: 40 דקות מת"א - צפו בדירת 4 חדרים המוצעת ב-850 אלף שקל

צוות Bizportal בחן 3 טיפוסי דירות שניתן לרכוש בישוב פרדס חנה - כרכור וגילה כי משקיעים עדיין יכולים לקבל יותר מ-5% תשואה במרחק לא גדול מת"א
 |  (27)
פרדס חנה
המחאה החברתית שפרצה בקיץ האחרון הובילה לשינוי מסויים בהרגלי הצריכה של רוכשי הדירות וזוגות צעירים שערב המחאה היו מוכנים להשתעבד ולשעבד את הוריהם עבור ארבעה קירות מתחילים לחשוב על יעדי רכישה אלטרנטיביים במחירים יותר שפויים.

צוות Bizportal נסע לבחון את אופציות הרכישה בישוב פרדס חנה-כרכור הממוקם בשרון הצפוני וגילה כי ניתן לרכוש דירות במחיר נוח יותר בהשוואה לערי המרכז. נציין כי סלילתו של כביש 6 ותחנת הרכבת בישוב מאפשרים הגעה לתל אביב בזמן הרבה יותר קצר מבעבר.
תגובות לכתבה(27):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    משתלם לגור ליד העבודה ולא במרחק שעות נסיעה
    חני 20/03/2012 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו האמת. אם אתה עובד במרחק של חצי שעת נסיעה מכרכור פרדס חנה, תגור היכן שנוח לך ובוודאי שאין טעם לגור בתל אביב. אבל לגור בפרדס חנה כשאמה עובד באזור תל אביב-התאבדות יום יומית ולא משתלם מבחינה כלכלית.
    סגור
  • 21.
    כתבה הזויה - מחירים שפויים???- מתווכים אתם
    משה ראשל" צ 20/03/2012 06:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשלמו על השקרים שלכם - אין הצדקה למחירים כאלה
    סגור
  • 20.
    ב 40 דקות אני מגיעה מראשל" צ לעזה והפוך
    בעזה יותר זול 19/03/2012 23:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה לי שאקנה בעזה ואעבוד בראשל" צ. פחות פקקים מאשר לגור בפרדס-חנה ולעבוד בת" א
    סגור
  • 19.
    אני מגיע לתל אביב בפחות מחצי שעה, אז מה השטוי
    אשקלוני 19/03/2012 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הכתבה הטיפשית הזאת מנסה לעשות??!! רק לקדם מכירות במקום מסויים, ממש בושה, מדברים על מקום שהוא כלום. בואו לאשקלון ותמצאו עיר גדולה לחוף ים מדהים מרינה ומקומות בילוי לא פחות טובים מאחרים, ותמצאו גם דירות ובתים במחירים סבירים, למרות שגם כאן הטרוף אחז בדירות
    סגור
  • 18.
    איזה מתווך עילג (ל"ת)
    מחירים הזויים 19/03/2012 18:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    חי בסרט
    דודו 19/03/2012 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במרכז המחירים של 4 חדרים יורדים למיליון מאתיים על מה הוא מדבר???
    סגור
  • 16.
    חשוב לי המרחק למאהבת שגרה במזכרת בתיה (ל"ת)
    מה יש לי לחפש בת" א ? 19/03/2012 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בתיה היא גם המאהבת שלי,קיבלתי מזכרת ממנה...לא
    צודק בגדול מס' 16 19/03/2012 18:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש נעימה...פצעון קטן...
    סגור
  • 15.
    המתווך שכך לציין על כמיות הסמים בזול (ל"ת)
    תושב לא חוזר 19/03/2012 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    צדק חברתי=חרםצרכני=עם ישראל לא פראייר (ל"ת)
    ישראלי לא פראייר 19/03/2012 14:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    עשו מיליארדים ע" ח העם הפראייר,באישור הממשלה! (ל"ת)
    מתווך,בנק,קבלן גנבים 19/03/2012 14:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    פרסום ומחיר הזוי מעל30-50%,הבועה תתפוצץ,מיתון (ל"ת)
    מתווך,בנק,קבלן גנבים 19/03/2012 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    אוי כתבה של סוכני תיווך מיואשים זה הכי מצחיק (ל"ת)
    " נוף" לבניינים שכנים 19/03/2012 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    איך מנסים למכור לנו שכונה עלובה וגרועה.......
    יוכבד 19/03/2012 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת -כל היחצנים של הקבלנים אני גרה בשכונה שם ואין בה כלום הכל על הפנים המחיר לדירת 4 חדרים יד שניה מושקעת לא יותר מ- 600000 ש" ח ו-5 חדרים לא יותר מ- 720,000 ש" ח אל תתפתו לשלם יותר
    סגור
  • פרדס חנה
    מוני 21/03/2012 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אחד מאלו שהתפתה לפני כמה שנים על ידי משווקי ויחצני קבלנים לעבור מנתניה לפרדס חנה בשכונה ממש קרובה לאותו אזור שם בונים כעת הקבלנים עד היום אני ואשתי וגם ילדי מיואשים מהמקום הזה ורוצים לברוח אבל לא מקבלים מחיר נורמלי על דירתי של 5 חדרים בקושי נתנו לי 750,000 ש" ח
    סגור
  • 9.
    יש ליד שכונת מצוקה ובית קברות (ל"ת)
    אבי 19/03/2012 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    צריך שני רכבים ותחנת דלק - לא משתלם בכלל (ל"ת)
    דויד 19/03/2012 12:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    השתגעתם? מחיר הזוי לכרכור ופרדס חנה. (ל"ת)
    חחח... 19/03/2012 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    יש לי רעיון בשבילכם
    ככ 19/03/2012 12:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבנו דירה בביוב . זה יעלה לכם רק 500 שח יש שם כבר הכל - אפילו מים חפשי למקלחת בחייעת רבעק - מה זה הדירות שיכון המגעילות האלה?
    סגור
  • 5.
    והמחיר סביר
    בסך הכול ישוב חמוד 19/03/2012 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבר' ה, תתחילו לחשוב מחוץ לקופסה ואל תקנו דירות במרכז
    סגור
  • 4.
    ומה לגבי אמת?
    עמנואל 19/03/2012 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שיש בית קברות בצד אחד ובצד שני שכונת עוני קשה?
    סגור
  • 3.
    אך עדיין נתקעים בפקקים והרכבת דפוקה (ל"ת)
    ישוב יפה ומתפתח 19/03/2012 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    4 חד' בת" א ב-850 אלף ולא יותר! (ל"ת)
    המחיר הזה מטורף 19/03/2012 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תגור בדרום ת" א, בכיין!
    ערן 19/03/2012 12:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כ" א צריך להיות מסוגל לגור בת" א באזורים סבירים, וכמובן שלא באזורים איכותיים או בכל אזור איכותי אחר. כך זה בכל העולם, ואין שום סיבה שהישראלי הבכיין יתנהג בצורה שונה. בכל העולם נהוג שהרוב גרים במרחק של שעה-שעתיים נסיעה לכל כיוון כדי להגיעה לעבודה ומרכזי הבילוי, רק פה כולם רוצים לגור בתוכם (אבל שתהיה גם איכות חיים, שקט, ירוק ונופים פתוחים לילדים) ובחינם. לגור בת" א, או בכלל בדירה בבעלות זאת אינה זכות יסוד! זה דבר שצריך לעבוד קשה כדי להרוויח את הזכות, ויש כאלו, כמו בכל מקום אחר, שלעולם לא יוכלו להגיעה למצב זה, וזה לגיטימי.
    סגור
  • כתבת כל כך יפה שעוד רגע אפילו אני יאמין לך
    יוסי 19/03/2012 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פה לא מדובר בישראלי ולא בבכיין לאדם מן השורה שמשתכר שכר ממוצע במשק אין את היכולת לקנות בית אפילו ב 850,000 ש" ח. המחירים בתל אביב לפני 4 שנים היו בגדר חלום להרבה ישראלים והיום הם גם לא בגדר חלום. אם תוכל לתת לי הסבר מנומק מה הסיבה שדירה בפרדס חנה שהייתה עולה 400,000 ש" ח לפני 4 שנים עולה היום 850,000 ש" ח אני מוכן להקשיב. לפני 4 שנים השכר הממוצע במשק היא 7,900 והיום הוא 8,600 ש" ח אפילו לא הדבקנו את האיפלציה של ה 4 שנים האחרונות שהיא בערך 11% זאת אומרת שיש לאנשים היום פחות כסף מלפני 4 שנים והבית עלה ב 110% אז מה הקשר בכלל בין בילוי ותל אביב ולעניין שאנחנו עוסקים בו פה שהוא מחירי הבתים.
    סגור
  • מרוויח ממוצע - תגור במקום ממוצע (חדרה)
    שמוליק 20/03/2012 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בדיוק מה שמסבירים. מי שמרוויח ממוצע לא יכול להיות שיגור במקום הכי מבוקש. הרי איפה יגורו כל אלה שמרוויחים יותר טוב מהממוצע? ויש כאלה בדיוק 50% מהאוכלוסיה (הכי ממוצע זה בחצי). ובמיוחד כשהמקום המבוקש קטן. מסכנה ברורה מפה שכדי שתגור בשכונה איכותית בתל אביב אתה צריך להיות בעשירון (ויותר נכון במאיון או באלפיון העליון).
    סגור
  • 1.
    אך עדיין קשה להגיע למרכז בבוקר (ל"ת)
    אופציה לא רעה 19/03/2012 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור