: כמה הייתם מוכנים לשלם עבור דירת 2 חדרים בלב תל אביב?

בפרויקט בצלאל המוקם בימים אלו בלב תל אביב נמכרו דירות 2 חדרים ב-2.2 מיליון שקל ודירות 3 חדרים במחיר הרבה יותר גבוה. האם מדובר במחירים מופקעים? Bizportal בחן מספר עסקאות שנסגרו באזור
(יח"צ)
למרות ההתמתנות בשוק הנדל"ן, ישנם עדיין אנשים שמוכנים לשלם הרבה מאוד כסף עבור שטח קטן, במיוחד כשמדובר בתל אביב.

בפרויקט 'בצלאל' בלב תל אביב, המוקם בין הרחובות המכבי, טשרניחובסקי ובית לחם, בקרבת רחוב קינג ג'ורג', נמכרה לאחרונה דירת 3 חדרים בשטח של 84 מ"ר + 12 מ"ר מרספת בקומה 5 מתוך 7 תמורת 3 מיליון שקל. דירת 2 חדרים בשטח 67 מ"ר + 11 מ"ר מרפסת בקומה 4 מתוך 7 נמכרה תמורת כ-2.2 מיליון שקל. בפרויקט נמכרו מתחילת השנה 30 דירות בסכום כולל של 70 מיליון שקל.

האם מדובר במחירים מופקעים? במרחק קצר מתל אביב ניתן לרכוש דירות 5 חדרים בפחות מ-2 מיליון שקל ופנטהאוזים ב-3 מיליון שקל. מאחר ולא נבנו באזור פרויקטים חדשים בשנים האחרונות, בחנו מספר עסקאות מכירה שנסגרו באזור ברבעון הראשון של 2012 באמצעות אתר רשות המיסים:

1. ברחוב טשרניחובסקי 57, מול דיזנגוף סנטר, נמכרה דירת 2 חדרים 50 מ"ר בחודש פברואר תמורת 1.375 מיליון שקל.

2. ברחוב העבודה 10, בקירבת פרויקט בצלאל, נמכרה בסוף חודש פברואר דירת 3 חדרים, 60 מ"ר, בקומה ג' בבניין שנבנה ב-1999 תמורת 1.62 מיליון שקל.

3. ברחוב שינקין 21, נמכרה בסוף חודש פברואר דירת 2 חדרים בשטח של 50 מ"ר, קומה ג', בבניין שנבנה ב-2006 תמורת 1.6 מיליון שקל.

4. ברחוב טרומפלדור 38 נמכרה בסוף ינואר דירת 4 חדרים 98 מ"ר בבניין שנבנה ב-1997 תמורת 2.75 מיליון שקל.

5. ברחוב חיסין 18, הנחשב ליוקרתי, נמכרה בחודש מארס דירת 3 חדרים, 80 מ"ר, קומה ד' בבניין שנבנה ב-1950 ב-2.65 מיליון שקל.

6. ברחוב פרץ חיות 6 נמכרה באפריל דירת 2 חדרים, 50 מ"ר, קומה ג' בבניין שנבנה ב-1935 ב-1.4 מיליון שקל.

7. ברחוב פרץ חיות 4 נמכרה בסוף מארס דירת 3 חדרים, 66 מ"ר, קומה א' ב-2 מיליון שקל.

כתבות נוספות שעשויות לעניין:

למחפשי המציאות: דירה במחיר של טויוטה לנד קרוזר עם אפסייד גבוה

איך להציל חיי אדם ולפתור את מצוקת הדיור באותה העת
תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    מחירים הזויים. אין הגדרה אחרת. מצאו פראיירים. (ל"ת)
    2 חדרים ב-2 מיליון? 14/05/2012 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    זו עיר לעשירים בלבד-כל השאר החוצה (ל"ת)
    מבין עניין 14/05/2012 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    פריירים לא מתים רק מתחלפים (ל"ת)
    מבין עניין 14/05/2012 16:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    תל אביב הופכת לסיכון בטחוני.
    לימבו 14/05/2012 13:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריכוז של אנשים ומרכזי עסקים. ההסתברות לפגיעה עולה ככל שהצפיפות גדולה יותר.
    סגור
  • 13.
    קדימה צעירים,רוצו לקנות בתל אביב יהיו שם גם ב
    אב פת 14/05/2012 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתי קפה הרי רק זה מעניין אותכם,הילדים ישחקו בשוק הכרמל,דבילים!!!!!
    סגור
  • 12.
    ארץ אוכלת תושביה (ל"ת)
    קול ההיגיון 14/05/2012 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    מחיר הזוי מעלP,מיתון עיוור הלא מאמין!!!!! (ל"ת)
    הבועה תתפוצץ,מיתון 13/05/2012 17:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    הפרסום תרגיל שיווקי להרצת פראייר,תזהרו!!!!!! (ל"ת)
    פרסום נדלניסט=בלוף 13/05/2012 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    כמה פרייארים יש בישראל ? (ל"ת)
    לפחות 8 מליון 13/05/2012 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    לא מוצא סיבה אחת לגור בתל אביב למרות היחצ" ון (ל"ת)
    אלי 13/05/2012 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    קונספירציית הנדל" ן בת" א דועכת לאט אבל בטוח (ל"ת)
    אנשים הבינו ש... 13/05/2012 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אלו הזרים שקונים במחירים כאלה ומלבינים הון
    גאון 13/05/2012 16:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הישראלים האומללים שאין להם גרוש ואילו היה להם היו רוכשים דירה גדולה יותר במחיר כזה. אם צרפתי יקנה דירה בפאריז במקום טוב ב 500,000 יורו אז ידעו שעשה כסף ויידרשו ממנו מס הכנסה וכאן לא, אז מה איכפת להם לקנות כאן במחיר מובקע דירה שאת אותו הסכום שקיבל דירה עבורו כאן ממילא ישלם אותו כמס במדינה שלו.
    סגור
  • 5.
    חלומות
    אי 13/05/2012 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך חולמי הטוקביסטים אומרים תמיד שבתל אביב יתחילו הנפילות אז תמשיכו לחלום כי המחירים נשארים בשמים
    סגור
  • 4.
    2 חדרים לשיפוץ במקום טוב בפריז 500,000 יורו
    משקיע נדל" ן 13/05/2012 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    3 חדרים משופצת במרכז לונדון 1,400,000 לירות סטרלינג ...
    סגור
  • 3.
    פרייארים רק מתחלפים בלונדון ופאריס עולה פחות (ל"ת)
    עם רע ונצלן 13/05/2012 15:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא מדוייק, לונדון ופריז הרבה יתר גדולות
    KO 13/05/2012 16:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דירות בשכונות הנחשבות שם (שמקבילות למרכז תל אביב) יותר יקרות, האיזורים הפחות מרכזיים הם למעשה מה שבארץ רמת גן פתח תקווה וכו
    סגור
  • 2.
    פישר, העלה ריבית לפני שהטירוף יתפוצץ בפרצוף (ל"ת)
    ריבית נמוכה=אסון 13/05/2012 15:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ואללה אם תשלמו לי גם אני לא אגור בת" א (ל"ת)
    צעיר מראשלצ 13/05/2012 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין על תל אביב. עיר מדהימה (ל"ת)
    ברמה של רומא,פריז. 13/05/2012 17:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כן האא.. תל אביב ברמה של פריז ורומא..
    דן,דירת גג בחוףנהריה 13/05/2012 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמע , חבוב ..בוא אני יסביר לך למה תל אביב היא לא בליגה שאתה מדמיין לעצמך. פריז - 80 מיליון תירים בשנה ,רומא- סביב ה20 מיליון. ישראל (לא תל אביב , אלא כל ישראל) סביב ה 2 מיליון. מצידי שחדר בתל אביב יעלה מיליון $ , אבל תל אביב זו עיר לבנטינית,מסריחה ,מכוערת. אגב, לדעתי חיפה עולה בכל פרמטר על תל אביב , לא ברור לי מה אנשים מוצאים בעיר הזאת.
    סגור
  • תל אביב עולה על פרג איסטנבול פריז והרבה ערים
    דני 14/05/2012 00:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין כמו תל אביב . אתה מקשקש!! תל אביב היא רצועת חוף עם מאות מסעדות בתי קפה מרכזי בילוי מוסדות תרבות ים שמש וחתיכות!! מיגוון עצום של אנשים ופעילויות בדרום תל אביב ובצפונה. הייתי בהרבה מקומות אין על תל אביב!!
    סגור
  • תל אביב זה חצי מליון אגזוזים, זה יוקר מחיה
    אחד מהקריות 14/05/2012 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשמיים. בשביל 2 הצגות לשנה וחוף ים זמין אני הייתי משקיע 2 מליון בעסק.
    סגור
  • לזה מהקריות
    אחד ממושב בשרון 14/05/2012 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה גר בקריות ויש לך חוצפה לדבר על זיהום אוויר?
    סגור
  • תיזהר מהאסבסט בנהריה (ל"ת)
    לדן 13/05/2012 19:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תגור בפתח תקווה או משהו...
    אל תגור 13/05/2012 16:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תל אביב זה למעטים ולעשירים.
    סגור