"יש לנו חלומות מוזרים כלפי לוד, נהפוך אותה לעיר אטרקטיבית"

כך אמר היום יו"ר התאחדות הסטודנטים וממובילי המחאה החברתית בגלי צה"ל. "הרעיון הוא להעביר כמה שיותר סטודנטים לתוך השכונות ובכך שנכרוך את גורלנו בגורל העיר"
(קרדיט:BizTV)
ל-25 הצעירים שמתגוררים זה מכבר בכפר הסטודנטים בעיר לוד צפוי להצטרף בקרוב איציק שמולי, יו"ר התאחדות הסטודנטים ואחד ממובילי המחאה החברתית בקיץ האחרון. בניגוד לסטודנטים שמולי בוחר לשכור דירה ולא להתגורר בכפר הסטודנטים.

"יש הרבה ציפיות מהממשלה והכנסת לפתור את הבעיות, אך השינוי צריך לבוא מתוכנו, נאבקים איך החברה הישראלית תראה, אנחנו צריכים להיות חלק מהשינוי הזה. הרעיון הוא להעביר כמה שיותר סטודנטים לתוך השכונות ובכך שנכרוך את גורלנו בגורל העיר, לוד מזוהה עם בעיתיות מסויימת, הניסיון הוא להפוך את העיר להצלחה ולסמל, כך שישראלים קמים ועושים שינוי."

לדבריו, כשהתגורר בגבעתיים הכיר את שכניו רק בעת הפסקת חשמל ואילו בלוד קיבלו אותו בפרחים. "אפשר להסתכל על העיר דרך הבעיתיות או דרך הפוטנציאל, אין סיבה שלא נשאר כאן. חסרים לי בעיקר עוד שותפים, אני הסטודנט הראשון שעבר."

"יש לנו כל מיני חלומות מוזרים כלפי העיר", מוסיף שמולי. "בגבעתיים היה לי בית קפה ליד הבית, כעת אני צריך לנסוע לתחנת דלק. המטרה היא שלוד תהיה סיפור הצלחה בזכות תושביה ובזכות הסטודנטים. אני לא בא להרפתקאה קצרה, בא להיות בלוד בשנים הקרובות, בונה את חיי. יש פה אתגר, המשימה שלנו היא להפוך את לוד למקום אטרקטיבי. יש קבוצות שפועלות, יש ראש עיר מצויין."

לשאלה אם בשנים הקרובות יכהן כחבר כנסת השיב שמולי כי התפקיד היחיד שירוץ אליו לבינתיים הוא ועד הבית בבניין בלוד.
תגובות לכתבה(21):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    את שמולי מעניין בית קפה ליד הבית - נורא חשוב
    משה ראשל" צ 14/01/2012 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לבזבז 50 שקל כל סיבוב בבית קפה תזמין חברים הביתה
    סגור
  • 17.
    מה שבטוח
    אלי 12/01/2012 21:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כספומטים לא חסר שם
    סגור
  • 16.
    אתה חכם, אני בטוח שתצליח, כי יש פוטניצאל, (ל"ת)
    ש.א 12/01/2012 19:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    שמולי כך צריך לנהוג כדרך קבע בכל עיר בארץ
    איפא כל הפטריוטים? 12/01/2012 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כי יש מחאה חברתית!!!!
    סגור
  • 14.
    דפני תעברי גם ללוד תוכיחי גם מנהיגות וגם סתיו (ל"ת)
    מומחחה למחאה חברתית 12/01/2012 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    דפני- תלמדי. הדרך היא לעשות במקום לבעוט !!!
    איציק 12/01/2012 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האופן האנרכסטי שבו את בועטת בכל רק מדגישה את הבעייתיות באופן המחאה הסלקטיבית שאת מייצגת...
    סגור
  • 12.
    איציק שמולי, מלך! (ל"ת)
    מירב 12/01/2012 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    זה האיש אשר פירק את תנועת המחאה
    ISRAELIST 12/01/2012 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיכסוך אישי שלו עם דפני ליף,היה הטריגר, אשר פיצל וחיסל את תנועת המחאה של הקיץ.זה הזכיר לי את דיכוי שביתת הסטודנטים עם פיצות בקדנציה הקודמת של ביבי. לרגע חשבתי ששמולי גם הוא שוכנע באמצעות פיצות של ביבי. אז אל תגידו שלא אמרנו לכם
    סגור
  • 10.
    אתה גדול
    לודאי 3 12/01/2012 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק , אשרייך
    סגור
  • 9.
    בהצלחה מלך
    לודאי 12/01/2012 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אלוף אתה, לראשות הממשלמה
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    בהצלחה בבחירות לויעד הבית, ולא בציניות!!!
    אבי 12/01/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העובדה שבחרת במעשים ולא בדיבורים מעוררת השראה! גם בן גוריון ירד לנגב כשזה היה צו השעה, מנהיגות אמיתית נמדדת במעשים! עכשיו זמן לעשיה ולא לדיבורים! אם באמת תהיה חלק מהשכונה חלק מהעיר, אם באמת תבנה בית בלוד ולא רק כגימיק צינים זאת תהיה מנהיגות אמיתית! בינתיים ,אם כל הפירגון, תבין שיש גם חשדנות מסוימת לפופליסטיות שונה ,משום מה לגביך יש לי תחושה שזה אחרת ,יש לי הרגשה שאתה באמת הישראלי החדש , המנהיג החדש... ימים יגידו , בהצלחה מקרב הלב! הצלחתך הצלחתנו כולנו.
    סגור
  • 7.
    כל הכבוד ! מסיר הכובע בפניך , הצלחה מכל הלב (ל"ת)
    צחי 12/01/2012 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    תגובה ל5
    דוד 12/01/2012 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מצב ששמאלני יתגורר בלוד. זה התנחלות לכול דבר למרות שהיא נמצאת בתוך הקו הירוק. יש קונצנזוס בקרב השמאל לאפשר זכות השיבה ללוד שבעבר הייתה עיר ערבית - לאור זאת מי שיהודי וגר בה חייב להיות ציוני ולא מסתדר עם טענותך.
    סגור
  • 5.
    יש לי חלום שתעלם לי מהפרצוף
    שמילו 12/01/2012 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד אחד שמאלני במסווה של סוציאלי.
    סגור
  • 4.
    שמולי , אתה ענק כל הכבוד (ל"ת)
    tamur 12/01/2012 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    יישר כח.להתחיל באכיפה משטרתית
    צחי 12/01/2012 09:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש לא נעים כשיש מואזין 5 פעמים ביום כולל ב4 לפנות בוקר ברעש עצום. הגשתי תלונה במשטרה (לפני 3 שנים), נסגרה " מחוסר עניין לציבור" . מקווה שאם איציק יגיש כזאת תלונה והיא תתפוס כותרת ,החוסר עניין לציבור לא ממש יתפוס... תתכלס תגידו גזען כמה שתרצו, הבעיה של העיר שחלק נכבד מהתושבים הערבים בונים בצורה לא חוקית (ומכוערת להפליא), בנוסף מביאים פשע אלימות וסמים והטרדות של נערות ונשים יהודיות. מקווה שסוף סוף תתחיל אכיפה משטרתית וסגירת הכספומטים - מכאן פריחה בעיר זה עניין מהיר ביותר. בהצלחה - אני כבר עזבתי ורכשתי דירה במקום אחר לאחר שנואשתי מהמשטרה בעיר אבל אם ישתפר המצב אולי אשוב....
    סגור
  • 2.
    לוד לפיסגה
    יגאל 12/01/2012 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להפסיק הסעות נרקומנים מאזור גוש דן לכתובות בעיר הידועות היטב למשטת לוד. אז משפחות פשע השולטות בעיר יצאו משם בחיפוש אחרי צרכני סמים לאזורים אחרים במפת ישראל.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד. עייפנו מדיבורים. רק מעשים. ביצועים.
    שאפו על היוזמה. 12/01/2012 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלוואי שתצליחו בלוד.
    סגור
  • לוד קרובה מידי ל-" מדינת ת" א" !!! (ל"ת)
    ליאת 18/01/2012 17:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נכון ודי לצביעות! (ל"ת)
    דנה 24/01/2012 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יאללה,את המצטרף ה-100 כבר יש לך(אני)! (ל"ת)
    2shon 12/01/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור