דירת 4 חד' גדולה במרחק 12 דק' מעזריאלי נמכרה ב-1.18 מיליון שקל

אין דירות 4 חדרים בפחות מ-1.4 מיליון שקל? Bizportal בחן את שכונת קריית בן גוריון בחולון כאופצייה שפויה לזוגות צעירים
אלטרנטיבה לזוגות צעירים
הזוגות הצעירים מתלוננים כי אינם מסוגלים למצוא כיום דירות באזורי הביקוש בפחות מ-1.4 מיליון שקל ולכן רבים מהם ממשיכים לגור בשכירות או אצל הוריהם. אולם אם זוגות אלה יחפשו טוב טוב הם ימצאו דירות 4 חדרים במחיר שפוי במרחק של 12-15 דקות (לפי אתר Waze Online בשעות הבוקר) נסיעה ממרכז עזריאלי בתל אביב.

בשכונת קריית בן גוריון בחולון זוגות צעירים יכולים למצוא דירות מרווחות במצב טוב במחיר שלא ישעבדם לנצח לבנק. ברחוב גרינברג לדוגמה נמכרה בשבוע האחרון דירת 4 חדרים בשטח של 110 מ"ר בקומה א' עם מעלית וחניה תמורת 1.18 מיליון שקל.

ערן דרורי, סוכן נדל"ן ברי/מקס אבניו, אשר ביצע את העיסקה מסר כי הבניין בן ה-6 קומות נבנה בסוף שנות ה-70 הוא במצב סביר. "הדירה עצמה לא משופצת, אולם זוג צעיר לא מפונק יוכל ללא בעיה לעבור להתגורר בה. לחילופין, בהשקעה של כ-50 אלף שקל ניתן לשדרג את הדירה משמעותית. הזוג שעבר להתגורר בדירה הינו בתחילת שנות ה-30 לחייו עם שני ילדים ועוד אחד בדרך."

לא הרחק משם, בשדרות בן גוריון 12 נמכרה בחודש מאי דירת 4 חדרים בשטח 100 מ"ר, קומה ראשונה, בבניין שנבנה ב-1986, תמורת 1.245 מיליון שקל. באותו הרחוב, בשדרות בן גוריון 17, נמכרה מספר חודשים לפני כן דירת 4 חדרים, בבניין שנבנה ב-1993, באותו השטח תמורת 1.26 מיליון שקל (שתי העסקאות נמצאו באתר מידע נדל"ן של רשות המיסים).

ארז כהן, יו"ר לשכת השמאים לשעבר, אומר כי "מדובר בשכונה ותיקה בעלת מיקום אידאלי בקירבה לכביש 4 ולמחלף החדש. רמות המחירים בשכונה לדירת 4 חדרים נעות בין 1.1 ל-1.35 מיליון שקל, רמות נוחות יחסית הנובעות מכך שרבים תופסים אותה כבעלת רמה סוציואקונומית נמוכה, אך כיום מדובר בשכונה בהחלט מבוקשת מצידם של זוגות צעירים שמעוניינים לגור במרכז ולדעתי האזור ילך וישתפר."

יצויין כי סמוך לשכונה מקודמת תוכנית שכונת ח-500 לבנייתן של כ-12.5 אלף יחידות דיור, הצפויה להיות ברמתה של שכונת ח-300 היוקרתית ולהשפיע גם על שכונת בן גוריון.

כתבות נוספות שעשויות לעניין:

"הציבור הבין שהממשלה לא מצליחה ליצור שינוי בשוק הנדל"ן; מחירי הדירות יטפסו עד סוף השנה ב-5% עד 10%"
מחיר הדירות במגדל המחלוקת ברמת גן זינק 66% תוך 5 שנים
תגובות לכתבה(27):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    חולון זה בן -דוד של בת -ים (חוב"תניק)
    צפוני 16/06/2012 23:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא בדיוק מתאים לכל אחד. עדיף לגור בשכירות ולא לקנות בכח
    סגור
  • 21.
    12 דקות בשעה ארבע לפנות בוקר שכולם ישנים (ל"ת)
    גד 16/06/2012 21:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 20.
    הקרבה לשכונות החדשות והיוקרתיות ולמדיטק, תעלה הערך!!!! (ל"ת)
    יוסי 15/06/2012 19:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    חולון ידועה כעיר בעלת רמת חינוך מעולה!...מצוינת לילדים! (ל"ת)
    חבר 15/06/2012 19:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    להבנתי, רכבת הפרברים שתגיע מראשל"צ, תעבור קרוב.... (ל"ת)
    מקומי 15/06/2012 19:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    האיזור קרוב לא.ת. מערב אשל"צ, עשיר במגה חנויות, הכל!!!.
    מקומי 15/06/2012 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרבה חנויות מזן גדולות, כך שהמחירים נמוכים יחסית...יש שפע מכל סוג שרק אפשר לחפש....כולל הום סנטר, אייס קנה ובנה, ושאר החנויות המובילות.
    סגור
  • 16.
    המחיר מוגזם להתמקח ולהוריד 50%מהמחיר (ל"ת)
    להחזיר למחירים שפויי 15/06/2012 10:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    ראש עיר ישר כמו סרגל אבל פיתוח שכונות ישנות....
    לא ברור למה ? 14/06/2012 21:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל עיר ראש עיר דואג שהשכונות המכוערות שנבנו לפני 60 שנה ייהרסו , ובמקומן יבנו בתים יותר חזקים ויפים.אלא שראש העיר הנוכחי לא מקדם תכניות פינוי בינוי מסיבות שהדעת לא מצליחה להבין,וחבל. אולי הקבלנים לוחצים כי אין להם אינטרס ? לך תדע.
    סגור
  • 14.
    המחיר הראלי בחולון לדירת 4 חדרים הוא לא יותר מ- 650K
    זו לא אופציה-זו גזלה 14/06/2012 15:53
    הגב לתגובה זו
    7 1
    150,000 $ +- יותר מזה אסור לשלם אלו המחירים שהיו כאן לפני שלוש שנים אף אחד לא הכפיל את שכרו בשלושת השנים האחרונות !!! (אולי רק הקבלנים ומנהל מקרקעי ישראל)
    סגור
  • 13.
    לא אמרתם כמה זמן בפקקים לעזראלי הכיוון ההפוך יותר חשוב (ל"ת)
    לא 14/06/2012 15:33
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    12 ד קות מעזריאלי
    xipr28 14/06/2012 15:15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    12 דקות משכונת בן גוריון לעזריאלי בחצות כאשר מתלוה לווי שטרתי וחוצים את כל הרמזורים באדום
    סגור
  • 11.
    גרינברג זה בג'סי כהן בחולון נא לדייק!!!
    מושון 14/06/2012 15:06
    הגב לתגובה זו
    4 2
    וקרית בן גוריון כבר נהייתה גרועה מג'סי כהן מבחינת הפשע, בואו נראה איזה זוג עם ילד ירצה לגור שם...כתבות של אנשים שלא מכירים את האיזור, וניזונים ממתווכים זבי חוטם שאינם מצליחים לבצע עסקה אז נדרשים להציג מצגי שווא...
    סגור
  • 10.
    זה ליד ג'סי כהן ? (ל"ת)
    רז 14/06/2012 15:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 9.
    מחיר הזוי מעל30-50%=חרם צרכן=סוף הדמגוגיה נדלניסטית!!!! (ל"ת)
    הבועה תתפוצץ,מיתון 14/06/2012 14:36
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 8.
    נסיעה של 20-25 דקות. 12 דקות בטיסת 140 קמ"ש.תכתבו אמת
    רפולי 14/06/2012 14:31
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אתם מעודדים לנסוע הרבה מעל המותר.
    סגור
  • 7.
    ...מצב קשה".... ויהיה עוד יותר לנדלניסטים...
    שלמה 14/06/2012 13:57
    הגב לתגובה זו
    6 1
    צעירים תתאזרו בסבלנות , אין שום סיבה שדירה תעלה יותר מ-600 - 500 אלף לא אני אמרתי מר עזריאלי שמבין יותר ממני בנדל"ן ....
    סגור
  • 6.
    גרינברג זה בג'סי כהן בחולון נא לדייק!!!
    מושון 14/06/2012 13:44
    הגב לתגובה זו
    12 3
    וקרית בן גוריון כבר נהייתה גרועה מג'סי כהן מבחינת הפשע, בואו נראה איזה זוג עם ילד ירצה לגור שם...כתבות של אנשים שלא מכירים את האיזור, וניזונים ממתווכים זבי חוטם שאינם מצליחים לבצע עסקה אז נדרשים להציג מצגי שווא...
    סגור
  • ממש אבל ממש לא
    למושון הטיפשון 14/06/2012 14:20
    הגב לתגובה זו
    4 8
    תלמד לקרוא מפה לפני שאתה מגיב. תכף תגיד לי ש ח- 300 זה גם גיסי כהן. תמשיך להיות הומלס ואל תשכח לשלם למישהו אחר את המשכנתא. היית מת לקנות שם רק שרוב הדירות נמכרות מזמן סביב 1.3-1.5 M אז כנראה שתצטרך לשבת בשקט לוזר!!!!!!!!!
    סגור
  • צר לי להודיעך אתה גר בג'סי כהן...
    לחולוני הא"דיוט 14/06/2012 15:14
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לפעמים כשנמצאים בתוך הח*רא קשה להבין שאתה שם, ידידי אתה גר במרחק חציית כביש מג'סי כהן, אם זה גורם לך להרגיש שאתה גר בשכונה יותר טובה שיבושם לך, מה לעשות שמחירי הנדל"ן מעידים יותר מכל על טיב השכונה שלך, לפי התגובה שלך אתה באמת מתאים לשם, זב*ל אורגני שייסחף עם הגשם הראשון. כשתבקש באמת ללמוד אסביר לך פרק בנדל"ן.
    סגור
  • 5.
    זובי 12 דקות (ל"ת)
    צביקה 14/06/2012 13:27
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • בבוקר ובערב זה שעה ועשרים (ל"ת)
    ע 14/06/2012 17:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    כולל מחיר ההליקופטר ????????????????? (ל"ת)
    אריה רפפורט 14/06/2012 13:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    אפילו עזריאל העביר את מרכז הכובד לחו"ל (ל"ת)
    איזה מרכז? 14/06/2012 13:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    לא ידעתי שמרכז כדור הארץ זה קניון עזריאלי (ל"ת)
    מרכז הכובד העולמי 14/06/2012 13:15
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 1.
    זו לא אלטרנטיבה לדפני וחבריה.הם רוצים ארלוזורובה פינת
    אנונימי 14/06/2012 13:08
    הגב לתגובה זו
    8 11
    דיזינקובה.הם לא יגורו בחולון ולא בבת ים.איך הם יגיעו לבתי הקפה של שדרות רוטשילד?
    סגור
  • מה קרה יש לך הרבה נדל"ן
    אבי 14/06/2012 13:55
    הגב לתגובה זו
    10 7
    ומפריע לך שדפני ליף מקלקלת לך את התוכניות??????
    סגור
  • מקלקלת?היא מעלה את מחירי הנדל"ן בת"א,ולי יש
    kleinst 14/06/2012 15:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נדלן בת"א ,ועוד מליונים בבנק ועוד ועוד ועוד. יודע למה? עבדתי כל החיים,מניגוב ישבנים של זקנים בבתי אבות במשמרות לילה של שבועות רצופים כאשר הייתי סטודנט ועד עבודה בשתי משמרות בוקר וערב עד שהתבססתי,ומבלי לבזבז את זמני וממוני בבתי קפה וכאלה,וחסכתי והגעתי למה שהגעתי. לכל הבכיינים -תלמדו.
    סגור