נפלו על הראש: כמה דורשים עבור דירת 26 מ"ר לא משופצת ליד שנקין?

43.5 אלף שקל למ"ר, זה מה שמבקש בעל דירה קטנטונת ברחוב ג'ורג' אליוט בת"א
מתוך הלוח
מצוקת הדיור בתל אביב הפכה בשנים האחרונות כל מ"ר בעיר למכרה זהב ועם הזינוק במחירן של דירות "מרווחות" בשטח של 50 מ"ר ומעלה גבר הביקוש ל"דירות מיקרו" בשטח של 20-30 מ"ר ואף פחות מכך.

באתר יד2 פורסמה דירת חדר בשטח של 26 מ"ר ברחוב ג'ורג' אליוט, ליד שינקין, לא משופצת, עם מרפסת הכלולה במטראז' של הדירה, המוצעת תמורת 1.130 מיליון שקל, כ-43.5 אלף שקל למ"ר. בשביל להכניס אתכם לפרופורציה, נציין כי לפי אותו מחיר למטר - דירת 4 חדרים נורמאלית (בגודל 100 מ"ר) עולה כ-4.3 מיליון שקלים.

מישהו פה נפל על הראש? אולי, אבל נציין כי לפי אתר רשות המיסים דירת חדר בשטח של 30 מ"ר ברחוב הירקון 296 נמכרה לאחרונה תמורת 900 אלף שקל. נציין גם כי ברחוב החשמונאים 3 נמכרה דירת חדר בשטח של 27 מ"ר תמורת 1.01 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(10):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    הישראלי הוא צרכן טיפש בכל תחומי הצרכנות ולכן כולנו
    גאון 11/07/2012 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סובלים מיוקר מחייה שאינו עומד בפרופורציה מול ההשתכרות בארץ וזה מגיע לנו
    סגור
  • 7.
    את הדירה יקנה משקיע טיפש שיקבל תשואה חלומית של 3% ברוטו (ל"ת)
    דש 10/07/2012 12:50
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 6.
    מי נפל על הראש ???
    דניאל בן דוד 10/07/2012 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נפלו על הראש והידיים והרגליים אלה שמוכנים לשלם את הסכומים הנדרשים. איפה המחאה (או החמאה) העממית אם יש מי שמוכנים להוציא סכומים כאלה ומ ו כ ר ח י ם לגור ברח' ג'ורג' אליוט ואפילו לא יודעים מי היתה הגברת - זו גברת לא אדון??? מגיע להם !!!
    סגור
  • 5.
    מי נפל על הראש?
    איפכא מסתברא 2 10/07/2012 11:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שמוכן לשלם סכום כגון זה - הוא הפרייאר, אלא אם כן מכר לפרייאר אחר דירה קודמת שברשותו - במחיר דומה! במלים אחרות: אידיוט!
    סגור
  • 4.
    צחוק,צחוק - אבל צריך לקחת את העיניינים לידים
    יש לפעול לפני האסון! 10/07/2012 11:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כפי שנלחמים כנגד מפגעים בבטחון ישראל,כפי שנלחמים בתאונות הדרכים - גם כאן זוהי מלחמה - מלחמה כנגד הפשע הכלכלי הגדול ביותר שבוצע כנגד עם -בועת הנדל"ן!!
    סגור
  • 3.
    פריירים לא מתים, מי הטיפש שישלם כ"כ הרבה עבור כ"כ מעט? (ל"ת)
    מוטי 10/07/2012 10:39
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 2.
    זו אשמתנו שהמחירים גבוהים
    נטשה 10/07/2012 10:38
    הגב לתגובה זו
    10 0
    ברגע שאנשים יגידו מספיק ודי ולא יסכימו לשלם יותר המחירים יירדו, העניין הוא שיורקים לנו בפרצוף ואנחנו חושבים שזה גשם, בגישה הזאת המחירים ימשיכו לעלות
    סגור
  • לישראל המון קרקעות וכולן בכספת של מנהל המקרקעין
    זאת לא אשמתנו 10/07/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא משחררים קרקעות לבניה ופרטית בפרט.
    סגור
  • 1.
    למה נפלו על הראש? יש קונים
    יהודה 10/07/2012 10:37
    הגב לתגובה זו
    6 6
    המחיר הוא בהתאם לביקוש, אם יש קונים במחיר הזה אז הוא נחשב להגיוני, זה שוק חופשי
    סגור
  • אז למה שלא יהיה שוק חופשי על לחם חלב ומים במרבה למחיר?
    בב 10/07/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הבעייה זה לא דירת חדר מסריחה בת"א בת"א במיליון, אלא הבועת נדלן בכל הארץ והמחיריםשטסו בעשרות אחוזים מאז 2008
    סגור