הקבלנים: "היקפי המכירות במאי קרובים לרמה של ימי טרום המחאה"

חברות הבנייה מדווחות על עליה חדה בכמות הדירות שנרכשו ברחבי הארץ. "ציבור רוכשי הדירות בקיא יותר בחומר ויודע היטב להעריך את מחיר הנכסים והמשמעות הכספית"
 |  (19)
חוזרים לרכוש דירות?
בזמן שהתחלות הבניה ירדו בכ- 14% ברבעון הראשון של 2012, כפי שפורסם השבוע ע"י משרד השיכון, ולאחר שאושרו בועדות התכנון רק 29 אלף יח"ד ב- 2011, המצביעים על אי עמידה של מוסדות התכנון ביעדי הממשלה ועל רקע עליית מחירי הדיור באפריל כפי שעולה ממדד מחירי הדיור שפרסם הלמ"ס בסוף השבוע ( +1.4%) , מדווחות חברות הבנייה על עליה חדה בכמות הדירות החדשות, שנמכרו ברחבי הארץ במהלך חודש מאי האחרון.

רוני כהן, מנכ"ל חברת אלדר שיווק, מסר: "חודש אפריל הפתיע אותנו, והתאפיין בתנועה ערה של מבקרים באתרים וביצוע עסקאות. את חודש אפריל סיכמנו בעליה של כ 10% בכמות העסקאות שבוצעו לעומת מרץ. חודש מאי המשיך את המגמה ואף מראה על התייצבות באזורי הביקוש, עם היקפי מכירות בשיעורים שכבר קרובים לחציון הראשון של 2011, בתקופה של טרום המחאה, גם זמני קבלת ההחלטה במגמת התקצרות כבר לא מושכים את ההחלטה על גבי חודשים, מתוך תחושה שהמחירים כרגע אטרקטיביים וחבל לחכות."

עינת זקריה, סמנכ"ל שיווק בחברת אזורים, ששיווקה בחודש מאי 102 דירות באתרי המכירות של החברה אומרת: "אנו מזהים כי ציבור רוכשי הדירות כיום, בקיא יותר בחומר, מכיר את התחרות, ויודע היטב להעריך את מחיר הנכסים והמשמעות הכספית של כל תנאי בחוזה. אנו כחברה נדרשים להיות מקצועיים יותר מפעם, ולספק שירותים מתקדמים, כדוגמת ייעוץ מימוני ללקוחות על חשבוננו". עוד נמסר מאזורים כי 64% מהדירות שנמכרו נרכשו על ידי זוגות צעירים והשאר על ידי משפרי דיור ורווקים. העיר שבה נמכר מס' יח"ד הגבוה ביותר היא אשקלון.

יקי אמסלם מנכ"ל חברת אלמוג כדאי מציין, כי "הדירות הנמכרות ביותר השנה, הן דירות הנבנות בשכונות חדשות בתנופת בניה, בהן קיים היצע רב של פרויקטים חדשים ודירות ברמות מחיר שעדיין בהישג ידם של הזוגות הצעירים שחזרו בחודשים האחרונים למגרש. אלה מעדיפים את המגה שכונות החדשות, בהן ישנו פיתוח מואץ ושירותים קהילתיים המותאמים למשפחות צעירות עם ילדים". החברה מכרה בחודש מאי 28 יח"ד בהיקף כולל של כ- 42.5 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    שהקבלנים יחנקו עם הדירות
    איתן 20/06/2012 18:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דירת 3 חדרים צריכה לעלות 700000 שקל לא יותר דירת 4 חדרים צריכה לעלות 850000 שקל לא יותר כל סכום מעבר לכך זו גזילה של הקבלנים והמדינה על ידי מיסים המחאה החריפה בדרך
    סגור
  • 17.
    שימו לב -איפה קונים ?-אשקלון
    ציפי 20/06/2012 11:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שם נופלים הקסמים אני בחינם לא היתי קונה באשקלון
    סגור
  • 16.
    ואפילו אם כן באיזה מחירים ואיזה הנחות נתתם?האם זה נמסר (ל"ת)
    להלמ"ס? 19/06/2012 20:33
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 15.
    2 כותרות מהיום:סופו של הקפאון?חוזרים לרכוש דירות?לירן
    אלף מם 19/06/2012 20:32
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא הגזמת?כולנו מכירים בנאמנותך למקום העבודה ולאלה שמחזיקים אותו באמצעות פרסומות אבל דחילק זה כבר שקוף.
    סגור
  • 14.
    הקבלנים באמצעות מערכת משומנת של שקרים ונתונים מנגנים את
    מחאה נוספת עכשיו 19/06/2012 20:27
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אותו הפזמון כבר שנה פעם המכירות עלו ופעם המשכנתאות עלו ופעם מאיימים בעליות מחירים .הם תולים את הקפאון במחאה ושוכחים שהקפאון התחיל כבר קודם בגלל חזירותם ולהיטותם להרוויח הרבה ומהר.בואו נעשה עוד מחאה ונמוטט את המחירים לגמרי.
    סגור
  • 13.
    חוץ מכמה אומללים שמגיבים על כל כתבת נדלן יש רבים שקונים (ל"ת)
    אין ברירה. 19/06/2012 18:42
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 12.
    ואוו איזה יופי - יאללה לרוץ לקנות יש כסף (ל"ת)
    נשימות אחרונות 19/06/2012 16:18
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 11.
    עשו מיליארדים ע"ח העם הפראייר=חרםצרכן=הבועה תתפוצץ!!!!! (ל"ת)
    קבלן,בנק,ממשלה גנבים 19/06/2012 14:18
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 10.
    הפרסום תרגיל שיווקי להרצת פראייר=חרםצרכן=סוף הדמגוגיה!! (ל"ת)
    נדלניסט=בלוף שיווקי 19/06/2012 14:16
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 9.
    דיווח שיקרי (מקבלנים) בגיבוי מקור שיקרי (גרף של הלמ"ס)
    ע 19/06/2012 14:01
    הגב לתגובה זו
    11 0
    והכל ממומן
    סגור
  • 8.
    וגם המחירים מאד זולים עכשיו
    מיליונים 19/06/2012 13:42
    הגב לתגובה זו
    10 1
    תקנו עוד ועוד נראה איך תשלמו עכשיו גם הקבלן וגם הקונה יאכלו חרא
    סגור
  • 7.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    דביר 19/06/2012 13:34
    הגב לתגובה זו
    9 0
    המצב האמיתי הוא שרוב הקבלנים לא מצליחים למכור פרוייקט פינוי בינוי בגבעתיים central hights תקוע כבר למעלה משנה . בנוסף יש בבניין היחידי שקם בתקופת הבועה 20 דירות למכירה והמון להשכרה כבר כמה חודשים. המשבר מאירופה רק מקשה על הכלכלה הישראלית עוד ועוד. המשבר עם אירן ממשיך לרחף והאמת הכי כואבת שלאנשים אין כסף לרכוש במחירים גם אם יורידו 20 אחוז. כל יום יש כתבות מטעם שהקונים חזרו אן על עסקאות מהעבר אבל בפועל כלום לא זז והקבלנים יזמים מתווכים מפסידים כסף כל יום שעובר . אל תהיו טיפשים שהכל יקרוס עדין המשכנתא לבנק עדין תשאר ובזה נגמרו לכם החיים . על זה נאמר כסף חכם יוצא וכסף טיפש נכנס.
    סגור
  • 6.
    כתבה מוזמנת וממומנת
    מוטי 19/06/2012 13:32
    הגב לתגובה זו
    14 0
    מעניין כמה הם שילמו כדי לקבל את הפירסום השיקרי הזה,פשוט בדיחה
    סגור
  • 5.
    חחחחחחחחחחח אני לא יודע אם ליפול מצחוק או ממש להתפוצץ
    רוני 19/06/2012 13:27
    הגב לתגובה זו
    16 0
    מצחוק . לא קונים יותר את הכתבות מטעם , המצב קטסטרופה בלשון המעטה ויותר מזה הלוואי שאנשים קונים עוד ועוד . ככה הנפילה תהיה כואבת יותר
    סגור
  • 4.
    אם הכל היה תקין לא היינו שומעים מהם כלום , הכל שקרים
    עידו 19/06/2012 13:24
    הגב לתגובה זו
    16 0
    המצב על הפנים . עובדה תוך חודשיים נדלניאדה שניה , פרסומות בכל מקום כתבות מטעם ומה לא . מחכה לקריסה בכייף
    סגור
  • 3.
    ניסיונות נואשים... לא מאמינים למילה אחת שלהם. (ל"ת)
    אנונימי 19/06/2012 12:55
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • התקשרתי למשרד מכירות - היכנסו לישמוע תגובה !
    צביקה 19/06/2012 22:36
    הגב לתגובה זו
    11 0
    התקשרתי לפרוייקט בכפ"ס מכיוון ואני בודק אופציה להשקעה , מהמשרד נאמר לי 4 חדרים 1.65 מיליון ש"ח לדירה 103 מ"ר + מרפסת 11 מ"ר, כניסה בעוד שנתיים. אמרתי לקבלן שזה מעבר לתקציב שאני מוכן להשקיע בדירת 4 חדרים בכ"ס. להפתעתי הרבה הקבלן שאל בנימוס אם יהיה זה בסדר שהוא יתווך לי לקוחות פוטנציאלים שלו שמחפשים למכור את דירתם. שמחתי מאוד להצעתו, אבל מבפנים זה אומר הכל על השוק: השוק מתומחר גבוהה מאוד וקבלנים לחוצים במלוא מובן המילה ועוזרים בתיווך על דירות יד 2 על מנת שייתפנה כסף לפרוייקטים חדשים, לדעתי פאטתי ומצב שצריך להדליק נורה אדומה אצל כולם.
    סגור
  • 2.
    השוק גוסס...על מי אתם עובדים? (ל"ת)
    הומלס 19/06/2012 12:41
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • 1.
    לא להאמין השוק על הפנים אין כסף הכל יקר והמצב הגיאופול