הלמ"ס: מחירי הדירות עלו בשיעור החד ביותר מאז נובמבר 2010

לפי נתוני המדד עלו מחירי הדירות במארס-אפריל 2012 ב-1.4%. מדובר בעליית המחירים השלישית ברציפות. מתחילת השנה עלו מחירי הדירות ב-1.6%
הנדל"ן עושה קאמבק?
מדד המחירים לצרכן לחודש מאי נותר ללא שינוי, כך עולה מדיווח של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסם היום (ו').

במדד שירותי דיור בבעלות הדיירים נרשמה בחודש מאי 2012 עלייה של 0.3% בהשוואה לחודש אפריל 2012. עלייה זו מבטאת את השינויים במחירי שכר דירה שנקבעו בחוזים שנחתמו בחודשים אפריל 2012 - מאי 2012, לעומת חוזים שנחתמו בחודשים מרס 2012 - אפריל 2012.

מהשוואת העסקאות שבוצעו בחודשים מארס 2012 - אפריל 2012, לעומת העסקאות שבוצעו בחודשים פברואר 2012 - מארס 2012, לפי מדד מחירי הדירות, אשר אינו נכלל במדד המחירים לצרכן, נמצא כי מחירי הדירות עלו ב-1.4%. מהשוואת העסקאות מארס 2012 - אפריל 2012 לעומת מארס 2011 - אפריל 2011, עלו המחירים ב-2.1% . יצויין כי מדובר בעליית המחירים החדה ביותר מאז נובמבר-דצמבר 2010 עת נרשמה עליית מחירים של 1.5%.

מינואר 2012 עלו מחירי הדירות ב-1.6% ובשנה החולפת מהתקופה של מארס 2011-אפריל 2011 עד התקופה של מארס 2012-אפריל 2012 עלו מחירי הדירות בשיעור של 3.6%.
תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    אני מחכה כבר שנה וחצי והמחירים רק עולים
    סהר 11/10/2012 22:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרתי לבעלי שיש גבול כמה אפשר לחכות,בינתיים אנחנו מפסידים,כנראה שאין ברירה וצריך לחתוך
    סגור
  • 14.
    סתאם חארטה
    אבי 15/06/2012 20:02
    הגב לתגובה זו
    11 0
    אף אחד לא קונה סתם כתבות מוזמנות
    סגור
  • צודק100%
    ה 16/06/2012 00:39
    הגב לתגובה זו
    9 0
    נכון הדירות היום לא קונים. אבל את כתבות הפרסום להרצת פרייר כמו זאת, הקבלנים מחוסר ברירה קונים כל יום באתרים רבים.
    סגור
  • 13.
    לדעתי מישהו פה טועה
    עעעעע 15/06/2012 19:39
    הגב לתגובה זו
    5 1
    המדד לא כולל את מחירי הדירות אלא השכירות וידוע שמדד זה עולה בשל הקפאון במכירות
    סגור
  • 12.
    יא מצחיקים מדובר על שכירויות!
    רוניניו 15/06/2012 19:25
    הגב לתגובה זו
    6 1
    וזה אכן יעלה בטווח הקצר עד שהשוק יתאזן
    סגור
  • אתה טועה
    דן 16/06/2012 07:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדד מחירי הדיור בבעלות הדיירים מתייחס למחירי הדירות. מדד מחירי הדיור מתייחס למחירי השכירות. הכתבה מדברת על מחירי הדירות.
    סגור
  • 11.
    לירן סהר אם היית מבין משהו היית יודע שהדירות לא נכללות (ל"ת)
    במדד ... 15/06/2012 19:00
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    הונאה
    זהבה54 15/06/2012 17:42
    הגב לתגובה זו
    11 1
    מחירי הדירות לא עלו .!!! הכל מגמתי הקבלנים מוכנים לתת הנחות נוספות. בחודשיים הבאים צפוי גל מכירות ומבצעים חסרי תקדים כולל דירות יד שניה., מאחר וציבור מקבלי המשכנתה אינם יכולים לעמוד בהחזרים הגבוהים.
    סגור
  • את יודעת איך הל"מס בודק את מחירי הדירות?סומך על נתוני
    אלף מם 15/06/2012 19:02
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הקבלנים ועורכי דינם...זה רציני?
    סגור
  • 9.
    בבקשה שימו בכתבות כאלו גרף חודשי ברזולוציה שנתית,תודה (ל"ת)
    שמואל הנביא 15/06/2012 17:27
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    מחירי הדיור בישראל בועה אשמים ביבי ופישר (ל"ת)
    קדפי 15/06/2012 16:59
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 7.
    מה קורה?...אתה עם העם או פרו-נדלניסט=בלוף שיווקי!!!!!!! (ל"ת)
    לירן סהר חוסם תגובות 15/06/2012 16:54
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 6.
    ועוד מספרים לנו שהמחירים יורדים-מחפש דירה בר"ג כבר שנתי
    שרון 15/06/2012 16:48
    הגב לתגובה זו
    1 12
    ים-והמחירים רק עולים.2.5 מצוקמקת-60-70 מ"ר ק"א/ב לפני שיפוץ-1-1.15 מליון.צדק חברתי?
    סגור
  • בוא תקנה את שלי 5 חודשים כלב לא מתקשר. (ל"ת)
    אריאל 15/06/2012 19:01
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 5.
    ביבי ופישר הפכו אתכם להומלסים או עבדי משכנתא (ל"ת)
    הצופה 15/06/2012 16:36
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 4.
    העליה של מאי, זה מביקוש כפול של אחרי החגים
    b127 15/06/2012 16:17
    הגב לתגובה זו
    5 3
    מי קונה דירה בחודש של פסח? ולכן יש ביקוש כמעט כפול בחודש שאחריו, זאת עליית מחירים עונתית בלבד.
    סגור
  • 3.
    מחיר הזוי מעל30-50%=חרם צרכן=סןף הדמגוגיה הנדלניסטית!!! (ל"ת)
    הבועה תתפוצץ,מיתון 15/06/2012 15:45
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 2.
    כל בלון שמתנפח ומתנפח בסופו של דבר מתפוצץ
    סתם אנקדוטה 15/06/2012 15:44
    הגב לתגובה זו
    13 1
    ככל שיתנו לבועה הזו לתפוח הפיצוץ יהיה חזק ובלתי נשלט וכולנו נסבול מזה
    סגור
  • 1.
    הפרסום תד רגיל שיווקי להרצת פראייר=חרםצרכן=סוף הדמגוגיה (ל"ת)
    פרסום נדלניסט=בלוף 15/06/2012 15:43
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • כך עולה מהשקר של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה