גינדי חותכת את מחירי הדירות ב'מגדלי הלאום' ב-18% - כמה תעלה דירה?

החברה תקיים מבצע ב-18 במאי במהלכו תנסה למכור את 29 הדירות האחרונות בפרויקט. צפו במחירים
מוכרים בלחץ
ההאטה בשוק הנדל"ן ממשיכה לתת את אותותיה על חברת גינדי החזקות. החברה החלה היום במבצע "סטוק דיי" בעניין פרויקט 'מגדלי הלאום' בראשון לציון במסגרתו תמכור דירות 5.5 חדרים בשטח של כ-155 מ"ר ב-1,799,000 שקל במקום 2,129,000 שקל, הנחה של 18%.

רוצים לקרוא עוד על מחירי הדירות? כנסו לעמוד הפייסבוק של Bizportal

מטרת המבצע הוא למכור את 29 הדירות האחרונות מתוך 130 בשלב ג' של הפרויקט והוא יימשך במשך יום אחד ב-18 במאי.

מדובר במבצע השלישי שמבצעת החברה בשנה האחרונה – בהתחלה שיווקה החברה דירות בהגרלה לחברי מועדון גינדי במחירים מוזלים ודיווחה על מכירתן של 180 דירות תוך מספר שעות. בסוף 2011, יצאה החברה במצעה למכירת 100 דירות בהנחות של 18% במידה ויימכרו 100 דירות.

הפרוייקט כולל 490 יח"ד ביניהן דירות גן, פנטהאוז ודופלקסים. מתוך הפרויקט נמכרו 391 דירות עד היום. חברת א.דורי תבנה 230 יח"ד בהיקף של 163 מיליון שקל ומליבו תבנה 260 יח"ד בהיקף של 180 מיליון שקל.

מגמת המבצעים בשוק הנדל"ן הולכת ומתגברת לאחרונה. במהלך חג הפסח הציעה לדוגמה חברת אפריקה +3.41% אפריקה 21.2 +3.41% אפריקה בסיס:20.5 פתיחה:20.5 גבוה:23 נמוך:19.4 תמורה:1,220,408 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ישראל בתלמי יוסף 13% הנחה לדירות 4 ו-5 , חברת אלדר גרופ הציעה הנחה של 100 אלף שקל על דירות בפרויקט Eco בכפר סבא ובדירות בהוד השרון וחברת כוכב הנגב הציעה במגדלי הכוכב ברמלה דירות 4 חדרים ב-850 אלף שקל, הנחה של 100 אלף שקל.

תגובות לכתבה(58):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 40.
    בחייכם לא ראיתם פרוייקט צפוף כזה.השכנים יכולים ללחוץ יד
    אנונימי 20/11/2012 05:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גינדי ניצל את אחוזי הבנייה עד למקסימום כך שבניין דבוק לבניין.1.799.000 ??? רק הזויים שאין להם מושג רוכשים במחירים כאילו.הבניינים כל כך קרובים שהשכנים יכולים לדעת מה בישלתם ומה אתם אומרים אחד לשני.
    סגור
  • 39.
    הורדה במחירים=אין ביקוש=אין כסף=לא פראיירים
    שרון 07/05/2012 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שורה תחתונה, תורידו המחיר למיליון אולי ואולי ואולי, נקנה בעצם, לא משתלם לי לקנות, אני בטוח שהמחיר עוד יירד עוד יותר
    סגור
  • 38.
    חשבון פשוט
    ניר 07/05/2012 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדובר בהנחה של 15.5 אחוז לא 18 , גם פה עושים חאוות.
    סגור
  • וואלה, צודק! מישהו לא יודע חשבון פשוט (ל"ת)
    oops 08/05/2012 10:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    האטה בשוק הנדל" ן ?חס וחלילה,הקונים מסתערים (ל"ת)
    תשאלו את מר בובליל . 07/05/2012 08:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 36.
    הסנונית הראשונה....נפרץ הסכר....... (ל"ת)
    הדיקטטור 07/05/2012 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    הנחה ענקיתתתתתתתת !!!!! כנסו מהר
    יניב 06/05/2012 23:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למכירה דירת ארבעה חדרים בחמישים אחוז הנחה!!!!!! רק הבעיה שהמחיר המקורי 3 מיליון שקללללל אנשים יקרים תפסיקו לאכול את הבולשיט של כל הקבלנים הגנבים האלו מחיר הגיוני לדירות כאלו זה מיליון מאה שקל לא יותר
    סגור
  • 34.
    לא ממש מבצע
    משה 06/05/2012 18:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תבדקו במדלן madlan בכמה הם באמת מכרו...
    סגור
  • כול התגובות כאן הם של אותה קבוצה, אני כבר לא
    ארז 06/05/2012 20:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאמין שירדו מחירים בינתיים רק עולים. כמו המזון והדלק וכול השאר!!! עדיף לי לרכוש דירה עם פריסה טובה במקום לשכור, הבעיה שאין לי מספיק הון אישי לבנק... שחיתות!
    סגור
  • 33.
    אל תתפתו
    כפו 06/05/2012 15:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה המחירים עדיין גבוהי גם לאחר ההנחה להמתין,צריך לכופף אותם עוד קצת....עד לפיצוץ..
    סגור
  • טען עוד
  • 32.
    בתור אשת נדל" ן , אל תקנו תנו למחירים ליפול
    מרים 06/05/2012 14:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המחירים אינכם אולי מאמינים אך יכולים להגיע בקלות למליון ש" ח לדירה בעלי הדירות צריכים כסף נזיל ואין להם ברירה הם יורידו את המחירים תחכו עוד שנה שנתיים בסבלנות אפילו תגורו בשכירות בדירות קטנות או אצל ההורים שווה לחסוך לכם אחר כך עבדות של שנים למשכנתאות מנופחות
    סגור
  • 31.
    שיורידו עוד מליון ושלוש מאות אלף זה מחיר סביר (ל"ת)
    יעל צליל 06/05/2012 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    אל תקנו תנו להם לחתוך עוד קצת .. לפחות 25% (ל"ת)
    אריה בליז 06/05/2012 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    זה בכלל לא מספיק לצערי.עדיין יושב על הגדר (ל"ת)
    קול ההיגיון 06/05/2012 14:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 28.
    למה מי מת? (ל"ת)
    1.8? בראשון? 06/05/2012 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    עשרות אלפי אחוזים הנחה למי שקונה ממני דירה
    suhs 06/05/2012 13:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שווי הדירה מאה מיליון ש" ח ואני מבקש לאחר הנחה 400000 ש" ח. טיפשות אינה מחלה קשה מדי אפשר להתגבר עלייה וכנראה הציבור החל בשלב ההחלמה
    סגור
  • 26.
    שלא יעבדו עליכם
    עמי 06/05/2012 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה רחוק מאוד מ 29 הדירות האחרונות. הפרוייקט הזה בקשיים אמיתיים. גם ברמת השרון הם בפלונטר לא קטן. קנו קרקעות ביוקר ועכשיו רוצים להחזיר את ההשקעה. תנו להם להתבשל. הבנק לוקח ריבית 10 אחוז.
    סגור
  • 25.
    מחירי הדיור
    דדי 06/05/2012 12:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכל אלה שמחכים לעוד ירידות במחיר, אני מקווה שלא יקרה עם הקבלנים מיקרים של פשיטות רגל, ואז אמנם תקנו דירה בזול אך לא תראו לא כסף ולא דירה. וגינדי, עם רמת המינוף שלו, הראשון ברשימה.
    סגור
  • 24.
    מחירי דירות
    אהרון 06/05/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שקונה יצטער ויצא פרייר לא לקנות המחירים לא נמוכים צריכים לרדת ב 30 אחוז . תחכו ותראו מה יקרה אחרי הבחירות .כל מי שקונה עכשיו יצטער .
    סגור
  • 23.
    לא תופסים סכין שנופלת. לפניינו שנים של ירידות (ל"ת)
    יאיר 06/05/2012 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    הקיץ הזה לא קונים דירות
    קץ 06/05/2012 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנו לקבלנים ולמוכרים להנות מהלוואות גישור שלקחו מהבנקים
    סגור
  • 21.
    לא לקנות!!! תפסיקו להסכים לסחטנות!!!!
    תומר 06/05/2012 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם מתעשרים ומעשרים את כל הדורות הבאים על חשבוננו!! תפסיקו לקנות לכל הרוחות!
    סגור
  • 20.
    לא להיות פריירים המחירים בקריסה וגינדי מביני
    רוניY 06/05/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא להיות פריירים המחירים בקריסה רשמתי זאת עשרות פעמים וגינדי מבינים את זה מצויין אנחנו רק בתחילת הדרך שתימשך עוד כשנה וחצי שנתיים של ירידות תחכו למבצעים של סוף 2013 ותבינו על מה אני מדבר שאני אומר קריסה ), הסבלנות תמיד משתלמת, וכן אני ממשיך לשכור דירה שעולה לי 50,000 בשנה אבל המחירים יורדים ב-200-300 אלף בשנה אז הכל טוב. ולא להקשיב לכל הטוקבקיסטים בתשלום:) שבוע טוב לכולם.
    סגור
  • אמרת דברי חוכמה (ל"ת)
    מסכים עם כל מילה 06/05/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    עושים מיליארדים ע" ח העם הפראייר=מחאה=חרם (ל"ת)
    קבלן,בנק,ממשלה גנבים 06/05/2012 11:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מחיר הזוי מעל30-50%,מחאה=חרם צרכן!!! (ל"ת)
    הבועה תתפוצץ,מיתון 06/05/2012 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    לכל הטוענים להתרסקות
    דניאל 06/05/2012 11:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די כבר עם הפנטזיות המחירים רק יעלו זו הזדמנות מעולה רק לבנות דירה כזאת עולה מיליון וחצי דירה כזאת לאחר שתושלם בוודאות מעל שני מיליון תגובות כמו 800000 מצחיקות אותי
    סגור
  • מספר 17 אתה לא מבין כלום מהחיים שלך ....
    יניב 06/05/2012 23:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח אתה מהפראירים שקנו דירת ארבעה חדרים במליון וחצי המחירים לא יכולים לעלות כי אין מי שיקנה גם אם הציבור ירצה לקנות לא תיהיה לו אפשרות לעמוד במחירים האלו
    סגור
  • דירה כזאת עולה לבנות לקבלן
    ק 06/05/2012 12:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם כל ההוצאות בניה מרכיב הקרקע הוצאות בלתי צפויות מימון ומסים . מקסימום 700. אלף חוץ מי זה בעסק לא תמיד מרוויחים ויש תקופות קשות כמו עכשיו. אז הקבלנים יכולים להוריד עוד 50% ועדיין להרוויח
    סגור
  • לא יגיע ל-800 אבל גם לא עולה לבנות 1.5 מיליון
    חיים 06/05/2012 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלות בניה לדירה בגודל שמפורסם במפרט של גינדי(בנייה מודולרית) בסביבות 350-400אלף ש" ח תוסיף לכך את מחיר הקרקע שבמכרזים האחרונים של המינהל רואים שהמחיר יורדים גם שם ב-30-50% מלפני שנה-שנה וחצי וקיבלת מחיר של דירה כזאת בעוד שנה ב-1.5 מיליון:)
    סגור
  • אין דבר שאינו אפשרי כשמדובר בכח צרכני....
    אחת שמבינה... 06/05/2012 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה שוכח שבשוק יש דבר כזה שנקרא ביקוש ברגע שביקוש יורד בצורה דרסטית ולאורך זמן ממושך אין דבר כזה שהמחיר לא יגיב בהתאם כלומר -בירידה. וכפי שבמחאת הקוטז' רבים וטובים פקפקו אז גם עכשיו זה קורה, אבל תבין שהיום יש הזדמנות לצרכן להתעורר ולקחת את המושכות אליו!!! צרכנים הם בסופו של דבר הגלגל הזה שמניע את השוק ולא היצרן היצרן יכול לספק תעסוקה שירותים מוצרים אבל ברגע שלא יהיה מי שיקנה הוא ישאר ערום!!! הפסדים כבדים. אז בבקשה שימשיכו להיות עקשנים בעמדתם ממילא אין באמת לצרכן של היום האפשרות לרכוש דירות אז שישארו הם וערמות הבלוקים שלהם.
    סגור
  • ל-17
    משה 06/05/2012 12:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחחחחחח בוא תסביר לנו כיצד הגעת ל1.5 עלות בניה.
    סגור
  • פראיירים לא מתים ....
    אורן 06/05/2012 15:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם 1000 דולר למ" ר בבניה עצמית זה מחיר סביר תשאל כל קבלן והוא גם מרוויח יפה נשאלת השאלה מי מוכן לשלם פי חמש ...כמו שאמרתי
    סגור
  • דניאל או מי שתהייה
    אורן 06/05/2012 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחיר למ" ר בבניה שווה בין 1000-2000 $,דירה בשטח של 120 מ" ר צריכה לעלות 120/240אלף דולר שהם בהגזמה מיליון שח -מי לא שפוי
    סגור
  • 16.
    עדיין מאד יקר - ירד בהרבה יותר -סבלנות (ל"ת)
    ממתין 06/05/2012 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    לירן סהרור אולי תגלה לנו איפה זה מגדלי הלאום (ל"ת)
    מיקי 06/05/2012 11:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ממ
    היכן זה תלמי יוסף? 06/05/2012 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בנגב לדעתי
    סגור
  • תלמי יוסף=חולות חלוצה
    אפריקה 06/05/2012 16:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מענין מהיכן הכתב מביא את המעשיות שלו
    סגור
  • 14.
    חכו עוד חודשיים והדירות האלה יהיו שוות 800K
    יולי השחור 06/05/2012 11:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנדלן בארץ הולך להתרסק טוטאלית!
    סגור
  • בלוף
    יגאל מ. 06/05/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאילו הנחה. הכל בלוף. חברים, צריך סבלנות, מחירי הדירות לא יורדים ביום אחד, אבל הכיוון למטה. ושלא יעבדו עליכם, ראו הוזהרתם.מי שקונה מגינדי היום יאכל את הכובע מחר
    סגור
  • 13.
    נשמע יותר כמו " לעג לרש"
    אחת שמבינה 06/05/2012 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאמינו לי שכל עוד אנשים יתאפקו עם הרצון לקנות אז תראו פה ירידות משמעותיות הרבה יותר. תבינו עם ירידה של 500 אלף ש" ח הקבלנים עדיין יוכלו לחיות כי כי יש להם מרווח רווח עצום אבל לחזירות אין סוף ולכן תג המחיר עדיין כפי שהוא היום נחשב לגבוה.... ולכן לכל הציבור אני מציעה שתמשיכו בנחישות ותתאפקו עד שיהיה פה שינוי אמיתי ואז אני רוצה לראות איזה קבלן יעז לבקש את המחירים המפלצתיים שהם מעזים לדרוש היום!!!
    סגור
  • 12.
    מי שבודק המחיר היום גבוה מהמחיר ששולם בעבר (ל"ת)
    מוכרים שאריות 06/05/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    אחרי עליות של150 אחוז זה נראה כמו ירידה קלה (ל"ת)
    א 06/05/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    אם תהיה לרוכשים הפוטנציאלים סבלנות
    כסף שחור 06/05/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לעבור את הקיץ הקרוב בלשבת על הגדר להמתין בסבלנות ולא לרכוש דירה אפילו שהמחירים כבר בירידה. אזי צפויה להם ירידה נוספת בשיעור של עוד 15 - 20 אחוזים..
    סגור
  • 9.
    גינדי ב" מבצעי רמי לוי"
    ירושלמי מאמין 06/05/2012 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כמו תרגילי השיווק של רמי לוי - הוא יוצא ראשון עם הנחה על מוצר כלשהו לפני שמתחריו בכלל העלו בדעתם אפשרות לעשות הנחה על אותו מוצר - גינדי טורפת את הקלפים לכל הקבלנים. מאז העבירה החברה את ההודעה על ההנחות אין אתר שלא מכבד את עצמו שלא פרסם את הידיעה. וגינדי חסכה בגדול על צוות משווקים יקר ועל מבצעי פרסום חסרי תקדים http://youtu.be/Ck8q6lRH-GA
    סגור
  • נכון מתחילים לחסוך בכסף מתחיל להיות להם לחוץ (ל"ת)
    רוניY 06/05/2012 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    הנה זה מתחיל , לא לקנות יירד
    גיל 06/05/2012 11:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תשכירו עוד 4 שנים ותחסכו לכם 15 שנות משכנתא והרבה כסף
    סגור
  • " תשכירו" - מצטער, אין לי דירה להשכיר.
    אחד 06/05/2012 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אולי אתה מתכוון " תשכרו" . לא ברורה לי הכוונה שלך
    סגור
  • הוא מתכוון שתישכור דירה ב 4000 ש" ח בחודש פלוס
    vici 06/05/2012 19:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוצאות כפול 48 חודש שזה 4 שנים ואם לא חסכת וביזבזת בזמן הזה אז עוד ארבע שנים ובקיצור כוווול החיים תחיה בשכירות אל תשכח שעם השנים פחות ופחות חוסכים המשפחה גדלה וכו' זה כבר ידוע ילללה ביבי אני חייב לרוץ
    סגור
  • כל כך צודק (ל"ת)
    ערן 06/05/2012 12:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    לא ירדו מספיק - לא קונים!!! (ל"ת)
    ר 06/05/2012 11:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מזה דירה מזהב ששווה 1799000
    צחי 06/05/2012 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דירת 5.5 חדרים לא צריכה לעלות יותר מ 1000000
    סגור
  • 5.
    תחילת התפוצצות הבועה!! המחירים בהתרסקות!!! לש
    נתי 06/05/2012 10:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לשבור את הקבלנים שעשקו אותנו!!!
    סגור
  • 4.
    שיורידו עוד 600000 אולי אני אחשוב (ל"ת)
    עדי 06/05/2012 10:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    והמחירים יירדו עוד
    תמשיכו לא לקנות 06/05/2012 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא פריירים יותר!!
    סגור
  • 2.
    התחלה טובה אפילו לא רבע הדרך מטה!!!!! (ל"ת)
    ממתין 06/05/2012 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הסבלנות משתלמת (ל"ת)
    קובי 06/05/2012 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ושווה היום הרבה כסף