מערכת חדשנית לניהול מוקדי שירות ומכירה

 | 
access_1_2013_1, צילום: access_1_2013_1
על מנת לייעל את תהליך העבודה, לחסוך בכח אדם, זמן ומשאבים וגם כדי להתאים עצמך למתחרים ולהוביל, נדרש השימוש בתוכנות ובמערכות מתקדמות בארגונים כחלק מההתפתחות והקדמה הטכנולוגית.

חברת 3access משווקת את ה- Call Center ,מוצר שפותח בלעדית מתוך ניתוח צרכי לקוחות למרכזי שרות ומכירה. ה - Call Center הינו מוצר חדשני ומתקדם לניהול מרכזי שירות ומכירה הנותן תמונה מלאה על המתרחש במרכזייה.

המערכת מבוססת על טכנולוגיה מובילה ומגובה בניסיון רב בתחום התקשורת והטלפוניה.

למערכת ה - Call Center ממשק משתמש ידידותי בעברית, אפשרות התממשקות לבסיסי נתונים ומערכות CRM וכן התממשקות כמעטפת למערכת הטלפוניה הקיימת בארגונו של הלקוח ללא צורך בהחלפתה.

3access - חברת טכנולוגיות מתמחה בתכנון, פיתוח ואינטגרציה של פתרונות תקשורת וטלפוניה בטכנולוגיית Voip המבוססת על פלטפורמת התקשורת Asterisk פרי פיתוח של קונצרן דיג'יום העולמי.

חברת 3access מביאה לשוק הטלפוניה בישראל את בשורת השילוב בין אנשי טלקום העוסקים בתחום הטלפוניה מעל ל 20 שנה לבין מומחי מחשוב מתחום התקשורת, הנתונים (DB) ואבטחת מידע. שילוב ייחודי זה מקנה למוצרי התקשורת של החברה יכולות טכנולוגיות מתקדמות והתממשקות למערכות CRM ו- ERP לצד אמינות, איכות ושרידות גבוהה שחשיבותן הכרחיות לתחום הטלפוניה והתקשורת.

לרשות לקוחותיה מעמידה חברת 3access את ניסיונם של מומחי החברה ומלווה אותם בייעוץ אישי, תכנון והתקנה של מגוון רחב של פתרונות Tailor Made חדשניים ואמינים בתחום הטלפוניה והתקשורת. החברה אף ידועה ברמת השירות המעולה שהיא מעניקה וברמת התמיכה הטכנית והשירות האישי On Line שהיא מעמידה ללקוחותיה בכל זמן ועת.

חברת 3access עובדת עם מיטב החברות המובילות והמתקדמות וביניהן רשת ביתילי, א. דורי, בבילון, ועוד רבות.

חברת 3access מזמינה אתכם ליהנות ממערכת המתממשקת כמעטפת למערכת הטלפוניה הקיימת וכאמור אינה מצריכה מכם החלפתה ומעלויות אטרקטיביות.

הזמינו עכשיו וקבלו IPAD MINI מתנה.

3Access
טלפון: 03-9063839
תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה