: קנה דירה וקבל גם מכונית - "מזכיר מבצעים של מקדונלד'ס"

עסקת חבילה מבית צמח המרמן - קנו דירת גן בשווי 1.9 מיליון שקל וקבלו פיז'ו 107. מנכ"ל אמבסדור: "בשביל מה צריך את זה? מספיק למרוח את רוכשי הדירות"
 |  (23)
פג'ו 107 במתנה
האם שנות ה-80 עושות קאמבק? בתחילת שנות ה-80 העיר רעננה נחשבה לישוב שכוח אל שלא זכה לביקוש ער מצד רוכשי הדירות וכדי למשוך קהל הציעו הקבלנים מכונית פיאט 600 כעסקת חבילה יחד עם דירות זולות במיוחד.

חברת צמח המרמן 0% צמח המרמן 1,019 0% צמח המרמן בסיס:1,019 פתיחה:1,019 גבוה:0 נמוך:0 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מציעה כעת לרכושי דירות גן בפרויקט יערה בצור נתן מכונית פיז'ו 107 בשווי של 60 אלף שקל. מדובר בדירות בנות 6 חדרים בשטח של כ-142 מ"ר עם גינה בשטח של כ-145 מ"ר. מהחברה נמסר כי שמי שירצה יוכל לקבל את שווי הרכב כהנחה.

נזכיר כי ביוני 2010 הודיעה צמח המרמן, על הצטרפות משפחת מנור, הבעלים של "דוד-לובינסקי", יבואנית רכבי פיג'ו וסיטרואן בישראל, כשותפה עסקית בחברה. משפחת מנור השקיעה כ-30 מליון שקל בהון העצמי של החברה. לאחר ההקצאה מחזיקה משפחת מנור כ-27.3% ממניות החברה.

"בשביל מה צריך את זה, המבצע מזכיר מבצעים של מקדונלד'ס", אומרת ליאת דנינו ישראלי, מנכ"ל אמבסדור שיווק נדל"ן. "עדיף לתת הנחה בשווי של 50-60 אלף שקל ולא לתת מכונית, תעשו אמיתי ואל תמרחו את ציבור רוכשי הדירות."
תגובות לכתבה(23):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    הכול כלול במחיר ועם רווח גדול על הרכב
    אל תאמינו 22/02/2012 00:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק עם ההונאות והמרמה,העיקר לחייב אנשים ולאחר מכן אתם מתעלמים מהכול,סחטנים
    סגור
  • 17.
    מילא אוטו בשווי 500000 , אבל פיגו ב59900?
    מתי 20/02/2012 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזה בדיחה?
    סגור
  • 16.
    דירות
    יהודה 20/02/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקיץ צריך להמשיך אסור לחלוף צריך להוריד את המחרים של הכול דירות אוכל חשמל ארנונה דלק מאז המחאה הכול עלה בחזרה ויותר מדינת חלם מה זההההההה..................
    סגור
  • 15.
    לקבלנים עוד מעד יגמר הכסף לפרסם כאן כתבות (ל"ת)
    לקבלנים 20/02/2012 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    צדק חברתי=חרםצרכני בכל תחום=הישראלי לא פראייר (ל"ת)
    2012 מיתון קשה 19/02/2012 18:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    נדלניסט פרסום להרצת פראייר,הבועה יתפוצץ,מיתון (ל"ת)
    קבלן,בנק,ממשלה גנבים 19/02/2012 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    קנו דירה בתל אביב קבלו דירה
    עפרה 19/02/2012 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוספת בקריית אונו.
    סגור
  • 11.
    קנה דירה וקבל מרצדס
    דויד יוסף 19/02/2012 16:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קנה בעשרה מיליון (פה אתם יוצאים פראיירים ומשלמים על ה" מתנה" ) וקבלו רכב מרצדס בשווי מאתים אלף ש" ח ניתן להמיר את מחיר הרכב. - ושלא יעבדו עליכם/עלינו
    סגור
  • 10.
    מי שקונה היום דירה יכול לרכוש גם לימוזינה.... (ל"ת)
    קבלנים חזירים 19/02/2012 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    עו" ד עושים הנחות לקבלן שרוצה לפשוט רגל. (ל"ת)
    בהצלחה 19/02/2012 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    מבצע אפריל 2012!- קנו דירה בת" א וקבלו פורשה! (ל"ת)
    קבלן נואש 19/02/2012 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    הם מ-פ-ח-ד-י-ם! תיכף בובליל יבוא ויגיד שאין
    ע 19/02/2012 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירידת מחירים והמחירים יעלו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חושבים אנחנו מפגרים
    סגור
  • 6.
    מי שקונה דירה ב 2 מיליון נוסע ב פיג' ו 107 ? ) (ל"ת)
    ע 19/02/2012 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    לא לקנות
    רונן 19/02/2012 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה לא לקנות דירות במשך שנה,מוריד את המחירים וגומר את האוצר.זה מה שצריך לעשות.אנחנו צריכים לא ליקנות שהנגיד יבין שאנחנו לא פראירים של אף אחד.
    סגור
  • 4.
    הדירות האלו עומדות כבר שנה - זה מול טייבה (ל"ת)
    דויד 19/02/2012 15:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מול טייבה או קרוב יותר לקלקיליה ?
    אילן 19/02/2012 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם יכולים לתת מיקום מדוייק - כי בא לי לקבל במתנה מכונית , ועל הדרך להתחייב למשכנתא ע" ס 2 מליון ש" ח - יש מצב חחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 3.
    הקבלנים בלחץ ומחפשים דרכים להוריד את המחיר
    מאבדים את המכנסיים 19/02/2012 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיכו לא לקנות דירות ובקרוב יציעו גם מרצדסים
    סגור
  • 2.
    מתי הקבלנים יפסיקו לזלזל באינטליגנציה
    מטומטם מי שקונה 19/02/2012 15:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של רוכשי הדירות. פשוט מגוחך, לא קונים דירות!!!
    סגור
  • למה כולכם מטומטמים?
    יהודה 19/02/2012 18:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנו להם לתת לנו מבצעים כאלה. זה רק משדר לחץ מצידם. אל תעצרו אותם.תעודדו אותם על הרעיונות הניפלאים שלהם.
    סגור
  • 1.
    ליאת צודקת,אלא שמדד הפחד שמא ייתפס כהוזלה.... (ל"ת)
    אלי 19/02/2012 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מצויין
    משה 19/02/2012 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה מבצע כן ירבו הקבלנים שהולכים לקראת הרוכשים
    סגור
  • שרון עידן הזהיר מזה לפני שנה (ל"ת)
    ואנשים קנו בשיא... 19/02/2012 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פתתאם היא דואגת לצבור? בדיחה חנפנית (ל"ת)
    עוד צדיקה! 19/02/2012 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור