22:30 סגירה יציבה בוול סטריט: אפל איבדה עוד 1%, טסלה צללה >>

22:42 ג'ון מקיין הודיע כי החליט להצביע נגד ההצעה הנוכחית לביטול "אובמהקר" >>

20:26 העליות בזהב נחלשות לאחר סיום המסחר באירופה

18:26 טסלה השלימה ירידה בזק של 9% מהשיא, הזדמנות או סכין נופלת? >>

16:48 מדד הפחד (הויקס) קופץ 3.5% עם פתיחת המסחר בוול סטריט

16:00 תיק המניות של הקרן הגדולה בעולם - הנה ההחזקות המרכזיות >>

11:11 סגירה שלילית בבורסות אסיה: האנג סנג איבד 0.8%, ניקיי ירד 0.25% >>

08:46 היורו מטפס 0.3% מול הדולר ל 1.19 דולר ליורו

08:22 בורסות אסיה: מדד ההאנג סנג מאבד 0.8%

20:56 ענקית החיפוש רוכשת את חטיבת הפיתוח של HTC תמורת 1.1 מיליארד דולר >>

18:26 בורסות אירופה: הקאק מטפס 0.6%

15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תועדו םיחותינ רודמ

מדור ניתוחים ודעות

מדור ניתוחים ודעות

תויגתב יכה
הכי בתגיות

האקזיט של קייט - למה גיליאד משלמת 12 מיליארד דולר על חברה ללא הכנסות?

פרשן וול סטריט של Bizportal מתייחס לעסקת קייט פארמה - ומזכיר טור שלו מ-2011 שכדאי לחזור אליו
 |  58
היום שאחרי
Share
"אבל 11 מיליארד דולר!?" שאלו אנליסטים ופרשנים את ג'ון מרטין, מנכ"ל גיליאד. "כן, קיבלנו החלטה לאחר דיונים ממושכים ובדיקת כל האופציות. כמה התפתחויות לאחרונה שכנעו אותנו שחייבים לעשות את הצעד".


לא, השאלה לא נשאלה לגבי עסקת GILD/KITE אלא על רכישת חברת Pharmasset ע"י גיליאד בסוף 2011 כאשר Pharmasset הייתה במצב דומה למדי למצבה הנוכחי של קייט (כלומר ללא מכירות וללא אישורי FDA). אבל התשלום הגבוה דאז, בדיוק כמו התשלום המאוד גבוה בעבור קייט היום, נעשה כצעד אסטרטגי להובלה בתחום רפואי חשוב והוכיח עצמו. היום, 6 שנים מאוחר יותר, אין שום ספק שמבחינה עסקית עשתה גיליאד צעד נכון. 

ב-4 השנים שלאחר אותה עסקה עלתה מניית גילאד פי 10 (מ-19 דולר בספטמבר 2011 ל-120 בקיץ 2015). ואמנם המניה ירדה מאז ב-40% בקרוב, ל-74 דולרים, אבל לזה, כרגיל, אין שום קשר. כתוצאה מהעסקה ביססה עצמה גילאד כמובילה בתחום המלחמה בצהבת C ומאז רכישת Pharmasset. כמה תרופות אושרו, יש לה בפתוח מתקדם מספר תרופות-על והיא גם נכנסה בעצמה לתחום הגנרי של תרופות הצהבת הקיימות. את כול זה הסברנו בכתבה שעשינו ב-24.11.2011 תחת הכותרת "מה ההיגיון לשלם 11 מיליארד דולר עבור חברה בהפסדים?" (ותודתנו לעורך, יוסי פינק, שהעלה הכתבה מנבכי העבר).רכישת קייט באה בדיוק מאותן הסיבות רק שמבחינתה של גיליאד היא הרבה יותר נוחה שהרי העסקה כולה במזומן והחברה משופעת במזומנים (במקרה הקודם לקחה הלוואות של 6 מיליארד להשלמת הרכישה) ובשלב הנוכחי היא מעדיפה לשלם במזומן ולא להחליף מניות שהרי היום מניית GILD "זולה" יחסית (לפי הקונצנזוס תרוויח החברה 8.27 דולר למניה ב 2017 מה ששם אותה על מכפיל של פחות מ 9 לשנה זו). אם הייתה מחליפה מניות לפי מחיר מניית KITE הייתה משלמת "כלכלית" פי כמה שהרי  KITE נסחרת במכפיל 2017 של 7.72 -  ו 2018 של 8.0 – דולרים, ברור שמזומן עדיף (והיו לה בקופה 57.7 מיליארד דולרים בסוף יוני).אז בעבור מה משלמים פרמיה מטורפת כזו? בגדול, בעבור סלילת הדרך להובלה בתחום הגדול פי כמה מהצהבת. מדובר בתחום הטיפול במחלות הסרטן באמצעות טיפולים גנטיים, ואם זה יצליח, כפי שהצליח לגיליאד ברכישות העבר שלה (ויש הרבה כאלו), אז ה- 11.9 מיליארד דולר שתשואתם כיום שואפת לאפס יניבו לא פחות מההשקעות "המטורפות" כביכול שעשתה פייסבוק (סימול: FB) באינסטגראם או בוואטס-אפ שגם הן הוגדרו בזמנן כ"מטורפות".

זה כמובן לא אומר שמניית GILD תתחיל לטפס מעלה ותחזור לשיאי 2015 אבל הכנסת KITE למערכת ע"ח 11.9 מיליארד שעוזבים את המערכת זה צעד חכם מאוד. היינו מסכמים זאת כך, "הפוטנציאל שמביאה קייט, לצד יכולות הפתוח, מימון, השגת אישורים ומכירות לאחר מכן של גיליאד, הוא גבוה מספיק על מנת לשלם עבורו 11.9 מיליארד דולר.

מחיר היה עולה אם גיליאד הייתה ממתינה להצעות המחזרים האחרים (כמו Celegene או פייזר ונובארטיס). חשוב גם לזכור שמלבד הגדלת סיכוייה בתחום הטיפול במחלות הסרטן הרי שתרומת קייט תגיע גם לתחום הטיפול התאי כולו (cellular therapy). קייט היא אחת החברות המובילות, יש טוענים המובילה, בתחום הצעיר והמתפתח במהירות של רפואת התא. בתחום זה עושים שימוש בתאי החיסון של החולה עצמו, באמצעות הנדסה גנטית, ע"מ להילחם בסרטן.

ד"ר ג'ון מיליגן (שהחליף את ג'ון מרטין שהפך ליו"ר פעיל) סיכם את כדאיות הרכישה כך: "הרכישה יוצרת את הבסיס שממנו תצמח הישועה לחולים בסרטן מתקדם. התחום החל להתקדם במהירות לנקודה שבה, בעזרת הטכנולוגיה, נפתחה הדלת למשעול ברור שמוביל לריפוי. אנחנו מתרשמים מהצוות של קייט וממה שהשיגו עד כה. הסינרגיה בתרבות ובהיסטוריה בין החברות גבוהה מה שידחוף את החדשנות הזו  ליצירת מוצרים אפקטיביים ובטוחים לחולים רבים. מדובר בהתאמה אסטרטגית גבוהה..".

האיש שמוביל את קייט הוא ד"ר אריה בלדגרון, יליד ישראל, מדען, ממציא ואיש עסקים, מנתח אורולוגי לשעבר בביה"ס לרפואה של אוניברסיטת הרווארד, בוגר האוניברסיטה העברית ומכון וייצמן, שחי בארה"ב ולפני קייט כבר הקים, הוביל ומכר 2 חברות בתחום. את חברת הביוטכנולוגיה Agensys מכר לחברת התרופות היפנית הגדולה Astellas Pharma ואת חברת Cougar Biotechnology  מכר לג'ונסון אנד ג'ונסון (סימול:JNJ). הוא גם שותף (ויו"ר) בקרן ההשקעות Two River מניו יורק שמשקיעה בתחומי הביו הרפואיים ועוד. האיש היה, עד תחילת השנה, דירקטור וסגן היו"ר בוועדת הטכנולוגיה והמדע של טבע (סימול: TEVA). בקצור, תותח-על (לא אתפלא אם יעלה גם בסולם המנהיגות של גיליאד).

הערה לסיום: החגיגות בתקשורת הישראלית על "האקזיט הענק" שעשתה החברה, למרות שאינה ישראלית כלל, מאפיינות את אחת מהבעיות הגדולות של עולם העסקים, הטכנולוגי בעיקר אבל לא רק, הישראלי שתרבות האקזיט השתלטה עליו. זו תרבות שבסופו של דבר תפגע במדינה בגדול. בארצות אחרות עוקבים אחריה בתימהון/חמלה ולא פחות בחמדנות שהרי הולך ונעשה ברור שכול פתוח ישראלי, עוד בטרם הגיע לבשלות מסחרית, נמצא על המדף, למכירה וזאת כאשר רוב הפיתוחים הללו מכילים, מלבד המוצר עצמו, גם קניין רוחני יקר. המושג של "פתוח עסקי" הולך ונעלם בישראל, מוחלף ב"פתוח מתואם למכירה". תנסו לרכוש חברות טכנולוגיות בצרפת, שווייץ ואפילו ארה"ב, לבטח בתחומים הבולטים בישראל כמו רפואה, אבטחת הרשת, ביטחון וכו ותגלו איזו וויה-דלרוסה מצפה לכם שם. מדינת ישראל חייבת לעודד המשכיות פתוח העסק בישראל, להקשות על האקזיט.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לניוזלטר המומחים של ביזפורטל- כל הפרשנויות לאירועים החמים בזמן אמת
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

58 תגובות ב-19 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
19 אבי 31/08/2017 15:42 טבע- קיט פארמה
הי שלמה אשמח באם תוכל להסביר את הפרדוקס שקיט פארמה עם טכנולגיה פורצת דרך שהיו"ר והמנכל שלה יושב בדירקטריון טבע לא נמכרה לטבע ... הכיצד ??? תודה
אין דברים כאלה 31/08/2017 17:25 כרגע זה נראה שגילאד קיבלו את קייט בחינם אין כסף
הם קנו את קייט תמורת 11.9 מיליארד דולר קאש מזומן - ובשלושת ימי המסחר האחרונים השווי של גילאד כבר עלה ב 11 מיליארד דולר (כתוצאה מההתלהבות מהעסקה)
שלמה גרינברג 01/09/2017 09:16 לא בגלל העיסקה אלא בגלל האישור לנובארטיס!!! (ל"ת)
שלמה גרינברג 31/08/2017 16:48 כפי שהסברתי לשואל קודם
זה לא יעלה על הדעת
18 דוד 31/08/2017 15:34 כבוד ודרך ארץ
אני לא מבין למה אין צנזור ? למה אחרי כתבה יפה ומחכימה צריך לראות תגובות בלי רמה חצופות וכו' . גם הדיאלוג שמתפתח אחרי הכתבה של שלמה מרתק ומוסיף . וחבל ומצער לקרוא תגובות מטופשות
17 אנונימי 31/08/2017 14:07 לא יותר מטמטום
הרי זה לא החברה שיש לה בלעדיות בנושא car-t יש כמוה עוד מספר חברות עם הצלחות מוכחות
שלמה גרינברג 31/08/2017 14:47 טמטום? יש כמוה עוד מספר חברות עם הצלחות מוכחות??
בינתיים יש הצלחה אחת בלבד, זו של נובארטיס שאושרה השבוע. תוכל להציג חברות עם הצלחה מוכחת? יש כמה ענקיות מלבד נובארטיס כמו Celgene , ABBV או אמג'ן שרצות לכיוון אישור ויש הרבה חברות מהסוג של KITE שנחשבת המתקדמת מתוכן. אז אם גיליאד החליטה להיכנס לתחום מה ציפית שתעשה? שתקנה את נובארטיס? המחיר ששילמה עבור קייט נמוך יחסית למקרה שהייתה מנסה לרכוש "מתחרות" כמו בלובירד או ג'ונו
לא חסרים סוגי סרטן 31/08/2017 15:52 חבריקו אתה חי בעולם של סרטים מצויירים
אפילו הפיתרון של נוברטיס הוא מוגבל לילדים וצעירים עד גיל 25, רק לסוג אחד של סרטן, ורק לכאלה שהסרטן חזר להם פעמיים, הטיפול עולה חצי מיליון דולר ונוברטיס מבטיחה לא לחייב את חברת הביטוח במקרים שאין החלמה חודש לאחר תום הטיפול.
16 בקי 30/08/2017 16:27 פוטאש
שלמה.. אני יודעת שאתהנעוקב אחרי תחום הכימיכלים ופוטאש בפרט.מתייצבת סביב 17$ מה דעתך על החברה בטווח הזמן הבינוני. הפוטנציאל קיים? תודה
יובל 31/08/2017 12:00 ביוליין
שלמה אשמח שתחווה דעתך על ביוליין גם היא עוסקת בתחום הסרטן האם לחברה עם פוטנציאל?
ביוליין 31/08/2017 13:24 חלומות נאים אבל רחוקים
זו חברה שמוגדרת כ clinical-stage biopharmaceutical. בתחום האונקולוגיה והחיסון. אין לה הכנסות והיא שורפת כ 4-5 מיליון דולר ברבעון (9.7 מיליון בששת החודשים האחרונים). בקופה, נכון ל 30.6, נשארו 35.5 מיליון לעומת 52.5 בששת החודשים המקבילים ב 2016 כך שהקצב שריפה האמתי גדול יותר. התרופה המובילה, 8040-BL, נמצאת בשלב הבדיקות הקליני השני כך שיעבור זמן רב לרישוי, אם בכלל, והכסף הנוכחי לא יספיק כך שתצטרך לגייס מה שיפגע במניות. חלומות יפים אבל חלומות עם אחוז הצלחה של 50:50 במקסימום
שלמה גרינברג 30/08/2017 19:58 הפוטנציאל קיים אבל
הצע הכימיקאלים גדול מהביקוש וההכנסות ירדו משמעותית בארבע השנים האחרונות ועדיין לא רואים התאוששות. רוב האנליסטים ממליצים להחזיק
בקי 30/08/2017 20:54 תודה שלמה (ל"ת)
15 קים 30/08/2017 16:25 בארנס אנד נובל
שלום שלמה האם מכיר חברת ספרים המשכירה ספרים לסטודנטים ונפרדה מחברת האם בספין אוף.האם לדעתך הספרים הרגילים עומדים להיעלם והדיגיטאלים יחליפו אותם? תודה
שלמה גרינברג 30/08/2017 19:59 זה לא יקרה ומה הקשר לבארנס? (ל"ת)
14 ביתרומם 30/08/2017 15:15 תשבוחות + שאלה
תודה על עוד כתבה מרתקת ועל הסדר שעשית לי בראש, ציפיתי לשמוע ממך בנושא. מה דעתך על הביטקוין (ובכלל על כל נושא הקריפטו)? ואני לא מתייחס ל"האם יקר/זול מדיי" אלא לקוסנפט שעומד מאחוריו- מבחינת העתיד, צמיחה, רגולציה, חששות ועוד... יכול להרחיב קצת בנושא?
שלמה גרינברג 30/08/2017 16:16 בהזדמנות (ל"ת)
13 אבי 30/08/2017 11:28 חבל שאין עריכה ללשון הקלוקלת והמקולקלת שלך. (ל"ת)
יוסי 30/08/2017 15:16 אתה מוזמן לפרסם כתבה שלך, אשמח להשוות בינך לבין שלמה
ברמה הלשונית
אבנר 30/08/2017 13:13 הוא לא כותב עברית, אלא אנגלית מתורגמת מילולית. (ל"ת)
ליאורה 30/08/2017 13:23 אילו כתב את עשרת הדברות, היה כותב: "כבד אביך ואמך"... (ל"ת)
אילן 30/08/2017 12:51 הפסקתי לקרוא אותו בגלל זה. בלתי נסבל. (ל"ת)
שלמה גרינברג 30/08/2017 16:17 אם הפסקת לקרוא כיצד אתה מגיב? (ל"ת)
אילן 31/08/2017 10:07 אני כמו הפושע שחוזר למקום הפשע... (ל"ת)
משקיע ערך 30/08/2017 15:26 בחירה שלכם...
אני מעדיף לקרוא ולהחכים. לא מתאים לכם? לכו! עזבו את שלמה לנפשו, ותנו לנו ללמוד, להחכים, ולהנות מניסיונו, תבונתו וחכמתו.
12 משה 30/08/2017 11:14 לשלמה RADA
מדוע אתה ממשיך להתעלם ?
שלמה גרינברג 30/08/2017 16:17 אם היית קורא לא היית שואל (ל"ת)
11 אברהם 30/08/2017 11:10 שאלת תם
אם רוצים להשקיע, אז על מניית גיליאד או קייט ? קייט ממשיכה להיסחר או שהיא נמחקת אחרי הרכישה ?
בחיאת זומזום 30/08/2017 11:40 ***** בעסקת מזומן *********
בדרך לאקזיט ענק בביומד הישראלי: ענקית התרופות האמריקאית גיליד(75.741.41%) (Gilead Sciences) הגישה הצעה לרכישת קייט פארמה(177.950.06%) תמורת 11.9 מיליארד דולר, בעסקת מזומן, לפי שווי של 180 דולר למניה.
10 GILD 30/08/2017 09:56 בראשית פרק לא מקור השם GILEAD
וַיִּקַּח יַעֲקֹב, אָבֶן; וַיְרִימֶהָ, מַצֵּבָה. מו וַיֹּאמֶר יַעֲקֹב לְאֶחָיו לִקְטוּ אֲבָנִים, וַיִּקְחוּ אֲבָנִים וַיַּעֲשׂוּ-גָל; וַיֹּאכְלוּ שָׁם, עַל-הַגָּל. מז וַיִּקְרָא-לוֹ לָבָן, יְגַר שָׂהֲדוּתָא; וְיַעֲקֹב, קָרָא לוֹ גַּלְעֵד. מח וַיֹּאמֶר לָבָן, הַגַּל הַזֶּה עֵד בֵּינִי וּבֵינְךָ הַיּוֹם; עַל-כֵּן קָרָא-שְׁמוֹ, גַּלְעֵד. Gilead was a mountainous region east of the Jordan River divided among the tribes of Gad and Manasseh, and situated in modern-day Jordan. It is also referred to by the Aramaic name Yegar-Sahadutha, which carries the same meaning as the Hebrew (Genesis 31:47).
9 ארז 30/08/2017 09:00 הערכה שעלות הטיפול של קייט היא רבע מיליון דולר
Kite is one of the key developers of CAR-T, a cancer treatment that uses a patient’s own immune system to fight tumors. And its lead Kite drug, Axi-cel, is expected to win regulatory approval this coming fall. But with treatment estimates of $250,000, according to SunTrust, concerns about high costs could raise eyebrows.
8 אברהם 30/08/2017 01:06 שאלת תם
אם רוצים להשקיע, אז על מניית גיליאד ? מניית קייט ממשיכה להיסחר או שהיא נמחקת אחרי הרכישה ?
בחיאתק 30/08/2017 09:09 אברהם - שווה להפסיד 40 אחוז על מנת להרוויח 1 אחוז ?
קייט נסחרת 1 אחוז מתחת למחיר הרכישה של 180 דולר. מי שיקנה את המניה מובטח לו רווח בלי סיכון של 1 אחוז (אם העסקה תתבצע) - סביר שיקבל מזומן על המניות שהוא מחזיק. אבל אם חס וחלילה העסקה תתבטל (הסיכוי אפסי ולכן המניה נמצאת רק 1 אחוז מתחת ל 180 דולר) - אז תחטוף נפילה של עשרות אחוזים.
שלמה גרינברג 30/08/2017 09:04 סבלנות
כשהעסקה תיסגר נוכל להשיב. אם ברצונך להשקיע בגיליאד כדאי שתלמד החברה, תחקור ותתייעץ. אני, כידוע מעדיף סלים ממוקדים
גדעון 30/08/2017 11:33 מה פירוש "כדאי שתלמד החברה..."?
האם עליי להשקיע רק אם החברה תלמד, תחקור ותתייעץ?
שלמה גרינברג 30/08/2017 16:21 רק אם תלמד, תחקור ותתייעץ לגבי החברה
ותגיע למסקנה ששווה לך להשקיע
7 יקי 30/08/2017 00:54 ביונדווקס
שלמהיוצא לך לעקוב אחרי החברה הזו? במידה וכן מה אתה חושב עליה? לגבי תרבות האקזיטים אני חושב שבאיזשהו מקום אנשים מלכתחילה שמפתחים את החברה חושבים על האקזיט וזה לא בא פתאום יש מאין, מצד שני עם כל הבירוקרטיה שהמדינה פה מייצרת, והצרות העין והלכלוך שהתקשורת כל הזמן מחפשת, זה בעצם לא נותן את החשק לרצות לעשות פה משהו גדול, רק להסתכל עכשיו על טבע והתקופה שיורדת ואיך שהתקשורת צולבת אותה וממיילא גם הציבור, אז למה אני צריך את הכאב ראש הזה, עדיף לעשות אקזיט ושאחרים יישברו את הראש .
לא אישי 30/08/2017 09:05 חברה של כלום ושום דבר - ואתה אפרוח שעבר "החתמה"
יש אלפי חברות שאפשר "להתעלף" מהסיפור סביבם - אז אתה נחשפת לזו ועברת "החתמה" כמו אפרוח של ברווז (תחשוף את האפרוח בלידה למקל של מטאטא והוא יזהה את המקל כאימו). תראה את הכתבה הנל שפורסמה לפני 8 שנים - לא יצא במשך 8 שנים כלום ושום דבר מהם. (ביונדווקס תנסה לרפא את שפעת החזירים - אבל כבר מאחרת את הרכבת החברה הודיעה כי זמן הפיתוח המינימלי לחיסון יעמוד על 3 שנים. כעת הסימוכין של החברה מסתכמים ב-5 עכברים שפיתחו נוגדנים לשפעת החזירים אחרי שקיבלו את החיסון של החברה 25.08.09)
עומרי 30/08/2017 14:25 ביונדווקס קיבלו מענק אירופי
בדה מרקר פורסם השנה כי החברה עברה ניסוי שלב 2 מוצלח, וזכתה למענק יפה של האיחוד האירופי להמשך פיתוח. ניסוי שלב 3 קריטי יגיע בשנה הבאה, ולמיטב הבנתי החברה מתכננת לאחר מכן לפתוח מפעל ולהחל בייצור חיסון.
כלום ושום דבר 30/08/2017 16:12 עומרי - הם אמרו "מינימום 3 שנים" עברו 8 שנים
הוכחתי בלינק שבשנת 2009 הם אמרו "מינימום 3 שנים" עברו 8 שנים מלאות וכול מה שיש זה לא תרופה אלה כלום ושום דבר. אתה עוד קונה את השטויות שלהם. ? הכי קטע שבסוף המשקיעים יחטפו ואחד דילול מהם - אבל זה סיפור אחר. איך אומרים "מי שמאמין לא מפחד". למה לשאול שאלות קשות אם אפשר לחיות בפנטזיה.
יקי 30/08/2017 13:43 שפעת
לפי מה שקראתי היא מפתחת תרופה לזנים של שפעת, אני לא יודע מה זה החתמה אבל כנראה שאתה קראת מלמעלה ואני ניסיתי להבין יותר .תקרא קצת יותר ותחזור עם תשובות .אשמח להתייחסות של שלמה בנידון .
המנכל חשוד בפלילים 30/08/2017 15:44 יקי - מקווה שאת זה כן תבין (אם לא הבנת מה זה "החתמה")
רשות ני"ע העבירה לפרקליטות את תיק החקירה של נשיא ומנכ"ל ביונדווקס רון בבקוב חשוד כי העביר מידע מהותי על עסקה שביצעה חברת ביונדווקס למקורבו טל כהן באמצעותו הרוויחו רווח של 114 אלף שקל שלי אפלברג 13.11.2016
כלום ושום דבר 30/08/2017 15:57 הבנת יקי - אתה חולם על בניית חברת ענק
ואת מנכל החברה מה שמעניין זה ל*** כסף מהר מהר בצורה הכי עלובה.
6 והיכן טבע? 29/08/2017 23:13 אם טבע היתה משקיעה בקייטפארמה, היתה גוזרת קופון יפה
אריה בולדגרין היה בדירקטריון טבע, אז אי אפשר לומר שטבע לא ידעה על קייט פארמה. אבל כשהמוח נעול על כיוון אחד, מפספסים הרבה דברים שנמצאים ממש במרחק נגיעה
שלמה גרינברג 30/08/2017 09:04 דווקא בשל העובדה שציינת לא חשבו להשקיע (ל"ת)
5 אנונימי 29/08/2017 18:57 מה שנשאר זה רק חברת טבע
עם כול הירידות שחטפה והמהלומות טבע נשארה חברה ישראלית ולא מוותרת על כך , עוד יבואו ימים טובים לחברה זו ולמשקיעים בה ,שהירידות בה מוגזמות , משקיע חכם קונה בשערים אלו , איפה טבע ואיפה קייט פארמה מבחינת הכנסות, אחרי תוכנית ההתייעלות שתצליח , הורדת החוב , ומינוי מנכ"ל חברת טבע תתאושש והמניה תתחיל לטוס בהתאם .
שלמה גרינברג 30/08/2017 09:05 מסכים, בעיקר למינוי מנכ"ל (ל"ת)
יקי 31/08/2017 10:52 עוד פעם ניסיון לנגלה על טבע
שכמובן יוכחש בדיעבד? מנכ"ל זאת הבעיה? אם כך עזוב אותה אתה לא יורד לעומק העניינים כמו בלחימה העיקשת עליה בעבר.
4 מאיר פ 29/08/2017 15:04 חמדנות
כן מה חדש יהודי אוהב כסףהמדינה רוצה את המיסים מהאקזיטים על מנת לממן את הערבים והדתייםהמפתחים רוצים כסף על מנת לחיות טובכן ..., ישראל בית חרושת לחדשנות כן ישראל היא אוהבת כסףכן
שלמה גרינברג 30/08/2017 09:06 ודתיים וערבים ממש שונאים כסף!! (ל"ת)
3 יעקב 29/08/2017 15:00 כרגיל כתבה מצוינת
אתה ממשיך להעביר ביקורת על תרבות האקזיט של החברות בארץ והבעיה היא שאין מי שמקשיב (יותר נכון שקובעי המדיניות אוטמים את אוזנם) וחבל, את פירות הביאושים של תרבות זו נרגיש כולנו בעוד מספר שנים,
פרפר כחול 30/08/2017 08:48 כמו הזנחת החקלאות והפשרת האדמות לידי נדלניסטים חמדנים (ל"ת)
2 אבי3 29/08/2017 14:58 שלמה איפה אתה?לא ישנתי בלילה לפני כמה בחיפוש
אחר כתבה שלך
אבי4 29/08/2017 16:46 כמה מה? (ל"ת)
1 תום 29/08/2017 14:49 מדינת ישראל זו מדינה מושחתת שמנוהלת על ידי כנסת מושחתת (ל"ת)
אביב 29/08/2017 16:47 טוס לי מהעיניים נבל. (ל"ת)
הצדיק אבשלום 29/08/2017 15:19 אתה נוכל ערמומי ורמאי מפורסם!!! תום הגנב נתפס!!! (ל"ת)
ג'עבור 29/08/2017 15:10 לטומטום
בו אלינו לחבל דרפור אחלא אצלנו
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש