/2012 22:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה לא גאון, נכון?
    ערן 12/07/2012 13:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בטח 200 מיליארד, למה לא 5 טריליון? הרי זה ידוע שדירה ממוצעת רמלה-בלוד, חדרה או אשקלון שכולן נמצאות במרחק של שעת נסיעה אחת לכל היותר ללב מנהטן הישראלית (כולל פקקים כמובן), עולה בממוצע לפחות 50 מיליון דולר וזה לדירת 2 חדרים 25 מ"ר ריבועי מכינוס, הרוסה לחלוטין! לכל הטמבלים, בארה"ב יש מחירים זולים מאוד באיזורים שאחרי המשבר הכלכלי הפכו למצורעים, אזורים שהפכו למשהוא ש"סלמס" לידו זה אחוזות פאר, שכונות שמתוך 1000 בתים בהן 800-900 מעוקלות או בהליכי עיקול נדחה (כי זה כבר הפסדי לעקל דירות בארה"ב, אי אפשר למכור אותן, הן מושחטות ומצב מדרדר, וזה עוד לפני היטלים, מיסים, חובות תחזוקה בהתאם לתקנון השכונה, ועוד ועוד). אמריקאי או אירופאי ממוצע נוסע כל יום לפחות שעה וחצי בכל כיוון למקום עבודתו ו/או למקומות הבילוי והמסחר המרכזיים! זאת עובדה, כיוון שרובם, כמו פה, לא יכולים להרשות לעצמם את עלויות המחיה באזורי המגורים האיכותיים ביותר. רק הישראלי זה טיפוס טמבל שבטוח שגם בשכר מינימום, זאת זכות אבות בסיסית שלו לגור במרחק הליכה קצר מהטיימס סקוואר הישראלית. תתעוררו, אתם פשוט טמבלים ומצבכם לעולם לא ישתפר מהבכי!
    סגור
  • 2.
    אהבתי! אחלה ראיון... (ל"ת)
    שרון 12/07/2012 10:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    מה הסיכוי שהדירות יעלו ב 30% ב 10 השנים הקרובות ?
    מהמר כמו אבא שלו 12/07/2012 10:10
    הגב לתגובה זו
    3 5
    ואם כן אז זה 3 אחוז לשנה לפני הוצאות ולפני מס, נשמע כמו הימור נטו.
    סגור
  • תגובה מגוחכת
    jeremy 19/07/2012 13:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה מיותרת לגבי פישמן וברור שאין לך שום מושג לגבי שוק הנדל"ן בארה"ב
    סגור
  • ספקולציה (ל"ת)
    רם 12/07/2012 22:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מהמר כמו אבא שלו?...
    תגובה ל- 1 12/07/2012 10:53
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מת על אלו שלא מבינים שום דבר בתחום אך חייבים להגיב ובנוסף גם ללכלך באישי.. מה שגם לא נכון, כי אין קשר בין 2 הפישמנים...
    סגור